Geen idee... Heb ik eigenlijk nooit gedaan. Maar denk ik ook niet echt praktisch met mijn lengtequote:Op maandag 24 maart 2014 11:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat? Ieuwwww.....
Tja... ik wil gewoon dat ik fris ruik. Ook wanneer mensen dit soort dingen doen.
[ afbeelding ]
En ja, het is me opgevallen dat jongens wel vaker echt vlak achter me aan liepen op de trap. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat doen omdat er zo weinig ruimte is.
Je bent uit '88 en je hoort dit voor het eerstquote:
Het irriteert me niet echt, maar het valt me wel op. Daarom spuit ik daar altijd wat deo zodat het gewoon fris ruikt als iemand er met zijn hoofd in de buurt is.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Geen idee... Heb ik eigenlijk nooit gedaan. Maar denk ik ook niet echt praktisch met mijn lengteAls het je irriteert gewoon een scheet laten
Ik ben voorheen niet echt zo met mijn lichaam bezig geweest. Ik ben nu pas een beetje serieus bezig met afvallen en sporten enzo...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:27 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Je bent uit '88 en je hoort dit voor het eerst
quote:
Ahaquote:Op maandag 24 maart 2014 11:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben voorheen niet echt zo met mijn lichaam bezig geweest. Ik ben nu pas een beetje serieus bezig met afvallen en sporten enzo...
Gewoon schijt aan hebben en je ding doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:25 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga me vanavond dus nogal bekeken voelen in de sportschool.
Doe ik datquote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben en je ding doen.
Vrouwen en rechten in een zinquote:Op maandag 24 maart 2014 11:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Owwjeej, mijn Montelly-is-in-de-jaren-'50-blijven-hangen-radar ging net af.
De enige plek waar fatsoenlijke mannen voorgaan is bij trappen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat? Ieuwwww.....
Tja... ik wil gewoon dat ik fris ruik. Ook wanneer mensen dit soort dingen doen.
[ afbeelding ]
En ja, het is me opgevallen dat jongens wel vaker echt vlak achter me aan liepen op de trap. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat doen omdat er zo weinig ruimte is.
Ik neem aan dat je geen adductor en abductor in je schema hebt zitten?quote:
Alsof Adorabella zit te wachten op zo'n fossielquote:Op maandag 24 maart 2014 11:35 schreef Montelly het volgende:
Tenzij Adorabelle 8/10 is, anders ga ik haar niet whiteknighten
Ja, maar als ze je voorlaten dan kun je dat niet weigeren.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:38 schreef Renzoku het volgende:
[..]
De enige plek waar fatsoenlijke mannen voorgaan is bij trappen.
Vooral dat! Wat is dat fucking irritant!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Eleiko het volgende:
- eindeloos spullen bezet houden terwijl ze alleen maar met de smartphone aan het kutten zijn
Wat is dat?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen adductor en abductor in je schema hebt zitten?
Dat weet je wel gelijk dat ze niet bekend zijn met de etiquette.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar als ze je voorlaten dan kun je dat niet weigeren.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom neem je je smartphone eigenlijk mee te sporten? Dan weet je zeker dat er weinig van sporten terecht komt.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Vooral dat! Wat is dat fucking irritant!
Dames gaan voor is voor mij de etiquette...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:41 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Dat weet je wel gelijk dat ze niet bekend zijn met de etiquette.
Gewoon lachen en zeggen "hah nee ga jij maar eerst hoor".quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een idee. Bedankt voor het voorbeeld, ik denk dat ik die ga gebruiken dan. Weet ik zeker dat ze niet alleen maar mijn kont lopen te checken.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon lachen en zeggen "hah nee ga jij maar eerst hoor".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |