Johnny Jordaan en Tante Leenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ramses Shaffy had op een huldiging 10x mooier geweest.
Harde kern of de zingjosti's van 410? God, wat heb ik me gisteren weer zitten ergerenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was de enige die er nog wat van maakte vorig jaar. Echt wat een kut huldiging. Terwijl die van 2012 best tof was. Maar goed de harde kern was ook afwezig (leidseplein).
De blaak onoverzichtelijk? Heb je een geestelijke handicap ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blaak, hoe onoverzichtelijk wil je het hebben.
F-side - 410 - NUA - Southcrew waren afwezig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Harde kern of de zingjosti's van 410? God, wat heb ik me gisteren weer zitten ergeren.
WALALALALA AJALALALALA
WUUUUUUUHUUUUUU WUUUUUUUHUUUUUUU
WALALALALA ALALALALALA
Ik luister godverdomme nog liever naar de vent hiero in de Mevlana moskee die elke vrijdag stipt 13:00 een baksteen op zijn teen laat pleuren met een microfoon onder zijn neus
Ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De blaak onoverzichtelijk? Heb je een geestelijke handicap ofzo?
Daar komen alleen debielen op af die normaal nooit in het stadion te vinden zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind huldigingen een beetje treurig.
410quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
F-side - 410 - NUA - Southcrew waren afwezig.
De ergste vind ik toch welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Harde kern of de zingjosti's van 410? God, wat heb ik me gisteren weer zitten ergeren.
WALALALALA AJALALALALA
WUUUUUUUHUUUUUU WUUUUUUUHUUUUUUU
WALALALALA ALALALALALA
Ik luister godverdomme nog liever naar de vent hiero in de Mevlana moskee die elke vrijdag stipt 13:00 een baksteen op zijn teen laat pleuren met een microfoon onder zijn neus
410quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
F-side - 410 - NUA - Southcrew waren afwezig.
gwn onder tunneltje gaan staan tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
410![]()
JALALALALA WUUUUUUHUUUU WUUUUUUHUUUUU
"Sfeer".
Reageer eens op mijn moslimteengrap.
Ik 20quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef Pascalus het volgende:
De laatste keer dat Feijenoord kampioen werd was ik 8 jaar.
Wow. Echt een goede grap dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
POE
PEH
POE
PEH
Echt. Wat een kansloos volk. De tranen schieten in je ogen.
Ik vraag me altijd af hoe die een wedstrijd beleven. Volgens mij zijn ze zelfgeil en druk aandacht ana het trekken en letten ze niet eens op de wedstrijd.quote:
ik 4 jaar, was wel aanwezig uiteraard dat seizoenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:05 schreef Pascalus het volgende:
De laatste keer dat Feijenoord kampioen werd was ik 8 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |