Hier nog een klassieker:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever dit dan OEH AH
LALALALALALAAAAAAAAA LALALALALAAAAAAAAAA
WUUUHUUUUUU WUUUUUUUUHUUUUUUU
OEHHH
AHHH
OEEHHHH
AHHHH
Je laat jezelf wel kennen, Rensch.quote:
In de zin van?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je laat jezelf wel kennen, Rensch.
Triest dat iemand waarvan je zou zeggen dat hij toch behoorlijk beïnvloed is door de muziek van Nicki Minaj toch zo beperkt is in zijn acceptatievermogen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra schildpadden muteren tot ninja's haak ik af.
Vechten?
Jij maakt je al net zo druk, maar dan om hemquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand, zoek hem op in zijn woonplaats en zorg ervoor dat hij niet meer zijn computer aan kan raken.
O ja, Jantje. Het definitieve bewijs dat ze in Amsterdam meer bezig zijn met Rotterdam dan andersom.quote:
Altijd jammer om te zien hoe ze iets van "vroeger" nu verkrachten door er een remake of zoiets van te maken.quote:
Misschien moet je Elan voor advies vragen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb me vandaag een hernia gesjauwd denk ik
heb ww nodig
Ik ook. Hoewel ik me kiplekker voel, maar gewoon extraatje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb me vandaag een hernia gesjauwd denk ik
heb ww nodig
elan lacht mij uit omdat ik werkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je Elan voor advies vragen.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Altijd jammer om te zien hoe ze iets van "vroeger" nu verkrachten door er een remake of zoiets van te maken.
Ik wilde hier op ingaan door te stellen dat je wel heel gewillig inging en meedeed aan die ongelooflijk slechte grappen jegens Ajax...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand, zoek hem op in zijn woonplaats en zorg ervoor dat hij niet meer zijn computer aan kan raken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
Niet weten dat HMF en ik dit soort praktijken dagelijks bespreken
Wie dat ook zou zingen. Heerlijkquote:
Van Heman was op een gegeven moment ook een nieuwe versie, die was ook stom.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Altijd jammer om te zien hoe ze iets van "vroeger" nu verkrachten door er een remake of zoiets van te maken.
ik weet niet wie herman is karinatjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Heman was op een gegeven moment ook een nieuwe versie, die was ook stom.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat iemand waarvan je zou zeggen dat hij toch behoorlijk beïnvloed is door de muziek van Nicki Minaj toch zo beperkt is in zijn acceptatievermogen.
Heman Master of the Universe!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet wie herman is karinatje
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet wie herman is karinatje
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb god gevonden door Nicki. God tolereert geen mutaties.
Wat kan ze zingen naast rappen he
Ik durf met zekerheid te stellen dat je de nummers niet eens luistert en je mening bij Starships houdtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
flikker nou eens op met die aids minaj
grgr
Helemaal niet erg, vind ik ook een leuk liedje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind dit een leuk liedje
erg he
Neuh heb ook stupid hoe gehoord. en ook die samen met drake.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf met zekerheid te stellen dat je de nummers niet eens luistert en je mening bij Starships houdt
En nee dat doe ik niet.
nu lijk ik een provinciaal ;squote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal niet erg, vind ik ook een leuk liedje.
xD!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
het is een kwestie van geduld rustig wachten op de dag
dat heel spangen turks lult xd
leuke he dven lang niet kunnen zingenquote:
Ja, of dit:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Heman was op een gegeven moment ook een nieuwe versie, die was ook stom.
Dat bewijst mijn punt wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Neuh heb ook stupid hoe gehoord. en ook die samen met drake.
Of elke Schwarzenegger filmquote:
Ik woon er twee jaarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Bulgaarse feestdagen zijn in aantocht?
neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit geen flikker interesseert?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
Niet weten dat HMF en ik dit soort praktijken dagelijks bespreken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |