Hoe kan je niet naar vrouwen kijken met van die strakke broekjes? Dat leid gewoon af...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het ook alleen maar vervelend als mensen naar me staren.
Je gaat daar toch heen om lekker te sporten, niet om vrouwen te bekijken?
Extra motivatie om die zwembandjes te laten verdwijnen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie niet gewoon je mond kunnen houden? Nu heb ik dit allemaal in m'n achterhoofd wanneer ik vanavond te sporten ga.
Owwjeej, mijn feministeradar ging net af.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:40 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat weet jij er nou van, TS. Wij hebben net zoveel recht om die toestellen te gebruiken als jij.
Ik draag dan geen jasje, maar ik maak ook gewoon gebruik van de toestellen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:24 schreef Gowzah het volgende:
OK, topic nummer zoveel over vrouwen in de sportschool, maar ik wil het toch even kwijt.
WTF doen vrouwen in een fitnesszaal?? Doorgaans gebruiken ze gewichten die lichter zijn dan een koekepan en gaat alles poco poco. En dan dat getrut. Jasje uit, jasje aan, jasje uit en weer aan, alsof je van die geringe inspanning een zweetdruppel zou hebben geproduceerd die je zo af kan koelen dat je er een blaasontsteking van op kunt lopen. En lucht genoeg over hebben om de laatste modetrent met je medesportgleuf te bespreken.
Spieren krijgen ze er niet van, altans niet zonder hulpmiddelen en die reet wordt alleen maar dikker. Ga lekker hupsen in zo'n Zumbaklasje en bezet nmiet onnodig toestellen waarop je toch geen moer uitvoert.
Hmm... goed om te weten voor wanneer ik weer naar de sportschool ga.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je gaat om te sporten maar een mooie dame trekt natuurlijk wel de aandacht. Ik ga niet zitten staren ofzo.
Toch zijn er ook vrouwen die bekeken willen worden. Bij ons heb je 3 verdiepingen, de onderste verdieping is vooral cardio, de middelste gewoon apparaten en de 3e verdieping is de zwaardere gewichten en apparaten sectie waar de gevorderden en de spierbundels trainen. Daar zijn dus vrijwel geen vrouwen. Toch is er altijd een vrouw in een hele strakke legging die altijd uigerekend daar voor de spiegel haar rek en strek oefeningen te doen. Dus die ligt met haar benen in haar nek en haar kruis richting de sportende mannen "te strekken". En zo heeft ze nog een paar posities waar de vorm van haar vulva goed uitkomt.
Komt zij om te sporten of om bekeken te worden?
Ik weet dat je het over mij hebt hoor...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef Sapstengel het volgende:
Dikkige meisjes die naar de sportschool komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owwjeej, mijn Montelly-is-in-de-jaren-'50-blijven-hangen-radar ging net af.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Owwjeej, mijn feministeradar ging net af.
Tja... het sport nou eenmaal fijner met strakke broekjes. Dat het niet zo wappert en beweegt allemaal.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hoe kan je niet naar vrouwen kijken met van die strakke broekjes? Dat leid gewoon af...
Hoe weet jij datquote:Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Extra motivatie om die zwembandjes te laten verdwijnen.
Dat vind ik ook!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... het sport nou eenmaal fijner met strakke broekjes. Dat het niet zo wappert en beweegt allemaal.
Ik ben inderdaad geen type Spongeboss / haan33quote:Op maandag 24 maart 2014 11:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon heel blij mee, vandaar dat ik 'm liet zien. Maar ik geloof niet dat jij echt zou sniffen. Wat is daar überhaupt lekker aan? Het enige wat je aan mijn zadel zou kunnen ruiken is m'n deo, aangezien ik dat ook rijkelijk spuit op het gebied van mijn lichaam dat (met jeans en ondergoed ertussen) in contact komt met het zadel.
Volgens mij ga ik er teveel op in, of niet?
ADHD Henkie'squote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de manier waarop je typtquote:
Hell no. Ik wil helemaal niks te maken hebben met feministen. Ik wil er niet eens mee geassocieerd worden.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Owwjeej, mijn feministeradar ging net af.
Het is bij mij heel wisselend wat ik kan doen. Het gaat een tijdje goed en dan gaat het weer mis (staat los van het trainen, thats the way it is). Ik doe zeker niet op zo'n achtelijk tempo om maar zo veel mogelijk herhalingen te doen maar probeer de oefeningen zo correct mogelijk uit te voeren.quote:
Niks mis met sommige toestellen als laatste (isolatie)oefening voor een spiergroep, bv. peckdeck voor de borst.quote:
www.slank-en-sterk.nlquote:Op maandag 24 maart 2014 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vrouwen trainen dan meestal ook niet om een kleerkast te worden maar om lekker strak te blijven/worden en daar heb je lichte gewichten voor. Dat zouden er meer moeten doen, het zorgt ook voor leuk uitzicht tijdens het fitnessen.
Zeer onterechte klacht dus.
Dat doe ik ook niet, maar ik kijk wel bij de vrouwen!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alleen ik denk niet dat jij ze draagt, of wel?
Mannen checken vrouwen, altijd en overal.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie niet gewoon je mond kunnen houden? Nu heb ik dit allemaal in m'n achterhoofd wanneer ik vanavond te sporten ga.
Wat? Ieuwwww.....quote:Op maandag 24 maart 2014 11:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen type Spongeboss / haan33Maar geen idee.. Je hebt ook wezens die het helemaal geweldig vinden om aan bezwete tenen te sabbelen...
En ja, je gaat er te ver op in want nu ga ik me afvragen waarom je daar ook deo spuitEn koop eens gewoon een fatsoenlijke parfum dan hoef je ook niet heel je lichaam onder te sprayen
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, maar ik kijk wel bij de vrouwen!
Oké. Goed om te weten.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:24 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Mannen checken vrouwen, altijd en overal.
Geen idee... Heb ik eigenlijk nooit gedaan. Maar denk ik ook niet echt praktisch met mijn lengtequote:Op maandag 24 maart 2014 11:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat? Ieuwwww.....
Tja... ik wil gewoon dat ik fris ruik. Ook wanneer mensen dit soort dingen doen.
[ afbeelding ]
En ja, het is me opgevallen dat jongens wel vaker echt vlak achter me aan liepen op de trap. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat doen omdat er zo weinig ruimte is.
Je bent uit '88 en je hoort dit voor het eerstquote:
Het irriteert me niet echt, maar het valt me wel op. Daarom spuit ik daar altijd wat deo zodat het gewoon fris ruikt als iemand er met zijn hoofd in de buurt is.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Geen idee... Heb ik eigenlijk nooit gedaan. Maar denk ik ook niet echt praktisch met mijn lengteAls het je irriteert gewoon een scheet laten
Ik ben voorheen niet echt zo met mijn lichaam bezig geweest. Ik ben nu pas een beetje serieus bezig met afvallen en sporten enzo...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:27 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Je bent uit '88 en je hoort dit voor het eerst
quote:
Ahaquote:Op maandag 24 maart 2014 11:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben voorheen niet echt zo met mijn lichaam bezig geweest. Ik ben nu pas een beetje serieus bezig met afvallen en sporten enzo...
Gewoon schijt aan hebben en je ding doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:25 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga me vanavond dus nogal bekeken voelen in de sportschool.
Doe ik datquote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben en je ding doen.
Vrouwen en rechten in een zinquote:Op maandag 24 maart 2014 11:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Owwjeej, mijn Montelly-is-in-de-jaren-'50-blijven-hangen-radar ging net af.
De enige plek waar fatsoenlijke mannen voorgaan is bij trappen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat? Ieuwwww.....
Tja... ik wil gewoon dat ik fris ruik. Ook wanneer mensen dit soort dingen doen.
[ afbeelding ]
En ja, het is me opgevallen dat jongens wel vaker echt vlak achter me aan liepen op de trap. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat doen omdat er zo weinig ruimte is.
Ik neem aan dat je geen adductor en abductor in je schema hebt zitten?quote:
Alsof Adorabella zit te wachten op zo'n fossielquote:Op maandag 24 maart 2014 11:35 schreef Montelly het volgende:
Tenzij Adorabelle 8/10 is, anders ga ik haar niet whiteknighten
Ja, maar als ze je voorlaten dan kun je dat niet weigeren.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:38 schreef Renzoku het volgende:
[..]
De enige plek waar fatsoenlijke mannen voorgaan is bij trappen.
Vooral dat! Wat is dat fucking irritant!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:17 schreef Eleiko het volgende:
- eindeloos spullen bezet houden terwijl ze alleen maar met de smartphone aan het kutten zijn
Wat is dat?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen adductor en abductor in je schema hebt zitten?
Dat weet je wel gelijk dat ze niet bekend zijn met de etiquette.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar als ze je voorlaten dan kun je dat niet weigeren.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom neem je je smartphone eigenlijk mee te sporten? Dan weet je zeker dat er weinig van sporten terecht komt.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Vooral dat! Wat is dat fucking irritant!
Dames gaan voor is voor mij de etiquette...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:41 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Dat weet je wel gelijk dat ze niet bekend zijn met de etiquette.
Gewoon lachen en zeggen "hah nee ga jij maar eerst hoor".quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een idee. Bedankt voor het voorbeeld, ik denk dat ik die ga gebruiken dan. Weet ik zeker dat ze niet alleen maar mijn kont lopen te checken.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon lachen en zeggen "hah nee ga jij maar eerst hoor".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |