abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138121104
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef Robophatt het volgende:
PS waarom denk je anders dat er bijna geen enkele vrouw op het podium (BB) staat zonder implantaten? Niet omdat de borsten zo groot en stevig worden van het trainen.
Heb je het nu puur over bodybuilders? Want daar had ik het niet over.
Rustig aan.
pi_138121187
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Sommigen willen dat wel idd. Voornamelijk billen en borsten.

Maar wat iedereen die gaat fitnessen fout doet is dat ze denken dat je gewichten moet pakken die je nauwelijks omhoog krijgt. Niet waar. Als je een gewicht niet of nauwelijks omhoog krijgt is het te zwaar voor je. krijg je het minder dan 3 x 8 maal omhoog is het te zwaar voor je

Je hebt meer aan 4 x 12 maal een gewicht van 10 kg optillen dan 3 x 3 keer een gewicht van 50 kg.
:D :')
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_138121226
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heb je het nu puur over bodybuilders? Want daar had ik het niet over.
Daar vallen ook dames uit de bikini en fitnessklasse he. Laag vetpercentage. Mag toch hopen dat je onderhand begrijpt wat ik bedoel.
Borsten --> groot gedeelte vet
Sporten --> doel is bij de meeste vrouwen in ieder geval vet verliezen
Vet verliezen gebeurt over je hele lichaam --> Ook borsten worden kleiner. Huid krimpt niet altijd even goed mee zeker niet bij grotere borsten --> doei stevigheid

De vorm van de borstspieren is heel anders dan die van je borsten en het zal heeeeeeeeeeeel lang duren voordat je die zo groot hebt dat het daadwerklijk iets uit gaat maken voor de grootte van je borsten.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_138121240
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:29 schreef vera166 het volgende:
Ja 2 kilo gewichten zijn onzin, het kijkt me dat elke vrouw dat omhoog kan krijgen.

Maar je moet het opbouwen toch? Ik begon ook met 4 kilo, kon gewoon geen 3x15 doen met meer :'). Daar kan niemand wat aan doen toch.

En dikke vrouwen die langzaam fietsen op zo'n ding en daarna idd weer helemaal koud worden heb ik ook een hekel aan.
Maar zie genoeg vrouwen die wel echt gemotiveerd zijn en behoorlijk zware gewichten tillen. Snap niet dat je daar wat op aan te merken hebt in de sportschool .
Dit. Vandaag nog een vrouw setjes met 80kg zien squatten.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_138121271
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Daar vallen ook dames uit de bikini en fitnessklasse he. Laag vetpercentage. Mag toch hopen dat je onderhand begrijpt wat ik bedoel.
Borsten --> groot gedeelte vet
Sporten --> doel is bij de meeste vrouwen in ieder geval vet verliezen
Vet verliezen gebeurt over je hele lichaam --> Ook borsten worden kleiner.

De vorm van de borstspieren is heel anders dan die van je borsten en het zal heeeeeeeeeeeel lang duren voordat je die zo groot hebt dat het daadwerklijk iets uit gaat maken voor de grootte van je borsten.
Ja okay, de stevigheid wordt minder van de borsten, ik kan er alleen geen plaatjes van vinden op google van before and after pics.

Ik word er eerlijk totaal niet blij van als ik die borsten zie als ik ''weight loss and breasts'' intik op google.
Rustig aan.
pi_138121421
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja okay, de stevigheid wordt minder van de borsten, ik kan er alleen geen plaatjes van vinden op google van before and after pics.

Ik word er eerlijk totaal niet blij van als ik die borsten zie als ik ''weight loss and breasts'' intik op google.
Is niet fraai nee, maar zijn over het algemeen wel allemaal extreme gevallen. Als je gewoon bij 'web' kijkt zie je wel genoeg artikelen die daarover gaan. Het is eigenlijk alleen operatief te verhelpen.

Maar goed, dat zijn extreme gevallen die je daar ziet. Die vrouwen zijn waarschijnlijk tientallen kilo's afgevallen. Bij de meesten valt het wel mee, hoewel ze er zelf natuurlijk nooit echt blij mee zijn. Niet zozeer om het formaat, maar de vorm.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_138122040
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Dit. Vandaag nog een vrouw setjes met 80kg zien squatten.
squatten doe je niet met 2 kg nee. :')

Maar 80 kg bij oefening A staat niet gelijk aan 80 kg bij oefening B. Als je dat niet snapt heb je er niks te zoeken.

Daarom kun je niet zeggen dat gewichten van 2 kg onzin zijn. Dat ligt aan de oefening die je doet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138122133
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:38 schreef Robophatt het volgende:
Is niet fraai nee, maar zijn over het algemeen wel allemaal extreme gevallen. Als je gewoon bij 'web' kijkt zie je wel genoeg artikelen die daarover gaan. Het is eigenlijk alleen operatief te verhelpen.

Maar goed, dat zijn extreme gevallen die je daar ziet. Die vrouwen zijn waarschijnlijk tientallen kilo's afgevallen. Bij de meesten valt het wel mee, hoewel ze er zelf natuurlijk nooit echt blij mee zijn. Niet zozeer om het formaat, maar de vorm.
Je kunt beter van te dun naar slank gaan dan van te dik naar slank.

Maar ik vraag mij dus gewoon echt af hoe erg die stevigheid factor is als een vrouw van 1.75 van 80 kilo naar 70 kilo gaat bijvoorbeeld.
Rustig aan.
  maandag 24 maart 2014 @ 17:57:10 #209
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_138122198
Vrouwen kunnen beter gewoon iedere avond neuken. Betere training.
pi_138123355
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar 80 kg bij oefening A staat niet gelijk aan 80 kg bij oefening B. Als je dat niet snapt heb je er niks te zoeken.

Daarom kun je niet zeggen dat gewichten van 2 kg onzin zijn. Dat ligt aan de oefening die je doet.
Noem eens een oefening met die 2kg dan, ben wel benieuwd nu.
pi_138124167
die vrouwen worden voor hun komst betaald door de sportschool om de aanwezige mannen te motiveren snap het dan
pi_138125113
Omdat ieder fitness topic altijd uitloopt op haantjes gedrag en flirtende opmerkingen naar vermeend vrouwelijke users vroeg ik mij eigenlijk af of er een relatie is tussen fitness en sociale ontwikkeling?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  maandag 24 maart 2014 @ 18:59:06 #213
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_138125212
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:57 schreef voederbietel het volgende:
Omdat ieder fitness topic altijd uitloopt op haantjes gedrag en flirtende opmerkingen naar vermeend vrouwelijke users vroeg ik mij eigenlijk af of er een relatie is tussen fitness en sociale ontwikkeling?
Dan gaan de testosteronspiegels weer een beetje omhoog denk ik.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_138125255
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik voel altijd plaatsvervangende schaamte in fitness topics, dat herken jij vast.
  maandag 24 maart 2014 @ 19:00:09 #215
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_138125261
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Als je met testosteronspiegels piemels bedoelt, dan ja.
  maandag 24 maart 2014 @ 19:01:25 #216
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_138125330
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:00 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik voel altijd plaatsvervangende schaamte in fitness topics, dat herken jij vast.
Nou, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik tot nu toe alleen de OP en de laatste paar reacties heb gelezen. Maar ik weet ongeveer wat er zal staan ja.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_138125359
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik tot nu toe alleen de OP en de laatste paar reacties heb gelezen. Maar ik weet ongeveer wat er zal staan ja.
Bespaar je de moeite inderdaad maar.
  maandag 24 maart 2014 @ 19:37:37 #218
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138127492
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

2kg is voor elke oefening treurig. Op pinky-curls en vulvapresses na :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138131532
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef Serene het volgende:

[..]

Noem eens een oefening met die 2kg dan, ben wel benieuwd nu.
geen idee hoe het heet maar zet 1 been naar voren, de achterste op de bal van je voet. In beide handen een gewicht van twee kg. Maak nu sprintbewegingen met alleen je armen. Explosief dus als je arm voor je is explosief terugtrekken. Datzelfde als je arm achter je is. Explosief en snel. 4 x 1 minuut onafgebroken. Succes.

Of kom 10 minuten bij mij op de bokszak met gewichten van 1 kg om je pols. Na 10 minuten hou jij je vuisten niet meer hoog.

Bovenstaande werkt uiteraard alleen als het goed wordt uitgevoerd. Ik weet er nog wel een paar.

Als gewichten van 1 kg zinloos waren bestonden ze niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138131741
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

geen idee hoe het heet maar zet 1 been naar voren, de achterste op de bal van je voet. In beide handen een gewicht van twee kg. Maak nu sprintbewegingen met alleen je armen. Explosief dus als je arm voor je is explosief terugtrekken. Datzelfde als je arm achter je is. Explosief en snel. 4 x 1 minuut onafgebroken. Succes.

Of kom 10 minuten bij mij op de bokszak met gewichten van 1 kg om je pols. Na 10 minuten hou jij je vuisten niet meer hoog.

Bovenstaande werkt uiteraard alleen als het goed wordt uitgevoerd. Ik weet er nog wel een paar.

Zodoende. Ik miste even dat het om duuroefeningen ging :)
  maandag 24 maart 2014 @ 20:55:46 #221
157922 fathank
pi_138131912
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Lekker cardio doen
pi_138132171
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:10 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Jij bent dan vast het type die nat word van alle aandacht van zwetende, gespierde mannen. Maar ook vast het type die niet komt om serieus te trainen, maar gewoon een half uur op de fietsjes zit met de telefoon in de hand.

Als ik in de sportschool ben, dan ga ik trainen, niet praten. En ik weet dat vrouwen die serieus trainen er ook zo over denken. Niks irritanter dan elk kwartier je training moeten onderbreken voor een of andere gast die je weer aanspreekt.
Ik heb wel eens een gozer aangesproken voor small talk. :@ Ik voelde me wel schuldig omdat hij zo hard aan het trainen was ;(
  maandag 24 maart 2014 @ 21:05:41 #223
157922 fathank
pi_138132485
Lekker veel reps voor die spierspanning want vrouwen willen geen spieropbouw
pi_138132535
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:00 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een gozer aangesproken voor small talk. :@ Ik voelde me wel schuldig omdat hij zo hard aan het trainen was ;(
Haha :D Maar jij mag me altijd aanspreken in de gym.
pi_138150939
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:24 schreef Gowzah het volgende:
OK, topic nummer zoveel over vrouwen in de sportschool, maar ik wil het toch even kwijt.

WTF doen vrouwen in een fitnesszaal?? Doorgaans gebruiken ze gewichten die lichter zijn dan een koekepan en gaat alles poco poco. En dan dat getrut. Jasje uit, jasje aan, jasje uit en weer aan, alsof je van die geringe inspanning een zweetdruppel zou hebben geproduceerd die je zo af kan koelen dat je er een blaasontsteking van op kunt lopen. En lucht genoeg over hebben om de laatste modetrent met je medesportgleuf te bespreken.
Spieren krijgen ze er niet van, altans niet zonder hulpmiddelen en die reet wordt alleen maar dikker. Ga lekker hupsen in zo'n Zumbaklasje en bezet nmiet onnodig toestellen waarop je toch geen moer uitvoert.
Wat begrijp je niet dat die meisjes die tegenwoordig die fitness/sportscholen bevolken daar alleen komen om hun pas gekochte kleurige/elastische halters en broeken en lichaam die strak zitten te kunnen showen.Heeft totaal niets te maken me echt willen aftrainen. Meer show show trainen en anderen de ogen willen uitsteken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2014 11:59:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')