Ik geef je groot gelijk. Ik loop in principe altijd met water, tenzij ik minder dan een half uur loop én het niet te warm is. En dat is dus onder de 15 graden. Anders wil ik gewoon kunnen drinken onderweg. Ik krijg gewoon snel dorst, ook als ik vooraf nog gedronken heb. En ik zweet ook altijd vrij veel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke ik ga hier geheid weer een bak commentaar op krijgen van sommige mensen maargoed. Ik neem altijd een flesje water mee. In de auto, als ik met de hond naar het bos ga, stukje fietsen enz. Als brugwup ooit eens op weg naar huis lekke band gereden op een dag dat het heel erg warm was. Ik moest toen naar huis lopen dwars door de polder. En ik had zo'n ontzettende dorst, zo'n dorst heb ik echt nog nooit gehad. Sindsdien altijd flesje water mee. Zodat als ik wil drinken iig kan drinken. Is er nooit meer uitgegaan. Ja het is een rare kronkel. Maar niemand die er last van heeft en ik zit er zelf ook niet meeDus ik neem lekker mijn flesje mee. Ik sleep geen eten enzo mee hoor
De jongste kijkt me glazig aan als ik het over rennen heb. De middelste gaat op de fiets nog niet mee en de oudste ga ik na de marathon wel eens met regelmaat stukjes mee lopen, want die is de laatste keer alleen de weg kwijt geraakt en was half getraumatiseerdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
En als de twee jongste een keer mee doen met de kidsrun? Dan krijgen ze van veel meer mensen aandacht?
Ik heb eerst een tijdje met alleen telefoon en water gelopen. Nu de oude iPod van een vriendin gekregen dus loop ik met iPod, telefoon en water. Mijn telefoon had weleens dat Evy stopte als ik bijv. Een whatsappje kreeg. Ik loop nu zonder opwarming en cooling down meegerekend een half uurquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:01 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. Ik loop in principe altijd met water, tenzij ik minder dan een half uur loop én het niet te warm is. En dat is dus onder de 15 graden. Anders wil ik gewoon kunnen drinken onderweg. Ik krijg gewoon snel dorst, ook als ik vooraf nog gedronken heb. En ik zweet ook altijd vrij veel.
Dus hartslagmeter, horloge, footpod en bottle belt, ze gaan allemaal mee. En dan nog een telefoon voor het geval dat, maar vooral voor registratie in Runkeeper en muziek.
Laat je niet zo opnaaienquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb eerst een tijdje met alleen telefoon en water gelopen. Nu de oude iPod van een vriendin gekregen dus loop ik met iPod, telefoon en water. Mijn telefoon had weleens dat Evy stopte als ik bijv. Een whatsappje kreeg. Ik loop nu zonder opwarming en cooling down meegerekend een half uuren ik krijg van het idee van het geen water bijhebben al ontzettende dorst :p
Lees best vaak dat dat schuift enzo. Maar zag dat meisje lopen en dacht euhj dat is makkelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Laat je niet zo opnaaien
Als jij t bij je wilt, gewoon doen. Maar wat ik me wel afvraag is of zo'n rugzak niet makkelijker is dan een bottle
Misschien. Maar dat is persoonlijk. Ik zou denk ik gek worden van een zak op m'n rug (zweet!). En heb geen last van die riem.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Laat je niet zo opnaaien
Als jij t bij je wilt, gewoon doen. Maar wat ik me wel afvraag is of zo'n rugzak niet makkelijker is dan een bottle
Zeker tot een uur zou een normaal mens ook echt niks nodig moeten hebben om bij te tanken. Dan kan het makkelijk achteraf.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb geen water mee, maar ik zweet ook erg weinig en ik drink sowieso niet zoveel op een dag. Ik probeer altijd wel een extra glas water te drinken voor ik wegga, maar heb nog nooit dorst gehad onderweg. Ik ben ook nog niet langer onderweg dan drie kwartier.
Mijn dochter is op haar 13e eindelijk aan het hardlopen geslagen (quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die van mij vinden meefietsen al een te grote opgave. Dus verwacht er niet teveel van
ik drink ook weinig, maar nu ik steeds verder ga is dat geen optie meer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb geen water mee, maar ik zweet ook erg weinig en ik drink sowieso niet zoveel op een dag. Ik probeer altijd wel een extra glas water te drinken voor ik wegga, maar heb nog nooit dorst gehad onderweg. Ik ben ook nog niet langer onderweg dan drie kwartier.
Tja, maar er is een verschil tussen noodzakelijk en comfortabel natuurlijk. Ik ken iemand die al dorst krijgt zodra ze geen water in de buurt heeft. Gewoon mentaal. Die neemt ook altijd water mee. En mijn vader heeft na zijn vrijwilligerswerk in Sudan ook jaren overal water mee naartoe genomen, voor elk kippeneitje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Misschien. Maar dat is persoonlijk. Ik zou denk ik gek worden van een zak op m'n rug (zweet!). En heb geen last van die riem.
[..]
Zeker tot een uur zou een normaal mens ook echt niks nodig moeten hebben om bij te tanken. Dan kan het makkelijk achteraf.
Ik weet dat ik het niet nodig heb. Maar als ik het niet meeneem heb ik instant dorst. Zo'n 33cl flesje weegt gelukkig niks. Voordeel aan overal dat water mee naartoe slepen is dat ik iedere dag aan de 2L water komquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tja, maar er is een verschil tussen noodzakelijk en comfortabel natuurlijk. Ik ken iemand die al dorst krijgt zodra ze geen water in de buurt heeft. Gewoon mentaal. Die neemt ook altijd water mee. En mijn vader heeft na zijn vrijwilligerswerk in Sudan ook jaren overal water mee naartoe genomen, voor elk kippeneitje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:35 schreef Zwabberhark het volgende:
LENTE!!!![]()
Maar mijn rondje ging echt ontzettend slecht. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar alle kracht heeft dit nietige lichaam verlaten. Ik wil mijn vorm van voor de CPC terug, één uitroepteken.
Wat zou er aan de hand zijn?
Iets onder de leden?
Mentale vermoeidheid?
Hooikoorts zonder tranende ogen of loopneus?
Plotselinge versnelde ouderdom?
Geen spiBELT?
Enfin. Laat ook maar.Ik hou het altijd op ouderdom/slijtage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je een goeie dag hebt is het mooi meegenomen
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Dat is echt de leeftijd vrees ik. Ouders zijn niet "cool" natuurlijk. Bij ons zijn ze 7 en 11 en willen ze wel graag mee maar dan maar een klein stukje en ik loop over het algemeen geen kleine stukjes meer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn dochter is op haar 13e eindelijk aan het hardlopen geslagen () maar die wil dus echt niet samen met pa (of ma) samen lopen
Ik weet zeker dat het daar aan ligt.quote:
Dan loop je toch eerst een stukkie met hen en ga je daarna voor je eigen rondje? Oid.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat is echt de leeftijd vrees ik. Ouders zijn niet "cool" natuurlijk. Bij ons zijn ze 7 en 11 en willen ze wel graag mee maar dan maar een klein stukje en ik loop over het algemeen geen kleine stukjes meer.
Dat konijn hier ligt ook alleen maar op het balkon te zonnenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:00 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn katten willen nooit mee rennen. Waardeloze beesten zijn het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |