Altijd hetzelfde bij dat soort bedrijven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
En daar had ik ze dinsdag al voor gebeld hè. Zou allemaal goed komen zei die mevrouw. Niet dus.
Maar lekker dat je hoofdpijn weg was en je nog even hebt kunnen hobbelen. Veel plezier bij de scouting dit weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2014 21:12:22 ]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lekker 5x800@3:42 / 200 rust gelopen. De schouder houdt zich wonderbaarlijk goed!Goed om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En feli!
♥ || Baby catcher in training || ♥
Lekker 5x800@3:42 / 200 rust gelopen. De schouder houdt zich wonderbaarlijk goed!Da's dubbel goed nieuws en dus een jompeltje waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Lekker 5x800@3:42 / 200 rust gelopen. De schouder houdt zich wonderbaarlijk goed!Heerlijke dag voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Lekker 5x800@3:42 / 200 rust gelopen. De schouder houdt zich wonderbaarlijk goed!Feli!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Het is 1 van mijn doelen, onder de 30. Hoeft niet deze week, genieten zonder blessure is beter. Maar ooit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom dan moeilijk doen? En als je wél sneller wil. LDL's echt heul langzaam gaan lopen en elke week een intervalletje of ander soort tempo loopje.
Lekker 5x800@3:42 / 200 rust gelopen. De schouder houdt zich wonderbaarlijk goed!Goed bezig! Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In jouw tempo kan ik vast wel een kilometertje meerennen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef streamnl het volgende:
Dit weekend ben ik een nachtje weg in Wageningen. Mijn hardloopspullen gaan uiteraard mee.
Ik kan niet wachten om zondag door te bossen te lopen.
Is er iemand die daar in de buurt woont en zin heeft om mij zijn (of haar) omgeving te laten zien?
Ik wil ongeveer 22km lopen.
Ik weet niet wat jouw tempo is maar ik ga een LDL lopen dus mijn tempo zal ongeveer op 06:00 min/km liggen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:44 schreef SiIk het volgende:
In jouw tempo kan ik vast wel een kilometertje meerennen.
Ja, dat hou ik wel een kilometer volquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw tempo is maar ik ga een LDL lopen dus mijn tempo zal ongeveer op 06:00 min/km liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, dat hou ik wel een kilometer volA, vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar waarom in een spoiler? Dat is toch al een nette prestatie?![]()
Ben er ook wel blij mee hoor, hoewel ik de laatste 3 weken niet echt veel gedaan heb en al het sporten een beetje stil ligt. Volgende week wordt het als het goed is weer wat rustiger, dus hoop het dan weer op te pakken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
A, vandaar
maar waarom in een spoiler? Dat is toch al een nette prestatie?
Boeiend. Ieder zijn (of haar) tempo. Je loopt voor jezelf.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:53 schreef SiIk het volgende:
Maar t is natuurlijk niet te vergelijken met 20+ km in 6 min/km
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
Boeiend. Ieder zijn (of haar) tempo. Je loopt voor jezelf.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:58 schreef Twinky het volgende:
[..]![]()
Sloom hardlopen is ook hardlopen
Je loopt altijd harder dan als je op de bank had gezeten
Je loopt ook harder dan iemand anders die op de bank zit
Tof toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef Yuki het volgende:
Dat moment dat je naar je maandoverzicht op Endomondo kijkt en denkt "Heuj... best sportief eigenlijk."
quote:
Ja!quote:
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ja!
Ik verbaas alleen mezelf een beetje. Dit is niet nieuw; doe het al een paar maanden zo. Maar dit is voor het eerst dat ik 't ook echt zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |