En maandag vrijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi man. Kun je zondagavond weer knallen.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd vrij
Luie donder
Sorry WcPotquote:
Ditquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sorry WcPot![]()
Wel lekker dat je om 22:00 bij een bazenactie van Kees je niet hoeft te denken "Kut mijn wekker gaat af om 3h15.".
Heb je een brommer?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:28 schreef WcPot het volgende:
Veelte mooi weer om te werken morgen als ik de berichten mag geloven. Ging veel liever motormuizen.
Is het ook bij twijfel gewoon doen 1 proefles en je bent omquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb je een brommer?
Ik denk er ook aan een motorrijbewijs te halen. Lijkt me machtig mooi
Tis weer zo'n drempeltje...comfortzone verlaten enzoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is het ook bij twijfel gewoon doen 1 proefles en je bent om
Is het ook. Dat kan je gewoon niet uitleggen hoe snel je weg bent vanuit stilstand. En ik heb een 600CC dus een mooie middenklasse zoals ze dat noemen en dat is al snelquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tis weer zo'n drempeltje...comfortzone verlaten enzo
hp/kg van zo'n brommer lijkt me wel heerlijk.
Je moet alleen wel je grenzen kennen. Op zo'n brommer ben je heel kwetsbaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is het ook. Dat kan je gewoon niet uitleggen hoe snel je weg bent vanuit stilstand. En ik heb een 600CC dus een mooie middenklasse zoals ze dat noemen en dat is al snel
Dat ga je waarschijnlijk niet winnen. Ik heb misschien een nieuwe spiegel nodig en jij kan een nieuwe auto uitzoeken als je er zelf nog een beetje heel uit komtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet alleen wel je grenzen kennen. Op zo'n brommer ben je heel kwetsbaar.
Maargoed, met mijn bazenauto heb ik ook weinig in de melk te brokkelen als ik jouw bedrijfskar op een vervelend moment tegen kom.
True Story, maar met een A8 ben je ook vrij kansloos als WcPotje je frontaal raakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat ga je waarschijnlijk niet winnen. Ik heb misschien een nieuwe spiegel nodig en jij kan een nieuwe auto uitzoeken als je er zelf nog een beetje heel uit komt
Ik heb wel eens een foto gezien van een Volvo S80 dacht ik ook niet de kleinste auto's blijft ook vrij weinig van over. Losse trekker zit tussen de 7.1 / 7.7 ton en een oplegger rijklaar met koeler en 3 assen zit op 10.5 ton en dan komt de lading er nog bijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
True Story, maar met een A8 ben je ook vrij kansloos als WcPotje je frontaal raakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Seat geeft ook niet erg mee of juist wel net hoe je het bekijkt
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Dan ben je kansloos ja...gelukkig rij ik voornamelijk snelweg. Da moet het wel heel gek gaan wil zo'n "geen-fratsen-bak" je frontaal rammen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto gezien van een Volvo S80 dacht ik ook niet de kleinste auto's blijft ook vrij weinig van over. Losse trekker zit tussen de 7.1 / 7.7 ton en een oplegger rijklaar met koeler en 3 assen zit op 10.5 ton en dan komt de lading er nog bij
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:56 schreef WcPot het volgende:
Godverdorie...ik wil niet weten hoe dit is afgelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Seat geeft ook niet erg mee of juist wel net hoe je het bekijkt![]()
Er wil er zo nu en dan nog wel één door de vangrail schieten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan ben je kansloos ja...gelukkig rij ik voornamelijk snelweg. Da moet het wel heel gek gaan wil zo'n "geen-fratsen-bak" je frontaal rammen.
Welterusten WcPot.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:02 schreef WcPot het volgende:
Maar ik ga weer is al 01:00uur geweest misschien ben ik er morgen vroeg nog wel even en anders![]()
neequote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
AF_, ben je ook bij de training op Kaalhei nu?
je seat gaat deaaaaaaaaaaaudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |