Wat probeer je nou te zeggen man? 1/3 rom? Slechte form? taffesduur?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:57 schreef fathank het volgende:
[..]
ga dan fatsoenlijk olympisch liften ipv dat halfbakken aftreksel met 1/3 rom en slechte form en ook nog eens taffesduur voor helemaal niks
PhD. Broscience?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vrouwen trainen dan meestal ook niet om een kleerkast te worden maar om lekker strak te blijven/worden en daar heb je lichte gewichten voor. Dat zouden er meer moeten doen, het zorgt ook voor leuk uitzicht tijdens het fitnessen.
Zeer onterechte klacht dus.
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen man? 1/3 rom? Slechte form? taffesduur?
die versleten rug zul je wel in je crossfitklasje hebben opgelopenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik heb een versleten rug dus 'kwou het maar effe niet doen
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:01 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, mijn fiets herken je uit duizenden. Gele omafiets met een zwarte print van hartvormige blaadjes. En zo'n rekje voorop.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
PPSSSTTT waar parkeer jij je fietsje dushi smatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja toetsenbord is naar zn grootje. gebruik schermtoetsenbord atmquote:
Precies. Ik vind het ook alleen maar vervelend als mensen naar me staren.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
Focus gewoon op je eigen workout joh, dan dat gestaar om je heen...
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, mijn fiets herken je uit duizenden. Gele omafiets met een zwarte print van hartvormige blaadjes. En zo'n rekje voorop.Ik zou hem liever gewoon sniffen dan alleen kijken dushiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit, alleen af en toe subtiel checken hoort erbijquote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het ook alleen maar vervelend als mensen naar me staren.
Je gaat daar toch heen om lekker te sporten, niet om vrouwen te bekijken?
Ik zou allebei doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon heel blij mee, vandaar dat ik 'm liet zienquote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik zou hem liever gewoon sniffen dan alleen kijken dushi
Je gaat om te sporten maar een mooie dame trekt natuurlijk wel de aandacht. Ik ga niet zitten staren ofzo.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee pik, dat was 15 à 20 jaar terug gewoon door werkenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:02 schreef fathank het volgende:
[..]
die versleten rug zul je wel in je crossfitklasje hebben opgelopen
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, alleen af en toe subtiel checken hoort erbij
Hadden jullie niet gewoon je mond kunnen houden? Nu heb ik dit allemaal in m'n achterhoofd wanneer ik vanavond te sporten gaquote:
dan zou ik beginnen met proper liftenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee pik, dat was 15 à 20 jaar terug gewoon door werken![]()
Ik zit overigens niet in een klasje, ik train alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |