Rensch, niet de overacting toepassen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog herhalen?
Dan mag je het nog heel lang herhalen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zolang het in je onderschrift staat
Dit lijkt mij geen overacting.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rensch, niet de overacting toepassen.
Dat weet ikquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan mag je het nog heel lang herhalen.
[..]
Dit lijkt mij geen overacting.
http://www.froot.nl/postt(...)ldoorlog-ingekleurd/quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ziet die Jebroer eruit. Een Haagser inteelthoofd dan dit kan gewoon niet.
Ik ben fan. Eens een nummer opzoeken.
Ik hoop dat je de cel in gaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
Als Lil Kleine nog een keer gaat optreden bij een Ajax huldiging dan gooi ik met alles wat ik voor handen heb naar zijn hoofd. Wat een teringdebiel.
Als het aangekondigd is overweeg ik juist te komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
Als Lil Kleine nog een keer gaat optreden bij een Ajax huldiging dan gooi ik met alles wat ik voor handen heb naar zijn hoofd. Wat een teringdebiel.
Met zijn Mercedes.quote:
quote:
Wat is dit nou weer voor aidsquote:
Broederschap EP, je weet het.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het aangekondigd is overweeg ik juist te komen.
Lil Kleine
[..]
Met zijn Mercedes.
Schitterendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.froot.nl/postt(...)ldoorlog-ingekleurd/
Alsjeblieft. Heb je wat ingekleurde vooroorlogse foto's van Rotterdam.
Zie je, je hebt dezelfde ideeën als mij over Lil Kleine.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Man man man, ik zou zo graag een bierflesje naar deze debiel gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |