Met dat touw zat de spiegel vastgeknoopt zodat ik op de terug weg nog iets kon zien van achteren en dat ik de spiegel er niet afwaaide door de rijwindquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik zie doorgescherurd touw. Betekent dat dat er al touw hing, wat toen is mee afgescheurd?
Damn. Ik heb het gelukkig nog niet mee hoeven maken. Mijn oma is echter dement. Niet meer het grappige, maar het gehandicapt geworden. Kan niet meer lopen of praten oid. Allemaal kwijt; verkinderen noemt men het ook wel eens. Heb eigenlijk al lang afscheid genomen terwijl ze gewoon nog "leeft"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Danku dit moet je niet elke week mee maken.Dit is ook zo'n dag die ik nooit meer ga vergeten. Vooral toen ik mee mocht helpen met de kist dicht maken. En de kist laten zakken dat is mooi omdat mee te maken maar ook heel erg bizar.
Merel sitequote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:53 schreef appelen het volgende:
[..]
ook even alleen de merel site bijhoudengeen hulp
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik zie doorgescherurd touw. Betekent dat dat er al touw hing, wat toen is mee afgescheurd?
Geen ductapequote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En een rolletje plakband zodat ik gewoon met 84/85km/h kon terug Föhnen
http://forum.mokkels.nl/5(...)rel-westrik.html?s=1quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:58 schreef appelen het volgende:
[..]
nee die waar jij altijd post, je bent de enige die merel plaatjes post
Toen was het rolletje opquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen ductape
Maar ook gewoon 20km erom gewikkeld
Oh dan laat maar, slinger ik euro truck simulator wel ff aanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eeeeeh ben ff bezig appie. Dadelijk misschien.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:12 schreef appelen het volgende:
[..]
Oh dan laat maar, slinger ik euro truck simulator wel ff aan
Farming Simulator kan ik niet spelen, want crackie pc, maar het lijkt me enorm coolquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:12 schreef appelen het volgende:
[..]
Oh dan laat maar, slinger ik euro truck simulator wel ff aan
SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:35 schreef Studiotje het volgende:
HoiMisschien stond er wel een foto van een soort vogel maar dan op twee benenSPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
klinkt als iets wat ik niet aan zou kunnen. Maar je blijft er hier toch rustig onder lijkt het. lijkt me toch raarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Danku dit moet je niet elke week mee maken.Dit is ook zo'n dag die ik nooit meer ga vergeten. Vooral toen ik mee mocht helpen met de kist dicht maken. En de kist laten zakken dat is mooi omdat mee te maken maar ook heel erg bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |