Neeman, ben zo naar bed.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:36 schreef Mansjester het volgende:
Iemand trouwens nog toevallig potje CF?
nee mag haar nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nat. Beetje cocky maar ook wel leuk.
koffie en doorquote:
Hoelaat moet je morgen beginnen? was een late toch?quote:
Ik heb nog geen tijd door gekregen. Ik verwacht rond 19:30 beginnenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoelaat moet je morgen beginnen? was een late toch?
Uitslapen dusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd door gekregen. Ik verwacht rond 19:30 beginnen
Wat doe je voor werk dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd door gekregen. Ik verwacht rond 19:30 beginnen
Niet echt er is een reden voor dat ik morgen later begin. Mijn oma is overleden en morgen is de begrafenisquote:
oh sorry. Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet echt er is een reden voor dat ik morgen later begin. Mijn oma is overleden en morgen is de begrafenis
Ohquote:
En gecondoleerdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet echt er is een reden voor dat ik morgen later begin. Mijn oma is overleden en morgen is de begrafenis
Na Twitter en Facebook gechecked te hebben nog een laatste kijkje hier, en toen las ik dit...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat was mijn laatste oma nu heb ik helemaal geen opa's en oma's meerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Na Twitter en Facebook gechecked te hebben nog een laatste kijkje hier, en toen las ik dit...
Gecondoleerd Pot, echt veel sterkte!!
quote:
Geen ideequote:
Och, gecondoleerdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien kan jij je zelf wel vinden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen was ik net vertrokken.
Hoe laat was je bij het 90km bord (vlak voor die tijdelijke rotonde?
8h35?
Ik denk dat ik daar op dat moment ongeveer was
90 km-bord: 8:33:34quote:
Ohnoes!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:35 schreef WcPot het volgende:
Hier in dit filmpje zat er één tegen mijn spiegel aan. Kunnen ze alleen niet zo goed tegen![]()
Inderdaad, had even niet verder gedacht dan mn neus lang isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet WcPots schuld.
Denk de verzekering van de concullega
Begin 30quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Inderdaad, had even niet verder gedacht dan mn neus lang is![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk poppie?
Wij zijn de harde kern.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:45 schreef appelen het volgende:
Lees net even terug
Nog gecondoleerd Pot
Lijkt ook wel of een deel van de sc altijd online is en het ander deel alleen op zondag
Heel hard Koos vereren komt idd niet heel volwassen over.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je bent oud![]()
Neemaar, ik had dat niet achter jou gezocht hehe. Geen idee waarom eigenlijk.
Ah joh, lekker toch om af en toe kind te zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heel hard Koos vereren komt idd niet heel volwassen over.
Danku dit moet je niet elke week mee maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:45 schreef appelen het volgende:
Lees net even terug
Nog gecondoleerd Pot
Lijkt ook wel of een deel van de sc altijd online is en het ander deel alleen op zondag
Vind ik ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah joh, lekker toch om af en toe kind te zijn
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Danku dit moet je niet elke week mee maken.Dit is ook zo'n dag die ik nooit meer ga vergeten. Vooral toen ik mee mocht helpen met de kist dicht maken. En de kist laten zakken dat is mooi omdat mee te maken maar ook heel erg bizar.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet WcPots schuld.
Denk de verzekering van de concullega
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |