Neeman, ben zo naar bed.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:36 schreef Mansjester het volgende:
Iemand trouwens nog toevallig potje CF?
nee mag haar nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nat. Beetje cocky maar ook wel leuk.
koffie en doorquote:
Hoelaat moet je morgen beginnen? was een late toch?quote:
Ik heb nog geen tijd door gekregen. Ik verwacht rond 19:30 beginnenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoelaat moet je morgen beginnen? was een late toch?
Uitslapen dusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd door gekregen. Ik verwacht rond 19:30 beginnen
Wat doe je voor werk dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd door gekregen. Ik verwacht rond 19:30 beginnen
Niet echt er is een reden voor dat ik morgen later begin. Mijn oma is overleden en morgen is de begrafenisquote:
oh sorry. Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet echt er is een reden voor dat ik morgen later begin. Mijn oma is overleden en morgen is de begrafenis
Ohquote:
En gecondoleerdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet echt er is een reden voor dat ik morgen later begin. Mijn oma is overleden en morgen is de begrafenis
Na Twitter en Facebook gechecked te hebben nog een laatste kijkje hier, en toen las ik dit...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat was mijn laatste oma nu heb ik helemaal geen opa's en oma's meerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Na Twitter en Facebook gechecked te hebben nog een laatste kijkje hier, en toen las ik dit...
Gecondoleerd Pot, echt veel sterkte!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |