Lol voor zo'n lichaam moet zo'n chick keihard werken vriend. Dat komt echt niet uit de lucht vallen met alleen maar goeie genenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet dat die meisjes die tegenwoordig die fitness/sportscholen bevolken daar alleen komen om hun pas gekochte kleurige/elastische halters en broeken en lichaam die strak zitten te kunnen showen.Heeft totaal niets te maken me echt willen aftrainen. Meer show show trainen en anderen de ogen willen uitsteken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga vanaf morgen weer fitnessen
dit wilde ik even melden
Oh, dan meld ik bij deze ook even dat ik vanavond ga fitnessenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga vanaf morgen weer fitnessen
dit wilde ik even melden
Het zal wel voor een deel zijn om te showen, maar ik weet wel dat een strakke broek met hardlopen echt veel fijner is. Maarja, voor iets anders hoef je misschien niet zo nodig een strakke broek te dragen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet dat die meisjes die tegenwoordig die fitness/sportscholen bevolken daar alleen komen om hun pas gekochte kleurige/elastische halters en broeken en lichaam die strak zitten te kunnen showen.Heeft totaal niets te maken me echt willen aftrainen. Meer show show trainen en anderen de ogen willen uitsteken.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan meld ik bij deze ook even dat ik vanavond ga fitnessen.
Ik nietquote:
Ik zou eigenlijk gisteren gaan... maar door mijn uitstelgedrag was de sportschool net dicht toen ik klaar was om te gaanquote:
Als je als vrouw zijnde zo getraind bent dan mag je van mij altijd zo rondlopen. Vrouwen moeten enorm veel meer moeite erin stoppen om er enigszins gespierd uit te zien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het zal wel voor een deel zijn om te showen, maar ik weet wel dat een strakke broek met hardlopen echt veel fijner is. Maarja, voor iets anders hoef je misschien niet zo nodig een strakke broek te dragen.
Ohja, want mannen trainen altijd zonder shirt omdat het functioneel is?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus omdat we meer moeite moeten doen maakt het opeens niet meer uit hoe we rondlopen in de sportschool? Ik vind dat een beetje meten met twee maten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:52 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als je als vrouw zijnde zo getraind bent dan mag je van mij altijd zo rondlopen. Vrouwen moeten enorm veel meer moeite erin stoppen om er enigszins gespierd uit te zien.
Ik heb werkelijk Nog nooit iemand zonder shirt zien trainen. Op mijn vorige club waren mouwloze shirtjes zelfs verboden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ohja, want mannen trainen altijd zonder shirt omdat het functioneel is?
Dit + vrouwen niet als bron van motivatie gebruiken om net dat setje meer te doenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef Onnozelaar het volgende:
Toestellen gebruiken.
Geen free weights gebruiken.
Vooral tijdens pull-ups is het populair hier. Ik vind het maar onsmakelijk in het geval van okselplakkaten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk Nog nooit iemand zonder shirt zien trainen. Op mijn vorige club waren mouwloze shirtjes zelfs verboden.
Vind ik ook niet gepast. Het is ook niet hygiėnisch, eigenlijk zou de club op moeten treden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vooral tijdens pull-ups is het populair hier. Ik vind het maar onsmakelijk in het geval van okselplakkaten.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Vind ik ook niet gepast. Het is ook niet hygiėnisch, eigenlijk zou de club op moeten treden.
Vrouwen die niet zo afgetraind zijn mogen er ook zo bij rondlopen hoor. Ik zeg alleen dat als je er zo uit ziet je altijd zo mag rondlopen. Met een dergelijk lichaam mag je trots zijn op wat je bereikt hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus omdat we meer moeite moeten doen maakt het opeens niet meer uit hoe we rondlopen in de sportschool? Ik vind dat een beetje meten met twee maten.
Ja, iederen die sport doet dat naakt omdat ze last hebben van ophopend zweet als ze een shirtje aantrekkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
Lekker man, al dat zweten ophopen onder je kleding.
Gewoon volledig naakt met gewichten aan de slag
Oh, dan ga ik voortaan ook van die hele strakke broekjes dragen. Zo'n topje nog meer even niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:16 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Vrouwen die niet zo afgetraind zijn mogen er ook zo bij rondlopen hoor. Ik zeg alleen dat als je er zo uit ziet je altijd zo mag rondlopen. Met een dergelijk lichaam mag je trots zijn op wat je bereikt hebt.
Ik moet ook wel zeggen, dat als je er niet zo uit ziet, je misschien zelf ook wel moet realiseren dat wanneer er vetkwabben overheen vallen,je misschien toch een andere broek aan moet trekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik voortaan ook van die hele strakke broekjes dragen. Zo'n topje nog meer even niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |