Ik weet eigenlijk niet wat ik hier om moet antwoordenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jup, bij ons is een zon kut chauffeur altijd aan het zeiken over de pakketjes
Dat ze beetje scheef zijn ofzo. En dat er niet alleen hekken in kunnen staan.
Of jij dat ook doetquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik hier om moet antwoorden
KW is Kruideniers waren Dus koek en brood kan daar best onder vallen en dat ze het is fust stoppen zo heten die kratjes heb ik ook niet bedachtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neemaar brood en kratjes zijn geen KW, maar zuivel/vlees/slagerij/brood
oh bij ons is dat apart. maargoed, vind het geweldig om eens met de andere keten in de producitelijn te pratenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
KW is Kruideniers waren Dus koek en brood kan daar best onder vallen en dat ze het is fust stoppen zo heten die kratjes heb ik ook niet bedacht
Ja soms is het wel drama ja er valt elke dag wel iets uit. Vandaag vond ik zo maar even spa blauw op de vloer van de oplegger geen idee uit welke container die zijn gevallenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Of jij dat ook doetOf dat jij klaagt over de vorm ofzo van dingen.
Is het echt zo dat sommige pakketjes (alleen rekken ofzo) een nachtmerrie zijn?
Nee de pakketjes. Als je bijv. een pallet en 10 losse hekken op een container zet. Sommige bij ons nemen dat niet meequote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja soms is het wel drama ja er valt elke dag wel iets uit. Vandaag vond ik zo maar even spa blauw op de vloer van de oplegger geen idee uit welke container die zijn gevallen
Ja het lijkt een beetje op elkaarquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja het lijkt een beetje op elkaar
Of nou ja, eigenlijk niet
Eerst haalde ik Stickertje en Studiotje ook nog wel eens door elkaar
Heb ik ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja het lijkt een beetje op elkaar
Of nou ja, eigenlijk niet
Eerst haalde ik Stickertje en Studiotje ook nog wel eens door elkaar
Ik haat wel als ik containers met oud papier moet meenemen waar al de helft uit valtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee de pakketjes. Als je bijv. een pallet en 10 losse hekken op een container zet. Sommige bij ons nemen dat niet mee![]()
Laatst klaagde iemand omdat de vlonders niet recht genoeg stonden
Nja dat niet, maar sinds ik meer werk en niet alleen vulploeg, heb ik wel meer verantwoordelijkheden. Ook krijg ik makkelijker iets geregeld enzo. Leer ook wat meer; sommige dingen zijn wel interessant. Waarom bepaalde schappen en producten zo staan, hoe het bijv. met ritme enzo zit van levertijden. Zoiets allemaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:25 schreef AF_ het volgende:
Volgens mij heeft banaan een verantwoordelijke baan
Wacht, die zetten bij jou los oud papier op allemaal containers!? Wij hebben een papierpers man, 2 blokquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik haat wel als ik containers met oud papier moet meenemen waar al de helft uit valt
De levertijden van de C1000 kan je geen pijl op trekkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja dat niet, maar sinds ik meer werk en niet alleen vulploeg, heb ik wel meer verantwoordelijkheden. Ook krijg ik makkelijker iets geregeld enzo. Leer ook wat meer; sommige dingen zijn wel interessant. Waarom bepaalde schappen en producten zo staan, hoe het bijv. met ritme enzo zit van levertijden. Zoiets allemaal.
Dat is baasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wacht, die zetten bij jou los oud papier op allemaal containers!? Wij hebben een papierpers man, 2 blok
Pff als wij dat niet deden hadden we per dag minstens 20 containers papier. Holbewoners daarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is baasDat hebben ze niet allemaal helaas
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |