Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Op donderdag 27 maart 2014 23:59 schreef MrBanaan1 het volgende: Begin je om 0700 met werken, staan er om 0755 al mensen voor de deur Op een normale woensdag; geen speciale actie niks.
Ik dacht je werkt niet fulltime, maar je werkt wel elke dag?
Op vrijdag 28 maart 2014 00:02 schreef Studiotje het volgende: Ik werd vanmiddag bijna aangereden door een vrachtwagen ik dacht dat is wcpot hahaha grappenmaker maar het was een vrachtwagen van de bloemenwinkel
Man man man man dat dit kan in Nederland
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Is het niet logischer om de container recht te zetten?
Op zich goede vraag Maar als je ze in blok zet dan staat het steviger. Dus als je alles in de lengte zet komen er nog wat krachten vrij als je optrekt en weer af gaat remmen. En zo kunnen er meer in.
Op zich goede vraag Maar als je ze in blok zet dan staat het steviger. Dus als je alles in de lengte zet komen er nog wat krachten vrij als je optrekt en weer af gaat remmen. En zo kunnen er meer in.
Jup, bij ons is een zon kut chauffeur altijd aan het zeiken over de pakketjes Dat ze beetje scheef zijn ofzo. En dat er niet alleen hekken in kunnen staan.
Meestal begin ik met breed-breed-lengte 2de rij breed-lengte-breed 3de rij lengte-breed-breed. Container is breed iets smaller en in de lengte juist iets langer dus kan kom je na 3 rijen weer recht uit
Op vrijdag 28 maart 2014 00:15 schreef Mansjester het volgende: Wie zat laatst half mee te trollen in UTO, was dat AF_of tralala? Haal jullie altijd door elkaar
En is WcPot vrachtwagen bestuurder? Heb dat gemist
Ik zit nooit in uto, klinkt raar nu ik er net even las maar zit er nooit
Meestal begin ik met breed-breed-lengte 2de rij breed-lengte-breed 3de rij lengte-breed-breed. Container is breed iets smaller en in de lengte juist iets langer dus kan kom je na 3 rijen weer recht uit
Op vrijdag 28 maart 2014 00:15 schreef Mansjester het volgende: Wie zat laatst half mee te trollen in UTO, was dat AF_of tralala? Haal jullie altijd door elkaar
En is WcPot vrachtwagen bestuurder? Heb dat gemist
Jup, bij ons is een zon kut chauffeur altijd aan het zeiken over de pakketjes Dat ze beetje scheef zijn ofzo. En dat er niet alleen hekken in kunnen staan.
Ik weet eigenlijk niet wat ik hier om moet antwoorden
Of jij dat ook doet Of dat jij klaagt over de vorm ofzo van dingen.
Is het echt zo dat sommige pakketjes (alleen rekken ofzo) een nachtmerrie zijn?
Ja soms is het wel drama ja er valt elke dag wel iets uit. Vandaag vond ik zo maar even spa blauw op de vloer van de oplegger geen idee uit welke container die zijn gevallen
Ja soms is het wel drama ja er valt elke dag wel iets uit. Vandaag vond ik zo maar even spa blauw op de vloer van de oplegger geen idee uit welke container die zijn gevallen
Nee de pakketjes. Als je bijv. een pallet en 10 losse hekken op een container zet. Sommige bij ons nemen dat niet mee
Laatst klaagde iemand omdat de vlonders niet recht genoeg stonden
Nja dat niet, maar sinds ik meer werk en niet alleen vulploeg, heb ik wel meer verantwoordelijkheden. Ook krijg ik makkelijker iets geregeld enzo. Leer ook wat meer; sommige dingen zijn wel interessant. Waarom bepaalde schappen en producten zo staan, hoe het bijv. met ritme enzo zit van levertijden. Zoiets allemaal.
Nja dat niet, maar sinds ik meer werk en niet alleen vulploeg, heb ik wel meer verantwoordelijkheden. Ook krijg ik makkelijker iets geregeld enzo. Leer ook wat meer; sommige dingen zijn wel interessant. Waarom bepaalde schappen en producten zo staan, hoe het bijv. met ritme enzo zit van levertijden. Zoiets allemaal.
De levertijden van de C1000 kan je geen pijl op trekken
Op vrijdag 28 maart 2014 00:32 schreef MrBanaan1 het volgende: Arrogantie van Lateysha is nieteens meer leuk grappig of vermakelijk. Wil haar eruit hebben. Vreselijk irritant. En ze is waardeloos.
Jenna
quote:
Op vrijdag 28 maart 2014 00:32 schreef MrBanaan1 het volgende: Arrogantie van Lateysha is nieteens meer leuk grappig of vermakelijk. Wil haar eruit hebben. Vreselijk irritant. En ze is waardeloos.
90 km-bord: 8:33:34 Bij die rotonde (8:35:20) ga ik altijd linksaf. Daartussen zie ik 2 rode autootjes: 8:34:10 en 8:34:41...volgens mij zijn ze het beide niet. Net een minuutje te laat.
Lijkt ook wel of een deel van de sc altijd online is en het ander deel alleen op zondag
Danku dit moet je niet elke week mee maken. Dit is ook zo'n dag die ik nooit meer ga vergeten. Vooral toen ik mee mocht helpen met de kist dicht maken. En de kist laten zakken dat is mooi omdat mee te maken maar ook heel erg bizar.
Danku dit moet je niet elke week mee maken. Dit is ook zo'n dag die ik nooit meer ga vergeten. Vooral toen ik mee mocht helpen met de kist dicht maken. En de kist laten zakken dat is mooi omdat mee te maken maar ook heel erg bizar.
Damn. Ik heb het gelukkig nog niet mee hoeven maken. Mijn oma is echter dement. Niet meer het grappige, maar het gehandicapt geworden. Kan niet meer lopen of praten oid. Allemaal kwijt; verkinderen noemt men het ook wel eens. Heb eigenlijk al lang afscheid genomen terwijl ze gewoon nog "leeft"
klinkt als iets wat ik niet aan zou kunnen. Maar je blijft er hier toch rustig onder lijkt het. lijkt me toch raar
Heb spijt van mn EM keuze. Ga nu (na met Economics&Business economics gestopt te zijn) wss techniche bedrijfskunde op HBO doen, maar ik besef nu pas dat iets als ingenieur of automotive me geweldig lijkt.
Heb spijt van mn EM keuze. Ga nu (na met Economics&Business economics gestopt te zijn) wss techniche bedrijfskunde op HBO doen, maar ik besef nu pas dat iets als ingenieur of automotive me geweldig lijkt.
Er is niks mooiers als techniek. Bovendien maak je met een technische opleiding veel meer kans op de arbeidsmarkt.
Heb spijt van mn EM keuze. Ga nu (na met Economics&Business economics gestopt te zijn) wss techniche bedrijfskunde op hbo doen, maar ik besef nu pas dat iets als ingenieur of automotive me geweldig lijkt.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Met TB heb je ook goede kansen hoor. Als zul je dan wat minder in de techniek zelf duiken. Projectleidertje spelen enzo. Niks mis mee
Achja... Mn pa heeft Duits gestudeerd en is na omscholing nu in manager functie op CBS. Internationaal project, vaak buitenland. Alles is mogelijk houd ik mezelf maar voor he.. We zullen zien
Op zaterdag 29 maart 2014 00:04 schreef WcPot het volgende: Zo mijn avond ritje zit erop. Morgen middag nog een keer C1000 en dan ook eindelijk weekend na een week met zeer onregelmatige tijden te hebben gehad.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:28 schreef WcPot het volgende: Veelte mooi weer om te werken morgen als ik de berichten mag geloven. Ging veel liever motormuizen.
Heb je een brommer?
Ik denk er ook aan een motorrijbewijs te halen. Lijkt me machtig mooi
Tis weer zo'n drempeltje...comfortzone verlaten enzo
hp/kg van zo'n brommer lijkt me wel heerlijk.
Is het ook. Dat kan je gewoon niet uitleggen hoe snel je weg bent vanuit stilstand. En ik heb een 600CC dus een mooie middenklasse zoals ze dat noemen en dat is al snel
Is het ook. Dat kan je gewoon niet uitleggen hoe snel je weg bent vanuit stilstand. En ik heb een 600CC dus een mooie middenklasse zoals ze dat noemen en dat is al snel
Je moet alleen wel je grenzen kennen. Op zo'n brommer ben je heel kwetsbaar.
Maargoed, met mijn bazenauto heb ik ook weinig in de melk te brokkelen als ik jouw bedrijfskar op een vervelend moment tegen kom.
Je moet alleen wel je grenzen kennen. Op zo'n brommer ben je heel kwetsbaar.
Maargoed, met mijn bazenauto heb ik ook weinig in de melk te brokkelen als ik jouw bedrijfskar op een vervelend moment tegen kom.
Dat ga je waarschijnlijk niet winnen. Ik heb misschien een nieuwe spiegel nodig en jij kan een nieuwe auto uitzoeken als je er zelf nog een beetje heel uit komt
Dat ga je waarschijnlijk niet winnen. Ik heb misschien een nieuwe spiegel nodig en jij kan een nieuwe auto uitzoeken als je er zelf nog een beetje heel uit komt
True Story, maar met een A8 ben je ook vrij kansloos als WcPotje je frontaal raakt.
True Story, maar met een A8 ben je ook vrij kansloos als WcPotje je frontaal raakt.
Ik heb wel eens een foto gezien van een Volvo S80 dacht ik ook niet de kleinste auto's blijft ook vrij weinig van over. Losse trekker zit tussen de 7.1 / 7.7 ton en een oplegger rijklaar met koeler en 3 assen zit op 10.5 ton en dan komt de lading er nog bij
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Seat geeft ook niet erg mee of juist wel net hoe je het bekijkt
Ik heb wel eens een foto gezien van een Volvo S80 dacht ik ook niet de kleinste auto's blijft ook vrij weinig van over. Losse trekker zit tussen de 7.1 / 7.7 ton en een oplegger rijklaar met koeler en 3 assen zit op 10.5 ton en dan komt de lading er nog bij
Dan ben je kansloos ja...gelukkig rij ik voornamelijk snelweg. Da moet het wel heel gek gaan wil zo'n "geen-fratsen-bak" je frontaal rammen.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Seat geeft ook niet erg mee of juist wel net hoe je het bekijkt
Godverdorie...ik wil niet weten hoe dit is afgelopen
Op zaterdag 29 maart 2014 01:02 schreef WcPot het volgende: Maar ik ga weer is al 01:00uur geweest misschien ben ik er morgen vroeg nog wel even en anders