Krijg pas van de zomer mijn stadion en op Woudenstein mag je geen Europees spelen.quote:
*Woudesteinquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Krijg pas van de zomer mijn stadion en op Woudenstein mag je geen Europees spelen.Speelde eerst bij ADO.
Verjaardag vieren, altijd gezellig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga je nog wat leuks doen dit weekend stinho
Ah, niks mis mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verjaardag vieren, altijd gezellig.
Alleen voor familie. Ik ben toch niet zo'n sociaal type dat heel de dag door buiten gangbangt. Ik zie ze alleen op school en daar blijft het bij. Ik kom ook niet bij anderen vaak over de vloer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, niks mis mee.
Voor familie of ook voor vrienden?
Hopen dat Roda eens wordt afgestraft met dat wanbeleid dat ze voeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef hafcfan het volgende:
Rkc neemt morgen 1000 man mee naar RodaDas wel goed hoor.
Aha.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen voor familie. Ik ben toch niet zo'n sociaal type dat heel de dag door buiten gangbangt. Ik zie ze alleen op school en daar blijft het bij. Ik kom ook niet bij anderen vaak over de vloer.
Geile nichtjes versieren tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha.
Krijg je geld of heb je nog wat andere dingen gevraagd? Daar draait een familie verjaardag natuurlijk altijd om.
Ik zet gewoon een brievenbusje met geld neer. Met mijn beperkte draaicirkel in het dagelijks leven heb ik voorlopig niet een idee wat ik zou moeten kopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha.
Krijg je geld of heb je nog wat andere dingen gevraagd? Daar draait een familie verjaardag natuurlijk altijd om.
Drank en drugs natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet gewoon een brievenbusje met geld neer. Met mijn beperkte draaicirkel in het dagelijks leven heb ik voorlopig niet een idee wat ik zou moeten kopen.
Dat heb ik nou ook altijd. Al mijn geld gaat alleen op aan supermarkten en feesten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet gewoon een brievenbusje met geld neer. Met mijn beperkte draaicirkel in het dagelijks leven heb ik voorlopig niet een idee wat ik zou moeten kopen.
Nec ook. Beide er uit graag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat Roda eens wordt afgestraft met dat wanbeleid dat ze voeren.
Clubs die wanbeleid voeren moeten een veeg uit de pan krijgen en eens met de werkelijke feiten geconfronteerd worden. Roda ervaart dat nooit omdat die al jaren met een houdini-act ontsnappen en uit hun vreugde vergeten ze hun beleid eens te verbeteren.quote:
Zag je die halfnaakte Ajacied gisteren weer in Alkmaar? Rawr.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso ooit een seizoenskaart voor Ajax kopen.
Nee, bijtijds schrikte ik even op als Evert krijste. Ik kan tegenwoordig moeilijk 100% concentratie hebben op het spel van Ajax.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je die halfnaakte Ajacied gisteren weer in Alkmaar? Rawr.
Een zekere user ter plekke kon haar ogen er ook moeilijk vanaf houden.
drank alleen is eerst wel genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Drank en drugs natuurlijk.
Dan heb je volgend jaar genoeg vriendjes en vriendinnetjes voor een feestje.
Toptrainer Faber gaat Cocu nu voorbijstreven.quote:PSV verwacht Cocu dit seizoen niet meer terug voor de spelersgroep
Hoiquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)van-interview-rutte/
gvd![]()
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 27-03-2014 om 19:38:11Walgelijk dat Rutte politiek bedrijft over de rug van kinderen! reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef JanCees het volgende:
te laatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
gvd![]()
Stond Capo Dani weer vooraan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je die halfnaakte Ajacied gisteren weer in Alkmaar? Rawr.
Een zekere user ter plekke kon haar ogen er ook moeilijk vanaf houden.
VI HOO-LI-GANS!!!!quote:
Hoe vaak ga je dit nog herhalen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
Zolang het in je onderschrift staatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog herhalen?
Rensch, niet de overacting toepassen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog herhalen?
Dan mag je het nog heel lang herhalen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zolang het in je onderschrift staat
Dit lijkt mij geen overacting.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rensch, niet de overacting toepassen.
Dat weet ikquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan mag je het nog heel lang herhalen.
[..]
Dit lijkt mij geen overacting.
http://www.froot.nl/postt(...)ldoorlog-ingekleurd/quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ziet die Jebroer eruit. Een Haagser inteelthoofd dan dit kan gewoon niet.
Ik ben fan. Eens een nummer opzoeken.
Ik hoop dat je de cel in gaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
Als Lil Kleine nog een keer gaat optreden bij een Ajax huldiging dan gooi ik met alles wat ik voor handen heb naar zijn hoofd. Wat een teringdebiel.
Als het aangekondigd is overweeg ik juist te komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
Als Lil Kleine nog een keer gaat optreden bij een Ajax huldiging dan gooi ik met alles wat ik voor handen heb naar zijn hoofd. Wat een teringdebiel.
Met zijn Mercedes.quote:
quote:
Wat is dit nou weer voor aidsquote:
Broederschap EP, je weet het.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het aangekondigd is overweeg ik juist te komen.
Lil Kleine
[..]
Met zijn Mercedes.
Schitterendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.froot.nl/postt(...)ldoorlog-ingekleurd/
Alsjeblieft. Heb je wat ingekleurde vooroorlogse foto's van Rotterdam.
Zie je, je hebt dezelfde ideeën als mij over Lil Kleine.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Man man man, ik zou zo graag een bierflesje naar deze debiel gooien.
Sowieso, van dat raptuig bij een huldiging.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
Danny de Munk was wel erg tof alleen had Danny deze mongool meegenomen. Lil Kleine was het voorprogramma, niemand maar dan ook niemand kon dat waarderen in het publiek.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso, van dat raptuig bij een huldiging.. Tekenend voor de club die huldigingen houdt op een parkeerplaats.
Liever Peter Beense, Glennis Grace en Danny de Munk inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso, van dat raptuig bij een huldiging.. Tekenend voor de club die huldigingen houdt op een parkeerplaats.
Danny de munkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Danny de Munk was wel erg tof alleen had Danny deze mongool meegenomen. Lil Kleine was het voorprogramma, niemand maar dan ook niemand kon dat waarderen in het publiek.
Niks mis met "Danny de Munk - Mijn stad".quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Liever Peter Beense, Glennis Grace en Danny de Munk inderdaad.
Als jullie ooit weer eens kampioen worden ben ik benieuwd wie jullie uitnodigen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Danny de Munk tof noemenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Danny de Munk was wel erg tof alleen had Danny deze mongool meegenomen. Lil Kleine was het voorprogramma, niemand maar dan ook niemand kon dat waarderen in het publiek.
WANT AMSTERDAM IS POEP OP DE STOEP EN HAAAAAAT IN DE STRAAAAAATquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Danny de munk![]()
Hebben ze die niet ooit gekruisigd ergens in Rotterdam? Hadden ze nooit meer van die brug af motte halen.
quote:
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WANT AMSTERDAM IS POEP OP DE STOEP EN HAAAAAAT IN DE STRAAAAAAT
Lee Towers met zijn wereldhits natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Als jullie ooit weer eens kampioen worden ben ik benieuwd wie jullie uitnodigen.
Was de enige die er nog wat van maakte vorig jaar. Echt wat een kut huldiging. Terwijl die van 2012 best tof was. Maar goed de harde kern was ook afwezig (leidseplein).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny de Munk tof noemenWat heeft hij Tuig van de Richel verziekt zeg.
Die is dan al 30 jaar dood.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lee Towers met zijn wereldhits natuurlijk.
Blaakquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik huil nog steeds dat de blaak zo verkracht is. Godverdomme wat mooi, dat bovengrondse spoorviaduct over ons huidige marktplein. Rotterdam was toen al zo godverdomde mooi he.
Johnny Jordaan en Tante Leenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ramses Shaffy had op een huldiging 10x mooier geweest.
Harde kern of de zingjosti's van 410? God, wat heb ik me gisteren weer zitten ergerenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was de enige die er nog wat van maakte vorig jaar. Echt wat een kut huldiging. Terwijl die van 2012 best tof was. Maar goed de harde kern was ook afwezig (leidseplein).
De blaak onoverzichtelijk? Heb je een geestelijke handicap ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blaak, hoe onoverzichtelijk wil je het hebben.
F-side - 410 - NUA - Southcrew waren afwezig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Harde kern of de zingjosti's van 410? God, wat heb ik me gisteren weer zitten ergeren.
WALALALALA AJALALALALA
WUUUUUUUHUUUUUU WUUUUUUUHUUUUUUU
WALALALALA ALALALALALA
Ik luister godverdomme nog liever naar de vent hiero in de Mevlana moskee die elke vrijdag stipt 13:00 een baksteen op zijn teen laat pleuren met een microfoon onder zijn neus
Ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De blaak onoverzichtelijk? Heb je een geestelijke handicap ofzo?
Daar komen alleen debielen op af die normaal nooit in het stadion te vinden zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind huldigingen een beetje treurig.
410quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
F-side - 410 - NUA - Southcrew waren afwezig.
De ergste vind ik toch welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Harde kern of de zingjosti's van 410? God, wat heb ik me gisteren weer zitten ergeren.
WALALALALA AJALALALALA
WUUUUUUUHUUUUUU WUUUUUUUHUUUUUUU
WALALALALA ALALALALALA
Ik luister godverdomme nog liever naar de vent hiero in de Mevlana moskee die elke vrijdag stipt 13:00 een baksteen op zijn teen laat pleuren met een microfoon onder zijn neus
410quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
F-side - 410 - NUA - Southcrew waren afwezig.
gwn onder tunneltje gaan staan tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
410![]()
JALALALALA WUUUUUUHUUUU WUUUUUUHUUUUU
"Sfeer".
Reageer eens op mijn moslimteengrap.
Ik 20quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef Pascalus het volgende:
De laatste keer dat Feijenoord kampioen werd was ik 8 jaar.
Wow. Echt een goede grap dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
POE
PEH
POE
PEH
Echt. Wat een kansloos volk. De tranen schieten in je ogen.
Ik vraag me altijd af hoe die een wedstrijd beleven. Volgens mij zijn ze zelfgeil en druk aandacht ana het trekken en letten ze niet eens op de wedstrijd.quote:
ik 4 jaar, was wel aanwezig uiteraard dat seizoenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef Pascalus het volgende:
De laatste keer dat Feijenoord kampioen werd was ik 8 jaar.
Niet. Die zuipen/snuiven zich gewoon plat na een week hard werken en vinden dit kennelijk de beste manier om het te uitenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die een wedstrijd beleven. Volgens mij zijn ze zelfgeil en druk aandacht ana het trekken en letten ze niet eens op de wedstrijd.
Misschien kan onze superdupergeniale heerenveenfan en ajaxhooligandeskundige rensch hier meer over vertellen
een week hard huiswerk maken tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Die zuipen/snuiven zich gewoon plat na een week hard werken en vinden dit kennelijk de beste manier om het te uiten
Lekker trommelen om de frustratie kwijt te raken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Die zuipen/snuiven zich gewoon plat na een week hard werken en vinden dit kennelijk de beste manier om het te uiten
Ik hoor ook liever dit:quote:
Wat ben je toch sneu, Rens.quote:
Ik ben heel oudquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Damn, dan was dat dus nog pas geleden.
Of jij bent heel oud.
Het zit je wel diep hèquote:
Jep. En dan in het weekend in de blote bast elkaars tepeltjes insmeren met vaseline. Nee, dan ben je in Rotterdam zogenaamd homo omdat je hand in hand loopt.quote:
Vanmorgen ook al hoor, om boodschappen te doenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Karina gaat naar buiten, wonderen bestaaaan.
origineel is veel mooierquote:
Overigens is het in De Kuip ook meer dan vaak verre van spectaculair. Het Nederlandse supporterswezen is gewoon weinig. Niks mis mee totdat mensen geforceerd willen bewijzen dat het anders ligt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker trommelen om de frustratie kwijt te raken.
Liever dit dan OEH AHquote:
Feyenoorders hebben eenzelfde schema in De Kuip. Gewoon de scheidsrechter uitschelden tot hij ooit eens de catacomben in rent.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens is het in De Kuip ook meer dan vaak verre van spectaculair. Het Nederlandse supporterswezen is gewoon weinig. Niks mis mee totdat mensen geforceerd willen bewijzen dat het anders ligt.
TR gemacht.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. En dan in het weekend in de blote bast elkaars tepeltjes insmeren met vaseline. Nee, dan ben je in Rotterdam zogenaamd homo omdat je hand in hand loopt.
Als ik weeeeeeederkomquote:
Echt precies zo ja. Minus shirt. EN dan vooral met je rug naar de wedstrijd staan en hard op een trommel rammen.quote:
Doen de vrouwen dat ook dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt precies zo ja. Minus shirt. EN dan vooral met je rug naar de wedstrijd staan en hard op een trommel rammen.
"Sfeer"
Hier nog een klassieker:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever dit dan OEH AH
LALALALALALAAAAAAAAA LALALALALAAAAAAAAAA
WUUUHUUUUUU WUUUUUUUUHUUUUUUU
OEHHH
AHHH
OEEHHHH
AHHHH
Je laat jezelf wel kennen, Rensch.quote:
In de zin van?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je laat jezelf wel kennen, Rensch.
Triest dat iemand waarvan je zou zeggen dat hij toch behoorlijk beïnvloed is door de muziek van Nicki Minaj toch zo beperkt is in zijn acceptatievermogen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra schildpadden muteren tot ninja's haak ik af.
Vechten?
Jij maakt je al net zo druk, maar dan om hemquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand, zoek hem op in zijn woonplaats en zorg ervoor dat hij niet meer zijn computer aan kan raken.
O ja, Jantje. Het definitieve bewijs dat ze in Amsterdam meer bezig zijn met Rotterdam dan andersom.quote:
Altijd jammer om te zien hoe ze iets van "vroeger" nu verkrachten door er een remake of zoiets van te maken.quote:
Misschien moet je Elan voor advies vragen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb me vandaag een hernia gesjauwd denk ik
heb ww nodig
Ik ook. Hoewel ik me kiplekker voel, maar gewoon extraatje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb me vandaag een hernia gesjauwd denk ik
heb ww nodig
elan lacht mij uit omdat ik werkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je Elan voor advies vragen.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Altijd jammer om te zien hoe ze iets van "vroeger" nu verkrachten door er een remake of zoiets van te maken.
Ik wilde hier op ingaan door te stellen dat je wel heel gewillig inging en meedeed aan die ongelooflijk slechte grappen jegens Ajax...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand, zoek hem op in zijn woonplaats en zorg ervoor dat hij niet meer zijn computer aan kan raken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
Niet weten dat HMF en ik dit soort praktijken dagelijks bespreken
Wie dat ook zou zingen. Heerlijkquote:
Van Heman was op een gegeven moment ook een nieuwe versie, die was ook stom.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Altijd jammer om te zien hoe ze iets van "vroeger" nu verkrachten door er een remake of zoiets van te maken.
ik weet niet wie herman is karinatjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Heman was op een gegeven moment ook een nieuwe versie, die was ook stom.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat iemand waarvan je zou zeggen dat hij toch behoorlijk beïnvloed is door de muziek van Nicki Minaj toch zo beperkt is in zijn acceptatievermogen.
Heman Master of the Universe!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet wie herman is karinatje
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet wie herman is karinatje
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb god gevonden door Nicki. God tolereert geen mutaties.
Wat kan ze zingen naast rappen he
Ik durf met zekerheid te stellen dat je de nummers niet eens luistert en je mening bij Starships houdtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
flikker nou eens op met die aids minaj
grgr
Helemaal niet erg, vind ik ook een leuk liedje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind dit een leuk liedje
erg he
Neuh heb ook stupid hoe gehoord. en ook die samen met drake.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf met zekerheid te stellen dat je de nummers niet eens luistert en je mening bij Starships houdt
En nee dat doe ik niet.
nu lijk ik een provinciaal ;squote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal niet erg, vind ik ook een leuk liedje.
xD!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
het is een kwestie van geduld rustig wachten op de dag
dat heel spangen turks lult xd
leuke he dven lang niet kunnen zingenquote:
Ja, of dit:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Heman was op een gegeven moment ook een nieuwe versie, die was ook stom.
Dat bewijst mijn punt wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Neuh heb ook stupid hoe gehoord. en ook die samen met drake.
Of elke Schwarzenegger filmquote:
Ik woon er twee jaarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Bulgaarse feestdagen zijn in aantocht?
neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit geen flikker interesseert?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
Niet weten dat HMF en ik dit soort praktijken dagelijks bespreken
quote:
't is allemaal wat, héquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Diepe teksten man.
Vooral die capo's, wat een t-e-r-i-ngmongolen.
De reclasseringsambtenaarquote:
Moeilijke tekst man. Ik denk niet dat ik dat kan onthouden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Diepe teksten man.
Vooral die capo's, wat een t-e-r-i-ngmongolen.
Oja. Wij verschillen twee uurquote:
Het originele A-team was er ook niet blij mee dat ze die kutfilm hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]Wat is dat nou, veel te serieus en waar is de sigaar van Hannibal.
Kan me voorstellen. Ik kende die film helemaal niet trouwens, van wanneer is die?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het originele A-team was er ook niet blij mee dat ze die kutfilm hebben gemaakt.
Ik dezequote:
2010quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Ik kende die film helemaal niet trouwens, van wanneer is die?
Dus je vader heeft ook maat XXL ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb een spijkerbroek gehad van mijn pa die hij van zijn werk kreeg. Die dingen kosten normaal 230 euro (Wrangler). Ze hadden er 1 teveel gestuurd..
Tering wat een geld voor een spijkerbroek. Ik vind 120 euro al veel en dat koop ik dus al niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb een spijkerbroek gehad van mijn pa die hij van zijn werk kreeg. Die dingen kosten normaal 230 euro (Wrangler). Ze hadden er 1 teveel gestuurd..
What. the. fuck. Is dit geschreven door een gehandicapte josti?quote:
20 euro al veelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Tering wat een geld voor een spijkerbroek. Ik vind 120 euro al veel en dat koop ik dus al niet.
120 joh. Vroeger kocht ik altijd Levi's maar die vind ik nu ook te duur. Al doe je er wel heel lang mee.quote:
ik had laatst een hugo boss trui gekregenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik stel gewoon een vraag :Squote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
HMF hij vindt je vader een dikke pad. Beter dien je hem van repliek.
Knokpartij in de Amersfoortse kroegen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
HMF hij vindt je vader een dikke pad. Beter dien je hem van repliek.
Koop altijd broeken voor een tientje. Binnen een no-time vlekken en gaten erin. Perfectquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
120 joh. Vroeger kocht ik altijd Levi's maar die vind ik nu ook te duur. Al doe je er wel heel lang mee.
Hij krijgt ze van zijn werk. Dubbelgratiesh.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Tering wat een geld voor een spijkerbroek. Ik vind 120 euro al veel en dat koop ik dus al niet.
Is sowieso een erg populair verschijnsel aan het worden. Kijk het niet uit principe dat zal ze leren,.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Ik kende die film helemaal niet trouwens, van wanneer is die?
Wie is die zwerver in je UI?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is sowieso een erg populair verschijnsel aan het worden. Kijk het niet uit principe dat zal ze leren,.
Total Recall (2012) - IMDb
Conan the Barbarian (2011) - IMDb
Dredd (2012) - IMDb
Je eigen grap toejuichen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel, wat komt eerder: je 31e verjaardag of je mbo-diploma?
RATATATATATATATATATATATATATA
Beter! Mijn ex werkte bij Levi's dus ik kon af en toe daar heel goedkoop broeken krijgen. Dat was ook altijd wel lekker.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij krijgt ze van zijn werk. Dubbelgratiesh.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt onder josti ook het begrip verstandelijk gehandicapt.
Jij kan er over meepraten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je eigen grap toejuichen.
Dit ontkracht direct de stelling dat dikke mensen humor hebben.
hij heeft al een mbo diplomaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gezellig* humor wordt het als ze hun dikke lichaam voortbewegen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je eigen grap toejuichen.
Dit ontkracht direct de stelling dat dikke mensen humor hebben.
Wordt dit wel netjes bij de belastingdienst gemeld?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij krijgt ze van zijn werk. Dubbelgratiesh.
Is meestal ook gewoon kut. Ik heb Total Recall gezien, was echt slecht.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is sowieso een erg populair verschijnsel aan het worden. Kijk het niet uit principe dat zal ze leren,.
Total Recall (2012) - IMDb
Conan the Barbarian (2011) - IMDb
Dredd (2012) - IMDb
OH OH BRA BRA RATATATATATATATATATAquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn vader kreeg ook broeken van zijn werk. Werkbroeken dus. En weet je van welke winkel dat wasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Wordt dit wel netjes bij de belastingdienst gemeld?
Iedereen weet wat Turken en Marokkanen Real Madrid aanhangen en geen Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is om de hoek bij mijn eerste woning. Veruit de grootste teringzooi die ik ooit gezien heb. Je wil niet weten wat je overkomt als het vrijdagmiddaggebed geweest is.
Zelden zoveel teringzooi bij elkaar gezien.
Als je het plein vergelijkt van hun "Moskee" (oude kerk, red.) en de Mevlanamoskee, dat is echt stuitend.
Turkse mensen zijn netjes, zuinig op hun spullen. Geen plakje kauwgom te vinden op de straat. Die Marokkaanse moskee lopen de kakkerlakken over straat (in b4 "GEK HE IN ROTTERDAM MET AL DIE FAAINOORDERS" grap).
Werkkleding mag wel, zolang het niet prive wordt gebruikt. Dit mag overigens wel wanneer het logo van het desbetreffende bedrijf er ops taat met een grootte van een x aantal vierkante centimeters.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn vader kreeg ook broeken van zijn werk. Werkbroeken dus. En weet je van welke winkel dat was
http://demofkleding.nl/
Deze zin klopt niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet wat Turken en Marokkanen Real Madrid aanhangen en geen Feyenoord.
Galatasaray hoor schattebout. Veruit het grootste deel daarnaast Barcelona.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuist.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Veruit het grootste deel daarnaast Barcelona.
Dit is al jaren geleden hoor, denk dat de regels vroeger wat anders waren. Er stond geen logo op of zo. Gewoon broeken en overalls uit die winkel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Werkkleding mag wel, zolang het niet prive wordt gebruikt. Dit mag overigens wel wanneer het logo van het desbetreffende bedrijf er ops taat met een grootte van een x aantal vierkante centimeters.
Tot zo ver mijn wisdom in loonbelasting
Ik dacht dat alle Turken voor Galatasary waren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de man die nog nooit voet in Rotterdam gezet heeft, waar ik er 25 jaar woon in de buurt met de meeste Turken per vierkante kilometer van de stad.quote:
Maar ik nam Marokkanen mee in mijn zin.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle Turken voor Galatasary waren.
Regels zijn er al vrij lang. Denk alleen niet dat veel bedrijven zich er aan houden. Waarom zou je ook. Flauwekulquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is al jaren geleden hoor, denk dat de regels vroeger wat anders waren. Er stond geen logo op of zo. Gewoon broeken en overalls uit die winkel.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:36 schreef onlogisch het volgende:
ALLE MAROKKANEN MOETEN TERUG NAAR TURKIJE
Het was ook een klein bedrijf, denk inderdaad dat ze het geen reet kon schelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Regels zijn er al vrij lang. Denk alleen niet dat veel bedrijven zich er aan houden. Waarom zou je ook. Flauwekul
We geloven je.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aldus de man die nog nooit voet in Rotterdam gezet heeft, waar ik er 25 jaar woon in de buurt met de meeste Turken per vierkante kilometer van de stad..
Eindelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die grap is zo oud als... nou ja, jij..
Ik ben je foto's aan het analyseren by the way.
Neenee, natuurlijk niet. Confidentialiteit is bij mij een strikte voorwaarde, dat zou je inmiddels moeten weten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eindelijk
Doe je alles pm'en/dm'en en niet verspreiden he. Vind ik ook weer lullig dan
DM van Rens in je DM-box in 3... 2... 1...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eindelijk
Bikini pics?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eindelijk
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DM van Rens in je DM-box in 3... 2... 1...
Anders is er iemand boos op me, niet dat mij dat kan boeien op dit momentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neenee, natuurlijk niet. Confidentialiteit is bij mij een strikte voorwaarde, dat zou je inmiddels moeten weten.
Ik ben al een tijdje met rens aan het dm'en hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DM van Rens in je DM-box in 3... 2... 1...
Pics van de Mississippi ja?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders is er iemand boos op me, niet dat mij dat kan boeien op dit moment
Maar goed
[..]
Ik ben al een tijdje met rens aan het dm'en hoor
Koop een betere videokaart.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens, bij de "" smilie zie ik een vierkantje. Iemand enig idee hoe dit komt?
Back to basicquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Omdat jouw leven gekenmerkt wordt door een vierkantquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Zet jij hem even naar op z'n plaats zeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jouw leven gekenmerkt wordt door een vierkant
Iets mis met de instellingen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Schokkend, hé.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zet jij hem even naar op z'n plaats zeg.
Wtf mijn font is ineens anders.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Iets mis met de instellingen.
Even herstellen met :
[ afbeelding ]
SPOILER: lees dit als je Dven niet bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dat HMF geen slaap nodig heeft, omdat hij HMF is, maar anders had hij niet geslapen vannacht.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wtf mijn font is ineens anders.Godver, wilde het niet lezen maar omdat ik op reageren klik zie ik nu alsnog dat ik gefgopt benSPOILER: lees dit als je Dven niet bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
gefgopt is zeker een woord uit Roemenië?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Godver, wilde het niet lezen maar omdat ik op reageren klik zie ik nu alsnog dat ik gefgopt ben
Geen idee, ik imiteer slechts wat ik lees.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
gefgopt is zeker een woord uit Roemenië?
Doei.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn dosis SC wel weer even gehad. We hebben gelachen, gehuild en genoten. Tot over 5 minuten.
Ik vind mensen die de noodzaak voelen om dit soort zaken te openbaren altijd erg onzeker overkomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:45 schreef onlogisch het volgende:
Instagram van HMF gevonden
http://lockerdome.com/menshumor/6169672236142657/6478221545851410
Dude's life is better than yours. And his Instagram proves it
Zelda The Ocarina of Time. Wat een geweldige reclame was dat midden jaren 90 op de Nederlandse tv.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:46 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zin in een Zelda. Zal ik The Wind Waker/Ocarina of Time gaan spelen die ik overigens al vaak heb gespeeld of mijzelf storten in een nieuw avontuur in de vorm van Skyward Sword?
Ongetwijfeld. Maar leeft wel de leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind mensen die de noodzaak voelen om dit soort zaken te openbaren altijd erg onzeker overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |