't is allemaal wat, héquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Diepe teksten man.
Vooral die capo's, wat een t-e-r-i-ngmongolen.
De reclasseringsambtenaarquote:
Moeilijke tekst man. Ik denk niet dat ik dat kan onthouden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Diepe teksten man.
Vooral die capo's, wat een t-e-r-i-ngmongolen.
Oja. Wij verschillen twee uurquote:
Het originele A-team was er ook niet blij mee dat ze die kutfilm hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]Wat is dat nou, veel te serieus en waar is de sigaar van Hannibal.
Kan me voorstellen. Ik kende die film helemaal niet trouwens, van wanneer is die?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het originele A-team was er ook niet blij mee dat ze die kutfilm hebben gemaakt.
Ik dezequote:
2010quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Ik kende die film helemaal niet trouwens, van wanneer is die?
Dus je vader heeft ook maat XXL ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb een spijkerbroek gehad van mijn pa die hij van zijn werk kreeg. Die dingen kosten normaal 230 euro (Wrangler). Ze hadden er 1 teveel gestuurd..
Tering wat een geld voor een spijkerbroek. Ik vind 120 euro al veel en dat koop ik dus al niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb een spijkerbroek gehad van mijn pa die hij van zijn werk kreeg. Die dingen kosten normaal 230 euro (Wrangler). Ze hadden er 1 teveel gestuurd..
What. the. fuck. Is dit geschreven door een gehandicapte josti?quote:
20 euro al veelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Tering wat een geld voor een spijkerbroek. Ik vind 120 euro al veel en dat koop ik dus al niet.
120 joh. Vroeger kocht ik altijd Levi's maar die vind ik nu ook te duur. Al doe je er wel heel lang mee.quote:
ik had laatst een hugo boss trui gekregenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik stel gewoon een vraag :Squote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
HMF hij vindt je vader een dikke pad. Beter dien je hem van repliek.
Knokpartij in de Amersfoortse kroegen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
HMF hij vindt je vader een dikke pad. Beter dien je hem van repliek.
Koop altijd broeken voor een tientje. Binnen een no-time vlekken en gaten erin. Perfectquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
120 joh. Vroeger kocht ik altijd Levi's maar die vind ik nu ook te duur. Al doe je er wel heel lang mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |