Danny de Munk was wel erg tof alleen had Danny deze mongool meegenomen. Lil Kleine was het voorprogramma, niemand maar dan ook niemand kon dat waarderen in het publiek.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso, van dat raptuig bij een huldiging.. Tekenend voor de club die huldigingen houdt op een parkeerplaats.
Liever Peter Beense, Glennis Grace en Danny de Munk inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso, van dat raptuig bij een huldiging.. Tekenend voor de club die huldigingen houdt op een parkeerplaats.
Danny de munkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Danny de Munk was wel erg tof alleen had Danny deze mongool meegenomen. Lil Kleine was het voorprogramma, niemand maar dan ook niemand kon dat waarderen in het publiek.
Niks mis met "Danny de Munk - Mijn stad".quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Liever Peter Beense, Glennis Grace en Danny de Munk inderdaad.
Als jullie ooit weer eens kampioen worden ben ik benieuwd wie jullie uitnodigen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Danny de Munk tof noemenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Danny de Munk was wel erg tof alleen had Danny deze mongool meegenomen. Lil Kleine was het voorprogramma, niemand maar dan ook niemand kon dat waarderen in het publiek.
WANT AMSTERDAM IS POEP OP DE STOEP EN HAAAAAAT IN DE STRAAAAAATquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Danny de munk![]()
Hebben ze die niet ooit gekruisigd ergens in Rotterdam? Hadden ze nooit meer van die brug af motte halen.
quote:
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WANT AMSTERDAM IS POEP OP DE STOEP EN HAAAAAAT IN DE STRAAAAAAT
Lee Towers met zijn wereldhits natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Als jullie ooit weer eens kampioen worden ben ik benieuwd wie jullie uitnodigen.
Was de enige die er nog wat van maakte vorig jaar. Echt wat een kut huldiging. Terwijl die van 2012 best tof was. Maar goed de harde kern was ook afwezig (leidseplein).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny de Munk tof noemenWat heeft hij Tuig van de Richel verziekt zeg.
Die is dan al 30 jaar dood.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lee Towers met zijn wereldhits natuurlijk.
Blaakquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik huil nog steeds dat de blaak zo verkracht is. Godverdomme wat mooi, dat bovengrondse spoorviaduct over ons huidige marktplein. Rotterdam was toen al zo godverdomde mooi he.
Johnny Jordaan en Tante Leenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ramses Shaffy had op een huldiging 10x mooier geweest.
Harde kern of de zingjosti's van 410? God, wat heb ik me gisteren weer zitten ergerenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was de enige die er nog wat van maakte vorig jaar. Echt wat een kut huldiging. Terwijl die van 2012 best tof was. Maar goed de harde kern was ook afwezig (leidseplein).
De blaak onoverzichtelijk? Heb je een geestelijke handicap ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blaak, hoe onoverzichtelijk wil je het hebben.
F-side - 410 - NUA - Southcrew waren afwezig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Harde kern of de zingjosti's van 410? God, wat heb ik me gisteren weer zitten ergeren.
WALALALALA AJALALALALA
WUUUUUUUHUUUUUU WUUUUUUUHUUUUUUU
WALALALALA ALALALALALA
Ik luister godverdomme nog liever naar de vent hiero in de Mevlana moskee die elke vrijdag stipt 13:00 een baksteen op zijn teen laat pleuren met een microfoon onder zijn neus
Ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De blaak onoverzichtelijk? Heb je een geestelijke handicap ofzo?
Daar komen alleen debielen op af die normaal nooit in het stadion te vinden zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind huldigingen een beetje treurig.
410quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
F-side - 410 - NUA - Southcrew waren afwezig.
De ergste vind ik toch welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Harde kern of de zingjosti's van 410? God, wat heb ik me gisteren weer zitten ergeren.
WALALALALA AJALALALALA
WUUUUUUUHUUUUUU WUUUUUUUHUUUUUUU
WALALALALA ALALALALALA
Ik luister godverdomme nog liever naar de vent hiero in de Mevlana moskee die elke vrijdag stipt 13:00 een baksteen op zijn teen laat pleuren met een microfoon onder zijn neus
410quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
F-side - 410 - NUA - Southcrew waren afwezig.
gwn onder tunneltje gaan staan tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
410![]()
JALALALALA WUUUUUUHUUUU WUUUUUUHUUUUU
"Sfeer".
Reageer eens op mijn moslimteengrap.
Ik 20quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef Pascalus het volgende:
De laatste keer dat Feijenoord kampioen werd was ik 8 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |