SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Murmeli op 27-03-2014 21:00:38 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik lees dus gewoon niet goed...quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ben geen racewagen![]()
De vraag was: hoeveel sneller dan je ldl afstand gaan jullie zon beetje in je snelle intervallen?
LDL=6:30 min/km, interval=5:30 min/km.![]()
![]()
Swinging boobs![]()
Thanks Murmeli, ga sowieso opzoek naar een goede sport bh. Nu met een vest erover heen heb ik het idee dat het wel meevalt, maar ik weet nog van mijn vorige hardloop poging afgelopen zomer dat het me iets te veel aan het 'swingen' was![]()
Heb nu gelukkig wat conditie opgebouwd en begin meer plezier te krijgen in het hardlopen. Loop nu 5km (behoorlijke beginner) en wil graag in de zomer 10 kunnen lopen.
![]()
@Murmeli: Om op jouw vraag over intervallen terug te komen: met heet loopgroepje op het werk doe ik nog wel eens intervallen, en die varieren in duur van 1 tot 4 minuten. Mijn uitgangspunten hierbij: zo hard mogelijk, met korte intervallen sneller dan lange, en op een manier dat de laatste intervallen sneller gaan dan de eerste (bij gelijke lengte).
Bijvoorbeeld: mijn LDL tempo (20+ km) is meestal ergens rond de 6:15-6:30, maar kan ook langzamer. Mijn 5km wedstrijden loop ik ergens rond de 5:00. Op lange intervallen (4 minuten bijv) haal ik de 4:30 wel, op korte intervallen (1-2 minuten) ga ik gewoon zo snel mogelijk weg, en kom ik meetsal vlak boven de 4:00 uit.![]()
Ik zou er niet aan moeten denken, zonder sportbh hardlopen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Fijn he, als je lekker vooruit gaat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:34 schreef TailorMade het volgende:
Swinging boobs![]()
Thanks Murmeli, ga sowieso opzoek naar een goede sport bh. Nu met een vest erover heen heb ik het idee dat het wel meevalt, maar ik weet nog van mijn vorige hardloop poging afgelopen zomer dat het me iets te veel aan het 'swingen' was![]()
Heb nu gelukkig wat conditie opgebouwd en begin meer plezier te krijgen in het hardlopen. Loop nu 5km (behoorlijke beginner) en wil graag in de zomer 10 kunnen lopen.
Als ze swingen: zeker een goeie bh kopen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ook niet. Heel erg AU zeg maar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Helder! Hier kan ik met mijn huidige loopschema ook veel mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:36 schreef pijll het volgende:
@Murmeli: Om op jouw vraag over intervallen terug te komen: met heet loopgroepje op het werk doe ik nog wel eens intervallen, en die varieren in duur van 1 tot 4 minuten. Mijn uitgangspunten hierbij: zo hard mogelijk, met korte intervallen sneller dan lange, en op een manier dat de laatste intervallen sneller gaan dan de eerste (bij gelijke lengte).
Bijvoorbeeld: mijn LDL tempo (20+ km) is meestal ergens rond de 6:15-6:30, maar kan ook langzamer. Mijn 5km wedstrijden loop ik ergens rond de 5:00. Op lange intervallen (4 minuten bijv) haal ik de 4:30 wel, op korte intervallen (1-2 minuten) ga ik gewoon zo snel mogelijk weg, en kom ik meetsal vlak boven de 4:00 uit."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik ook niet.. Auwquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Het schijnt ook niet goed voor je borstweefsel te zijn dus als je over 20 jaar nog stevige borsten wilt hebben
Overigens heb ik nog steeds niet de ideale sportbh gevonden. Nou vind ik prijzen van 80 euro ook echt belachelijk dus ik wissel meestal goedkope van underarmour/H&M af met afgeprijste shock absorbers..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Het schijnt ook niet goed voor je borstweefsel te zijn dus als je over 20 jaar nog stevige borsten wilt hebben
Noteert: geen hardlopende vriendin nemen.![]()
Liever een onsportieve papzak?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:50 schreef pijll het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Noteert: geen hardlopende vriendin nemen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Of haar gewoon een goede BH cadeau doen. (Elk verhaal heeft 2 kanten hè pijllquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:50 schreef pijll het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Noteert: geen hardlopende vriendin nemen.)
Dat zeg ik AUW!quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ja nu brengen jullie me weer aan het twijfelen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:52 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Of haar gewoon een goede BH cadeau doen. (Elk verhaal heeft 2 kanten hè pijll)
Vooral Jor_Dii...![]()
In navolging van RD (die erg gave nieuwe schoenen heeft!) heb ik vandaag ook nieuwe schoentjes mogen ontvangen. Het zijn de net nieuw uitgekomen FiveFingers Bikila EVO. Dit zijn de VFF met de meeste 'demping'. Er zit zelfs een laagje onder van 6mm! Maar de schoentjes zelf zijn nog minder schoen dan mijn Bikila LS. Wegen de LS versie nog 175gram per stuk zijn deze schoentjes 120 gram. Ook zijn ze nog soepeler ondanks de wat dikkere zool.
Tijdens het lopen voel je heel iets minder van de grond, maar nog wel genoeg. Maar de schoentjes zelf voel je eigenlijk bijna nietzo licht en zo dun is het bovenwerk, erg fijn!
Heb ze meteen meegenomen met een fijne training. 2x5km met 1km rust. Ging erg lekker, al was het wel warm vandaag. Heerlijk weertje! Maar gelukkig geen last gehad van de warmte. Mijn kuiten voel ik wel weer wat, maar dat is normaal bij mij met tempotrainingen op de VFF. Het liep in ieder geval ontzettend lekker!
http://www.endomondo.com/workouts/314262101/2368823
[ Bericht 5% gewijzigd door Jero_nimo op 27-03-2014 13:58:42 ]![]()
Hier zitten ze ook enorm ingesnoerd,moet ook wel met mijn gevel.
K heb een hele fijne ingesnoerde van dr decathlonToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Gelukkig heb ik geen ontzettende voorgevel en begin ik net, ga morgen meteen op padquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Overigens heb ik nog steeds niet de ideale sportbh gevonden. Nou vind ik prijzen van 80 euro ook echt belachelijk dus ik wissel meestal goedkope van underarmour/H&M af met afgeprijste shock absorbers..![]()
Had ooit een sport bh (want fitness) van de hunkemoller, deed prima zn werk, moet je alleen niet zo in de was gooien![]()
![]()
Kan iemand me adviseren over trail schoenen? Ik zit er aan te denken deze aan te gaan schaffen omdat ik me eigenlijk meer en meer wil toe gaan spitsen op dat soort runs. Zijn er ook combinaties van hardloop/trail schoenen (die dus ook op verharde weg gebruikt kunnen worden)?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Klinkt goed Jero.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:53 schreef Jero_nimo het volgende:
In navolging van RD (die erg gave nieuwe schoenen heeft!) heb ik vandaag ook nieuwe schoentjes mogen ontvangen. Het zijn de net nieuw uitgekomen FiveFingers Bikila EVO. Dit zijn de VFF met de meeste 'demping'. Er zit zelfs een laagje onder van 6mm! Maar de schoentjes zelf zijn nog minder schoen dan mijn Bikila LS. Wegen de LS versie nog 175gram per stuk zijn deze schoentjes 120 gram. Ook zijn ze nog soepeler ondanks de wat dikkere zool.
Tijdens het lopen voel je heel iets minder van de grond, maar nog wel genoeg. Maar de schoentjes zelf voel je eigenlijk bijna nietzo licht en zo dun is het bovenwerk, erg fijn!
[ afbeelding ]
Heb ze meteen meegenomen met een fijne training. 2x5km met 1km rust. Ging erg lekker, al was het wel warm vandaag. Heerlijk weertje! Maar gelukkig geen last gehad van de warmte. Mijn kuiten voel ik wel weer wat, maar dat is normaal bij mij met tempotrainingen op de VFF. Het liep in ieder geval ontzettend lekker!
Ik hoop echt dat er ooit eens een clinic VFF in Noord Holland komt want dan ga ik zeker heen."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Zelfs met mijn minimale borstaanwezigheid merkte ik dat 't pijn ging doen om zonder (goede) bh te lopen. Had me echt aan 't zorgen maken totdat ik bedacht dat 't ook gewoon wel eens van 't rennen kon komen en de bijbehorende beweging. Sinds ik een shockabsorber heb heb ik er geen last meer van..quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja doei.![]()
http://trailrunshop.nl/collectie/schoenen-heren/trailrunningquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand me adviseren over trail schoenen? Ik zit er aan te denken deze aan te gaan schaffen omdat ik me eigenlijk meer en meer wil toe gaan spitsen op dat soort runs. Zijn er ook combinaties van hardloop/trail schoenen (die dus ook op verharde weg gebruikt kunnen worden)?
Zoek maar uit!![]()
Er zijn ook zat door-to-trail modelletjes, maar weet zo niet welke. Die hebben vaak een iets minder grof profiel. Soms staat het er ook wel bij. Die link met korting die laatst langskwam (Salomon XR geloof ik) voor 60 euro waren ook dat soort modellen.
Ligt er ook aan wat je wil natuurlijk, minimalistisch, dikke demping, hoge/lage drop etc
Ze hebben nu ook City-trail modellen. Die zijn ook iets steviger en meer profiel als wegschoenen. Dus ook geschikt voor wat jij wilt.
http://trailrunshop.nl/co(...)x-tour-m-361929.html![]()
Thanks!quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:36 schreef pijll het volgende:
Bijvoorbeeld: mijn LDL tempo (20+ km) is meestal ergens rond de 6:15-6:30, maar kan ook langzamer. Mijn 5km wedstrijden loop ik ergens rond de 5:00. Op lange intervallen (4 minuten bijv) haal ik de 4:30 wel, op korte intervallen (1-2 minuten) ga ik gewoon zo snel mogelijk weg, en kom ik meetsal vlak boven de 4:00 uit.
Lijkt bijna op wat ik deed, alleen werden mijn snelle intervallen ietsje langzamer haha (ofwel de eerste was te snel)
Ik deed ongeveer dit:
warming up: 6.27
3 snel: 5.37
3 langzaam 6.23
3 snel: 5.40
3 langzaam 6.18
3 snel: 5.32
3 langzaam 6.22
3 snel: 5.42
3 langzaam 6.24
3 snel: 5.48
3 langzaam 6.13
(en toen nog wat uitwandelen maar toen heb ik runkeeper uitgezet)
Ofwel: ik werd een beetje snel moe
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nek-check: OK
Dus lopen maar.
Tempo loopje langs het kanaal, stukje bos meegepikt.
Lekker weer, lekker gelopen, al was het effect van de verkoudheid wel merkbaar.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mooie VFF'squote:Op donderdag 27 maart 2014 13:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/314262101/2368823
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo veel verval zit er ook niet in.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Thanks!
Lijkt bijna op wat ik deed, alleen werden mijn snelle intervallen ietsje langzamer haha (ofwel de eerste was te snel)
Ik deed ongeveer dit:
3 langzaam 6.23
3 langzaam 6.18
3 langzaam 6.22
3 langzaam 6.24
3 langzaam 6.13
Ofwel: ik werd een beetje snel moe
Ik vind de langzame stukken persoonlijk erg snel. Maar dat kan aan mij liggen; daar hebben we het hier laatst ook al eens over gehad.
Zie bijvoorbeeld http://connect.garmin.com/activity/430052948 voor een van mijn intervaltrainingen.![]()
Net als je denkt dat je eigen voeten niet erger kunnen:
http://www.runnersworld.c(...)feet-youve-ever-seen
Ja doei.![]()
Nee, klopt, het verval viel me nog mee. Ik had op het einde het idee dat ik aan het struikelen was.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:29 schreef pijll het volgende:
[..]
Zo veel verval zit er ook niet in.
Ik vind de langzame stukken persoonlijk erg snel. Maar dat kan aan mij liggen; daar hebben we het hier laatst ook al eens over gehad.
Zie bijvoorbeeld http://connect.garmin.com/activity/430052948 voor een van mijn intervaltrainingen.
Okay, thanks, kan ik wel eens proberen om de langzame stukken nog wat rustiger te doen. Ik kwam niet zo goed uit jouw linkje, 20 min per mijl zal niet zijn wat je deed toch?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Loop je langzame stukken eens rond de 7m/kmquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Thanks!
Ik deed ongeveer dit:
3 langzaam 6.23
3 langzaam 6.18
3 langzaam 6.22
3 langzaam 6.24
3 langzaam 6.13
Ofwel: ik werd een beetje snel moe![]()
En daar ging mijn appetite...quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.runnersworld.c(...)feet-youve-ever-seen![]()
![]()
Mss even in de dieetclub posten, dat sporten toch niet zo heel gezond is, maar dat het soms positieve bij-effecten heeft.![]()
***![]()
Deze week nog een lekker rustig weekje, herstellend van zaterdag en dan gaan we opbouwenWh00p
Ja doei.![]()
Boh, ik zit de tijd gewoon af te tellen tot ik mag gaan. Alleen al om de rust terug te vinden in mn hoofd. Ik word van sommige situaties zo agressief, boos en verdrietig tegelijk.
K ben blij dat ik erachter gekomen ben dat t lopen me goed doet ook in mn hoofdToday is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En daar ging mijn appetite...![]()
![]()
Mss even in de dieetclub posten, dat sporten toch niet zo heel gezond is, maar dat het soms positieve bij-effecten heeft.![]()
![]()
Hebben die mensen dan nu te kleine schoenen aangehad met die blauwe nagels etc?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaarquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.runnersworld.c(...)feet-youve-ever-seen![]()
Nee hoor, gewoon lange afstanden gelopen, dan krijg je dat nu eenmaal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hebben die mensen dan nu te kleine schoenen aangehad met die blauwe nagels etc?
Ook met wandelen kan dat voorkomen, maar dan loop je echt ver. Tot aan de 50 km wandelen heb ik dit nooit gehad, daarboven wel.
Bij het hardlopen al zo rond de 20 km bij mijMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gelukkig niet iedereen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon lange afstanden gelopen, dan krijg je dat nu eenmaal.![]()
Moet er niet aan denken dat het er zo uit komt te zien, ga ik spontaan over m'n nek als ik me gaan omkleden vrees ik.![]()
![]()
Het visuele aspect is niet het ergste... Die nagel komt na verloop van tijd los, das vervelend. Zit ie nog met een hoekje vast of zo en blijft ie lekker aan je kous of zo hangenquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gelukkig niet iedereen.![]()
Moet er niet aan denken dat het er zo uit komt te zien, ga ik spontaan over m'n nek als ik me gaan omkleden vrees ik.
Ik krijg alleen wat meer eelt, maar in heel m'n hardloop carriere heb ik nog geen blaar gehad. Laat staan bloedblaren en afvallende nagels.
Sowieso zie ik er ook aardig wat foto's tussen van mensen die gewoon aan het wegrotten zijn van de schimmel. Gewoon miconazolnitraat smeren als er paddenstoelen tussen je tenen groeien scheelt al heel veel.![]()
Vanuit scouting hiken we best veel en lange stukken achtereen heb weleens een blaar gehad maar dat mijn voeten er zo uitzien..
okayquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Loop je langzame stukken eens rond de 7m/km
mbt blauwe nagels:
1 grote teennagel is altijd blauw. die wordt niet meer normaal
en de nageltjes daarnaast wisselen elkaar af met blauw worden. heul stom. en lelijk
Maar ja....
ze vallen er bij mij nooit af trouwens.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik denk ook dat dat meer te maken heeft met de snelheid van je rustpauzes. Dan ben je nog onvoldoende hersteld voordat je aan de volgende interval begint.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Thanks!
Ik deed ongeveer dit:
3 langzaam 6.23
3 langzaam 6.18
3 langzaam 6.22
3 langzaam 6.24
3 langzaam 6.13
Ofwel: ik werd een beetje snel moe![]()
Herkenbaar. Het went.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Die nagel komt na verloop van tijd los, das vervelend. Zit ie nog met een hoekje vast of zo en blijft ie lekker aan je kous of zo hangen![]()
Hoe positief GotC er misschien over heeft geschreven (geen idee, stukkie niet gelezen), ik hoef ze niet. Ik vond ze niet lekker lopen toen ik er vorige week op liep. Zo zie je maar. Supermooie schoenen, maar niks voor mij. Schoenen zijn zo persoonlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:48 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nu wil ik ze nog meer!
Wie zei ook al weer dat hardlopen een goedkope sport was? Je hebt alleen schoenen nodig beweerden ze.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Iehhh die tenen zonder nagels! Ik heb ook een blauw nageltje, maar de rest van mijn voet valt momenteel reuze mee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt té lekker weer, maar ik neem toch maar een rustdagje vandaag.. Heb ook bij lange na nog niet genoeg gewerkt.
En ik ben er vandaag achter gekomen dat ik een bril nodig heb, die a) niet vergoed wordt want basisverzekering) en b) ik totaal geen brillenhoofd heb.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Iehhh die tenen zonder nagels! Ik heb ook een blauw nageltje, maar de rest van mijn voet valt momenteel reuze mee:Lenzen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt té lekker weer, maar ik neem toch maar een rustdagje vandaag.. Heb ook bij lange na nog niet genoeg gewerkt.
En ik ben er vandaag achter gekomen dat ik een bril nodig heb, die a) niet vergoed wordt want basisverzekering) en b) ik totaal geen brillenhoofd heb.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja schijnt niet zo handig te zijn om daarmee te beginnen? Heb ook maar 0.75 met cilinder dus hoef hem misschien niet eens de hele dag op..quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hm ik weet dat eigenlijk niet ben zelf later met lenzen begonnenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja schijnt niet zo handig te zijn om daarmee te beginnen? Heb ook maar 0.75 met cilinder dus hoef hem misschien niet eens de hele dag op..zou het gewoon eens met je oogarts overleggen
Ja hoor, tijdens de rust loop ik heel langzaam, of wandel ik even. Tot ik het koud krijg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, klopt, het verval viel me nog mee. Ik had op het einde het idee dat ik aan het struikelen was.
Okay, thanks, kan ik wel eens proberen om de langzame stukken nog wat rustiger te doen. Ik kwam niet zo goed uit jouw linkje, 20 min per mijl zal niet zijn wat je deed toch?
(Rechtsbovenin staat bij Garmin Connect trouwens een link om de mijlen te converteren in kilometers.)![]()
Bij de groep wandelen we ook regelmatig na de intervallen. Vanavond hebben we 3x3minuten, 3x4minuten D3 en 3x5minuten D2. Daartussen steeds 1 minuut rust. En da's vaak eerst een stukkie wandelen en dan dribbelen en dan de interval weer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
de keuze is eigenlijk veel te groot voor een beginnende trailer.....quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://trailrunshop.nl/collectie/schoenen-heren/trailrunning
Zoek maar uit!![]()
Er zijn ook zat door-to-trail modelletjes, maar weet zo niet welke. Die hebben vaak een iets minder grof profiel. Soms staat het er ook wel bij. Die link met korting die laatst langskwam (Salomon XR geloof ik) voor 60 euro waren ook dat soort modellen.
Ligt er ook aan wat je wil natuurlijk, minimalistisch, dikke demping, hoge/lage drop etc
Ze hebben nu ook City-trail modellen. Die zijn ook iets steviger en meer profiel als wegschoenen. Dus ook geschikt voor wat jij wilt.
http://trailrunshop.nl/co(...)x-tour-m-361929.html
Er komen zo veel vragen kijken bij het kiezen van een trailschoen...wat voor trails zoek je qua ondergrond etc.
Voor trails in Nederland kan je imo goed uit de voeten met een door to trail model en hoef je geen agressieve schoen te hebben.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Gèt, wat voel ik me belabberd. Beetje koortserig (ookal heb ik geen koorts, volgens de thermometer). Blij dat ik gisteravond nog lekker even heb gerendmaar even chillen enzo, kan prima, na zaterdag, en dan za en zo twee kleine (rustige) evenementjes, en dan daarna weer rustig opbouwen. Zin in
Ja doei.![]()
Vandaag de eerste geslaagde poging om een intervaltraining met hindernissen te doen (vorige keer was te kort na een zware wedstrijd, ben toen na 2 km gestopt).
Telkens op hoog tempo (4:30 min/km) een rondje van 900 meter lopen, en dan achtereenvolgens 1-2-3-4-3-2 minuten swingovers doen.
Ziet er voor mijn gemiddelde pace knap waardeloos uit, maar ik voel het wel
http://www.endomondo.com/workouts/314425007/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Het parcours waarop ik mijn huidige PR heb gelopenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja! Ja! WIJ GAAN GEWOON DE HALVE VAN NAALDWIJK LOPEN!!!1einz1!!
Het parcours waarop ik zaterdag een minuut of 12 langzamer ga lopen dan mijn PR
F means you're fucked![]()
Smeer jullie maar goed in, zaterdag-lopers![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens mij ben jij meer gaan genieten van het hardlopen sinds je de PR en snelheden los hebt gelaten is het niet?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Het parcours waarop ik mijn huidige PR heb gelopen
Het parcours waarop ik zaterdag een minuut of 12 langzamer ga lopen dan mijn PRIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik krijg zelf het idee dat ik niet geschikt ben voor snelheden boven de 6 m/km.
Heb al grote moeite om die pace aan te houden, laat staan dat ik dan ontspannen bezig ben, en daarna heb ik overal pijntjes. Scheen, knie, voeten.
Zondag probeer ik wel mijn PR aan te scherpen van 30.36 maar ik weet nu al dat het gewoon moeilijk wordt.
Geniet meer van iets rustiger maar dan langer doorlopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Tuurlijk, het zal zich ook toespitsen op runs in het bos met zachte ondergrond en van tijd tot tijd een mud/obstacle run waar meer grip handig is. Daarom wil ik ook een combi tussen trail en hardloopschoen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de keuze is eigenlijk veel te groot voor een beginnende trailer.....
Er komen zo veel vragen kijken bij het kiezen van een trailschoen...wat voor trails zoek je qua ondergrond etc.
Voor trails in Nederland kan je imo goed uit de voeten met een door to trail model en hoef je geen agressieve schoen te hebben.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Duurlopers moeten er ook zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Heb al grote moeite om die pace aan te houden, laat staan dat ik dan ontspannen bezig ben, en daarna heb ik overal pijntjes. Scheen, knie, voeten.
Zondag probeer ik wel mijn PR aan te scherpen van 30.36 maar ik weet nu al dat het gewoon moeilijk wordt.
Geniet meer van iets rustiger maar dan langer doorlopen.Niks mis mee toch?
Ons Ziggo probleem is opgelost(ze moesten zoals ik al dacht het analoge signaal nog aanzetten
)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hoofdpijn is gelukkig ver weg dus lekker lesje 14 kunnen lopen. Laatste stukje is hij mijn gps kwijt geweest maar dat is niet anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Wat een prutsers :pquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:31 schreef Nanook24 het volgende:
Ons Ziggo probleem is opgelost(ze moesten zoals ik al dacht het analoge signaal nog aanzetten
)
Nja, dat is op zich inherent aan het trainen voor een marathon: Tijden en eventuele PR's op andere afstanden zijn voor mij tijdens een voorbereidingsperiode op de marathon echt helemaal niet belangrijk. Dat loopt inderdaad wel lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:22 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij meer gaan genieten van het hardlopen sinds je de PR en snelheden los hebt gelaten is het niet?
Maar ik sluit niet uit dat ik ook eens gericht ga trainen voor een snelle tijd op een andere afstand. Ik heb op iedere afstand wel een paar grenzen die ik graag eens passeer. De een zal wat meer moeite kosten dan de ander, maar da's juist wel weer leuk
En daar had ik ze dinsdag al voor gebeld hè. Zou allemaal goed komen zei die mevrouw. Niet dus.quote:
Maar lekker dat je hoofdpijn weg was en je nog even hebt kunnen hobbelen. Veel plezier bij de scouting dit weekend.
Waarom dan moeilijk doen? En als je wél sneller wil. LDL's echt heul langzaam gaan lopen en elke week een intervalletje of ander soort tempo loopje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Geniet meer van iets rustiger maar dan langer doorlopen.![]()
Ok!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:31 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja hoor, tijdens de rust loop ik heel langzaam, of wandel ik even. Tot ik het koud krijg.
(Rechtsbovenin staat bij Garmin Connect trouwens een link om de mijlen te converteren in kilometers.)
Ik hobbel altijd gewoon door inderdaad en dan kom ik niet helemaal bij.
Toch fijn dat ik t hier ff heb nagevraagd, kan ik weer wat dingetjes uitproberen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Altijd hetzelfde bij dat soort bedrijven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
En daar had ik ze dinsdag al voor gebeld hè. Zou allemaal goed komen zei die mevrouw. Niet dus.
Maar lekker dat je hoofdpijn weg was en je nog even hebt kunnen hobbelen. Veel plezier bij de scouting dit weekend.
En dankjewel ik heb zin in het weekendjelopen ging wel fijn. Mijn vriend lief met me meegefietst.
Lekker 5x800@3:42 / 200 rust gelopen. De schouder houdt zich wonderbaarlijk goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2014 21:12:22 ]![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lekker 5x800@3:42 / 200 rust gelopen. De schouder houdt zich wonderbaarlijk goed!Goed om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En feli!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Lekker 5x800@3:42 / 200 rust gelopen. De schouder houdt zich wonderbaarlijk goed!Da's dubbel goed nieuws en dus een jompeltje waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was lekker! Zo lekker dat ik, totaal onbewust, 8 versnellingen heb gedaan i.p.v 6. Op de één of andere manier was ik overtuigd dat de laatste versnelling de 6e was
Versnellingen op gevoel gedaan, en leken allemaal rond de 5'/km te zitten. (4:50 - 5:10). De rustige meters zaten zo rond de 7'/km en herstelde goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer met de club gelopen. Wel lekker gelopen op zich, qua lopen, maar mijn tenen in mijn rechterschoen tintelden alweer, na een kilometer of vijf. Ik geef ze nog éen kans en anders ga ik er mee terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ook ik heb lekker gelopen bij de AV. 8 x 3 minuten, waarvan de laatste minuut versnellen. Al heb ik vanwege vermoeid alleen de laatste vier versnellingen gedaan, de eerste vier gewoon door blijven lopen. Nu lekker douchen en soep eten!![]()
Lekker 5x800@3:42 / 200 rust gelopen. De schouder houdt zich wonderbaarlijk goed!Heerlijke dag voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Lekker 5x800@3:42 / 200 rust gelopen. De schouder houdt zich wonderbaarlijk goed!Feli!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het is 1 van mijn doelen, onder de 30. Hoeft niet deze week, genieten zonder blessure is beter. Maar ooit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom dan moeilijk doen? En als je wél sneller wil. LDL's echt heul langzaam gaan lopen en elke week een intervalletje of ander soort tempo loopje.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Lekker 5x800@3:42 / 200 rust gelopen. De schouder houdt zich wonderbaarlijk goed!Goed bezig! Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit weekend ben ik een nachtje weg in Wageningen. Mijn hardloopspullen gaan uiteraard mee.
Ik kan niet wachten om zondagochtend (vroeg) of zaterdag door te bossen te lopen.
Is er iemand die daar in de buurt woont en zin heeft om mij zijn (of haar) omgeving te laten zien?
Ik wil ongeveer 22km lopen.
[ Bericht 3% gewijzigd door streamnl op 27-03-2014 22:00:21 ]![]()
In jouw tempo kan ik vast wel een kilometertje meerennen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef streamnl het volgende:
Dit weekend ben ik een nachtje weg in Wageningen. Mijn hardloopspullen gaan uiteraard mee.
Ik kan niet wachten om zondag door te bossen te lopen.
Is er iemand die daar in de buurt woont en zin heeft om mij zijn (of haar) omgeving te laten zien?
Ik wil ongeveer 22km lopen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik weet niet wat jouw tempo is maar ik ga een LDL lopen dus mijn tempo zal ongeveer op 06:00 min/km liggen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:44 schreef SiIk het volgende:
In jouw tempo kan ik vast wel een kilometertje meerennen.![]()
Ja, dat hou ik wel een kilometer volquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw tempo is maar ik ga een LDL lopen dus mijn tempo zal ongeveer op 06:00 min/km liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, dat hou ik wel een kilometer volA, vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar waarom in een spoiler? Dat is toch al een nette prestatie?![]()
![]()
Ben er ook wel blij mee hoor, hoewel ik de laatste 3 weken niet echt veel gedaan heb en al het sporten een beetje stil ligt. Volgende week wordt het als het goed is weer wat rustiger, dus hoop het dan weer op te pakken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
A, vandaar
maar waarom in een spoiler? Dat is toch al een nette prestatie?
Maar t is natuurlijk niet te vergelijken met 20+ km in 6 min/km
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Boeiend. Ieder zijn (of haar) tempo. Je loopt voor jezelf.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:53 schreef SiIk het volgende:
Maar t is natuurlijk niet te vergelijken met 20+ km in 6 min/km![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
Boeiend. Ieder zijn (of haar) tempo. Je loopt voor jezelf.![]()
Sloom hardlopen is ook hardlopen
Je loopt altijd harder dan als je op de bank had gezeten
Je loopt ook harder dan iemand anders die op de bank zit![]()
![]()
Dat moment dat je naar je maandoverzicht op Endomondo kijkt en denkt "Heuj... best sportief eigenlijk."
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:58 schreef Twinky het volgende:
[..]![]()
Sloom hardlopen is ook hardlopen
Je loopt altijd harder dan als je op de bank had gezeten
Je loopt ook harder dan iemand anders die op de bank zit![]()
![]()
Tof toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef Yuki het volgende:
Dat moment dat je naar je maandoverzicht op Endomondo kijkt en denkt "Heuj... best sportief eigenlijk."Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Ja!quote:
Ik verbaas alleen mezelf een beetje. Dit is niet nieuw; doe het al een paar maanden zo. Maar dit is voor het eerst dat ik 't ook echt zie.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ja!
Ik verbaas alleen mezelf een beetje. Dit is niet nieuw; doe het al een paar maanden zo. Maar dit is voor het eerst dat ik 't ook echt zie.
Edit: ik heb het zelf ook een beetje hoor. Dat ik denk: ben ik dat echt, die zo 10 km kan rennen en het nog leuk vindt ook?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dit is echt zo herkenbaar. Wat mij van de week opviel is dat ik per maand meer kilometers aan het maken ben. Dat betekent dat ik meer kilometers per training aan het maken ben...wat weer betekent dat die 10km er straks gewoon echt gaan komen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Yuki het volgende:
Dit is niet nieuw; doe het al een paar maanden zo. Maar dit is voor het eerst dat ik 't ook echt zie.
In de afgelopen 32 dagen heb ik 19 dagen iets noemenswaardigs aan sport gedaan. In de maand februari waren dat 17 dagen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan?
Edit: ik heb het zelf ook een beetje hoor. Dat ik denk: ben ik dat echt, die zo 10 km kan rennen en het nog leuk vindt ook?
Hardlopen, fietsen (meer dan thuis-station en vv), spinnen etc. in de sportschool... Van alles.
De eerste helft van 2013 was ik echt een coach potato, met dito figuur. Who could have thought..?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Tuurlijk komen die er!!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:44 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dit is echt zo herkenbaar. Wat mij van de week opviel is dat ik per maand meer kilometers aan het maken ben. Dat betekent dat ik meer kilometers per training aan het maken ben...wat weer betekent dat die 10km er straks gewoon echt gaan komen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo dat is wel heul netjes ja. Lekker volhouden en genieten van je eigen inzet en resultaten dus!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
In de afgelopen 32 dagen heb ik 19 dagen iets noemenswaardigs aan sport gedaan. In de maand februari waren dat 17 dagen.
Hardlopen, fietsen (meer dan thuis-station en vv), spinnen etc. in de sportschool... Van alles.
De eerste helft van 2013 was ik echt een coach potato, met dito figuur. Who could have thought..?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik kom niet aan meer dat 9 a 12 dagen sporten per maand. Maar ik word ook steeds ziek. Dat helpt niet
Knap hoor, meer dan de helft van het aantal dagen sporten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
In de afgelopen 32 dagen heb ik 19 dagen iets noemenswaardigs aan sport gedaan. In de maand februari waren dat 17 dagen.
De eerste helft van 2013 was ik echt een coach potato, met dito figuur. Who could have thought..?Dat haal ik bij lange na niet, ondanks dat het hardlopen mij relatief makkelijk afgaat vergeleken met een hoop hier, echt goed.
Al heb ik deze week wel m'n sport-mojo terug, met 2x hardlopen en gisteravond spinning.Toch maar weer wat regelmatiger lopen en een beetje pieken richting de HM bij de Leiden Marathon en de Golden Ten Loop.
Jack does it in real time...![]()
Electric Run startnummer is binnen. Normaal gesproken veeg ik mijn reet af met wedstrijdshirts, maar deze bewaar ik mooi.
![]()
Ik heb hem ook. Gisteren gehaald bij perry.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:14 schreef Devv het volgende:
Electric Run startnummer is binnen. Normaal gesproken veeg ik mijn reet af met wedstrijdshirts, maar deze bewaar ik mooi.
Ben best benieuwd of t leuk is zaterdag
Hadden ze jouw maat nog? Ik moest allemaal M hebben, maar ze hadden alleen nog maar S, L en XLquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Gisteren gehaald bij perry.
Ben best benieuwd of t leuk is zaterdag. Ik dacht dat je dit tijdens de inschrijving op had gegeven...
![]()
Nee ze hadden alleen s en l. Maar het valt best klein dus ik vind het wel ok.
Maar wel slordig jaSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat zei je bij de helicon asselronde ook dat je dat tempo zou gaan lopen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw tempo is maar ik ga een LDL lopen dus mijn tempo zal ongeveer op 06:00 min/km liggen.![]()
![]()
Dat is een mooi score hoor!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:50 schreef Yuki het volgende:
In de afgelopen 32 dagen heb ik 19 dagen iets noemenswaardigs aan sport gedaan.Dat was een wedstrijd... Telt nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dat zei je bij de helicon asselronde ook dat je dat tempo zou gaan lopen.![]()
![]()
foto!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:14 schreef Devv het volgende:
Ow Enneh al lachen naar de fotografen he. Dr lopen er 2 van FOK
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik ben ik benieuwd naar jullie verhalenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Gisteren gehaald bij perry.
Ben best benieuwd of t leuk is zaterdag
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoe ziet het shirt eruit? Ben nu wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:14 schreef Devv het volgende:
![]()
![]()
Je zou die trimloop afgelopen weekend ook op trainingstempo lopen..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is een mooi score hoor!
[..]
Dat was een wedstrijd... Telt niet![]()
Ja!!! Het is duidelijk!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:31 schreef hatsaflats het volgende:
Je zou die trimloop afgelopen weekend ook op trainingstempo lopen..
Ik ben streamnl en laat me vlug opnaaien als ik word ingehaald door andere personen...![]()
![]()
Zwartquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe ziet het shirt eruit? Ben nu wel nieuwsgierig
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:02 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ja!!! Het is duidelijk!
Ik ben streamnl en laat me vlug opnaaien als ik word ingehaald door andere personen...
[..]
Ja!!! Het is duidelijk!
Ik ben streamnl en laat me vlug opnaaien als ik word ingehaald door andere personen...
Goedemorgen allemaal, het is (bijna) weekend. Tijd voor LDL's en wedstrijdjes en mooi weer!![]()
Volgens mij moet ik RD alvast veel plezier wensen met zijn loopje straks.
[..]
Ja!!! Het is duidelijk!
Ik ben streamnl en laat me vlug opnaaien als ik word ingehaald door andere personen...ik ben wel benieuwd hoe ver je dit weekend van die 6:00/km af zit.
![]()
Voel jij je alweer beter? Of ben je nog ziekig?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]ik ben wel benieuwd hoe ver je dit weekend van die 6:00/km af zit.
Neh, nog steeds beroerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voel jij je alweer beter? Of ben je nog ziekig?![]()
Gisteren even een afspraak gemaakt bij Step One voor nieuwe schoenen.
Deze zijn nu ongeveer een jaar oud. Qua kilometers kunnen ze nog wel, gezien mijn onregelmatige hardalopen van vorig jaar (tijdje wel, dan weer een tijd niet, enzovoorts). Maar mede omdat ik nu wel weer serieuzer wil gaan lopen, toch maar nieuwe halen. En dan wissel ik ze gewoon af, zoals ook wordt geadviseerd.
Nu zie ik alleen op hun site dat de Polar RC3 GPS in de aanbieding is voor ¤ 200. Eigenlijk komt het me financieel niet helemaal uit, maar mijn huidige hartslagmeter (Polar RS200SD) begint kuren te vertonen. Of ik ben regelmatig overleden tijdens het lopen, of mijn hartslag komt niet door. Helaas was het vervangen van de batterij niet de oplossing. Dus nu twijfel ik heel erg of ik deze ook aan "moet" schaffen...
Ik weet voor mezelf al dat het of deze wordt of de Garmin FR220. Ik heb al even gezocht en kom via DC Rainmaker op de volgende voordelen per horloge:
Polar
- makkelijk in gebruik, simpel menu (en al gewend omdat ik nu een Polar heb)
- lange levensduur batterij
- mogelijkheid om routes in te laden en terug naar start functie
- ¤ 50 goedkoper (ik zie de FR220 zo snel nergens goedkoper dan ¤ 250)
Garmin
- mogelijkheid om eigen trainingsprogramma's te gebruiken
- gewicht
- waterdicht (als vraag ik me af of ik dat echt ga gebruiken)
Zijn er mensen die voor dezelfde keuze hebben gestaan en willen delen waarom ze voor de ene danwel de andere hebben gekozen?
Ook ervaringen van gebruikers van beide horloges zijn uiteraard welkom. Volgens mij zijn er in ieder geval Garmin gebruikers, van deze Polar weet ik het niet zeker. Alvast bedankt!![]()
Ik heb nooit voor die keuze gestaan, maar denk dat zaken als gewicht van het horloge er niet toe doen.
Zelf zit ik alleen maar vast aan Garmin omdat ik in Garmin Connect al mijn loopjes heb zitten en alternatieve websites als Endomondo en Strava alleen maar voor de leuk heb.
Daarentegen heb ik wel het idee dat Garmin de weg een beetje kwijt is (sic) sinds de 910XT en de 610.![]()
Ik ben gewoon Garmin fan, want HRM vind ik minder belangrijk.
En gezien Polar HRM horloges maakt met GPS, en Garmin GPS horloges maakt met HRM..![]()
![]()
Ik heb een Polar RCX 3 (das er een met een losse GPS unit).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:39 schreef McTwente het volgende:
Ook ervaringen van gebruikers van beide horloges zijn uiteraard welkom. Volgens mij zijn er in ieder geval Garmin gebruikers, van deze Polar weet ik het niet zeker. Alvast bedankt!
Prima tevreden mee, maar de mogelijkheden om zelf een "training target" aan te maken zijn idd wat beperkt.
Kan er wel een training voor aanmaken, maar met slechts 4 phases, en voor sommige intervaltrainingen is dat te weining.
Integratie van Garmin in andere websites (bv Endomondo, Smashrun) is beter. Van Polarpersonaltrainer kun je eigenlijk alleen een GPX importeren op andere website, een complete training met hartslaggevens gaat eigenlijk niet.
Voor de rest prima ding.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wel mee eens, ik heb geen idee hoe zwaar mijn huidige horloge is maar ik heb er nooit last van.quote:Ik heb nooit voor die keuze gestaan, maar denk dat zaken als gewicht van het horloge er niet toe doen.Ik vind de HRM in die zin belangrijk, dat ik wel een nieuw horloge met HRM wil. Ik houd mijn hartslag er ook wel mee in de gaten, maar ik train (nog) niet echt op hartslag. Al wil ik dat wel wat meer gaan doen.quote:Ik ben gewoon Garmin fan, want HRM vind ik minder belangrijk.
En gezien Polar HRM horloges maakt met GPS, en Garmin GPS horloges maakt met HRM..Mijn huidige horloge combineer ik met een footpod. Nu wil ik wel een geïntegreerde GPS, vandaar ook de voorkeur voor deze horloges.quote:Ik heb een Polar RCX 3 (das er een met een losse GPS unit).
Prima tevreden mee, maar de mogelijkheden om zelf een "training target" aan te maken zijn idd wat beperkt.
Kan er wel een training voor aanmaken, maar met slechts 4 phases, en voor sommige intervaltrainingen is dat te weining.
Integratie van Garmin in andere websites (bv Endomondo, Smashrun) is beter. Van Polarpersonaltrainer kun je eigenlijk alleen een GPX importeren op andere website, een complete training met hartslaggevens gaat eigenlijk niet.
Voor de rest prima ding.
Kortom, ze lijken redelijk gelijkwaardig. Verder is het natuurlijk heel persoonlijk wat je belangrijk vindt. HRM, GPS, trainingsmogelijkheden... hopelijk hebben ze ze allebei liggen, dan kan ik ze ook eens omdoen. Met mijn smalle polsen staat een grote klok niet mooi, al schelen ze qua formaat volgens mij nauwelijks.![]()
Ik ben nog niet in de fase dat ik een sporthorloge nodig heb, maar ik lees wel aandachtig mee![]()
Gister naar de fysio geweest en aangezien alle klachten nu weg zijn (sinds een week pas) mag ik rustig op gaan bouwen. Dus was na 3 minuten weer buiten (want welke gek gaat er nu binnen lopen met dit weer). Daarna 4km @6:30 gelopen
![]()
Dat ga ik nog 3 keer doen alvorens ik met de 10% regeling in hetzelfde tempo ga uitbouwen.
edit: en gister door de 100km gegaan dit jaar
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Das natuurlijk alleen belangrijk als je ze ook "gewoon" als horloge gaat gebruiken (als kan ik me niet voorstellen dat je dat doet).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:14 schreef McTwente het volgende:
Met mijn smalle polsen staat een grote klok niet mooi, al schelen ze qua formaat volgens mij nauwelijks.
Als je aan het trainen bent gaat het er niet om of je er goed uitziet en al helemaal niet of je polsunit te groot is
Ik zou voor de Garmin 220 gaan, die heb ik ook bijna gekocht. Puur vanwege de kleine verschillen maar de betere integratie is voor de Garmin. En je huidige HRM van Polar verslijt blijkbaar binnen een jaar, dat lijkt me ook een aardige incentive om voor de Garmin te gaan.
Your opinion of me is none of my business.![]()
Mijn voorkeur gaat naar Garmin tussen die twee keuzes. MAAR als IK opnieuw zou moeten kiezen, zou ik een suunto gekocht hebbenquote:Ligt eraan. Wanneer er meer mensen zijn (of een tijdklok bij de AV afgelopen weekend...) dan heb ik er meer moeite meequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:06 schreef hatsaflats het volgende:
ik ben wel benieuwd hoe ver je dit weekend van die 6:00/km af zit.
Als ik alleen ben in de bossen en ik zwerf rond, zit ik er meestal niet ver vanaf. Meestal ietsje sneller.
Ik loop erg lekker op 05:50. Ik denk dat dat meer mijn LDL tempo is geworden. Binnenkort hebben we een test bij de AV en dan gaan ze checken wat mijn drempels zijn. Ik ben even de naam kwijt. Maar dan loop je met een hartslagmeter van hun en dan moet je elke keer bij de volgende pylon zijn voor het piepje.
Het is niet de zoladz test.![]()
Dit had ik trouwens ook, nieuwe borstband (Gratis want 2 jaar garantie) verhielp dat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:39 schreef McTwente het volgende:
maar mijn huidige hartslagmeter (Polar RS200SD) begint kuren te vertonen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
* YUR heeft maar eens een nieuwe SPIbelt besteld![]()
Oh, en ik loop met een Garmin horloge, maar een Polar borstband #vantweewalletjesF means you're fucked![]()
Mochten er mensen een gps horloge wegdoen vanwege een upgrade en deze t nog doet, denk aan mij voor een leuk prijsje
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik zag net t schema van volgende week
zaterdag 3x4 min lopen 3 min wandelen
dinsdag 3/4x 4 min lopen 3 wandelen
donderdag 2x 6 min lopen 4 wandelen
spannend! die 4 dat lukt steeds wel, maar 6!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Heb je toevallig een kortingscode die nu bruikbaar is?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:23 schreef YUR het volgende:
* YUR heeft maar eens een nieuwe SPIbelt besteld
DUTCHROADRUNNERSquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb je toevallig een kortingscode die nu bruikbaar is?
10% korting, geldig t/m 31-3F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:25 schreef YUR het volgende:
[..]
DUTCHROADRUNNERS
10% korting, geldig t/m 31-3![]()
Thanks!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het klinkt als de shuttle run test, wat ik vroeger op de middelbare school zo ernstig vervelend vond dat ik bij de gymdocent probeerde uit te vogelen of dat voor de week erop aan de orde was. Als ik het gevoel kreeg van wel dan was ik de week erop dus ziek. Nooit gelukt om het te ontlopen (onbedoelde Seth G-grap).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:20 schreef streamnl het volgende:Binnenkort hebben we een test bij de AV en dan gaan ze checken wat mijn drempels zijn. Ik ben even de naam kwijt. Maar dan loop je met een hartslagmeter van hun en dan moet je elke keer bij de volgende pylon zijn voor het piepje.
Het is niet de zoladz test.
Maar goed, het klinkt trouwens ook als cricket.![]()
Haha.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:23 schreef Ynske het volgende:
Mochten er mensen een gps horloge wegdoen vanwege een upgrade en deze t nog doet, denk aan mij voor een leuk prijsjeIk ben wel superblij met mijn TomTom, goede aankoop geweest.
Ik zal het in mijn achterhoofd houdenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:23 schreef Ynske het volgende:
Mochten er mensen een gps horloge wegdoen vanwege een upgrade en deze t nog doet, denk aan mij voor een leuk prijsje
Van welke web winkel is die korting?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:25 schreef YUR het volgende:
[..]
DUTCHROADRUNNERS
10% korting, geldig t/m 31-3
http://www.spibelt.nl/quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Van welke web winkel is die korting?F means you're fucked![]()
Wat is je budget?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:23 schreef Ynske het volgende:
Mochten er mensen een gps horloge wegdoen vanwege een upgrade en deze t nog doet, denk aan mij voor een leuk prijsje![]()
Nog niet geheel duidelijk. Afhankelijk ook van wat voor horloge het precies is enzoquote:Today is life -
Dale Carnegie![]()
Thanks, meteen even neuzenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:25 schreef YUR het volgende:
DUTCHROADRUNNERS
10% korting, geldig t/m 31-3Zo klonk het mij ook in de oren maar een groot verschil is dat je op school van links naar recht liep en nu loop je over de baan in rondjes. Dus je zou je enkels minder belasten ofzoiets.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Het klinkt als de shuttle run test, wat ik vroeger op de middelbare school zo ernstig vervelend vond dat ik bij de gymdocent probeerde uit te vogelen of dat voor de week erop aan de orde was. Als ik het gevoel kreeg van wel dan was ik de week erop dus ziek. Nooit gelukt om het te ontlopen (onbedoelde Seth G-grap).
Maar goed, het klinkt trouwens ook als cricket.![]()
Dat ben ik inderdaad niet van plan, al zal het soms misschien uit praktische redenen wel eens voorkomen. Maar ik zie mezelf nog niet met een unit als de Forerunner 310 lopen bijvoorbeeld. Maar praktisch gaat boven mooi, helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Das natuurlijk alleen belangrijk als je ze ook "gewoon" als horloge gaat gebruiken (als kan ik me niet voorstellen dat je dat doet).
Als je aan het trainen bent gaat het er niet om of je er goed uitziet en al helemaal niet of je polsunit te groot is![]()
Ik heb mijn huidige hardloophorloge sinds 2006 ongeveer. Dus hij gaat gelukkig al zo'n 8 jaar mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:20 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou voor de Garmin 220 gaan, die heb ik ook bijna gekocht. Puur vanwege de kleine verschillen maar de betere integratie is voor de Garmin. En je huidige HRM van Polar verslijt blijkbaar binnen een jaar, dat lijkt me ook een aardige incentive om voor de Garmin te gaan.
Ik slaap er nog een nachtje over en kijk morgen wel of ik één van deze twee aanschaf of toch nog even wacht. Dilemma's...![]()
![]()
Denk eerlijk gezegd dat juist de 310 een hele goede optie is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:36 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad niet van plan, al zal het soms misschien uit praktische redenen wel eens voorkomen. Maar ik zie mezelf nog niet met een unit als de Forerunner 310 lopen bijvoorbeeld. Maar praktisch gaat boven mooi, helemaal mee eens!![]()
Mjah, mijn suunto ambit 1 is wel erg grof voor een vrouw denk ik. Maar denk dat die binnenkort wel de verkoop in gaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nog niet geheel duidelijk. Afhankelijk ook van wat voor horloge het precies is enzo![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:27 schreef YUR het volgende:
np
Ik heb de Endurance SPIbelt besteld, ben benieuwd![]()
De beschrijving klinkt goed maar de plaatjes om hun product te promoten....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gebruikte deze eigenlijk puur als voorbeeld van een groot/groter horloge.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat juist de 310 een hele goede optie is.
Maar ik ben nu wel erg benieuwd naar je motivatie!![]()
Vanwege het aantal mogelijkheden en de prijs.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:49 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik gebruikte deze eigenlijk puur als voorbeeld van een groot/groter horloge.
Maar ik ben nu wel erg benieuwd naar je motivatie!
Bovendien heeft een groter horloge tenminste ruimte voor een fatsoenlijke GPS-antenne.
Heb zelf een 305 en nog geen horloge gezien dat mij meer of beter biedt.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
De beschrijving klinkt goed maar de plaatjes om hun product te promoten....O my..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
De beschrijving klinkt goed maar de plaatjes om hun product te promoten....FIET FIEUW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Spibelt draag ik trouwens altijd ten hoogte van mijn taille en niet zo laag zoals op die foto's. Combi met startnummer heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht, goeie![]()
![]()
ik ook, echt niet om mn heupenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:55 schreef Quoi het volgende:
Die Spibelt draag ik trouwens altijd ten hoogte van mijn taille en niet zo laag zoals op die foto's. Combi met startnummer heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht, goeie
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Zou dat prettig lopen om je startnummer zo laag te hebben? Volgens mij raak je die dan bij elke stap aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:55 schreef Quoi het volgende:
Die Spibelt draag ik trouwens altijd ten hoogte van mijn taille en niet zo laag zoals op die foto's. Combi met startnummer heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht, goeie
Op de rug zou (denk ik) beter zijn maar dat mag niet in elke wedstrijd.![]()
Daar hebben ze borsten voor uitgezocht toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zou dat prettig lopen om je startnummer zo laag te hebben? Volgens mij raak je die dan elke keer aan bij elke stap die je zet.
Op de rug zou (denk ik) beter zijn maar dat mag niet in elke wedstrijd.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
ik heb hem vaak ook zo laag hangen, nergens last van eigenlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zou dat prettig lopen om je startnummer zo laag te hebben? Volgens mij raak je die dan bij elke stap aan.
Op de rug zou (denk ik) beter zijn maar dat mag niet in elke wedstrijd.Trek eens aan mijn vinger?
Merk je niets van hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zou dat prettig lopen om je startnummer zo laag te hebben? Volgens mij raak je die dan bij elke stap aan.
Op de rug zou (denk ik) beter zijn maar dat mag niet in elke wedstrijd.
Zo hoog ga je je spibelt toch niet dragenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:00 schreef Ynske het volgende:
Daar hebben ze borsten voor uitgezocht toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:01 schreef CaLeX het volgende:
ik heb hem vaak ook zo laag hangen, nergens last van eigenlijkHmm, je shirtjes blijven dan wel langer heel. Misschien toch maar een keer eentje aanschaven.quote:![]()
Spibelt ter hoogte van taille, zakje achter, startnummer voor![]()
Alles dat ik lager draag kruipt omhoog![]()
![]()
Schaaf jij er ff eentje aan. Een startnummerband kan overigens ook gewoonquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zo hoog ga je je spibelt toch niet dragen
[..]
[..]
Hmm, je shirtjes blijven dan wel langer heel. Misschien toch maar een keer eentje aanschaven.F means you're fucked![]()
Ik zag ze net staan ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Schaaf jij er ff eentje aan. Een startnummerband kan overigens ook gewoon![]()
Even op Wiggle kijken want mijn bedrag moet hoger ivm gratis verzenden![]()
![]()
nee maar daar kun je wel dat nummer aan bevestigenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zo hoog ga je je spibelt toch niet dragen
[..]
[..]
Hmm, je shirtjes blijven dan wel langer heel. Misschien toch maar een keer eentje aanschaven.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
^^quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef Quoi het volgende:
Spibelt ter hoogte van taille, zakje achter, startnummer voor![]()
Alles dat ik lager draag kruipt omhoogToday is life -
Dale Carnegie![]()
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Maareh....een Spibelt hebben we toch allemaal al?![]()
nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Maareh....een Spibelt hebben we toch allemaal al?
Ik wou testen of ik sterker was dan de peer pressure...![]()
Maar nu krijg ik er eentje met een groter zakje, startnummertoggles en lusjes voor mn gelletjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Maareh....een Spibelt hebben we toch allemaal al?
Hier ook niet. Wel een bottle belt en zo'n startnummerband.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Maareh....een Spibelt hebben we toch allemaal al?![]()
Neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Maareh....een Spibelt hebben we toch allemaal al?Trek eens aan mijn vinger?
Zouden ze tijdens de marathon expo goedkoper zijn? Want we hebben een neppert thuis, maar daar krijg ik nooit genoeg gels vor een marathon in gestouwd vrees ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar nu krijg ik er eentje met een groter zakje, startnummertoggles en lusjes voor mn gelletjes![]()
Daarom heb ik nu deze besteld, kan ik tenminste alles gewoon meenemen. Ik heb geen idee of ze bij de Expo goedkoper zijn...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zouden ze tijdens de marathon expo goedkoper zijn? Want we hebben een neppert thuis, maar daar krijg ik nooit genoeg gels vor een marathon in gestouwd vrees ik.F means you're fucked![]()
Je mag mijn standaard SPIbelt wel proberen hoor. Kan m morgen meenemen voor jequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja godver Yur, wat heb ik nou aan je. Jij moet ALLES weten omtrent spibelts, marathons en defensie.F means you're fucked![]()
Ow, dat zou wel top zijn!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Je mag mijn standaard SPIbelt wel proberen hoor. Kan m morgen meenemen voor je![]()
Zag laatst iemand lopen met ook een soort riem waar ze op haar rug een flesje water in had hangen. Lees nu dat dat bij de spibelt niet kan. Weet iemand bij wat dat wel kan? Hoeft geen groot flesje in te passen ik heb bestal een 33 cl flesje bij me.I solemnly swear i'm up to no good![]()
een water belt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zag laatst iemand lopen met ook een soort riem waar ze op haar rug een flesje water in had hangen. Lees nu dat dat bij de spibelt niet kan. Weet iemand bij wat dat wel kan? Hoeft geen groot flesje in te passen ik heb bestal een 33 cl flesje bij me.Fijn! Kusje kroel.quote:![]()
Nee! Ik niet. Hoef er ook geen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Maareh....een Spibelt hebben we toch allemaal al?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
heb je dat altijd bij je?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zag laatst iemand lopen met ook een soort riem waar ze op haar rug een flesje water in had hangen. Lees nu dat dat bij de spibelt niet kan. Weet iemand bij wat dat wel kan? Hoeft geen groot flesje in te passen ik heb bestal een 33 cl flesje bij me.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja maar jij bent standaard tegendraads, dat snap ikquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee! Ik niet. Hoef er ook geen.
Maar de rest. Ik ben in shockGelukkig is Swets al be-peer-pressured
![]()
![]()
Same, moet m'n nickname wel eer aan doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee! Ik niet. Hoef er ook geen.![]()
![]()
Eens kijken of ik daar iets van kan vinden. Want lees over de spibelt veel goede dingen.quote:Jup drink hooguit 3 slokjes maar vind het een erg prettig het idee bij me te hebben. Sleep altijd overal een flesje water mee naartoequote:
Waterbelt ja. Heb ik ook. Alleen dan met twee flesjes van 175ml achterop mijn rug.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zag laatst iemand lopen met ook een soort riem waar ze op haar rug een flesje water in had hangen. Lees nu dat dat bij de spibelt niet kan. Weet iemand bij wat dat wel kan? Hoeft geen groot flesje in te passen ik heb bestal een 33 cl flesje bij me.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor grotere afstanden kan ik dat begrijpen, maar voor om de vijver te hobbelen hier, niet nodigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Waterbelt ja. Heb ik ook. Alleen dan met twee flesjes van 175ml achterop mijn rug.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Gewoon bij de Perry kijken. Daar hebben ze er een stuk of vier geloof ik. Variëren van een tot drie tientjes. Zelf heb ik hem ooit bij een Intersport-outlet gekocht voor ¤5. Doet het super, voel er niks van.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eens kijken of ik daar iets van kan vinden. Want lees over de spibelt veel goede dingen.
[..]
Jup drink hooguit 3 slokjes maar vind het een erg prettig het idee bij me te hebben. Sleep altijd overal een flesje water mee naartoeZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ben ik het helemaal mee eens. Ik neem het ook pas mee als ik denk anderhalf uur weg te zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Voor grotere afstanden kan ik dat begrijpen, maar voor om de vijver te hobbelen hier, niet nodigZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als ik het maar begrijp. Ik zal daar eens langsgaan bedankt voor de tipsheb niet echt last van het flesje maar als ik dan toch een belt wil kopen
Komt hier thuis net een pa voorbij rennen met z'n kleine van een een jaar of 6.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Vroeg geleerd is oud gedaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Huilend op de fiets erachter?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Komt hier thuis net een pa voorbij rennen met z'n kleine van een een jaar of 6.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:43 schreef mosselmossel het volgende:
En intussen staat er hier een fikse schaal creme brulee in de oven!![]()
![]()
Je hebt deze variant met meerdere kleine flesjes:quote:Zag laatst iemand lopen met ook een soort riem waar ze op haar rug een flesje water in had hangen. Lees nu dat dat bij de spibelt niet kan. Weet iemand bij wat dat wel kan? Hoeft geen groot flesje in te passen ik heb bestal een 33 cl flesje bij me.
En deze:
(al lijkt me deze uitvoering niet prettig met de bidon horizontaal)![]()
Zow dat is plek voor veel flesjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:46 schreef McTwente het volgende:
[..]
Je hebt deze variant met meerdere kleine flesjes:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
(al lijkt me deze uitvoering niet prettig met de bidon horizontaal)![]()
Dankjewel voor de tip. En horizontaal lijkt me idd ook niks.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik ga zaterdag en zondag ook weer met mijn dochter van 4. Al komen we natuurlijk niet zo ver.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Komt hier thuis net een pa voorbij rennen met z'n kleine van een een jaar of 6.![]()
Maar zolang ze het leuk vindt...![]()
![]()
Ik denk dat je het op een gegeven moment niet meer nodig hebt bij loopjes tot een km of 10 (bij niet al te heet weer). Ik was toen ik net liep ook altijd aan het slepen met zooi (meestal eten), maar je gaat eraan wennen en dan denk je: ach voor dat uurtje ga ik niet slepen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als ik het maar begrijp. Ik zal daar eens langsgaan bedankt voor de tipsheb niet echt last van het flesje maar als ik dan toch een belt wil kopen
Al denk ik zelf dat ik er wel aan moet gaam geloven van de zomer met de langere afstanden. (Als ik meer dan 1,5 uur loop ofzo)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die bovenste heb ik zelf. Bevalt me prima, op één detail na. De "bandjes" van de flesjes (waarmee de flessenhouders vast zitten aan de band zeg maar, ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven) zitten niet vast zoals bij mijn vorige bottle belt. Dus de flesjes willen nog wel eens verschuiven. Had ik dus bij de vorige geen last van, eventueel dus een tip om rekening mee te houden bij de aanschaf.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zow dat is plek voor veel flesjes![]()
Dankjewel voor de tip. En horizontaal lijkt me idd ook niks.![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:38 schreef mosselmossel het volgende:
Hoe gaaf dat er ook uitziet. En hoe graag ikzelf dat ook wil doen... het heeft niet meer echt met hardlopen te maken.quote:![]()
Hoe heet zo'n ding ook alweer? O ja, een paperclip. Does the trick. Echt waar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik zelf. Bevalt me prima, op één detail na. De "bandjes" van de flesjes (waarmee de flessenhouders vast zitten aan de band zeg maar, ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven) zitten niet vast zoals bij mijn vorige bottle belt. Dus de flesjes willen nog wel eens verschuiven. Had ik dus bij de vorige geen last van, eventueel dus een tip om rekening mee te houden bij de aanschaf.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Die van mij vinden meefietsen al een te grote opgave. Dus verwacht er niet teveel van
Ik had het idee dat hun bij de Voortoeverloop echt wel leuk vonden om mee warm te lopen.![]()
Oke ik ga hier geheid weer een bak commentaar op krijgen van sommige mensen maargoed. Ik neem altijd een flesje water mee. In de auto, als ik met de hond naar het bos ga, stukje fietsen enz. Als brugwup ooit eens op weg naar huis lekke band gereden op een dag dat het heel erg warm was. Ik moest toen naar huis lopen dwars door de polder. En ik had zo'n ontzettende dorst, zo'n dorst heb ik echt nog nooit gehad. Sindsdien altijd flesje water mee. Zodat als ik wil drinken iig kan drinken. Is er nooit meer uitgegaan. Ja het is een rare kronkel. Maar niemand die er last van heeft en ik zit er zelf ook niet meequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk dat je het op een gegeven moment niet meer nodig hebt bij loopjes tot een km of 10 (bij niet al te heet weer). Ik was toen ik net liep ook altijd aan het slepen met zooi (meestal eten), maar je gaat eraan wennen en dan denk je: ach voor dat uurtje ga ik niet slepen.
Al denk ik zelf dat ik er wel aan moet gaam geloven van de zomer met de langere afstanden. (Als ik meer dan 1,5 uur loop ofzo)Dus ik neem lekker mijn flesje mee. Ik sleep geen eten enzo mee hoor
Ik heb hem nog maar net. Maar ik overweeg om hem vast te stikken met een stevige draad. Dat moet ook wel werken lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n ding ook alweer? O ja, een paperclip. Does the trick. Echt waar.![]()
Tuurlijk. Als het bijzonder is en ze van 500 man aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
Niet?
Ik had het idee dat hun bij de Voortoeverloop echt wel leuk vonden om mee warm te lopen.![]()
En als de twee jongste een keer mee doen met de kidsrun? Dan krijgen ze van veel meer mensen aandacht?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Tuurlijk. Als het bijzonder is en ze van 500 man aandacht krijgen.![]()
Oke ik zal die eens taan bekijken. Spibelt heeft er geen met flesje functie is het wel? Heb hem iig niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:51 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik zelf. Bevalt me prima, op één detail na. De "bandjes" van de flesjes (waarmee de flessenhouders vast zitten aan de band zeg maar, ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven) zitten niet vast zoals bij mijn vorige bottle belt. Dus de flesjes willen nog wel eens verschuiven. Had ik dus bij de vorige geen last van, eventueel dus een tip om rekening mee te houden bij de aanschaf.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik geef je groot gelijk. Ik loop in principe altijd met water, tenzij ik minder dan een half uur loop én het niet te warm is. En dat is dus onder de 15 graden. Anders wil ik gewoon kunnen drinken onderweg. Ik krijg gewoon snel dorst, ook als ik vooraf nog gedronken heb. En ik zweet ook altijd vrij veel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke ik ga hier geheid weer een bak commentaar op krijgen van sommige mensen maargoed. Ik neem altijd een flesje water mee. In de auto, als ik met de hond naar het bos ga, stukje fietsen enz. Als brugwup ooit eens op weg naar huis lekke band gereden op een dag dat het heel erg warm was. Ik moest toen naar huis lopen dwars door de polder. En ik had zo'n ontzettende dorst, zo'n dorst heb ik echt nog nooit gehad. Sindsdien altijd flesje water mee. Zodat als ik wil drinken iig kan drinken. Is er nooit meer uitgegaan. Ja het is een rare kronkel. Maar niemand die er last van heeft en ik zit er zelf ook niet meeDus ik neem lekker mijn flesje mee. Ik sleep geen eten enzo mee hoor
Dus hartslagmeter, horloge, footpod en bottle belt, ze gaan allemaal mee. En dan nog een telefoon voor het geval dat, maar vooral voor registratie in Runkeeper en muziek.![]()
Heerlijk gelopen vanochtend! Bedoeling was LDL op hartslag 145-155, maar ik had het een beetje koud dus ben op een gegeven moment wat harder gaan lopen (zone D2 ongeveer). Ging nog steeds erg soepel.
http://www.endomondo.com/workouts/314598968/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De jongste kijkt me glazig aan als ik het over rennen heb. De middelste gaat op de fiets nog niet mee en de oudste ga ik na de marathon wel eens met regelmaat stukjes mee lopen, want die is de laatste keer alleen de weg kwijt geraakt en was half getraumatiseerdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
En als de twee jongste een keer mee doen met de kidsrun? Dan krijgen ze van veel meer mensen aandacht?![]()
![]()
Ik heb eerst een tijdje met alleen telefoon en water gelopen. Nu de oude iPod van een vriendin gekregen dus loop ik met iPod, telefoon en water. Mijn telefoon had weleens dat Evy stopte als ik bijv. Een whatsappje kreeg. Ik loop nu zonder opwarming en cooling down meegerekend een half uurquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:01 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. Ik loop in principe altijd met water, tenzij ik minder dan een half uur loop én het niet te warm is. En dat is dus onder de 15 graden. Anders wil ik gewoon kunnen drinken onderweg. Ik krijg gewoon snel dorst, ook als ik vooraf nog gedronken heb. En ik zweet ook altijd vrij veel.
Dus hartslagmeter, horloge, footpod en bottle belt, ze gaan allemaal mee. En dan nog een telefoon voor het geval dat, maar vooral voor registratie in Runkeeper en muziek.en ik krijg van het idee van het geen water bijhebben al ontzettende dorst :p
Laat je niet zo opnaaienquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb eerst een tijdje met alleen telefoon en water gelopen. Nu de oude iPod van een vriendin gekregen dus loop ik met iPod, telefoon en water. Mijn telefoon had weleens dat Evy stopte als ik bijv. Een whatsappje kreeg. Ik loop nu zonder opwarming en cooling down meegerekend een half uuren ik krijg van het idee van het geen water bijhebben al ontzettende dorst :p
Als jij t bij je wilt, gewoon doen. Maar wat ik me wel afvraag is of zo'n rugzak niet makkelijker is dan een bottleToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb geen water mee, maar ik zweet ook erg weinig en ik drink sowieso niet zoveel op een dag. Ik probeer altijd wel een extra glas water te drinken voor ik wegga, maar heb nog nooit dorst gehad onderweg. Ik ben ook nog niet langer onderweg dan drie kwartier.
Lees best vaak dat dat schuift enzo. Maar zag dat meisje lopen en dacht euhj dat is makkelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Laat je niet zo opnaaien
Als jij t bij je wilt, gewoon doen. Maar wat ik me wel afvraag is of zo'n rugzak niet makkelijker is dan een bottleI solemnly swear i'm up to no good![]()
Misschien. Maar dat is persoonlijk. Ik zou denk ik gek worden van een zak op m'n rug (zweet!). En heb geen last van die riem.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Laat je niet zo opnaaien
Als jij t bij je wilt, gewoon doen. Maar wat ik me wel afvraag is of zo'n rugzak niet makkelijker is dan een bottleZeker tot een uur zou een normaal mens ook echt niks nodig moeten hebben om bij te tanken. Dan kan het makkelijk achteraf.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb geen water mee, maar ik zweet ook erg weinig en ik drink sowieso niet zoveel op een dag. Ik probeer altijd wel een extra glas water te drinken voor ik wegga, maar heb nog nooit dorst gehad onderweg. Ik ben ook nog niet langer onderweg dan drie kwartier.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn dochter is op haar 13e eindelijk aan het hardlopen geslagen (quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die van mij vinden meefietsen al een te grote opgave. Dus verwacht er niet teveel van) maar die wil dus echt niet samen met pa (of ma) samen lopen
![]()
![]()
ik drink ook weinig, maar nu ik steeds verder ga is dat geen optie meer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb geen water mee, maar ik zweet ook erg weinig en ik drink sowieso niet zoveel op een dag. Ik probeer altijd wel een extra glas water te drinken voor ik wegga, maar heb nog nooit dorst gehad onderweg. Ik ben ook nog niet langer onderweg dan drie kwartier.
Een LDL tot 18 km kan ik nog wel zonder water, maar verstandig is dat niet.
Als het warm is wilde ik nog wel eens een flesje meenemen in de hand, maar werd gek van dat geklots (plus kwam dat flesje uit de koelkast; "lekker koel" dacht ik, maar ik vergat dat ik hem vast mag houden in een hand, die koud wordt, en tegen de tijd dat ik behoefte had aan een slok was het alweer warm water)
Nu dus een drinksysteem op mijn rug. En misschien toch maar aan de spibelt, voor gelletjes etc tijdens wedstrijden waar ik zonder rugzak loopMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tja, maar er is een verschil tussen noodzakelijk en comfortabel natuurlijk. Ik ken iemand die al dorst krijgt zodra ze geen water in de buurt heeft. Gewoon mentaal. Die neemt ook altijd water mee. En mijn vader heeft na zijn vrijwilligerswerk in Sudan ook jaren overal water mee naartoe genomen, voor elk kippeneitje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Misschien. Maar dat is persoonlijk. Ik zou denk ik gek worden van een zak op m'n rug (zweet!). En heb geen last van die riem.
[..]
Zeker tot een uur zou een normaal mens ook echt niks nodig moeten hebben om bij te tanken. Dan kan het makkelijk achteraf.
Ik weet dat ik het niet nodig heb. Maar als ik het niet meeneem heb ik instant dorst. Zo'n 33cl flesje weegt gelukkig niks. Voordeel aan overal dat water mee naartoe slepen is dat ik iedere dag aan de 2L water komquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tja, maar er is een verschil tussen noodzakelijk en comfortabel natuurlijk. Ik ken iemand die al dorst krijgt zodra ze geen water in de buurt heeft. Gewoon mentaal. Die neemt ook altijd water mee. En mijn vader heeft na zijn vrijwilligerswerk in Sudan ook jaren overal water mee naartoe genomen, voor elk kippeneitje.
LENTE!!!![]()
Maar mijn rondje ging echt ontzettend slecht. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar alle kracht heeft dit nietige lichaam verlaten. Ik wil mijn vorm van voor de CPC terug, één uitroepteken.
Wat zou er aan de hand zijn?
Iets onder de leden?
Mentale vermoeidheid?
Hooikoorts zonder tranende ogen of loopneus?
Plotselinge versnelde ouderdom?
Geen spiBELT?
Enfin. Laat ook maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:35 schreef Zwabberhark het volgende:
LENTE!!!![]()
Maar mijn rondje ging echt ontzettend slecht. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar alle kracht heeft dit nietige lichaam verlaten. Ik wil mijn vorm van voor de CPC terug, één uitroepteken.
Wat zou er aan de hand zijn?
Iets onder de leden?
Mentale vermoeidheid?
Hooikoorts zonder tranende ogen of loopneus?
Plotselinge versnelde ouderdom?
Geen spiBELT?
Enfin. Laat ook maar.Ik hou het altijd op ouderdom/slijtage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je een goeie dag hebt is het mooi meegenomen
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Zo wat een lekker weer is het, goed moment om weekendje weg te gaan met vrienden. Neem mn hardloopschoenen ook mee, wil in ieder geval daar ook even lopen.
Fijn weekend iedereen!![]()
Dat is echt de leeftijd vrees ik. Ouders zijn niet "cool" natuurlijk. Bij ons zijn ze 7 en 11 en willen ze wel graag mee maar dan maar een klein stukje en ik loop over het algemeen geen kleine stukjes meer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn dochter is op haar 13e eindelijk aan het hardlopen geslagen () maar die wil dus echt niet samen met pa (of ma) samen lopen
Ik weet zeker dat het daar aan ligt.quote:(Of je had gewoon even je dag niet vandaag...)
Over 10 minuten een rondje (of eigenlijk dezelfde weg heen en weer) van 30 km. De tweede keer dat ik mijn camelbak ga gebruiken. En de eerste keer ooit dat ik met zonnebril ga lopen.
Wish me luck, want het is warm en ik wil 2u 45 lopen.
Juhee!![]()
Dan loop je toch eerst een stukkie met hen en ga je daarna voor je eigen rondje? Oid.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat is echt de leeftijd vrees ik. Ouders zijn niet "cool" natuurlijk. Bij ons zijn ze 7 en 11 en willen ze wel graag mee maar dan maar een klein stukje en ik loop over het algemeen geen kleine stukjes meer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
15,07km in een lekker tempootje van 5:12/km. Begon nu echt warm te worden zeg.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat konijn hier ligt ook alleen maar op het balkon te zonnenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:00 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn katten willen nooit mee rennen. Waardeloze beesten zijn het.![]()
En nu we het toch over de zon hebben, het is te vroeg!! M'n nieuwe zonnebril is nog niet klaar/firstworldproblems
De mijne is nog niet eens besteldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat konijn hier ligt ook alleen maar op het balkon te zonnen![]()
En nu we het toch over de zon hebben, het is te vroeg!! M'n nieuwe zonnebril is nog niet klaar/firstworldproblems
(zonnebril dan he? Was niet van plan een konijn te bestellen
)
Jamaar jij ging wachten op een actie, toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:14 schreef Guard het volgende:
[..]
De mijne is nog niet eens besteld(zonnebril dan he? Was niet van plan een konijn te bestellen
)
Met intervallen vond ik dat lastig. Maar ik bedenk me idd dat ik ze met mijn LDL in het weekend best mee kan nemen (is ook goed voor het rustig lopen). Zondag eens kijken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:58 schreef mosselmossel het volgende:
Dan loop je toch eerst een stukkie met hen en ga je daarna voor je eigen rondje? Oid.Nog heel even geduld, dinsdag gaat de actie in toch? (Let wel op dat je kunststof 'glazen' neemt in plaats van glas. Glas is wel krasvaster maar je bril wordt er ook loodzwaar van.)quote:"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Daarom mag het nog geen "lopen met zonnebril" weer zijn...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar jij ging wachten op een actie, toch?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:19 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Met intervallen vond ik dat lastig. Maar ik bedenk me idd dat ik ze met mijn LDL in het weekend best mee kan nemen (is ook goed voor het rustig lopen). Zondag eens kijken.
[..]
Nog heel even geduld, dinsdag gaat de actie in toch? (Let wel op dat je kunststof 'glazen' neemt in plaats van glas. Glas is wel krasvaster maar je bril wordt er ook loodzwaar van.)daarom wil ik juist een sportzonnebril, mijn andere zonnebril is loeizwaar
Eens! Daarom ga ik ook niet lopen, en verklaar ik het "zitten op het balkon" weer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Daarom mag het nog geen "lopen met zonnebril" weer zijn...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Agreed!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eens! Daarom ga ik ook niet lopen, en verklaar ik het "zitten op het balkon" weer.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Is jouw zonnebril nou nog niet klaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Eens! Daarom ga ik ook niet lopen, en verklaar ik het "zitten op het balkon" weer.
Ik ben vandaag weer heel verstandig niet wezen lopen. Nog steeds een vage pijn aan de binnenkant van mijn bovenbeen. Als het volgende week niet over is, toch maar eens naar de fysio......
Wel jammer, met dit superweer![]()
![]()
Overigens, om nog even terug te kopen op het startnummer aan je SPI-belt, daarvoor heb je die toch helemaal niet nodig? Je hebt daar toch BiB-bits voor??[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik had nog geen BiB-bits. Dit was een goedkoper alternatief. (wat ik achteraf ook zelf had kunnen maken want het zijn gewoon jasstoppers met een stukje elastiek)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, om nog even terug te kopen op het startnummer aan je SPI-belt, daarvoor heb je die toch helemaal niet nodig? Je hebt daar toch BiB-bits voor??"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
10 dagen zei iequote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:24 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Is jouw zonnebril nou nog niet klaar.hij moest naar Duitsland en alles… Ik moest heel hard m'n best doen om m'n teleurstelling niet al te erg te laten merken (ik haat wachten…)
Dan kunnen ze die kromme glazen waarschijnlijk niet zelf inslijpen. Balen dat het zo lang duurt, maar dan heb je wel een toffe bril.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:25 schreef Guppyfriend het volgende:
10 dagen zei ie hij moest naar Duitsland en alles
Precies!! Ik heb geduld (notquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:26 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze die kromme glazen waarschijnlijk niet zelf inslijpen. Balen dat het zo lang duurt, maar dan heb je wel een toffe bril.)
Ik heb geen SPI-belt *wegduikt*quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:25 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik had nog geen BiB-bits. Dit was een goedkoper alternatief. (wat ik achteraf ook zelf had kunnen maken want het zijn gewoon jasstoppers met een stukje elastiek)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:![]()
Gelukkig ben in niet van de SPIbelt maffia.
quote:Inb4-hele-slechte-vissen-grappen.Guppy wil ook al niet mee hardlopen...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eens! Daarom ga ik ook niet lopen, en verklaar ik het "zitten op het balkon" weer.![]()
![]()
Ik sta op het punt om naar buiten te gaan met als doelstelling: m'n eerste 10k!!
Mijn oude PR ligt op 9,1km dus ik heb echt een goede dag nodig om dit te halen. Route is volledig uitgestippeld.
Is het verstandig om nog iets kleins als een appel te eten, zodat je onderweg geen hongerklop krijgt? Of ligt dat te zwaar op de maag tijdens het rennen?Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Mensen die na 9.1km niet meteen een HMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die na 9.1km niet meteen een HMHM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je halve marathon bedoelt: ik ging toen bij 8k al helemaal kapot, heb er met pijn en moeite nog een kilometer uitgesleeptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Nou, maar even naar de sportschool. Ik zou willen dat ik lekker kon gaan lopen met dit weer, maar ik zit nog steeds met een soort ontsteking in mijn heup...Ik lees ook maar niet te veel hier de laatste weken, want dan krijg ik er helemaal zin in.
![]()
Ik doe trouwens wel mijn spibelt om naar de sportschool, dan kan ik tenminste eigen muziek draaien. Zie je ze daar allemaal kijken: wat heeft die nou voor een raar riempje...?![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
HM?
Als je halve marathon bedoelt: ik ging toen bij 8k al helemaal kapot, heb er met pijn en moeite nog een kilometer uitgesleeptHet is niet de bedoeling dat je helemaal kapot gaat toch? is het niet handiger dat je 8km eerst goed kan verteren voor je voor een nieuw kapotga record gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
[..]
HM?
Als je halve marathon bedoelt: ik ging toen bij 8k al helemaal kapot, heb er met pijn en moeite nog een kilometer uitgesleeptGewoon iets rustiger lopen, dan haal je makkelijk de 10km!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier!
![]()
Die van mij ook al niet. Rotbeesten, je hebt er niks aanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:00 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn katten willen nooit mee rennen. Waardeloze beesten zijn het.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
[..]
HM?
Als je halve marathon bedoelt: ik ging toen bij 8k al helemaal kapot, heb er met pijn en moeite nog een kilometer uitgesleeptSucces!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
![]()
Waarom wist ik toch dat de mannen alhier op de een of andere manier de tekst niet zouden zien.
quote:![]()
Ik zag net bij mijn directrice iets op haar bureau liggen over een fun run op een beurs waar we binnenkort staan maar durfde er niet over te beginnen omdat ik illegaal aan het lezen was (aan de andere kant...had ze het maar niet op haar buro moeten laten liggen..)
Maar op de site van de Apex vind ik natuurlijk weer niks terug.
Wat is daarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:53 schreef Peunage het volgende:
Vandaag ook even een run gedaan;
[ afbeelding ]
Een week geleden;
[ afbeelding ]aan?
Behalve dat het volgens Endomondo vandaag iets minder zonnig is als vorige week....![]()
En er is iets harder gelopen en de max. speed is hoger.
Ik zie het probleem ook niet. Wat verwacht je nou na 1 week?
(Misschien moet je toch de tekst maar even lezen van het plaatje dat ik net postte...)"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dank voor de succeswensen
Ben net terug en heb de 10k gehaald. Wel twee keer een stuk gelopen, want als je normaal 's avonds rent en nu met 18 graden overdag is het toch wel wat vermoeiender.
Dus ik tel 'm nog niet helemaal mee
Maar eerst inderdaad die 8km goed onder de knie krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ff doorposten, kan je weer een mooi nieuw topic makenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:14 schreef pijll het volgende:
[..]
Dit.
En dit topic begon gisteren zo goed.
Met een titel als harde mannelijkheid zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ff doorposten, kan je weer een mooi nieuw topic makenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Oh help…quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Met een titel als harde mannelijkheid zeker[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Stel je voor wat voor ads we dan krijgenquote:
Hahahahhaa nice manquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stel je voor wat voor ads we dan krijgenToday is life -
Dale Carnegie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: