quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, misschien zijn we elkaar net misgelopen...wat een anti-climax![]()
Misschien bij het eerste stoplicht (bocht naar rechts)? Dan komen beide rijbanen elkaar weer tegen...
Kan je verder nog iets herinneren zat je bijvoorbeeld achter een vrachtauto of ander opvallend iets?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:10 schreef AF_ het volgende:
Vanaf mijn mobiel lijkt dat eerder een lupo
Dat zou best kunnenquote:
Ik was totaal niet in de buurtquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan je verder nog iets herinneren zat je bijvoorbeeld achter een vrachtauto of ander opvallend iets?
Dat is inderdaad wel jammer. Toch was het volgens de kruidvat een HDquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen![]()
(al denk ik dat je misschien nog 1 of 2 minuten vooruit kunt kijken)
Maargoed er rijden zoveel van rooie kut-autootjes rond![]()
Jammer dat je niet wat meer megapixeltjes hebt.
Geen idee, sliep nog halfquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kan je verder nog iets herinneren zat je bijvoorbeeld achter een vrachtauto of ander opvallend iets?
Heb ik nu per ongeluk de verkeerde gequotequote:
Misschien had het meer geholpen als ik een dashcam had...quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer. Toch was het volgens de kruidvat een HDMaar was iets van 25 euro dus daar kan ik niks van zeggen
Ook niet zo'n auto tegen gekomen die ik je gisteren nog ge DM't had ? Maar je sliep nog half vertelde je net dus dat zal je wel niet gezien hebbenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien had het meer geholpen als ik een dashcam had...
Denk trouwens dat we elkaar gepasseerd zijn op het moment dat jij op die (tijdelijke) rotonde zat.
Ik was in de veronderstelling dat jij Lwd-City al had verlaten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ook niet zo'n auto tegen gekomen die ik je gisteren nog ge DM't had ? Maar je sliep nog half vertelde je net dus dat zal je wel niet gezien hebben
Ik ben zelf nog een aantal collega's tegen gekomen. Dit had jij dus ook zoiets moeten zien.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien had het meer geholpen als ik een dashcam had...
Denk trouwens dat we elkaar gepasseerd zijn op het moment dat jij op die (tijdelijke) rotonde zat.
Als je een vrachtauto inhaalt, ziet ie er toch net iets anders uit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog een aantal collega's tegen gekomen. Dit had jij dus ook zoiets moeten zien.
[ afbeelding ]
Yep, bij die rotonde ga ik altijd links af.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:25 schreef WcPot het volgende:
Maar het moet dus wel in het laatste stuk zitten begrijp ik net voor Leeuwarden. Na de 8u35 ben ik rechts afgeslagen dan ga je volgens mij naar Leeuwarden Oost
Hoelaat moet je morgen of heb je vrijquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:25 schreef WcPot het volgende:
Maar het moet dus wel in het laatste stuk zitten begrijp ik net voor Leeuwarden. Na de 8u35 ben ik rechts afgeslagen dan ga je volgens mij naar Leeuwarden Oost
kom eraanquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jow vooruit. Was douchen. Was kapot moe, maar ben nog ff wat fitter.
Com curven klapjosti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |