Mogen curve piemols hier wel ?quote:
Man man man man dat dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:02 schreef Studiotje het volgende:
Ik werd vanmiddag bijna aangereden door een vrachtwagen ik dacht dat is wcpot hahaha grappenmaker maar het was een vrachtwagen van de bloemenwinkel
Geen vaste dagen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb sinds ik gestopt ben (op de zondag na) zo ongeveer elke shift wel gewerkt ja.
Toen er verbouwd werd heb ik eens van 1900 tot 0230 gewerkt
Gratis ijsjes en frisdrank, jow.
zo ongeveerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
op de snelweg
WCPOT
WCPOT
WCPOT
WCPOT
WCPOT
Uhm ja de donderdag van 1300/2200 vast, en de vrijdag van 1700/2200.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als ik iets af heb en ik doe iets slims dan zet ik er in AF_
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als ik iets af heb en ik doe iets slims dan zet ik er in AF_
Nickelodeon is bij mij nummer 1quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Altijd als ik tijdens het zappen Victoria zie langskomen
jij komt heul nie verder dan sbs6quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Altijd als ik tijdens het zappen Victoria zie langskomen
Nu is utopia opquote:
preciesquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Uhm ja de donderdag van 1300/2200 vast, en de vrijdag van 1700/2200.
Verder echt vanalles tussendoor.
Is het niet logischer om de container recht te zetten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toet Toet banaan 54 containers KW
Zie zwarte kratjes, heul geen kwquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:08 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toet Toet banaan 54 containers KW
Nu live? Niet geblurred? Dan zap ik wel. Ben eigenlijk alleen geinteresseerd in de pr0n, de rest is niet interessasntquote:
Werkelijk geen idee. Haalde die foto uit de cos pagina 1quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nu live? Niet geblurred? Dan zap ik wel. Ben eigenlijk alleen geinteresseerd in de pr0n, de rest is niet interessasnt
Op zich goede vraagquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Is het niet logischer om de container recht te zetten?
Maar krijg je ze er nog uit dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Op zich goede vraagMaar als je ze in blok zet dan staat het steviger. Dus als je alles in de lengte zet komen er nog wat krachten vrij als je optrekt en weer af gaat remmen. En zo kunnen er meer in.
Jup, bij ons is een zon kut chauffeur altijd aan het zeiken over de pakketjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Op zich goede vraagMaar als je ze in blok zet dan staat het steviger. Dus als je alles in de lengte zet komen er nog wat krachten vrij als je optrekt en weer af gaat remmen. En zo kunnen er meer in.
Je moet inderdaad wel een lichte container pakken.quote:
Deze man, overal een antwoord opquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel een lichte container pakken.
Meestal begin ik met breed-breed-lengte 2de rij breed-lengte-breed 3de rij lengte-breed-breed. Container is breed iets smaller en in de lengte juist iets langer dus kan kom je na 3 rijen weer recht uitquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit nooit in uto, klinkt raar nu ik er net even las maar zit er nooitquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:15 schreef Mansjester het volgende:
Wie zat laatst half mee te trollen in UTO, was dat AF_of tralala? Haal jullie altijd door elkaar
En is WcPot vrachtwagen bestuurder? Heb dat gemist
Zijn veel Polen die dit soort karretjes besturenquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hey, psst, studiotje
[..]Tr gemacht, Karina is onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Man antwoord nu eens o pmijn quotes!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zijn veel Polen die dit soort karretjes besturen
Shit dit klinkt best slimquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Meestal begin ik met breed-breed-lengte 2de rij breed-lengte-breed 3de rij lengte-breed-breed. Container is breed iets smaller en in de lengte juist iets langer dus kan kom je na 3 rijen weer recht uit
Hoe kun je mij met tralala verwarren ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:15 schreef Mansjester het volgende:
Wie zat laatst half mee te trollen in UTO, was dat AF_of tralala? Haal jullie altijd door elkaar
En is WcPot vrachtwagen bestuurder? Heb dat gemist
Ok ik zal reageren momentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man antwoord nu eens o pmijn quotes!![]()
Het is ook geen vers koeling hoeft heul niet aanquote:
Neemaar brood en kratjes zijn geen KW, maar zuivel/vlees/slagerij/broodquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het is ook geen vers koeling hoeft heul niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |