Ah jammer van die .2quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:53 schreef WcPot het volgende:
Vanmorgen iets voor 05:30uur begonnen En om 21:05 uur klaar Dat dit kan in Nederland.
[ afbeelding ]
450 km is toch fantastisch
Had wel gekund maar dan had ik 200 meter extra naar mijn eigen auto moeten lopen had ik niet zoveel zin inquote:
OK ik vergeef jequote:Op donderdag 27 maart 2014 23:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Had wel gekund maar dan had ik 200 meter extra naar mijn eigen auto moeten lopen had ik niet zoveel zin in
Blijf bij je SC broedersquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik vergeef je
En ik ga slapen.
Trusten jongens
Ik moet morgenochtend een beetje bijtijds op, boodschappen doen en zoquote:
Och ben je een van die ouwe mensen die al voor de winkel open gaat in de rij staat te wachtenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend een beetje bijtijds op, boodschappen doen en zoEn morgenmiddag moet ik weg.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik vergeef je
En ik ga slapen.
Trusten jongens
Nee zo vroeg ga ik niet dan is alles nog niet bijgevuld hierquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Och ben je een van die ouwe mensen die al voor de winkel open gaat in de rij staat te wachten
Bij de C1000quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend een beetje bijtijds op, boodschappen doen en zoEn morgenmiddag moet ik weg.
Ik dacht je werkt niet fulltime, maar je werkt wel elke dag?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Begin je om 0700 met werken, staan er om 0755 al mensen voor de deur
Op een normale woensdag; geen speciale actie niks.
Nee bij de AH. Is een kleine dus hoe ze het voor elkaar krijgen dat het nog niet is bijgevuld snap ik niet.quote:
Wij vullen alleen zuivel en diepvries (goed, en vers vlees en brood) sochtends. De rest gebeurt na 6quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zo vroeg ga ik niet dan is alles nog niet bijgevuld hierUur of 10 meestal.
Heb sinds ik gestopt ben (op de zondag na) zo ongeveer elke shift wel gewerkt ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik dacht je werkt niet fulltime, maar je werkt wel elke dag?
Als ik om 9 uur kom zijn ze altijd nog bezig. Heel irritant. OF tussen 8 en 9 wordt de winkel al leeggekocht kan ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wij vullen alleen zuivel en diepvries (goed, en vers vlees en brood) sochtends. De rest gebeurt na 6
Ben jij wel eens bij C1000 Reigerbos. De Aker. Of C1000 't IJ geweest of van gehoordquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee bij de AH. Is een kleine dus hoe ze het voor elkaar krijgen dat het nog niet is bijgevuld snap ik niet.
Oke ik wachtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Karina is zo weg, sneak ik er wel een peerten pen0rtje tussenduur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |