Tuurlijk droom jij maar lekker verderquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:12 schreef AF_ het volgende:
Dan is wcpot wel vroeg klaar met werken neem ik aan
Ik was helaas te laat rond 08:00 uur zat ik net bij Steenwijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ljouwert City (woonplaats) naar Heerenveen (werk)
Had me verslapen...was pas kwart voor 9 op mijn werkquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik was helaas te laat rond 08:00 uur zat ik net bij Steenwijk
*dashcam er bij pakken doet*quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had me verslapen...was pas kwart voor 9 op mijn werk
Dan zou het misschien net hebben gekund.
Ik heb nog schade gehad vandaag in Leeuwarden gelukkig niet mijn schuld dat scheelt geen fratsenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
10 voor 9 ging ik de snelweg af.
Heerenveen centrum geloof ik...
Ai klote...hoop gezeik altijd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb nog schade gehad vandaag in Leeuwarden gelukkig niet mijn schuld dat scheelt geen fratsen
Ik stond erbij en ik keek erna. Een andere vrachtauto chauffeur zit zo even tegen mijn linker buitenspiegel aanquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ai klote...hoop gezeik altijd.
Voordeel is wel dat je met zo'n bak zelf er niet zoveel van merkt.
Ok, valt mee dus. Spiegel er van af?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik stond erbij en ik keek erna. Een andere vrachtauto chauffeur zit zo even tegen mijn linker buitenspiegel aan
Deels moest wel vervangen worden ik heb er pics vanquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, valt mee dus. Spiegel er van af?
Toen was ik al in Leeuwarden dus ik moet je toch tegen gekomen zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
10 voor 9 ging ik de snelweg af.
Heerenveen centrum geloof ik...
Schatting:quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Toen was ik al in Leeuwarden dus ik moet je toch tegen gekomen zijn
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Tuurlijk droom jij maar lekker verder
Ik ben Van_Poppel tegen gekomenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nog wat gemist? Ben ook eindelijk thuis. Behalve Darts nog wat erop vanavond laat?
Joden winnen van azquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nog wat gemist? Ben ook eindelijk thuis. Behalve Darts nog wat erop vanavond laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |