Thanks, meteen even neuzenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:25 schreef YUR het volgende:
DUTCHROADRUNNERS
10% korting, geldig t/m 31-3
Zo klonk het mij ook in de oren maar een groot verschil is dat je op school van links naar recht liep en nu loop je over de baan in rondjes. Dus je zou je enkels minder belasten ofzoiets.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Het klinkt als de shuttle run test, wat ik vroeger op de middelbare school zo ernstig vervelend vond dat ik bij de gymdocent probeerde uit te vogelen of dat voor de week erop aan de orde was. Als ik het gevoel kreeg van wel dan was ik de week erop dus ziek. Nooit gelukt om het te ontlopen (onbedoelde Seth G-grap).
Maar goed, het klinkt trouwens ook als cricket.
Dat ben ik inderdaad niet van plan, al zal het soms misschien uit praktische redenen wel eens voorkomen. Maar ik zie mezelf nog niet met een unit als de Forerunner 310 lopen bijvoorbeeld. Maar praktisch gaat boven mooi, helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Das natuurlijk alleen belangrijk als je ze ook "gewoon" als horloge gaat gebruiken (als kan ik me niet voorstellen dat je dat doet).
Als je aan het trainen bent gaat het er niet om of je er goed uitziet en al helemaal niet of je polsunit te groot is
Ik heb mijn huidige hardloophorloge sinds 2006 ongeveer. Dus hij gaat gelukkig al zo'n 8 jaar mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:20 schreef Sarasi het volgende:
Ik zou voor de Garmin 220 gaan, die heb ik ook bijna gekocht. Puur vanwege de kleine verschillen maar de betere integratie is voor de Garmin. En je huidige HRM van Polar verslijt blijkbaar binnen een jaar, dat lijkt me ook een aardige incentive om voor de Garmin te gaan.
Denk eerlijk gezegd dat juist de 310 een hele goede optie is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:36 schreef McTwente het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad niet van plan, al zal het soms misschien uit praktische redenen wel eens voorkomen. Maar ik zie mezelf nog niet met een unit als de Forerunner 310 lopen bijvoorbeeld. Maar praktisch gaat boven mooi, helemaal mee eens!
Mjah, mijn suunto ambit 1 is wel erg grof voor een vrouw denk ik. Maar denk dat die binnenkort wel de verkoop in gaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nog niet geheel duidelijk. Afhankelijk ook van wat voor horloge het precies is enzo
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:27 schreef YUR het volgende:
np
Ik heb de Endurance SPIbelt besteld, ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruikte deze eigenlijk puur als voorbeeld van een groot/groter horloge.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat juist de 310 een hele goede optie is.
Vanwege het aantal mogelijkheden en de prijs.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:49 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik gebruikte deze eigenlijk puur als voorbeeld van een groot/groter horloge.
Maar ik ben nu wel erg benieuwd naar je motivatie!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
De beschrijving klinkt goed maar de plaatjes om hun product te promoten....O my..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:45 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
De beschrijving klinkt goed maar de plaatjes om hun product te promoten....FIET FIEUW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
ik ook, echt niet om mn heupenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:55 schreef Quoi het volgende:
Die Spibelt draag ik trouwens altijd ten hoogte van mijn taille en niet zo laag zoals op die foto's. Combi met startnummer heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht, goeie
Zou dat prettig lopen om je startnummer zo laag te hebben? Volgens mij raak je die dan bij elke stap aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:55 schreef Quoi het volgende:
Die Spibelt draag ik trouwens altijd ten hoogte van mijn taille en niet zo laag zoals op die foto's. Combi met startnummer heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht, goeie
Daar hebben ze borsten voor uitgezocht toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zou dat prettig lopen om je startnummer zo laag te hebben? Volgens mij raak je die dan elke keer aan bij elke stap die je zet.
Op de rug zou (denk ik) beter zijn maar dat mag niet in elke wedstrijd.
ik heb hem vaak ook zo laag hangen, nergens last van eigenlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zou dat prettig lopen om je startnummer zo laag te hebben? Volgens mij raak je die dan bij elke stap aan.
Merk je niets van hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zou dat prettig lopen om je startnummer zo laag te hebben? Volgens mij raak je die dan bij elke stap aan.
Zo hoog ga je je spibelt toch niet dragenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:00 schreef Ynske het volgende:
Daar hebben ze borsten voor uitgezocht toch?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:01 schreef CaLeX het volgende:
ik heb hem vaak ook zo laag hangen, nergens last van eigenlijk
Hmm, je shirtjes blijven dan wel langer heel. Misschien toch maar een keer eentje aanschaven.quote:
Schaaf jij er ff eentje aan. Een startnummerband kan overigens ook gewoonquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zo hoog ga je je spibelt toch niet dragen
[..]
[..]
Hmm, je shirtjes blijven dan wel langer heel. Misschien toch maar een keer eentje aanschaven.
Ik zag ze net staan ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Schaaf jij er ff eentje aan. Een startnummerband kan overigens ook gewoon
nee maar daar kun je wel dat nummer aan bevestigenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zo hoog ga je je spibelt toch niet dragen
[..]
[..]
Hmm, je shirtjes blijven dan wel langer heel. Misschien toch maar een keer eentje aanschaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |