Dit is echt zo herkenbaar. Wat mij van de week opviel is dat ik per maand meer kilometers aan het maken ben. Dat betekent dat ik meer kilometers per training aan het maken ben...wat weer betekent dat die 10km er straks gewoon echt gaan komen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Yuki het volgende:
Dit is niet nieuw; doe het al een paar maanden zo. Maar dit is voor het eerst dat ik 't ook echt zie.
In de afgelopen 32 dagen heb ik 19 dagen iets noemenswaardigs aan sport gedaan. In de maand februari waren dat 17 dagen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan?
Edit: ik heb het zelf ook een beetje hoor. Dat ik denk: ben ik dat echt, die zo 10 km kan rennen en het nog leuk vindt ook?
Tuurlijk komen die er!!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:44 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dit is echt zo herkenbaar. Wat mij van de week opviel is dat ik per maand meer kilometers aan het maken ben. Dat betekent dat ik meer kilometers per training aan het maken ben...wat weer betekent dat die 10km er straks gewoon echt gaan komen.
Zo dat is wel heul netjes ja. Lekker volhouden en genieten van je eigen inzet en resultaten dus!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
In de afgelopen 32 dagen heb ik 19 dagen iets noemenswaardigs aan sport gedaan. In de maand februari waren dat 17 dagen.
Hardlopen, fietsen (meer dan thuis-station en vv), spinnen etc. in de sportschool... Van alles.
De eerste helft van 2013 was ik echt een coach potato, met dito figuur. Who could have thought..?
Knap hoor, meer dan de helft van het aantal dagen sporten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
In de afgelopen 32 dagen heb ik 19 dagen iets noemenswaardigs aan sport gedaan. In de maand februari waren dat 17 dagen.
Hardlopen, fietsen (meer dan thuis-station en vv), spinnen etc. in de sportschool... Van alles.
De eerste helft van 2013 was ik echt een coach potato, met dito figuur. Who could have thought..?
Ik heb hem ook. Gisteren gehaald bij perry.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:14 schreef Devv het volgende:
Electric Run startnummer is binnen. Normaal gesproken veeg ik mijn reet af met wedstrijdshirts, maar deze bewaar ik mooi.
Hadden ze jouw maat nog? Ik moest allemaal M hebben, maar ze hadden alleen nog maar S, L en XLquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Gisteren gehaald bij perry.
Ben best benieuwd of t leuk is zaterdag
Dat zei je bij de helicon asselronde ook dat je dat tempo zou gaan lopen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw tempo is maar ik ga een LDL lopen dus mijn tempo zal ongeveer op 06:00 min/km liggen.
Dat is een mooi score hoor!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:50 schreef Yuki het volgende:
In de afgelopen 32 dagen heb ik 19 dagen iets noemenswaardigs aan sport gedaan.
Dat was een wedstrijd... Telt nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dat zei je bij de helicon asselronde ook dat je dat tempo zou gaan lopen.
foto!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:14 schreef Devv het volgende:
Electric Run startnummer is binnen. Normaal gesproken veeg ik mijn reet af met wedstrijdshirts, maar deze bewaar ik mooi.
Ik ben ik benieuwd naar jullie verhalenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb hem ook. Gisteren gehaald bij perry.
Ben best benieuwd of t leuk is zaterdag
Hoe ziet het shirt eruit? Ben nu wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:14 schreef Devv het volgende:
Je zou die trimloop afgelopen weekend ook op trainingstempo lopen..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 06:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is een mooi score hoor!
[..]
Dat was een wedstrijd... Telt niet
Ja!!! Het is duidelijk!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:31 schreef hatsaflats het volgende:
Je zou die trimloop afgelopen weekend ook op trainingstempo lopen..
Zwartquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe ziet het shirt eruit? Ben nu wel nieuwsgierig
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:02 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ja!!! Het is duidelijk!
Ik ben streamnl en laat me vlug opnaaien als ik word ingehaald door andere personen...
[..]
Ja!!! Het is duidelijk!
Ik ben streamnl en laat me vlug opnaaien als ik word ingehaald door andere personen...
[..]
Ja!!! Het is duidelijk!
Voel jij je alweer beter? Of ben je nog ziekig?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]ik ben wel benieuwd hoe ver je dit weekend van die 6:00/km af zit.
Neh, nog steeds beroerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voel jij je alweer beter? Of ben je nog ziekig?
Ik heb een Polar RCX 3 (das er een met een losse GPS unit).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:39 schreef McTwente het volgende:
Ook ervaringen van gebruikers van beide horloges zijn uiteraard welkom. Volgens mij zijn er in ieder geval Garmin gebruikers, van deze Polar weet ik het niet zeker. Alvast bedankt!
Wel mee eens, ik heb geen idee hoe zwaar mijn huidige horloge is maar ik heb er nooit last van.quote:Ik heb nooit voor die keuze gestaan, maar denk dat zaken als gewicht van het horloge er niet toe doen.
Ik vind de HRM in die zin belangrijk, dat ik wel een nieuw horloge met HRM wil. Ik houd mijn hartslag er ook wel mee in de gaten, maar ik train (nog) niet echt op hartslag. Al wil ik dat wel wat meer gaan doen.quote:Ik ben gewoon Garmin fan, want HRM vind ik minder belangrijk.
En gezien Polar HRM horloges maakt met GPS, en Garmin GPS horloges maakt met HRM..
Mijn huidige horloge combineer ik met een footpod. Nu wil ik wel een geïntegreerde GPS, vandaar ook de voorkeur voor deze horloges.quote:Ik heb een Polar RCX 3 (das er een met een losse GPS unit).
Prima tevreden mee, maar de mogelijkheden om zelf een "training target" aan te maken zijn idd wat beperkt.
Kan er wel een training voor aanmaken, maar met slechts 4 phases, en voor sommige intervaltrainingen is dat te weining.
Integratie van Garmin in andere websites (bv Endomondo, Smashrun) is beter. Van Polarpersonaltrainer kun je eigenlijk alleen een GPX importeren op andere website, een complete training met hartslaggevens gaat eigenlijk niet.
Voor de rest prima ding.
Das natuurlijk alleen belangrijk als je ze ook "gewoon" als horloge gaat gebruiken (als kan ik me niet voorstellen dat je dat doet).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:14 schreef McTwente het volgende:
Met mijn smalle polsen staat een grote klok niet mooi, al schelen ze qua formaat volgens mij nauwelijks.
Mijn voorkeur gaat naar Garmin tussen die twee keuzes. MAAR als IK opnieuw zou moeten kiezen, zou ik een suunto gekocht hebbenquote:
Ligt eraan. Wanneer er meer mensen zijn (of een tijdklok bij de AV afgelopen weekend...) dan heb ik er meer moeite meequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:06 schreef hatsaflats het volgende:
ik ben wel benieuwd hoe ver je dit weekend van die 6:00/km af zit.
Dit had ik trouwens ook, nieuwe borstband (Gratis want 2 jaar garantie) verhielp dat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:39 schreef McTwente het volgende:
maar mijn huidige hartslagmeter (Polar RS200SD) begint kuren te vertonen.
Heb je toevallig een kortingscode die nu bruikbaar is?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:23 schreef YUR het volgende:
* YUR heeft maar eens een nieuwe SPIbelt besteld![]()
DUTCHROADRUNNERSquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb je toevallig een kortingscode die nu bruikbaar is?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:25 schreef YUR het volgende:
[..]
DUTCHROADRUNNERS
10% korting, geldig t/m 31-3
Het klinkt als de shuttle run test, wat ik vroeger op de middelbare school zo ernstig vervelend vond dat ik bij de gymdocent probeerde uit te vogelen of dat voor de week erop aan de orde was. Als ik het gevoel kreeg van wel dan was ik de week erop dus ziek. Nooit gelukt om het te ontlopen (onbedoelde Seth G-grap).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:20 schreef streamnl het volgende:Binnenkort hebben we een test bij de AV en dan gaan ze checken wat mijn drempels zijn. Ik ben even de naam kwijt. Maar dan loop je met een hartslagmeter van hun en dan moet je elke keer bij de volgende pylon zijn voor het piepje.
Het is niet de zoladz test.
Haha.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:23 schreef Ynske het volgende:
Mochten er mensen een gps horloge wegdoen vanwege een upgrade en deze t nog doet, denk aan mij voor een leuk prijsje
Ik zal het in mijn achterhoofd houdenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:23 schreef Ynske het volgende:
Mochten er mensen een gps horloge wegdoen vanwege een upgrade en deze t nog doet, denk aan mij voor een leuk prijsje
Van welke web winkel is die korting?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:25 schreef YUR het volgende:
[..]
DUTCHROADRUNNERS
10% korting, geldig t/m 31-3
http://www.spibelt.nl/quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Van welke web winkel is die korting?
Wat is je budget?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:23 schreef Ynske het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |