De mijne is nog niet eens besteldquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat konijn hier ligt ook alleen maar op het balkon te zonnen![]()
En nu we het toch over de zon hebben, het is te vroeg!! M'n nieuwe zonnebril is nog niet klaar/firstworldproblems
Jamaar jij ging wachten op een actie, toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:14 schreef Guard het volgende:
[..]
De mijne is nog niet eens besteld(zonnebril dan he? Was niet van plan een konijn te bestellen
)
Met intervallen vond ik dat lastig. Maar ik bedenk me idd dat ik ze met mijn LDL in het weekend best mee kan nemen (is ook goed voor het rustig lopen). Zondag eens kijken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:58 schreef mosselmossel het volgende:
Dan loop je toch eerst een stukkie met hen en ga je daarna voor je eigen rondje? Oid.
Nog heel even geduld, dinsdag gaat de actie in toch? (Let wel op dat je kunststof 'glazen' neemt in plaats van glas. Glas is wel krasvaster maar je bril wordt er ook loodzwaar van.)quote:
Daarom mag het nog geen "lopen met zonnebril" weer zijn...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar jij ging wachten op een actie, toch?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:19 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Met intervallen vond ik dat lastig. Maar ik bedenk me idd dat ik ze met mijn LDL in het weekend best mee kan nemen (is ook goed voor het rustig lopen). Zondag eens kijken.
[..]
Nog heel even geduld, dinsdag gaat de actie in toch? (Let wel op dat je kunststof 'glazen' neemt in plaats van glas. Glas is wel krasvaster maar je bril wordt er ook loodzwaar van.)
Eens! Daarom ga ik ook niet lopen, en verklaar ik het "zitten op het balkon" weer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Daarom mag het nog geen "lopen met zonnebril" weer zijn...
Agreed!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eens! Daarom ga ik ook niet lopen, en verklaar ik het "zitten op het balkon" weer.
Is jouw zonnebril nou nog niet klaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Eens! Daarom ga ik ook niet lopen, en verklaar ik het "zitten op het balkon" weer.
Ik had nog geen BiB-bits. Dit was een goedkoper alternatief. (wat ik achteraf ook zelf had kunnen maken want het zijn gewoon jasstoppers met een stukje elastiek)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, om nog even terug te kopen op het startnummer aan je SPI-belt, daarvoor heb je die toch helemaal niet nodig? Je hebt daar toch BiB-bits voor??
10 dagen zei iequote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:24 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Is jouw zonnebril nou nog niet klaar.
Dan kunnen ze die kromme glazen waarschijnlijk niet zelf inslijpen. Balen dat het zo lang duurt, maar dan heb je wel een toffe bril.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:25 schreef Guppyfriend het volgende:
10 dagen zei ie hij moest naar Duitsland en alles
Precies!! Ik heb geduld (notquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:26 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze die kromme glazen waarschijnlijk niet zelf inslijpen. Balen dat het zo lang duurt, maar dan heb je wel een toffe bril.
Ik heb geen SPI-belt *wegduikt*quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:25 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik had nog geen BiB-bits. Dit was een goedkoper alternatief. (wat ik achteraf ook zelf had kunnen maken want het zijn gewoon jasstoppers met een stukje elastiek)
quote:
quote:Inb4-hele-slechte-vissen-grappen.
Guppy wil ook al niet mee hardlopen...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die na 9.1km niet meteen een HMHM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je halve marathon bedoelt: ik ging toen bij 8k al helemaal kapot, heb er met pijn en moeite nog een kilometer uitgesleeptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
HM?
Als je halve marathon bedoelt: ik ging toen bij 8k al helemaal kapot, heb er met pijn en moeite nog een kilometer uitgesleeptHet is niet de bedoeling dat je helemaal kapot gaat toch? is het niet handiger dat je 8km eerst goed kan verteren voor je voor een nieuw kapotga record gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
[..]
HM?
Als je halve marathon bedoelt: ik ging toen bij 8k al helemaal kapot, heb er met pijn en moeite nog een kilometer uitgesleeptGewoon iets rustiger lopen, dan haal je makkelijk de 10km!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier!
Die van mij ook al niet. Rotbeesten, je hebt er niks aanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:00 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn katten willen nooit mee rennen. Waardeloze beesten zijn het.
[..]
HM?
Als je halve marathon bedoelt: ik ging toen bij 8k al helemaal kapot, heb er met pijn en moeite nog een kilometer uitgesleeptSucces!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:
Wat is daarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:53 schreef Peunage het volgende:
Vandaag ook even een run gedaan;
[ afbeelding ]
Een week geleden;
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
Ff doorposten, kan je weer een mooi nieuw topic makenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:14 schreef pijll het volgende:
[..]
Dit.
En dit topic begon gisteren zo goed.
Met een titel als harde mannelijkheid zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ff doorposten, kan je weer een mooi nieuw topic maken
Oh help…quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Met een titel als harde mannelijkheid zeker
Stel je voor wat voor ads we dan krijgenquote:
Hahahahhaa nice manquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stel je voor wat voor ads we dan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |