Krijg pas van de zomer mijn stadion en op Woudenstein mag je geen Europees spelen.quote:
*Woudesteinquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Krijg pas van de zomer mijn stadion en op Woudenstein mag je geen Europees spelen.Speelde eerst bij ADO.
Verjaardag vieren, altijd gezellig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga je nog wat leuks doen dit weekend stinho
Ah, niks mis mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verjaardag vieren, altijd gezellig.
Alleen voor familie. Ik ben toch niet zo'n sociaal type dat heel de dag door buiten gangbangt. Ik zie ze alleen op school en daar blijft het bij. Ik kom ook niet bij anderen vaak over de vloer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, niks mis mee.
Voor familie of ook voor vrienden?
Hopen dat Roda eens wordt afgestraft met dat wanbeleid dat ze voeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef hafcfan het volgende:
Rkc neemt morgen 1000 man mee naar RodaDas wel goed hoor.
Aha.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen voor familie. Ik ben toch niet zo'n sociaal type dat heel de dag door buiten gangbangt. Ik zie ze alleen op school en daar blijft het bij. Ik kom ook niet bij anderen vaak over de vloer.
Geile nichtjes versieren tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha.
Krijg je geld of heb je nog wat andere dingen gevraagd? Daar draait een familie verjaardag natuurlijk altijd om.
Ik zet gewoon een brievenbusje met geld neer. Met mijn beperkte draaicirkel in het dagelijks leven heb ik voorlopig niet een idee wat ik zou moeten kopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha.
Krijg je geld of heb je nog wat andere dingen gevraagd? Daar draait een familie verjaardag natuurlijk altijd om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |