Onjuist.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Veruit het grootste deel daarnaast Barcelona.
Dit is al jaren geleden hoor, denk dat de regels vroeger wat anders waren. Er stond geen logo op of zo. Gewoon broeken en overalls uit die winkel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Werkkleding mag wel, zolang het niet prive wordt gebruikt. Dit mag overigens wel wanneer het logo van het desbetreffende bedrijf er ops taat met een grootte van een x aantal vierkante centimeters.
Tot zo ver mijn wisdom in loonbelasting
Ik dacht dat alle Turken voor Galatasary waren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen weet wat Turken en Marokkanen Real Madrid aanhangen en geen Feyenoord.
Aldus de man die nog nooit voet in Rotterdam gezet heeft, waar ik er 25 jaar woon in de buurt met de meeste Turken per vierkante kilometer van de stad.quote:
Maar ik nam Marokkanen mee in mijn zin.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle Turken voor Galatasary waren.
Regels zijn er al vrij lang. Denk alleen niet dat veel bedrijven zich er aan houden. Waarom zou je ook. Flauwekulquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is al jaren geleden hoor, denk dat de regels vroeger wat anders waren. Er stond geen logo op of zo. Gewoon broeken en overalls uit die winkel.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:36 schreef onlogisch het volgende:
ALLE MAROKKANEN MOETEN TERUG NAAR TURKIJE
Het was ook een klein bedrijf, denk inderdaad dat ze het geen reet kon schelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Regels zijn er al vrij lang. Denk alleen niet dat veel bedrijven zich er aan houden. Waarom zou je ook. Flauwekul
We geloven je.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aldus de man die nog nooit voet in Rotterdam gezet heeft, waar ik er 25 jaar woon in de buurt met de meeste Turken per vierkante kilometer van de stad..
Eindelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die grap is zo oud als... nou ja, jij..
Ik ben je foto's aan het analyseren by the way.
Neenee, natuurlijk niet. Confidentialiteit is bij mij een strikte voorwaarde, dat zou je inmiddels moeten weten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eindelijk
Doe je alles pm'en/dm'en en niet verspreiden he. Vind ik ook weer lullig dan
DM van Rens in je DM-box in 3... 2... 1...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eindelijk
Bikini pics?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eindelijk
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DM van Rens in je DM-box in 3... 2... 1...
Anders is er iemand boos op me, niet dat mij dat kan boeien op dit momentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neenee, natuurlijk niet. Confidentialiteit is bij mij een strikte voorwaarde, dat zou je inmiddels moeten weten.
Ik ben al een tijdje met rens aan het dm'en hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
DM van Rens in je DM-box in 3... 2... 1...
Pics van de Mississippi ja?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders is er iemand boos op me, niet dat mij dat kan boeien op dit moment
Maar goed
[..]
Ik ben al een tijdje met rens aan het dm'en hoor
Koop een betere videokaart.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Jongens, bij de "" smilie zie ik een vierkantje. Iemand enig idee hoe dit komt?
Back to basicquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Omdat jouw leven gekenmerkt wordt door een vierkantquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Zet jij hem even naar op z'n plaats zeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jouw leven gekenmerkt wordt door een vierkant
Iets mis met de instellingen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
Schokkend, hé.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zet jij hem even naar op z'n plaats zeg.
Wtf mijn font is ineens anders.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Iets mis met de instellingen.
Even herstellen met :
[ afbeelding ]
SPOILER: lees dit als je Dven niet bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dat HMF geen slaap nodig heeft, omdat hij HMF is, maar anders had hij niet geslapen vannacht.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wtf mijn font is ineens anders.Godver, wilde het niet lezen maar omdat ik op reageren klik zie ik nu alsnog dat ik gefgopt benSPOILER: lees dit als je Dven niet bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
gefgopt is zeker een woord uit Roemenië?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Godver, wilde het niet lezen maar omdat ik op reageren klik zie ik nu alsnog dat ik gefgopt ben
Geen idee, ik imiteer slechts wat ik lees.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
gefgopt is zeker een woord uit Roemenië?
Doei.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn dosis SC wel weer even gehad. We hebben gelachen, gehuild en genoten. Tot over 5 minuten.
Ik vind mensen die de noodzaak voelen om dit soort zaken te openbaren altijd erg onzeker overkomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:45 schreef onlogisch het volgende:
Instagram van HMF gevonden
http://lockerdome.com/menshumor/6169672236142657/6478221545851410
Dude's life is better than yours. And his Instagram proves it
Zelda The Ocarina of Time. Wat een geweldige reclame was dat midden jaren 90 op de Nederlandse tv.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:46 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zin in een Zelda. Zal ik The Wind Waker/Ocarina of Time gaan spelen die ik overigens al vaak heb gespeeld of mijzelf storten in een nieuw avontuur in de vorm van Skyward Sword?
Ongetwijfeld. Maar leeft wel de leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind mensen die de noodzaak voelen om dit soort zaken te openbaren altijd erg onzeker overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |