Krijg pas van de zomer mijn stadion en op Woudenstein mag je geen Europees spelen.quote:
*Woudesteinquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Krijg pas van de zomer mijn stadion en op Woudenstein mag je geen Europees spelen.Speelde eerst bij ADO.
Verjaardag vieren, altijd gezellig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga je nog wat leuks doen dit weekend stinho
Ah, niks mis mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verjaardag vieren, altijd gezellig.
Alleen voor familie. Ik ben toch niet zo'n sociaal type dat heel de dag door buiten gangbangt. Ik zie ze alleen op school en daar blijft het bij. Ik kom ook niet bij anderen vaak over de vloer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, niks mis mee.
Voor familie of ook voor vrienden?
Hopen dat Roda eens wordt afgestraft met dat wanbeleid dat ze voeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef hafcfan het volgende:
Rkc neemt morgen 1000 man mee naar RodaDas wel goed hoor.
Aha.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen voor familie. Ik ben toch niet zo'n sociaal type dat heel de dag door buiten gangbangt. Ik zie ze alleen op school en daar blijft het bij. Ik kom ook niet bij anderen vaak over de vloer.
Geile nichtjes versieren tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha.
Krijg je geld of heb je nog wat andere dingen gevraagd? Daar draait een familie verjaardag natuurlijk altijd om.
Ik zet gewoon een brievenbusje met geld neer. Met mijn beperkte draaicirkel in het dagelijks leven heb ik voorlopig niet een idee wat ik zou moeten kopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha.
Krijg je geld of heb je nog wat andere dingen gevraagd? Daar draait een familie verjaardag natuurlijk altijd om.
Drank en drugs natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet gewoon een brievenbusje met geld neer. Met mijn beperkte draaicirkel in het dagelijks leven heb ik voorlopig niet een idee wat ik zou moeten kopen.
Dat heb ik nou ook altijd. Al mijn geld gaat alleen op aan supermarkten en feesten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet gewoon een brievenbusje met geld neer. Met mijn beperkte draaicirkel in het dagelijks leven heb ik voorlopig niet een idee wat ik zou moeten kopen.
Nec ook. Beide er uit graag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat Roda eens wordt afgestraft met dat wanbeleid dat ze voeren.
Clubs die wanbeleid voeren moeten een veeg uit de pan krijgen en eens met de werkelijke feiten geconfronteerd worden. Roda ervaart dat nooit omdat die al jaren met een houdini-act ontsnappen en uit hun vreugde vergeten ze hun beleid eens te verbeteren.quote:
Zag je die halfnaakte Ajacied gisteren weer in Alkmaar? Rawr.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso ooit een seizoenskaart voor Ajax kopen.
Nee, bijtijds schrikte ik even op als Evert krijste. Ik kan tegenwoordig moeilijk 100% concentratie hebben op het spel van Ajax.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je die halfnaakte Ajacied gisteren weer in Alkmaar? Rawr.
Een zekere user ter plekke kon haar ogen er ook moeilijk vanaf houden.
drank alleen is eerst wel genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Drank en drugs natuurlijk.
Dan heb je volgend jaar genoeg vriendjes en vriendinnetjes voor een feestje.
Toptrainer Faber gaat Cocu nu voorbijstreven.quote:PSV verwacht Cocu dit seizoen niet meer terug voor de spelersgroep
Hoiquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)van-interview-rutte/
gvd![]()
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 27-03-2014 om 19:38:11Walgelijk dat Rutte politiek bedrijft over de rug van kinderen! reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef JanCees het volgende:
te laatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
gvd![]()
Stond Capo Dani weer vooraan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je die halfnaakte Ajacied gisteren weer in Alkmaar? Rawr.
Een zekere user ter plekke kon haar ogen er ook moeilijk vanaf houden.
VI HOO-LI-GANS!!!!quote:
Hoe vaak ga je dit nog herhalen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
Zolang het in je onderschrift staatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog herhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |