Nog een beetje geagiteerd van de wedstrijd van gisteravond?quote:
Vrouwen trainen dan meestal ook niet om een kleerkast te worden maar om lekker strak te blijven/worden en daar heb je lichte gewichten voor. Dat zouden er meer moeten doen, het zorgt ook voor leuk uitzicht tijdens het fitnessen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:24 schreef Gowzah het volgende:
Doorgaans gebruiken ze gewichten die lichter zijn dan een koekepan
Wie ben jij?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:28 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nog een beetje geagiteerd van de wedstrijd van gisteravond?
Neuroscience.quote:
Gatver... je had ook figuren die aan fietszadels ruiken toch? Ik snap niet wat daar lekker aan is.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
TS ruikt aan toestellen waar vrouwen op gesport hebben
PPSSSTTT waar parkeer jij je fietsje dushi smatie?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gatver... je had ook figuren die aan fietszadels ruiken toch? Ik snap niet wat daar lekker aan is.
Free weights?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef Onnozelaar het volgende:
Toestellen gebruiken.
Geen free weights gebruiken.
Als je het goed doet gebruik je een combinatie van beiden.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef Onnozelaar het volgende:
Toestellen gebruiken.
Waarom? Dat moet toch ieder voor zich bepalen>?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:47 schreef the-eye het volgende:
Als je niet voor functionele kracht traint (crossfit) kan je eigenlijk net zo goed uitscheiè
ga dan fatsoenlijk olympisch liften ipv dat halfbakken aftreksel met 1/3 rom en slechte form en ook nog eens taffesduur voor helemaal niksquote:Op maandag 24 maart 2014 10:47 schreef the-eye het volgende:
Als je niet voor functionele kracht traint (crossfit) kan je eigenlijk net zo goed uitscheiè
Wat probeer je nou te zeggen man? 1/3 rom? Slechte form? taffesduur?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:57 schreef fathank het volgende:
[..]
ga dan fatsoenlijk olympisch liften ipv dat halfbakken aftreksel met 1/3 rom en slechte form en ook nog eens taffesduur voor helemaal niks
PhD. Broscience?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vrouwen trainen dan meestal ook niet om een kleerkast te worden maar om lekker strak te blijven/worden en daar heb je lichte gewichten voor. Dat zouden er meer moeten doen, het zorgt ook voor leuk uitzicht tijdens het fitnessen.
Zeer onterechte klacht dus.
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen man? 1/3 rom? Slechte form? taffesduur?
die versleten rug zul je wel in je crossfitklasje hebben opgelopenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik heb een versleten rug dus 'kwou het maar effe niet doen
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:01 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, mijn fiets herken je uit duizenden. Gele omafiets met een zwarte print van hartvormige blaadjes. En zo'n rekje voorop.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
PPSSSTTT waar parkeer jij je fietsje dushi smatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja toetsenbord is naar zn grootje. gebruik schermtoetsenbord atmquote:
Precies. Ik vind het ook alleen maar vervelend als mensen naar me staren.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
Focus gewoon op je eigen workout joh, dan dat gestaar om je heen...
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, mijn fiets herken je uit duizenden. Gele omafiets met een zwarte print van hartvormige blaadjes. En zo'n rekje voorop.Ik zou hem liever gewoon sniffen dan alleen kijken dushiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit, alleen af en toe subtiel checken hoort erbijquote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het ook alleen maar vervelend als mensen naar me staren.
Je gaat daar toch heen om lekker te sporten, niet om vrouwen te bekijken?
Ik zou allebei doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon heel blij mee, vandaar dat ik 'm liet zienquote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik zou hem liever gewoon sniffen dan alleen kijken dushi
Je gaat om te sporten maar een mooie dame trekt natuurlijk wel de aandacht. Ik ga niet zitten staren ofzo.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee pik, dat was 15 à 20 jaar terug gewoon door werkenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:02 schreef fathank het volgende:
[..]
die versleten rug zul je wel in je crossfitklasje hebben opgelopen
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, alleen af en toe subtiel checken hoort erbij
Hadden jullie niet gewoon je mond kunnen houden? Nu heb ik dit allemaal in m'n achterhoofd wanneer ik vanavond te sporten gaquote:
dan zou ik beginnen met proper liftenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee pik, dat was 15 à 20 jaar terug gewoon door werken![]()
Ik zit overigens niet in een klasje, ik train alleen.
Hoe kan je niet naar vrouwen kijken met van die strakke broekjes? Dat leid gewoon af...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Extra motivatie om die zwembandjes te laten verdwijnen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie niet gewoon je mond kunnen houden? Nu heb ik dit allemaal in m'n achterhoofd wanneer ik vanavond te sporten ga.
Owwjeej, mijn feministeradar ging net af.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat weet jij er nou van, TS. Wij hebben net zoveel recht om die toestellen te gebruiken als jij.
Ik draag dan geen jasje, maar ik maak ook gewoon gebruik van de toestellen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:24 schreef Gowzah het volgende:
OK, topic nummer zoveel over vrouwen in de sportschool, maar ik wil het toch even kwijt.
WTF doen vrouwen in een fitnesszaal?? Doorgaans gebruiken ze gewichten die lichter zijn dan een koekepan en gaat alles poco poco. En dan dat getrut. Jasje uit, jasje aan, jasje uit en weer aan, alsof je van die geringe inspanning een zweetdruppel zou hebben geproduceerd die je zo af kan koelen dat je er een blaasontsteking van op kunt lopen. En lucht genoeg over hebben om de laatste modetrent met je medesportgleuf te bespreken.
Spieren krijgen ze er niet van, altans niet zonder hulpmiddelen en die reet wordt alleen maar dikker. Ga lekker hupsen in zo'n Zumbaklasje en bezet nmiet onnodig toestellen waarop je toch geen moer uitvoert.
Hmm... goed om te weten voor wanneer ik weer naar de sportschool ga.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je gaat om te sporten maar een mooie dame trekt natuurlijk wel de aandacht. Ik ga niet zitten staren ofzo.
Toch zijn er ook vrouwen die bekeken willen worden. Bij ons heb je 3 verdiepingen, de onderste verdieping is vooral cardio, de middelste gewoon apparaten en de 3e verdieping is de zwaardere gewichten en apparaten sectie waar de gevorderden en de spierbundels trainen. Daar zijn dus vrijwel geen vrouwen. Toch is er altijd een vrouw in een hele strakke legging die altijd uigerekend daar voor de spiegel haar rek en strek oefeningen te doen. Dus die ligt met haar benen in haar nek en haar kruis richting de sportende mannen "te strekken". En zo heeft ze nog een paar posities waar de vorm van haar vulva goed uitkomt.
Komt zij om te sporten of om bekeken te worden?
Ik weet dat je het over mij hebt hoor...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef Sapstengel het volgende:
Dikkige meisjes die naar de sportschool komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owwjeej, mijn Montelly-is-in-de-jaren-'50-blijven-hangen-radar ging net af.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Owwjeej, mijn feministeradar ging net af.
Tja... het sport nou eenmaal fijner met strakke broekjes. Dat het niet zo wappert en beweegt allemaal.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hoe kan je niet naar vrouwen kijken met van die strakke broekjes? Dat leid gewoon af...
Hoe weet jij datquote:Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Extra motivatie om die zwembandjes te laten verdwijnen.
Dat vind ik ook!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... het sport nou eenmaal fijner met strakke broekjes. Dat het niet zo wappert en beweegt allemaal.
Ik ben inderdaad geen type Spongeboss / haan33quote:Op maandag 24 maart 2014 11:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon heel blij mee, vandaar dat ik 'm liet zien. Maar ik geloof niet dat jij echt zou sniffen. Wat is daar überhaupt lekker aan? Het enige wat je aan mijn zadel zou kunnen ruiken is m'n deo, aangezien ik dat ook rijkelijk spuit op het gebied van mijn lichaam dat (met jeans en ondergoed ertussen) in contact komt met het zadel.
Volgens mij ga ik er teveel op in, of niet?
ADHD Henkie'squote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de manier waarop je typtquote:
Hell no. Ik wil helemaal niks te maken hebben met feministen. Ik wil er niet eens mee geassocieerd worden.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Owwjeej, mijn feministeradar ging net af.
Het is bij mij heel wisselend wat ik kan doen. Het gaat een tijdje goed en dan gaat het weer mis (staat los van het trainen, thats the way it is). Ik doe zeker niet op zo'n achtelijk tempo om maar zo veel mogelijk herhalingen te doen maar probeer de oefeningen zo correct mogelijk uit te voeren.quote:
Niks mis met sommige toestellen als laatste (isolatie)oefening voor een spiergroep, bv. peckdeck voor de borst.quote:
www.slank-en-sterk.nlquote:Op maandag 24 maart 2014 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vrouwen trainen dan meestal ook niet om een kleerkast te worden maar om lekker strak te blijven/worden en daar heb je lichte gewichten voor. Dat zouden er meer moeten doen, het zorgt ook voor leuk uitzicht tijdens het fitnessen.
Dat doe ik ook niet, maar ik kijk wel bij de vrouwen!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alleen ik denk niet dat jij ze draagt, of wel?
Mannen checken vrouwen, altijd en overal.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie niet gewoon je mond kunnen houden? Nu heb ik dit allemaal in m'n achterhoofd wanneer ik vanavond te sporten ga.
Wat? Ieuwwww.....quote:Op maandag 24 maart 2014 11:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen type Spongeboss / haan33Maar geen idee.. Je hebt ook wezens die het helemaal geweldig vinden om aan bezwete tenen te sabbelen...
En ja, je gaat er te ver op in want nu ga ik me afvragen waarom je daar ook deo spuitEn koop eens gewoon een fatsoenlijke parfum dan hoef je ook niet heel je lichaam onder te sprayen
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, maar ik kijk wel bij de vrouwen!
Oké. Goed om te weten.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:24 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Mannen checken vrouwen, altijd en overal.
Geen idee... Heb ik eigenlijk nooit gedaan. Maar denk ik ook niet echt praktisch met mijn lengtequote:Op maandag 24 maart 2014 11:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat? Ieuwwww.....
Tja... ik wil gewoon dat ik fris ruik. Ook wanneer mensen dit soort dingen doen.
[ afbeelding ]
En ja, het is me opgevallen dat jongens wel vaker echt vlak achter me aan liepen op de trap. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat doen omdat er zo weinig ruimte is.
Je bent uit '88 en je hoort dit voor het eerstquote:
Het irriteert me niet echt, maar het valt me wel op. Daarom spuit ik daar altijd wat deo zodat het gewoon fris ruikt als iemand er met zijn hoofd in de buurt is.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Geen idee... Heb ik eigenlijk nooit gedaan. Maar denk ik ook niet echt praktisch met mijn lengteAls het je irriteert gewoon een scheet laten
Ik ben voorheen niet echt zo met mijn lichaam bezig geweest. Ik ben nu pas een beetje serieus bezig met afvallen en sporten enzo...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:27 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Je bent uit '88 en je hoort dit voor het eerst
quote:
Ahaquote:Op maandag 24 maart 2014 11:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben voorheen niet echt zo met mijn lichaam bezig geweest. Ik ben nu pas een beetje serieus bezig met afvallen en sporten enzo...
Gewoon schijt aan hebben en je ding doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:25 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga me vanavond dus nogal bekeken voelen in de sportschool.
Doe ik datquote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben en je ding doen.
Vrouwen en rechten in een zinquote:Op maandag 24 maart 2014 11:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Owwjeej, mijn Montelly-is-in-de-jaren-'50-blijven-hangen-radar ging net af.
De enige plek waar fatsoenlijke mannen voorgaan is bij trappen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat? Ieuwwww.....
Tja... ik wil gewoon dat ik fris ruik. Ook wanneer mensen dit soort dingen doen.
[ afbeelding ]
En ja, het is me opgevallen dat jongens wel vaker echt vlak achter me aan liepen op de trap. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat doen omdat er zo weinig ruimte is.
Ik neem aan dat je geen adductor en abductor in je schema hebt zitten?quote:
Alsof Adorabella zit te wachten op zo'n fossielquote:Op maandag 24 maart 2014 11:35 schreef Montelly het volgende:
Tenzij Adorabelle 8/10 is, anders ga ik haar niet whiteknighten
Ja, maar als ze je voorlaten dan kun je dat niet weigeren.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:38 schreef Renzoku het volgende:
[..]
De enige plek waar fatsoenlijke mannen voorgaan is bij trappen.
Vooral dat! Wat is dat fucking irritant!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Eleiko het volgende:
- eindeloos spullen bezet houden terwijl ze alleen maar met de smartphone aan het kutten zijn
Wat is dat?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen adductor en abductor in je schema hebt zitten?
Dat weet je wel gelijk dat ze niet bekend zijn met de etiquette.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar als ze je voorlaten dan kun je dat niet weigeren.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom neem je je smartphone eigenlijk mee te sporten? Dan weet je zeker dat er weinig van sporten terecht komt.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Vooral dat! Wat is dat fucking irritant!
Dames gaan voor is voor mij de etiquette...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:41 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Dat weet je wel gelijk dat ze niet bekend zijn met de etiquette.
Gewoon lachen en zeggen "hah nee ga jij maar eerst hoor".quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een idee. Bedankt voor het voorbeeld, ik denk dat ik die ga gebruiken dan. Weet ik zeker dat ze niet alleen maar mijn kont lopen te checken.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon lachen en zeggen "hah nee ga jij maar eerst hoor".
Hoe oud is hij dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alsof Adorabella zit te wachten op zo'n fossiel
workout loggen, muziek.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom neem je je smartphone eigenlijk mee te sporten? Dan weet je zeker dat er weinig van sporten terecht komt.
Ws. een stuk jonger dan ik, maar ik doelde meer op zijn opvattingen over vrouwen.quote:
Geen idee, maar als je serieus traint dwing je vanzelf respect af. En again: fuck you v.w.b. de kneuzen die daar niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Sowieso, gecheckt worden door mannen... ligt het aan mij of voelt dat nogal ongemakkelijk?
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nog nooit op gezeten.
... overal behalve op de trap.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dames gaan voor is voor mij de etiquette...
Oh, op die manier. Nee, dan is 'ie niet echt mijn type. Ik had laatst nog iemand in DM die me vertelde dat ik als vrouw hem niks te vertellen heb. Dat ik m'n bek moet houden en luisteren naar wat de man zegt. En dat ik als vrouw niet gelijkwaardig ben aan de manquote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ws. een stuk jonger dan ik, maar ik doelde meer op zijn opvattingen over vrouwen.
Hier zijn altijd van die idioten die vrouwen dan aanspreken. Komt er eentje die serieus traint, squats doen en in het free weight gedeelte komt, gaan die gasten een voor een een praatje maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je serieus traint dwing je vanzelf respect af. En again: fuck you v.w.b. de kneuzen die daar niet mee om kunnen gaan.
Zo te horen ben jij niet veel bezig met je workouts en het ijzer maar meer met de mannen om je heen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Sowieso, gecheckt worden door mannen... ligt het aan mij of voelt dat nogal ongemakkelijk?
Ja, ik ben eigenlijk alleen maar bezig met m'n training. Anderen interesseren mij niet zo wanneer ik bezig ben.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je serieus traint dwing je vanzelf respect af. En again: fuck you v.w.b. de kneuzen die daar niet mee om kunnen gaan.
The vagina crusher.quote:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWLunge.htmlquote:
Trap op: man voor (anders kan hij van achter onder haar rok kijken)quote:Op maandag 24 maart 2014 11:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit? Hier heb ik nog nooit van gehoord.
^^quote:Op maandag 24 maart 2014 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Trap op: man voor (anders kan hij van achter onder haar rok kijken)
Trap af: vrouw voor.
Of zij zijn geen autisten en praten gewoon met mensen?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier zijn altijd van die idioten die vrouwen dan aanspreken. Komt er eentje die serieus traint, squats doen en in het free weight gedeelte komt, gaan die gasten een voor een een praatje maken.
Lijkt mij dus echt vervelend, wil je serieus trainen als vrouw komen er elke keer gasten naar je toe met gare pick up lines.
Ik bedoelde meer in het algemeen. Als ik over straat loop en er zitten een aantal mannen op een terrasje. Of in de auto, dat mannen me bij een kruispunt dan echt vet lang aan zitten te staren met zo'n rare blik in hun ogen...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo te horen ben jij niet veel bezig met je workouts en het ijzer maar meer met de mannen om je heen.
Als je 1 vrouw tussen allemaal mannen zet valt dat op en wordt er gekeken.
Net zoals je een persoon met een rood t-shirt tussen allemaal personen met witte t-shirts zet.
Concentreer je je op je workout en niet op de mensen om je heen. Je hersenen moeten compleet kunnen focussen op je training.
Klopt, volgens de algemeen geldende etiquette gaan vrouwen op de trap NIET voor.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:38 schreef Renzoku het volgende:
[..]
De enige plek waar fatsoenlijke mannen voorgaan is bij trappen.
Het gaat om die gasten die ineens interessant gaat doen als er een vrouwspersoon komt krachttrainen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Of zij zijn geen autisten en praten gewoon met mensen?
Naar de sportschool ga je om te trainen, niet om vrouwen te versieren. Dat doe je maar op zaterdagavond in de dancing.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Of zij zijn geen autisten en praten gewoon met mensen?
Doe niet alsof je dat niet leuk vindt, anders zou je het er niet zoveel over hebben hier.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in het algemeen. Als ik over straat loop en er zitten een aantal mannen op een terrasje. Of in de auto, dat mannen me bij een kruispunt dan echt vet lang aan zitten te staren met zo'n rare blik in hun ogen...
Ze vinden je lekker.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in het algemeen. Als ik over straat loop en er zitten een aantal mannen op een terrasje. Of in de auto, dat mannen me bij een kruispunt dan echt vet lang aan zitten te staren
Ze worden geil van je.quote:met zo'n rare blik in hun ogen...
Ik weet niet... ik denk dat ik het maar bij hardlopen houd.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWLunge.html
(goede site voor oefeningen, alleen de animatie van de barbell lunge is nogal slecht).
Praten met een vrouw is gelijk een vrouw versieren?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Naar de sportschool ga je om te trainen, niet om vrouwen te versieren. Dat doe je maar op zaterdagavond in de dancing.
Wat doe je qua oefeningen?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik denk dat ik het maar bij hardlopen houd.
Hahahahahaha gvdquote:Op maandag 24 maart 2014 11:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Nee, dan is 'ie niet echt mijn type. Ik had laatst nog iemand in DM die me vertelde dat ik als vrouw hem niks te vertellen heb. Dat ik m'n bek moet houden en luisteren naar wat de man zegt. En dat ik als vrouw niet gelijkwaardig ben aan de man.
Echt... wat een loser...
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké, ik geef toe dat ik de aandacht wel leuk vind... maar mag het misschien een beetje minder obvious?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe niet alsof je dat niet leuk vindt, anders zou je het er niet zoveel over hebben hier..
Iedere vrouw vindt aandacht leuk.
Ja, eigenlijk wist ik ook wel dat dat het was. Maar het is toch wel een beetje een rare ervaring voor me omdat ik vroeger nogal nerdy was en totaal niet met m'n uiterlijk bezig was. Toen gebeurden dat soort dingen niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ze vinden je lekker.
[..]
Ze worden geil van je.
Dat had je toch zelf ook wel kunnen bedenken?
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, ik geef toe dat ik de aandacht wel leuk vind... maar mag het misschien een beetje minder obvious?
Of voor de apparatuur.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit dat deze shit goed voor je is.
Nee, dat komt omdat je vroeger een jongen was.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wist ik ook wel dat dat het was. Maar het is toch wel een beetje een rare ervaring voor me omdat ik vroeger nogal nerdy was en totaal niet met m'n uiterlijk bezig was. Toen gebeurden dat soort dingen niet.
Gastquote:Op maandag 24 maart 2014 12:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat je vroeger een jongen was.
Waarom zou je anders een vrouw aanspreken in de sportschool, alsof ze iets interessants te melden hebbenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Praten met een vrouw is gelijk een vrouw versieren?
En als je met mannen praat in de fitness ben je homo?
Misschien kun jij inderdaad beter bij de mannen blijven..quote:Op maandag 24 maart 2014 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom zou je anders een vrouw aanspreken in de sportschool, alsof ze iets interessants te melden hebbenEn je ziet het direct aan de non-verbale communicatie, zo'n flirterig praatje, de houding die ze erbij hebben etc.
Jij bent dan vast het type die nat word van alle aandacht van zwetende, gespierde mannen. Maar ook vast het type die niet komt om serieus te trainen, maar gewoon een half uur op de fietsjes zit met de telefoon in de hand.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien kun jij inderdaad beter bij de mannen blijven..
Preciesquote:Op maandag 24 maart 2014 12:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jij bent dan vast het type die nat word van alle aandacht van zwetende, gespierde mannen. Maar ook vast het type die niet komt om serieus te trainen, maar gewoon een half uur op de fietsjes zit met de telefoon in de hand.
Als ik in de sportschool ben, dan ga ik trainen, niet praten. En ik weet dat vrouwen die serieus trainen er ook zo over denken. Niks irritanter dan elk kwartier je training moeten onderbreken voor een of andere gast die je weer aanspreekt.
Nee, ik heb daar helemaal geen behoefte aan. Er zijn er wel een paar die serieus bezig zijn, maar ook een aantal die alleen maar een beetje lopen te showen en naar de vrouwen aan het kijken zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:14 schreef ludovico het volgende:
Jullie praten nooit met andere mensen in de sportschool?
Wat heeft dat met serieus trainen te maken? Ik zie daar enorm gemotiveerde bodybuilders die tussen hun oefening in gewoon normaal sociaal kunnen doen.
En dat onderscheid dat er gemaakt wordt omdat iemand een vrouw is vind ik dan wel een beetje treurig.
Andere oefeningen wel?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit dat deze shit goed voor je is.
Dat de meeste mensen wel aan small talk doen met mannen, maar omdat iemand een vrouw is dat gaan ontwijken bij haar.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar helemaal geen behoefte aan. Er zijn er wel een paar die serieus bezig zijn, maar ook een aantal die alleen maar een beetje lopen te showen en naar de vrouwen aan het kijken zijn.
Oh, en dan is er ook nog een man met een dikke pens die alleen maar z'n armspieren loopt te trainen.
Wat bedoel je eigenlijk met dat onderscheid maken?
Ik praat ook wel met vrouwen in de gym en ook met mannen. Maar dat doe ik voor de training of daarna, niet tijdens de training waarbij je ook nog ziet dat ze oordopjes in hebben en dus niet gestoord willen worden.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat de meeste mensen wel aan small talk doen met mannen, maar omdat iemand een vrouw is dat gaan ontwijken bij haar.
Of 20 minuten op de loopband staan @14min/km. Het bizarre is dat ze dan nog zweten ookquote:Op maandag 24 maart 2014 12:00 schreef Copthorne het volgende:
Op zich is de klacht niet heel onterecht.
Ik vraag me ook geregeld af wat vrouwen daar doen met gewichten van 2kg. Of vrouwen die eerst 15 min. op zo'n fiets zitten om vervolgens 30 minuten te kletsen.
TS is de reden waarom vrouwen naar een womens-only gaan. Van die vieze mannetjes die zitten te kijken naar vrouwen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:24 schreef Gowzah het volgende:
OK, topic nummer zoveel over vrouwen in de sportschool, maar ik wil het toch even kwijt.
WTF doen vrouwen in een fitnesszaal?? Doorgaans gebruiken ze gewichten die lichter zijn dan een koekepan en gaat alles poco poco. En dan dat getrut. Jasje uit, jasje aan, jasje uit en weer aan, alsof je van die geringe inspanning een zweetdruppel zou hebben geproduceerd die je zo af kan koelen dat je er een blaasontsteking van op kunt lopen. En lucht genoeg over hebben om de laatste modetrent met je medesportgleuf te bespreken.
Spieren krijgen ze er niet van, altans niet zonder hulpmiddelen en die reet wordt alleen maar dikker. Ga lekker hupsen in zo'n Zumbaklasje en bezet nmiet onnodig toestellen waarop je toch geen moer uitvoert.
Jij toch ookquote:
Ook geen gelul aub, get it, gelulquote:
Oh, oké. Daar heb ik geen ervaring mee. Ik zou in ieder geval niet iemand ontwijken om diens geslacht.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat de meeste mensen wel aan small talk doen met mannen, maar omdat iemand een vrouw is dat gaan ontwijken bij haar.
Blijkbaar trek jij dat soort types aan. Kende jij hem verder?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Nee, dan is 'ie niet echt mijn type. Ik had laatst nog iemand in DM die me vertelde dat ik als vrouw hem niks te vertellen heb. Dat ik m'n bek moet houden en luisteren naar wat de man zegt. En dat ik als vrouw niet gelijkwaardig ben aan de man.
Echt... wat een loser...
Ik ken hem heel oppervlakkig. Zie heb hier weleens posten op het forum. Maar ik lette meestal niet zo op hem. Nu ik zijn posts eens heb gelezen zie ik dat hij hier ook op zo'n kansloze manier post.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijkbaar trek jij dat soort types aan. Kende jij hem verder?
Wat is er mis met mij?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:47 schreef Kutmanager het volgende:
Sportschooltopics.
Adorabella.
Mannen die niet kunnen nadenken dus maar op een andere manier proberen om silverback te worden.
Lees nou eens dit topic terug en lees je eigen reacties.quote:
Dit is best wel confronterendquote:Op maandag 24 maart 2014 13:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Lees nou eens dit topic terug en lees je eigen reacties.Manmanman zelden iemand gezien die zo graag aandacht en goedkeuring van gasten wil, en dat dan ook nog eens op fok!
_!
En dat doe je in wel meer topics.
ja, en op fok zijn er genoeg mongolen die erop ingaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is best wel confronterend. Ben ik echt zo?
Ik weet niet... ik ga je maar negeren denk ik. Ik voel me hier niet zo prettig bij.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:00 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
ja, en op fok zijn er genoeg mongolen die erop ingaan.
Top. Succes!quote:Op maandag 24 maart 2014 14:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik ga je maar negeren denk ik. Ik voel me hier niet zo prettig bij.
Misschien ben ik gewoon een onzeker en wanhopig typje dat goedkeuring zoekt?
Dit is niet echt een alfa-reactiequote:Op maandag 24 maart 2014 14:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik ga je maar negeren denk ik. Ik voel me hier niet zo prettig bij.
Echt waar grow some balls.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Echt waar grow some balls.Moet je nou zelf nog steeds echt lachen om die grappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
Nog steeds?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Moet je nou zelf nog steeds echt lachen om die grappen?
Ik impliceer dat deze grap en alle mogelijke variaties al een keer voorbij is gekomen en derhalve gedateerd aanvoelt.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Impliceer jij dat ik vaker deze grappen heb gemaakt?
ja, daar kan ik ook niks aan doen. Een kenner? Op welk vlak?quote:Heb jou nooit zien posten lol...en ik post zelden buiten het gym topic, zogenaamd een kenner?
Ik kan jou oefeningen leren waar je als je ze goed doet die 2 kilo niet meer omhoog krijgt.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:29 schreef vera166 het volgende:
Ja 2 kilo gewichten zijn onzin, het kijkt me dat elke vrouw dat omhoog kan krijgen.
Als een vrouw er een beetje goed uitziet dan krijgt ze wel meer dan 2 kilo omhoog.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:29 schreef vera166 het volgende:
Ja 2 kilo gewichten zijn onzin, het kijkt me dat elke vrouw dat omhoog kan krijgen.
Maar je moet het opbouwen toch? Ik begon ook met 4 kilo, kon gewoon geen 3x15 doen met meer. Daar kan niemand wat aan doen toch.
En dikke vrouwen die langzaam fietsen op zo'n ding en daarna idd weer helemaal koud worden heb ik ook een hekel aan.
Maar zie genoeg vrouwen die wel echt gemotiveerd zijn en behoorlijk zware gewichten tillen. Snap niet dat je daar wat op aan te merken hebt in de sportschool .
Twijfel ik niet aan. Maar ik heb het over gangbare oefeningen zegmaar. Niet te ingewikkeld. Je snapt me vast wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik kan jou oefeningen leren waar je als je ze goed doet die 2 kilo niet meer omhoog krijgt.
Het gaat niet om hoeveel gewicht, het gaat erom dat je je oefening goed doet en VOORAL niet te zwaar traint. En als vrouw wil je geen spieropbouw, alleen spierspanning.
Ik fitness all 13 jaar, sommige oefeningen doe ik ook met 2 kg.
Ik krijg jou binnen 10 minuten huilend op de grond met gewichten van 1 kg.
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als een vrouw er een beetje goed uitziet dan krijgt ze wel meer dan 2 kilo omhoog.
Sommigen willen dat wel idd. Voornamelijk billen en borsten.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Twijfel ik niet aan. Maar ik heb het over gangbare oefeningen zegmaar. Niet te ingewikkeld. Je snapt me vast wel.
Sommige vrouwen willen wel spieropbouw trouwens.
I know. Mij gaat het prima af hoor. Morgen sta ik er weer heen en weer te zeulen met mn 6 kiloquote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Sommigen willen dat wel idd. Voornamelijk billen en borsten.
Maar wat iedereen die gaat fitnessen fout doet is dat ze denken dat je gewichten moet pakken die je nauwelijks omhoog krijgt. Niet waar. Als je een gewicht niet of nauwelijks omhoog krijgt is het te zwaar voor je. krijg je het minder dan 3 x 8 maal omhoog is het te zwaar voor je
Je hebt meer aan 4 x 12 maal een gewicht van 10 kg optillen dan 3 x 3 keer een gewicht van 50 kg.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik kan jou oefeningen leren waar je als je ze goed doet die 2 kilo niet meer omhoog krijgt.
Het gaat niet om hoeveel gewicht, het gaat erom dat je je oefening goed doet en VOORAL niet te zwaar traint. En als vrouw wil je geen spieropbouw, alleen spierspanning.
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat betekent alfa nou weerquote:Op maandag 24 maart 2014 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is niet echt een alfa-reactie
Ja als je me er een paar keer flink mee in m'n gezicht ramt misschien.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
zonder jou aan te raken zonder geweld.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als je me er een paar keer flink mee in m'n gezicht ramt misschien.
10 minuten is ook gewoon een duurtraining... Lijkt mij niet de opzet.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
zonder jou aan te raken zonder geweld.
Door alleen de oefeningen te doen die ik je zeg krijg ik jou huilend op de grond met 1 gewicht van kg. Minder dan 10 minuten heb ik nodig.
Heeft dan dus geen ene flikker meer met dat gewicht te maken, maar met de oefening.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
zonder jou aan te raken zonder geweld.
Door alleen de oefeningen te doen die ik je zeg krijg ik jou huilend op de grond met 1 gewicht van kg. Minder dan 10 minuten heb ik nodig.
Stop er maar mee, hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heeft dan dus geen ene flikker meer met dat gewicht te maken, maar met de oefening.
En dat hele lulverhaal over spierinspanning en spiergroei bij vrouwen mag je ook voor je houden.
1. Je borsten worden niet steviger als je daar meer spieren ontwikkelt, je raakt over het algemeen juist stevigheid kwijt door daling in je vetpercentage. Iets wat je wel of niet voor lief kunt nemen als vrouw, maar het gebeurt nu eenmaal.
2. Vrouwen willen wel spiergroei alleen beseffen ze dat niet omdat ze dan denken aan mannelijke bodybuilders.
3. Spierinspanning vs spiergroei, wat?
Waarmee?quote:
Oke omdat jij het zegt danquote:
Ik vind het een beetje jammer dat vrouwen zo enorm geobsedeerd lijken te zijn over de CC's van hun borsten, klein maar fijn.quote:
Zeg toch niet dat het mij iets interesseert? Zeg alleen dat zijn hele verhaal over spieren ontwikkelen in borsten en billen onzin is, want dat heeft niets met je rondingen of wat dan ook te maken. Nouja, je billen natuurlijk wel, maar flink borstspieren kweken doet weinig voor je borsten. Over het algemeen worden ze gewoon kleiner omdat je vet verliest, tenminste dat is wat de meeste vrouwen proberen te doen in de sportschool.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat vrouwen zo enorm geobsedeerd lijken te zijn over de CC's van hun borsten, klein maar fijn.
Maar als jij borstspieren gaat trainen train je niet selectief daar vet weg hoor?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:16 schreef Robophatt het volgende:
Daarnaast is het voor vrouwen met grotere borsten gewoon vervelend om daar flink af te vallen omdat ze niet gewoon kleiner worden, maar vooral minder stevig. Het is niet alsof die huid flink meekrimpt.
Alsjeblieft zeg hou op met die woorden in mijn mond te leggen.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar als jij borstspieren gaat trainen train je niet selectief daar vet weg hoor?
En het spierweefsel onder de borsten wordt ook groter, dat kun je zelfs bij mij zien... Tis niet super veel maar alsnog.
Overall denk ik dat ik de kleine mogelijk nadelige effecten op de stevigheid van de borst verwaarloosbaar vind tov de positieve effecten op het totale plaatje.
Als ik vrouwen zo nu en dan hoor over hun borsten draait alles juist om de CC voor hun.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef Robophatt het volgende:
Houd nu eens op met grote vs kleinere borsten want dat is het probleem helemaal niet. Het probleem is stevig vs minder stevig tot slap
Heb je het nu puur over bodybuilders? Want daar had ik het niet over.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef Robophatt het volgende:
PS waarom denk je anders dat er bijna geen enkele vrouw op het podium (BB) staat zonder implantaten? Niet omdat de borsten zo groot en stevig worden van het trainen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Sommigen willen dat wel idd. Voornamelijk billen en borsten.
Maar wat iedereen die gaat fitnessen fout doet is dat ze denken dat je gewichten moet pakken die je nauwelijks omhoog krijgt. Niet waar. Als je een gewicht niet of nauwelijks omhoog krijgt is het te zwaar voor je. krijg je het minder dan 3 x 8 maal omhoog is het te zwaar voor je
Je hebt meer aan 4 x 12 maal een gewicht van 10 kg optillen dan 3 x 3 keer een gewicht van 50 kg.
Daar vallen ook dames uit de bikini en fitnessklasse he. Laag vetpercentage. Mag toch hopen dat je onderhand begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je het nu puur over bodybuilders? Want daar had ik het niet over.
Dit. Vandaag nog een vrouw setjes met 80kg zien squatten.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:29 schreef vera166 het volgende:
Maar je moet het opbouwen toch? Ik begon ook met 4 kilo, kon gewoon geen 3x15 doen met meer. Daar kan niemand wat aan doen toch.
En dikke vrouwen die langzaam fietsen op zo'n ding en daarna idd weer helemaal koud worden heb ik ook een hekel aan.
Maar zie genoeg vrouwen die wel echt gemotiveerd zijn en behoorlijk zware gewichten tillen. Snap niet dat je daar wat op aan te merken hebt in de sportschool .
Ja okay, de stevigheid wordt minder van de borsten, ik kan er alleen geen plaatjes van vinden op google van before and after pics.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daar vallen ook dames uit de bikini en fitnessklasse he. Laag vetpercentage. Mag toch hopen dat je onderhand begrijpt wat ik bedoel.
Borsten --> groot gedeelte vet
Sporten --> doel is bij de meeste vrouwen in ieder geval vet verliezen
Vet verliezen gebeurt over je hele lichaam --> Ook borsten worden kleiner.
De vorm van de borstspieren is heel anders dan die van je borsten en het zal heeeeeeeeeeeel lang duren voordat je die zo groot hebt dat het daadwerklijk iets uit gaat maken voor de grootte van je borsten.
Is niet fraai nee, maar zijn over het algemeen wel allemaal extreme gevallen. Als je gewoon bij 'web' kijkt zie je wel genoeg artikelen die daarover gaan. Het is eigenlijk alleen operatief te verhelpen.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja okay, de stevigheid wordt minder van de borsten, ik kan er alleen geen plaatjes van vinden op google van before and after pics.
Ik word er eerlijk totaal niet blij van als ik die borsten zie als ik ''weight loss and breasts'' intik op google.
squatten doe je niet met 2 kg nee.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Vandaag nog een vrouw setjes met 80kg zien squatten.
Je kunt beter van te dun naar slank gaan dan van te dik naar slank.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:38 schreef Robophatt het volgende:
Is niet fraai nee, maar zijn over het algemeen wel allemaal extreme gevallen. Als je gewoon bij 'web' kijkt zie je wel genoeg artikelen die daarover gaan. Het is eigenlijk alleen operatief te verhelpen.
Maar goed, dat zijn extreme gevallen die je daar ziet. Die vrouwen zijn waarschijnlijk tientallen kilo's afgevallen. Bij de meesten valt het wel mee, hoewel ze er zelf natuurlijk nooit echt blij mee zijn. Niet zozeer om het formaat, maar de vorm.
Noem eens een oefening met die 2kg dan, ben wel benieuwd nu.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
squatten doe je niet met 2 kg nee.
Maar 80 kg bij oefening A staat niet gelijk aan 80 kg bij oefening B. Als je dat niet snapt heb je er niks te zoeken.
Daarom kun je niet zeggen dat gewichten van 2 kg onzin zijn. Dat ligt aan de oefening die je doet.
Dan gaan de testosteronspiegels weer een beetje omhoog denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:57 schreef voederbietel het volgende:
Omdat ieder fitness topic altijd uitloopt op haantjes gedrag en flirtende opmerkingen naar vermeend vrouwelijke users vroeg ik mij eigenlijk af of er een relatie is tussen fitness en sociale ontwikkeling?
Ik voel altijd plaatsvervangende schaamte in fitness topics, dat herken jij vast.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan gaan de testosteronspiegels weer een beetje omhoog denk ik.
Als je met testosteronspiegels piemels bedoelt, dan ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan gaan de testosteronspiegels weer een beetje omhoog denk ik.
Nou, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik tot nu toe alleen de OP en de laatste paar reacties heb gelezen. Maar ik weet ongeveer wat er zal staan ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voel altijd plaatsvervangende schaamte in fitness topics, dat herken jij vast.
Bespaar je de moeite inderdaad maar.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik tot nu toe alleen de OP en de laatste paar reacties heb gelezen. Maar ik weet ongeveer wat er zal staan ja.
2kg is voor elke oefening treurig. Op pinky-curls en vulvapresses naquote:Op maandag 24 maart 2014 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
squatten doe je niet met 2 kg nee.
Maar 80 kg bij oefening A staat niet gelijk aan 80 kg bij oefening B. Als je dat niet snapt heb je er niks te zoeken.
Daarom kun je niet zeggen dat gewichten van 2 kg onzin zijn. Dat ligt aan de oefening die je doet.
geen idee hoe het heet maar zet 1 been naar voren, de achterste op de bal van je voet. In beide handen een gewicht van twee kg. Maak nu sprintbewegingen met alleen je armen. Explosief dus als je arm voor je is explosief terugtrekken. Datzelfde als je arm achter je is. Explosief en snel. 4 x 1 minuut onafgebroken. Succes.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef Serene het volgende:
[..]
Noem eens een oefening met die 2kg dan, ben wel benieuwd nu.
Zodoende. Ik miste even dat het om duuroefeningen gingquote:Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
geen idee hoe het heet maar zet 1 been naar voren, de achterste op de bal van je voet. In beide handen een gewicht van twee kg. Maak nu sprintbewegingen met alleen je armen. Explosief dus als je arm voor je is explosief terugtrekken. Datzelfde als je arm achter je is. Explosief en snel. 4 x 1 minuut onafgebroken. Succes.
Of kom 10 minuten bij mij op de bokszak met gewichten van 1 kg om je pols. Na 10 minuten hou jij je vuisten niet meer hoog.
Bovenstaande werkt uiteraard alleen als het goed wordt uitgevoerd. Ik weet er nog wel een paar.
Als gewichten van 1 kg zinloos waren bestonden ze niet.
Lekker cardio doenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
geen idee hoe het heet maar zet 1 been naar voren, de achterste op de bal van je voet. In beide handen een gewicht van twee kg. Maak nu sprintbewegingen met alleen je armen. Explosief dus als je arm voor je is explosief terugtrekken. Datzelfde als je arm achter je is. Explosief en snel. 4 x 1 minuut onafgebroken. Succes.
Of kom 10 minuten bij mij op de bokszak met gewichten van 1 kg om je pols. Na 10 minuten hou jij je vuisten niet meer hoog.
Bovenstaande werkt uiteraard alleen als het goed wordt uitgevoerd. Ik weet er nog wel een paar.
Als gewichten van 1 kg zinloos waren bestonden ze niet.
Ik heb wel eens een gozer aangesproken voor small talk.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jij bent dan vast het type die nat word van alle aandacht van zwetende, gespierde mannen. Maar ook vast het type die niet komt om serieus te trainen, maar gewoon een half uur op de fietsjes zit met de telefoon in de hand.
Als ik in de sportschool ben, dan ga ik trainen, niet praten. En ik weet dat vrouwen die serieus trainen er ook zo over denken. Niks irritanter dan elk kwartier je training moeten onderbreken voor een of andere gast die je weer aanspreekt.
Hahaquote:Op maandag 24 maart 2014 21:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een gozer aangesproken voor small talk.Ik voelde me wel schuldig omdat hij zo hard aan het trainen was
Wat begrijp je niet dat die meisjes die tegenwoordig die fitness/sportscholen bevolken daar alleen komen om hun pas gekochte kleurige/elastische halters en broeken en lichaam die strak zitten te kunnen showen.Heeft totaal niets te maken me echt willen aftrainen. Meer show show trainen en anderen de ogen willen uitsteken.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:24 schreef Gowzah het volgende:
Lol voor zo'n lichaam moet zo'n chick keihard werken vriend. Dat komt echt niet uit de lucht vallen met alleen maar goeie genenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet dat die meisjes die tegenwoordig die fitness/sportscholen bevolken daar alleen komen om hun pas gekochte kleurige/elastische halters en broeken en lichaam die strak zitten te kunnen showen.Heeft totaal niets te maken me echt willen aftrainen. Meer show show trainen en anderen de ogen willen uitsteken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga vanaf morgen weer fitnessen
dit wilde ik even melden
Oh, dan meld ik bij deze ook even dat ik vanavond ga fitnessenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga vanaf morgen weer fitnessen
dit wilde ik even melden
Het zal wel voor een deel zijn om te showen, maar ik weet wel dat een strakke broek met hardlopen echt veel fijner is. Maarja, voor iets anders hoef je misschien niet zo nodig een strakke broek te dragen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet dat die meisjes die tegenwoordig die fitness/sportscholen bevolken daar alleen komen om hun pas gekochte kleurige/elastische halters en broeken en lichaam die strak zitten te kunnen showen.Heeft totaal niets te maken me echt willen aftrainen. Meer show show trainen en anderen de ogen willen uitsteken.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan meld ik bij deze ook even dat ik vanavond ga fitnessen.
Ik nietquote:
Ik zou eigenlijk gisteren gaan... maar door mijn uitstelgedrag was de sportschool net dicht toen ik klaar was om te gaanquote:
Als je als vrouw zijnde zo getraind bent dan mag je van mij altijd zo rondlopen. Vrouwen moeten enorm veel meer moeite erin stoppen om er enigszins gespierd uit te zien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het zal wel voor een deel zijn om te showen, maar ik weet wel dat een strakke broek met hardlopen echt veel fijner is. Maarja, voor iets anders hoef je misschien niet zo nodig een strakke broek te dragen.
Ohja, want mannen trainen altijd zonder shirt omdat het functioneel is?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus omdat we meer moeite moeten doen maakt het opeens niet meer uit hoe we rondlopen in de sportschool? Ik vind dat een beetje meten met twee maten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:52 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als je als vrouw zijnde zo getraind bent dan mag je van mij altijd zo rondlopen. Vrouwen moeten enorm veel meer moeite erin stoppen om er enigszins gespierd uit te zien.
Ik heb werkelijk Nog nooit iemand zonder shirt zien trainen. Op mijn vorige club waren mouwloze shirtjes zelfs verboden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ohja, want mannen trainen altijd zonder shirt omdat het functioneel is?
Dit + vrouwen niet als bron van motivatie gebruiken om net dat setje meer te doenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef Onnozelaar het volgende:
Toestellen gebruiken.
Vooral tijdens pull-ups is het populair hier. Ik vind het maar onsmakelijk in het geval van okselplakkaten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk Nog nooit iemand zonder shirt zien trainen. Op mijn vorige club waren mouwloze shirtjes zelfs verboden.
Vind ik ook niet gepast. Het is ook niet hygiënisch, eigenlijk zou de club op moeten treden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vooral tijdens pull-ups is het populair hier. Ik vind het maar onsmakelijk in het geval van okselplakkaten.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Vind ik ook niet gepast. Het is ook niet hygiënisch, eigenlijk zou de club op moeten treden.
Vrouwen die niet zo afgetraind zijn mogen er ook zo bij rondlopen hoor. Ik zeg alleen dat als je er zo uit ziet je altijd zo mag rondlopen. Met een dergelijk lichaam mag je trots zijn op wat je bereikt hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus omdat we meer moeite moeten doen maakt het opeens niet meer uit hoe we rondlopen in de sportschool? Ik vind dat een beetje meten met twee maten.
Ja, iederen die sport doet dat naakt omdat ze last hebben van ophopend zweet als ze een shirtje aantrekkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
Lekker man, al dat zweten ophopen onder je kleding.
Gewoon volledig naakt met gewichten aan de slag
Oh, dan ga ik voortaan ook van die hele strakke broekjes dragen. Zo'n topje nog meer even niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:16 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Vrouwen die niet zo afgetraind zijn mogen er ook zo bij rondlopen hoor. Ik zeg alleen dat als je er zo uit ziet je altijd zo mag rondlopen. Met een dergelijk lichaam mag je trots zijn op wat je bereikt hebt.
Ik moet ook wel zeggen, dat als je er niet zo uit ziet, je misschien zelf ook wel moet realiseren dat wanneer er vetkwabben overheen vallen,je misschien toch een andere broek aan moet trekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik voortaan ook van die hele strakke broekjes dragen. Zo'n topje nog meer even niet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen, dat als je er niet zo uit ziet, je misschien zelf ook wel moet realiseren dat wanneer er vetkwabben overheen vallen,je misschien toch een andere broek aan moet trekken.
Lol healthclubsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk Nog nooit iemand zonder shirt zien trainen. Op mijn vorige club waren mouwloze shirtjes zelfs verboden.
Deze man weet.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:57 schreef KaoloJoeka het volgende:
Vrouwen kunnen beter gewoon iedere avond neuken. Betere training.
Daar gaat het in deze niet om.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:02 schreef fathank het volgende:
Lol voor zo'n lichaam moet zo'n chick keihard werken vriend. Dat komt echt niet uit de lucht vallen met alleen maar goeie genen
Dat vrouwen geen ruk doen of oefeningen op hun dooie akkertje heeft vooral te maken met gebrekkige begeleiding. Ze weten gewoon niet beter en denken dat als ze met een barbell gaan trainen ze er gelijk uitzien als een IFBB proquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Daar gaat het in deze niet om.
Punt wat ik probeer te maken is dat een hoop meisjes/ jonge vrouwen in die sportscholen er vaak al als bonenstaak uitzien en dus eigenlijk een sportschool helemaal niet nodig hebben aangezien wat zij doen je ook gewoon buiten of thuis kan doen. Heb je echt geen sportschool voor nodig.
En volgens mij kwam naar een sportschool om vooral er af te vallen. M.a.w. mensen die het echt nodig hebben omdat thuis ze teveel worden afgeleid. Als jij er al goed uitziet en toch naar een sportschool gaat om zoals het heet "de boel op peil te houden/fit te blijven"dan kan je dat ook thuis of buitenshuis doen omdat die oefeningen je ook daar kan doen en niet perse in een sportschool.
Dus kom ik op het punt dat dit soort meisjes er vaak ook alleen maar komen om een beetje te pronken in hun strakke kledij zo van: "ik ben lekker hé.."![]()
Dat soort dames zijn wel erg nuttig trouwens. Als decoratie natuurlijk en om de boel rendabel te houden. Wel zou het beter zijn als er regels waren dat zij plaats moeten maken als er iemand wel echt wilt trainen. Geen toestellen of plaats innemen waar een man kan trainen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Punt wat ik probeer te maken is dat een hoop meisjes/ jonge vrouwen in die sportscholen er vaak al als bonenstaak uitzien en dus eigenlijk een sportschool helemaal niet nodig hebben aangezien wat zij doen je ook gewoon buiten of thuis kan doen. Heb je echt geen sportschool voor nodig.
En volgens mij kwam naar een sportschool om vooral er af te vallen. M.a.w. mensen die het echt nodig hebben omdat thuis ze teveel worden afgeleid. Als jij er al goed uitziet en toch naar een sportschool gaat om zoals het heet "de boel op peil te houden/fit te blijven"dan kan je dat ook thuis of buitenshuis doen omdat die oefeningen je ook daar kan doen en niet perse in een sportschool.
Dus kom ik op het punt dat dit soort meisjes er vaak ook alleen maar komen om een beetje te pronken in hun strakke kledij zo van: "ik ben lekker hé.."![]()
Dit en als een keer iemand zich met ze gaat bemoeien, krijgen ze slecht advies.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat vrouwen geen ruk doen of oefeningen op hun dooie akkertje heeft vooral te maken met gebrekkige begeleiding. Ze weten gewoon niet beter en denken dat als ze met een barbell gaan trainen ze er gelijk uitzien als een IFBB pro
Smith? Je bedoelt een handoekenrek zekerquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Dit en als een keer iemand zich met ze gaat bemoeien, krijgen ze slecht advies.
Zo zag ik gister nog een kerel zo'n squatend meisje weglokken en naar de Smith brengen.![]()
Jammer want ze was een paar mooie billen aan het trainen.
Dus als je al in shape bent verlies je je recht om te mogen sporten in de sportschool? wtf manquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik krijg zo het gevoel dat hij ooit een keer een (genante) boner heeft gehad in de sportschool, en nu een hekel heeft aan alle meiden in strakke sportkleding.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus als je al in shape bent verlies je je recht om te mogen sporten in de sportschool? wtf man
zo iets zal het wel zijn jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg zo het gevoel dat hij ooit een keer een boner heeft gehad in de sportschool, en nu een hekel heeft aan alle meiden in strakke sportkleding.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg zo het gevoel dat hij ooit een keer een (genante) boner heeft gehad in de sportschool, en nu een hekel heeft aan alle meiden in strakke sportkleding.
Er is serieus ergens een topic geweest van iemand die een stijfje kreeg op de leg pressquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg zo het gevoel dat hij ooit een keer een (genante) boner heeft gehad in de sportschool, en nu een hekel heeft aan alle meiden in strakke sportkleding.
Had dat ook met een vrouw te maken of krijg 'ie een boner van zichzelf?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is serieus ergens een topic geweest van iemand die een stijfje kreeg op de leg press
Geen idee, zo goed is m'n geheugen nou ook weer nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Had dat ook met een vrouw te maken of krijg 'ie een boner van zichzelf?
Wat is er mis met 2 kg gewichten?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:29 schreef vera166 het volgende:
Ja kloptquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat is er mis met 2 kg gewichten?
Gewicht is maar een cijfer, gaat er om hoe je het het zo effectief mogelijk en goed gebruikt.
En geen grap, maar jij bent een halve vent met dito genetics dus biologisch gezien ben je ook sterker dan een vrouw. Dit compenseer je door je uitermate vrouwelijke gedrag en defecten.
Verwarde je met adorabelle.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja klopt
En, oké. Nou? Waar komt dit opeens vandaan
quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Verwarde je met adorabelle.
Sorry..ik heb last van staar.
Ligt ook een beetje aan de oefening die je doet he. Bij walking lunges of squats zullen die twee kilo bijvoorbeeld weinig uitmaken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat is er mis met 2 kg gewichten?
Gewicht is maar een cijfer, gaat er om hoe je het het zo effectief mogelijk en goed gebruikt.
En geen grap, maar jij bent een halve vent met dito genetics dus biologisch gezien ben je ook sterker dan een vrouw. Dit compenseer je door je uitermate vrouwelijke gedrag en defecten.
Nou, waar ik soms fitness lopen er toch wel aparte vrouwen rond. Ben zelf niet echt gespierd, maar zij komen toch wel in de buurtquote:Op zondag 30 maart 2014 23:02 schreef Baje het volgende:
Subklacht: vrouwen die denken dat ze breed worden van bodybuilden
dat word je als vrouw dus niet, ook niet als je met zware gewichten aan de slag gaatquote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Shaminjo_ het volgende:
- d. geen brede bodybuilder te worden als de mannen die ik daar soms zag;
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat word je als vrouw dus niet, ook niet als je met zware gewichten aan de slag gaat
Ja no shit, natuurlijk krijg je bredere schouders als je traint. Maar voor je mee kunt gaan doen bij women's physique ben je toch al een heel eind verder en zul je toch echt heel wat meer moeten doen dan trainen met zware gewichten.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...ik heb echt wel bredere schouders gekregen hoor.. en dat komt niet omdat elk dag aan de shakes zat of andere suppletie gewoontes.
Het is deels gewoon genetisch.
Ik zeg niet dat je niet breder wordt, er gebeurt natuurlijk wel ietsquote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...ik heb echt wel bredere schouders gekregen hoor.. en dat komt niet omdat elk dag aan de shakes zat of andere suppletie gewoontes.
Denken dat je als vrouw een brede bodybuilder wordt als je zware gewichten tilt : N. Simpelweg onmogelijk zonder spuitjes en pilletjes. Daarvoor maak je als vrouw veel te weinig testosteron voor aan.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Shaminjo_ het volgende:
Toch even op dit forum reageren, aangezien ik ook sinds mn 18e ofzo me heb ingeschreven voor de sportschool. De sportschool waar mannen én vrouwen welkom zijn! Daar ging ik dus wel af en toe sporten om als vrouw zijnde lichtere gewichten gebruiken om inderdaad de volgende redenen
Trouwens het is inderdaad ging, want ik ga me uitschrijven bij de sportschool. Heb zelf fitnisskits met gewichten etc. thuis en ga beginnen met hardlopen. Scheelt weer geld én tijd.
- a. op te bouwen
- b. energie te krijgen
- c. in vorm te komen en blijven
- d. geen brede bodybuilder te worden als de mannen die ik daar soms zag;
- e. wel als vrouw een beetje wasbordje te krijgen.
Ik ben en was geen vrouw in de sportschool die bang/vies was om te zweten en jasje aan en uit en aan en uit deed. Zweten is menselijk en hoort bij mannen én vrouwen.
Duidelijker punt kan ik niet maken. Punt. :p
Eens. Sommige vrouwen groeien vrij snel in de schouders. Hoeft niet perse lelijk te zijn. En sommige vrouwen zijn er blij mee omdat hun heupen/reet er minder dik door lijkt (heb ik me laten vertellen).quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee dat heet falen. Eigenlijk zou je eerst eens de koekepan thuis kunnen proberen, immers daar beginnen alle vrouwen mee toch?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:26 schreef Sarasi het volgende:
Ik fitness in de fitnesszaal. Ja, ik gebruik lichte(re) gewichten, dat heet opbouwen.
Nee, hun middel lijkt smaller. Maar dan moet je wel stoppen als je het perfecte zandloper-figuur hebt gekregen. Dan is zeker niet lelijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:07 schreef Eleiko het volgende:
En sommige vrouwen zijn er blij mee omdat hun heupen/reet er minder dik door lijkt (heb ik me laten vertellen).
Ik ben van een neigend naar peer shape naar fully zandloper figuur gegaan.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens. Sommige vrouwen groeien vrij snel in de schouders. Hoeft niet perse lelijk te zijn. En sommige vrouwen zijn er blij mee omdat hun heupen/reet er minder dik door lijkt (heb ik me laten vertellen).
Klopt! Ik krijg ook wel bredere schouders, zelf van hardlopenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Tnx voor de correctie -dquote:Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat word je als vrouw dus niet, ook niet als je met zware gewichten aan de slag gaat
Hehe you're right!quote:Op maandag 31 maart 2014 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Denken dat je als vrouw een brede bodybuilder wordt als je zware gewichten tilt : N. Simpelweg onmogelijk zonder spuitjes en pilletjes. Daarvoor maak je als vrouw veel te weinig testosteron voor aan.
Hij bedoelt vast, piano piano.quote:
picsquote:Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef Shaminjo_ het volgende:
Ik heb van mezelf al aardig zandlopersfiguur(tje), maar extra sporten om fit te blijven en energie te krijgen en stress te verminderen, kan nooit kwaad met sporten denk ik maar zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |