^^quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef Quoi het volgende:
Spibelt ter hoogte van taille, zakje achter, startnummer voor![]()
Alles dat ik lager draag kruipt omhoog
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Maareh....een Spibelt hebben we toch allemaal al?
nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Maar nu krijg ik er eentje met een groter zakje, startnummertoggles en lusjes voor mn gelletjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Hier ook niet. Wel een bottle belt en zo'n startnummerband.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Zouden ze tijdens de marathon expo goedkoper zijn? Want we hebben een neppert thuis, maar daar krijg ik nooit genoeg gels vor een marathon in gestouwd vrees ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar nu krijg ik er eentje met een groter zakje, startnummertoggles en lusjes voor mn gelletjes
Daarom heb ik nu deze besteld, kan ik tenminste alles gewoon meenemen. Ik heb geen idee of ze bij de Expo goedkoper zijn...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zouden ze tijdens de marathon expo goedkoper zijn? Want we hebben een neppert thuis, maar daar krijg ik nooit genoeg gels vor een marathon in gestouwd vrees ik.
Je mag mijn standaard SPIbelt wel proberen hoor. Kan m morgen meenemen voor jequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja godver Yur, wat heb ik nou aan je. Jij moet ALLES weten omtrent spibelts, marathons en defensie.
Ow, dat zou wel top zijn!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Je mag mijn standaard SPIbelt wel proberen hoor. Kan m morgen meenemen voor je
een water belt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zag laatst iemand lopen met ook een soort riem waar ze op haar rug een flesje water in had hangen. Lees nu dat dat bij de spibelt niet kan. Weet iemand bij wat dat wel kan? Hoeft geen groot flesje in te passen ik heb bestal een 33 cl flesje bij me.
Fijn! Kusje kroel.quote:
Nee! Ik niet. Hoef er ook geen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
heb je dat altijd bij je?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zag laatst iemand lopen met ook een soort riem waar ze op haar rug een flesje water in had hangen. Lees nu dat dat bij de spibelt niet kan. Weet iemand bij wat dat wel kan? Hoeft geen groot flesje in te passen ik heb bestal een 33 cl flesje bij me.
Ja maar jij bent standaard tegendraads, dat snap ikquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee! Ik niet. Hoef er ook geen.
Same, moet m'n nickname wel eer aan doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee! Ik niet. Hoef er ook geen.
Eens kijken of ik daar iets van kan vinden. Want lees over de spibelt veel goede dingen.quote:
Jup drink hooguit 3 slokjes maar vind het een erg prettig het idee bij me te hebben. Sleep altijd overal een flesje water mee naartoequote:
Waterbelt ja. Heb ik ook. Alleen dan met twee flesjes van 175ml achterop mijn rug.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor grotere afstanden kan ik dat begrijpen, maar voor om de vijver te hobbelen hier, niet nodigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Waterbelt ja. Heb ik ook. Alleen dan met twee flesjes van 175ml achterop mijn rug.
Gewoon bij de Perry kijken. Daar hebben ze er een stuk of vier geloof ik. Variëren van een tot drie tientjes. Zelf heb ik hem ooit bij een Intersport-outlet gekocht voor ¤5. Doet het super, voel er niks van.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eens kijken of ik daar iets van kan vinden. Want lees over de spibelt veel goede dingen.
[..]
Jup drink hooguit 3 slokjes maar vind het een erg prettig het idee bij me te hebben. Sleep altijd overal een flesje water mee naartoe
Ben ik het helemaal mee eens. Ik neem het ook pas mee als ik denk anderhalf uur weg te zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Voor grotere afstanden kan ik dat begrijpen, maar voor om de vijver te hobbelen hier, niet nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |