Niet. Die zuipen/snuiven zich gewoon plat na een week hard werken en vinden dit kennelijk de beste manier om het te uitenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die een wedstrijd beleven. Volgens mij zijn ze zelfgeil en druk aandacht ana het trekken en letten ze niet eens op de wedstrijd.
Misschien kan onze superdupergeniale heerenveenfan en ajaxhooligandeskundige rensch hier meer over vertellen
een week hard huiswerk maken tochquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Die zuipen/snuiven zich gewoon plat na een week hard werken en vinden dit kennelijk de beste manier om het te uiten
Lekker trommelen om de frustratie kwijt te raken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Die zuipen/snuiven zich gewoon plat na een week hard werken en vinden dit kennelijk de beste manier om het te uiten
Ik hoor ook liever dit:quote:
Wat ben je toch sneu, Rens.quote:
Ik ben heel oudquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Damn, dan was dat dus nog pas geleden.
Of jij bent heel oud.
Het zit je wel diep hèquote:
Jep. En dan in het weekend in de blote bast elkaars tepeltjes insmeren met vaseline. Nee, dan ben je in Rotterdam zogenaamd homo omdat je hand in hand loopt.quote:
Vanmorgen ook al hoor, om boodschappen te doenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Karina gaat naar buiten, wonderen bestaaaan.
origineel is veel mooierquote:
Overigens is het in De Kuip ook meer dan vaak verre van spectaculair. Het Nederlandse supporterswezen is gewoon weinig. Niks mis mee totdat mensen geforceerd willen bewijzen dat het anders ligt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker trommelen om de frustratie kwijt te raken.
Liever dit dan OEH AHquote:
Feyenoorders hebben eenzelfde schema in De Kuip. Gewoon de scheidsrechter uitschelden tot hij ooit eens de catacomben in rent.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens is het in De Kuip ook meer dan vaak verre van spectaculair. Het Nederlandse supporterswezen is gewoon weinig. Niks mis mee totdat mensen geforceerd willen bewijzen dat het anders ligt.
TR gemacht.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. En dan in het weekend in de blote bast elkaars tepeltjes insmeren met vaseline. Nee, dan ben je in Rotterdam zogenaamd homo omdat je hand in hand loopt.
Als ik weeeeeeederkomquote:
Echt precies zo ja. Minus shirt. EN dan vooral met je rug naar de wedstrijd staan en hard op een trommel rammen.quote:
Doen de vrouwen dat ook dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt precies zo ja. Minus shirt. EN dan vooral met je rug naar de wedstrijd staan en hard op een trommel rammen.
"Sfeer"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |