En de kleur rood is echt rood niet donker rood ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schatting:
8.35 bij die "slalom" (bocht naar links en daarna bocht naar rechts omhoog) na Leeuwarden.
8.40 bij Grou
8.48 afslag Heerenveen centrum.
dan moeten we elkaar bij Akkrum ofzo zijn tegen gekomen.
quote:
Ga je zondafquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kutzooi, zag het iddGun ze niks.
Nee, die standaardkleur rood.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
En de kleur rood is echt rood niet donker rood ofzo
Misschien dat ik wedstrijdje meepik. Mogen wel blijven van mijquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Denk het wel, moet nog kaartje halen. Jij?
Of ik nu wel of niet ga, ben kotse nerveus
Liever jij dan ikquote:
Toch maar? Wel op West hoop ik dan toch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
Misschien dat ik wedstrijdje meepik. Mogen wel blijven van mij
Toen was ik net vertrokken.quote:
Neejoh wat moet ik daarquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Toch maar? Wel op West hoop ik dan toch.
Oh en dan zeiken over sfeer jaquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen was ik net vertrokken.
Hoe laat was je bij het 90km bord (vlak voor die tijdelijke rotonde?
8h35?
Ik denk dat ik daar op dat moment ongeveer was
Als dat toch zo is hetquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit zal hem wel niet zijn
Sfeer is er ook niet. En ben sws geen supporter dus geen idee wat jullie zingenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh en dan zeiken over sfeer ja
West is leuk. Als ik niet kan staan en schreeuwen/zingen is er weinig aan he. Beetje onrust af en toe.
Tss. Nogmaals; de aRENa zit ook vaak zat maar driekwart vol. En heel veel andere stadions ook. Sfeer is er zeker. Sfeer maak je ook zelf.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Sfeer is er ook niet. En ben sws geen supporter dus geen idee wat jullie zingen
Nee, toen was ik net vertrokken . Ik denk dat je een minuut of 7 verder moet zoeken...quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit zal hem wel niet zijn
Waar ga je heenquote:
dus ik moet nog verder richting Leeuwarden waar ook al die afzetting paaltjes staan met de weg werkzaamhedenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, toen was ik net vertrokken . Ik denk dat je een minuut of 7 verder moet zoeken...
Yep, misschien zijn we elkaar net misgelopen...wat een anti-climaxquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
dus ik moet nog verder richting Leeuwarden waar ook al die afzetting paaltjes staan met de weg werkzaamheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |