quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen, dat als je er niet zo uit ziet, je misschien zelf ook wel moet realiseren dat wanneer er vetkwabben overheen vallen,je misschien toch een andere broek aan moet trekken.
Lol healthclubsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk Nog nooit iemand zonder shirt zien trainen. Op mijn vorige club waren mouwloze shirtjes zelfs verboden.
Deze man weet.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:57 schreef KaoloJoeka het volgende:
Vrouwen kunnen beter gewoon iedere avond neuken. Betere training.
Daar gaat het in deze niet om.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:02 schreef fathank het volgende:
Lol voor zo'n lichaam moet zo'n chick keihard werken vriend. Dat komt echt niet uit de lucht vallen met alleen maar goeie genen
Dat vrouwen geen ruk doen of oefeningen op hun dooie akkertje heeft vooral te maken met gebrekkige begeleiding. Ze weten gewoon niet beter en denken dat als ze met een barbell gaan trainen ze er gelijk uitzien als een IFBB proquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Daar gaat het in deze niet om.
Punt wat ik probeer te maken is dat een hoop meisjes/ jonge vrouwen in die sportscholen er vaak al als bonenstaak uitzien en dus eigenlijk een sportschool helemaal niet nodig hebben aangezien wat zij doen je ook gewoon buiten of thuis kan doen. Heb je echt geen sportschool voor nodig.
En volgens mij kwam naar een sportschool om vooral er af te vallen. M.a.w. mensen die het echt nodig hebben omdat thuis ze teveel worden afgeleid. Als jij er al goed uitziet en toch naar een sportschool gaat om zoals het heet "de boel op peil te houden/fit te blijven"dan kan je dat ook thuis of buitenshuis doen omdat die oefeningen je ook daar kan doen en niet perse in een sportschool.
Dus kom ik op het punt dat dit soort meisjes er vaak ook alleen maar komen om een beetje te pronken in hun strakke kledij zo van: "ik ben lekker hé.."![]()
Dat soort dames zijn wel erg nuttig trouwens. Als decoratie natuurlijk en om de boel rendabel te houden. Wel zou het beter zijn als er regels waren dat zij plaats moeten maken als er iemand wel echt wilt trainen. Geen toestellen of plaats innemen waar een man kan trainen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Punt wat ik probeer te maken is dat een hoop meisjes/ jonge vrouwen in die sportscholen er vaak al als bonenstaak uitzien en dus eigenlijk een sportschool helemaal niet nodig hebben aangezien wat zij doen je ook gewoon buiten of thuis kan doen. Heb je echt geen sportschool voor nodig.
En volgens mij kwam naar een sportschool om vooral er af te vallen. M.a.w. mensen die het echt nodig hebben omdat thuis ze teveel worden afgeleid. Als jij er al goed uitziet en toch naar een sportschool gaat om zoals het heet "de boel op peil te houden/fit te blijven"dan kan je dat ook thuis of buitenshuis doen omdat die oefeningen je ook daar kan doen en niet perse in een sportschool.
Dus kom ik op het punt dat dit soort meisjes er vaak ook alleen maar komen om een beetje te pronken in hun strakke kledij zo van: "ik ben lekker hé.."![]()
Dit en als een keer iemand zich met ze gaat bemoeien, krijgen ze slecht advies.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat vrouwen geen ruk doen of oefeningen op hun dooie akkertje heeft vooral te maken met gebrekkige begeleiding. Ze weten gewoon niet beter en denken dat als ze met een barbell gaan trainen ze er gelijk uitzien als een IFBB pro
Smith? Je bedoelt een handoekenrek zekerquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Dit en als een keer iemand zich met ze gaat bemoeien, krijgen ze slecht advies.
Zo zag ik gister nog een kerel zo'n squatend meisje weglokken en naar de Smith brengen.![]()
Jammer want ze was een paar mooie billen aan het trainen.
Dus als je al in shape bent verlies je je recht om te mogen sporten in de sportschool? wtf manquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik krijg zo het gevoel dat hij ooit een keer een (genante) boner heeft gehad in de sportschool, en nu een hekel heeft aan alle meiden in strakke sportkleding.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus als je al in shape bent verlies je je recht om te mogen sporten in de sportschool? wtf man
zo iets zal het wel zijn jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg zo het gevoel dat hij ooit een keer een boner heeft gehad in de sportschool, en nu een hekel heeft aan alle meiden in strakke sportkleding.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg zo het gevoel dat hij ooit een keer een (genante) boner heeft gehad in de sportschool, en nu een hekel heeft aan alle meiden in strakke sportkleding.
Er is serieus ergens een topic geweest van iemand die een stijfje kreeg op de leg pressquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg zo het gevoel dat hij ooit een keer een (genante) boner heeft gehad in de sportschool, en nu een hekel heeft aan alle meiden in strakke sportkleding.
Had dat ook met een vrouw te maken of krijg 'ie een boner van zichzelf?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is serieus ergens een topic geweest van iemand die een stijfje kreeg op de leg press
Geen idee, zo goed is m'n geheugen nou ook weer nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Had dat ook met een vrouw te maken of krijg 'ie een boner van zichzelf?
Wat is er mis met 2 kg gewichten?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:29 schreef vera166 het volgende:
Ja 2 kilo gewichten zijn onzin, het kijkt me dat elke vrouw dat omhoog kan krijgen.
Maar je moet het opbouwen toch? Ik begon ook met 4 kilo, kon gewoon geen 3x15 doen met meer. Daar kan niemand wat aan doen toch.
En dikke vrouwen die langzaam fietsen op zo'n ding en daarna idd weer helemaal koud worden heb ik ook een hekel aan.
Maar zie genoeg vrouwen die wel echt gemotiveerd zijn en behoorlijk zware gewichten tillen. Snap niet dat je daar wat op aan te merken hebt in de sportschool .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |