Hoe oud is hij dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Alsof Adorabella zit te wachten op zo'n fossiel
workout loggen, muziek.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom neem je je smartphone eigenlijk mee te sporten? Dan weet je zeker dat er weinig van sporten terecht komt.
Ws. een stuk jonger dan ik, maar ik doelde meer op zijn opvattingen over vrouwen.quote:
Geen idee, maar als je serieus traint dwing je vanzelf respect af. En again: fuck you v.w.b. de kneuzen die daar niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Sowieso, gecheckt worden door mannen... ligt het aan mij of voelt dat nogal ongemakkelijk?
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nog nooit op gezeten.
... overal behalve op de trap.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dames gaan voor is voor mij de etiquette...
Oh, op die manier. Nee, dan is 'ie niet echt mijn type. Ik had laatst nog iemand in DM die me vertelde dat ik als vrouw hem niks te vertellen heb. Dat ik m'n bek moet houden en luisteren naar wat de man zegt. En dat ik als vrouw niet gelijkwaardig ben aan de manquote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ws. een stuk jonger dan ik, maar ik doelde meer op zijn opvattingen over vrouwen.
Hier zijn altijd van die idioten die vrouwen dan aanspreken. Komt er eentje die serieus traint, squats doen en in het free weight gedeelte komt, gaan die gasten een voor een een praatje maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je serieus traint dwing je vanzelf respect af. En again: fuck you v.w.b. de kneuzen die daar niet mee om kunnen gaan.
Zo te horen ben jij niet veel bezig met je workouts en het ijzer maar meer met de mannen om je heen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Sowieso, gecheckt worden door mannen... ligt het aan mij of voelt dat nogal ongemakkelijk?
Ja, ik ben eigenlijk alleen maar bezig met m'n training. Anderen interesseren mij niet zo wanneer ik bezig ben.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je serieus traint dwing je vanzelf respect af. En again: fuck you v.w.b. de kneuzen die daar niet mee om kunnen gaan.
The vagina crusher.quote:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BWLunge.htmlquote:
Trap op: man voor (anders kan hij van achter onder haar rok kijken)quote:Op maandag 24 maart 2014 11:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit? Hier heb ik nog nooit van gehoord.
^^quote:Op maandag 24 maart 2014 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Trap op: man voor (anders kan hij van achter onder haar rok kijken)
Trap af: vrouw voor.
Of zij zijn geen autisten en praten gewoon met mensen?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier zijn altijd van die idioten die vrouwen dan aanspreken. Komt er eentje die serieus traint, squats doen en in het free weight gedeelte komt, gaan die gasten een voor een een praatje maken.
Lijkt mij dus echt vervelend, wil je serieus trainen als vrouw komen er elke keer gasten naar je toe met gare pick up lines.
Ik bedoelde meer in het algemeen. Als ik over straat loop en er zitten een aantal mannen op een terrasje. Of in de auto, dat mannen me bij een kruispunt dan echt vet lang aan zitten te staren met zo'n rare blik in hun ogen...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo te horen ben jij niet veel bezig met je workouts en het ijzer maar meer met de mannen om je heen.
Als je 1 vrouw tussen allemaal mannen zet valt dat op en wordt er gekeken.
Net zoals je een persoon met een rood t-shirt tussen allemaal personen met witte t-shirts zet.
Concentreer je je op je workout en niet op de mensen om je heen. Je hersenen moeten compleet kunnen focussen op je training.
Klopt, volgens de algemeen geldende etiquette gaan vrouwen op de trap NIET voor.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:38 schreef Renzoku het volgende:
[..]
De enige plek waar fatsoenlijke mannen voorgaan is bij trappen.
Het gaat om die gasten die ineens interessant gaat doen als er een vrouwspersoon komt krachttrainen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Of zij zijn geen autisten en praten gewoon met mensen?
Naar de sportschool ga je om te trainen, niet om vrouwen te versieren. Dat doe je maar op zaterdagavond in de dancing.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Of zij zijn geen autisten en praten gewoon met mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |