Euro Truck ook niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Farming Simulator kan ik niet spelen, want crackie pc, maar het lijkt me enorm cool
Onmogelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien stond er wel een foto van een soort vogel maar dan op twee benen
weten wequote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:22 schreef Stickertje het volgende:
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
^leuk spel
Zeker wetenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:22 schreef Stickertje het volgende:
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
^leuk spel
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Bijna 8092 gehaald...
4096...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
wat was het blokje met het hoogste getal?
Tactiek is om een soort van een slang te maken.quote:
Dit is legit? Ik was al blij met het halen van de 2048 en 22700 score.... Dit is echt helemaal ziek.quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit is legit? Ik was al blij met het halen van de 2048 en 22700 score.... Dit is echt helemaal ziek.
Jaloers!quote:
Er is niks mooiers als techniek.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jaloers!
Heb spijt van mn EM keuze. Ga nu (na met Economics&Business economics gestopt te zijn) wss techniche bedrijfskunde op HBO doen, maar ik besef nu pas dat iets als ingenieur of automotive me geweldig lijkt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jaloers!
Heb spijt van mn EM keuze. Ga nu (na met Economics&Business economics gestopt te zijn) wss techniche bedrijfskunde op hbo doen, maar ik besef nu pas dat iets als ingenieur of automotive me geweldig lijkt.
Ja joh, wrijf het er nog eens lekker inquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is niks mooiers als techniek.Bovendien maak je met een technische opleiding veel meer kans op de arbeidsmarkt.
Betamannetje hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja joh, wrijf het er nog eens lekker in
Overigens: * dan
Veel limburgers zeggen ook hun en als, maar ik doe het goedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Betamannetje he
Edit: en Fries ...hier gebruiken we altijd als
Met TB heb je ook goede kansen hoor. Als zul je dan wat minder in de techniek zelf duiken. Projectleidertje spelen enzo. Niks mis meequote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Veel limburgers zeggen ook hun en als, maar ik doe het goed![]()
Neemaar, TB is een van de meest beta dingen die ik kan met mijn profiel...
Achja... Mn pa heeft Duits gestudeerd en is na omscholing nu in manager functie op CBS. Internationaal project, vaak buitenland. Alles is mogelijk houd ik mezelf maar voor he.. We zullen zienquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met TB heb je ook goede kansen hoor. Als zul je dan wat minder in de techniek zelf duiken. Projectleidertje spelen enzo. Niks mis mee
Mooi man. Kun je zondagavond weer knallen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:04 schreef WcPot het volgende:
Zo mijn avond ritje zit erop.Morgen middag nog een keer C1000 en dan ook eindelijk weekend na een week met zeer onregelmatige tijden te hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |