Mooie VFF'squote:Op donderdag 27 maart 2014 13:53 schreef Jero_nimo het volgende:
In navolging van RD (die erg gave nieuwe schoenen heeft!) heb ik vandaag ook nieuwe schoentjes mogen ontvangen. Het zijn de net nieuw uitgekomen FiveFingers Bikila EVO. Dit zijn de VFF met de meeste 'demping'. Er zit zelfs een laagje onder van 6mm! Maar de schoentjes zelf zijn nog minder schoen dan mijn Bikila LS. Wegen de LS versie nog 175gram per stuk zijn deze schoentjes 120 gram. Ook zijn ze nog soepeler ondanks de wat dikkere zool.
Tijdens het lopen voel je heel iets minder van de grond, maar nog wel genoeg. Maar de schoentjes zelf voel je eigenlijk bijna nietzo licht en zo dun is het bovenwerk, erg fijn!
[ afbeelding ]
Heb ze meteen meegenomen met een fijne training. 2x5km met 1km rust. Ging erg lekker, al was het wel warm vandaag. Heerlijk weertje! Maar gelukkig geen last gehad van de warmte. Mijn kuiten voel ik wel weer wat, maar dat is normaal bij mij met tempotrainingen op de VFF. Het liep in ieder geval ontzettend lekker!
http://www.endomondo.com/workouts/314262101/2368823
Zo veel verval zit er ook niet in.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Thanks!
Lijkt bijna op wat ik deed, alleen werden mijn snelle intervallen ietsje langzamer haha (ofwel de eerste was te snel)
Ik deed ongeveer dit:
warming up: 6.27
3 snel: 5.37
3 langzaam 6.23
3 snel: 5.40
3 langzaam 6.18
3 snel: 5.32
3 langzaam 6.22
3 snel: 5.42
3 langzaam 6.24
3 snel: 5.48
3 langzaam 6.13
(en toen nog wat uitwandelen maar toen heb ik runkeeper uitgezet)
Ofwel: ik werd een beetje snel moe
Nee, klopt, het verval viel me nog mee. Ik had op het einde het idee dat ik aan het struikelen was.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:29 schreef pijll het volgende:
[..]
Zo veel verval zit er ook niet in.
Ik vind de langzame stukken persoonlijk erg snel. Maar dat kan aan mij liggen; daar hebben we het hier laatst ook al eens over gehad.
Zie bijvoorbeeld http://connect.garmin.com/activity/430052948 voor een van mijn intervaltrainingen.
Loop je langzame stukken eens rond de 7m/kmquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Thanks!
Lijkt bijna op wat ik deed, alleen werden mijn snelle intervallen ietsje langzamer haha (ofwel de eerste was te snel)
Ik deed ongeveer dit:
3 langzaam 6.23
3 langzaam 6.18
3 langzaam 6.22
3 langzaam 6.24
3 langzaam 6.13
En daar ging mijn appetite...quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Net als je denkt dat je eigen voeten niet erger kunnen:
http://www.runnersworld.c(...)feet-youve-ever-seen
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En daar ging mijn appetite...![]()
![]()
Mss even in de dieetclub posten, dat sporten toch niet zo heel gezond is, maar dat het soms positieve bij-effecten heeft.![]()
![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaarquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Net als je denkt dat je eigen voeten niet erger kunnen:
http://www.runnersworld.c(...)feet-youve-ever-seen
Nee hoor, gewoon lange afstanden gelopen, dan krijg je dat nu eenmaal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hebben die mensen dan nu te kleine schoenen aangehad met die blauwe nagels etc?
Gelukkig niet iedereen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon lange afstanden gelopen, dan krijg je dat nu eenmaal.
Het visuele aspect is niet het ergste... Die nagel komt na verloop van tijd los, das vervelend. Zit ie nog met een hoekje vast of zo en blijft ie lekker aan je kous of zo hangenquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gelukkig niet iedereen.![]()
Moet er niet aan denken dat het er zo uit komt te zien, ga ik spontaan over m'n nek als ik me gaan omkleden vrees ik.
okayquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Loop je langzame stukken eens rond de 7m/km
Ik denk ook dat dat meer te maken heeft met de snelheid van je rustpauzes. Dan ben je nog onvoldoende hersteld voordat je aan de volgende interval begint.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Thanks!
Ik deed ongeveer dit:
3 langzaam 6.23
3 langzaam 6.18
3 langzaam 6.22
3 langzaam 6.24
3 langzaam 6.13
Herkenbaar. Het went.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Die nagel komt na verloop van tijd los, das vervelend. Zit ie nog met een hoekje vast of zo en blijft ie lekker aan je kous of zo hangen
Hoe positief GotC er misschien over heeft geschreven (geen idee, stukkie niet gelezen), ik hoef ze niet. Ik vond ze niet lekker lopen toen ik er vorige week op liep. Zo zie je maar. Supermooie schoenen, maar niks voor mij. Schoenen zijn zo persoonlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:48 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nu wil ik ze nog meer!
Wie zei ook al weer dat hardlopen een goedkope sport was? Je hebt alleen schoenen nodig beweerden ze.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt té lekker weer, maar ik neem toch maar een rustdagje vandaag.. Heb ook bij lange na nog niet genoeg gewerkt.
En ik ben er vandaag achter gekomen dat ik een bril nodig heb, die a) niet vergoed wordt want basisverzekering) en b) ik totaal geen brillenhoofd heb.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Iehhh die tenen zonder nagels! Ik heb ook een blauw nageltje, maar de rest van mijn voet valt momenteel reuze mee:Lenzen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt té lekker weer, maar ik neem toch maar een rustdagje vandaag.. Heb ook bij lange na nog niet genoeg gewerkt.
En ik ben er vandaag achter gekomen dat ik een bril nodig heb, die a) niet vergoed wordt want basisverzekering) en b) ik totaal geen brillenhoofd heb.I solemnly swear i'm up to no good
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |