Heb je het nu puur over bodybuilders? Want daar had ik het niet over.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef Robophatt het volgende:
PS waarom denk je anders dat er bijna geen enkele vrouw op het podium (BB) staat zonder implantaten? Niet omdat de borsten zo groot en stevig worden van het trainen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Sommigen willen dat wel idd. Voornamelijk billen en borsten.
Maar wat iedereen die gaat fitnessen fout doet is dat ze denken dat je gewichten moet pakken die je nauwelijks omhoog krijgt. Niet waar. Als je een gewicht niet of nauwelijks omhoog krijgt is het te zwaar voor je. krijg je het minder dan 3 x 8 maal omhoog is het te zwaar voor je
Je hebt meer aan 4 x 12 maal een gewicht van 10 kg optillen dan 3 x 3 keer een gewicht van 50 kg.
Daar vallen ook dames uit de bikini en fitnessklasse he. Laag vetpercentage. Mag toch hopen dat je onderhand begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je het nu puur over bodybuilders? Want daar had ik het niet over.
Dit. Vandaag nog een vrouw setjes met 80kg zien squatten.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:29 schreef vera166 het volgende:
Ja 2 kilo gewichten zijn onzin, het kijkt me dat elke vrouw dat omhoog kan krijgen.
Maar je moet het opbouwen toch? Ik begon ook met 4 kilo, kon gewoon geen 3x15 doen met meer. Daar kan niemand wat aan doen toch.
En dikke vrouwen die langzaam fietsen op zo'n ding en daarna idd weer helemaal koud worden heb ik ook een hekel aan.
Maar zie genoeg vrouwen die wel echt gemotiveerd zijn en behoorlijk zware gewichten tillen. Snap niet dat je daar wat op aan te merken hebt in de sportschool .
Ja okay, de stevigheid wordt minder van de borsten, ik kan er alleen geen plaatjes van vinden op google van before and after pics.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daar vallen ook dames uit de bikini en fitnessklasse he. Laag vetpercentage. Mag toch hopen dat je onderhand begrijpt wat ik bedoel.
Borsten --> groot gedeelte vet
Sporten --> doel is bij de meeste vrouwen in ieder geval vet verliezen
Vet verliezen gebeurt over je hele lichaam --> Ook borsten worden kleiner.
De vorm van de borstspieren is heel anders dan die van je borsten en het zal heeeeeeeeeeeel lang duren voordat je die zo groot hebt dat het daadwerklijk iets uit gaat maken voor de grootte van je borsten.
Is niet fraai nee, maar zijn over het algemeen wel allemaal extreme gevallen. Als je gewoon bij 'web' kijkt zie je wel genoeg artikelen die daarover gaan. Het is eigenlijk alleen operatief te verhelpen.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja okay, de stevigheid wordt minder van de borsten, ik kan er alleen geen plaatjes van vinden op google van before and after pics.
Ik word er eerlijk totaal niet blij van als ik die borsten zie als ik ''weight loss and breasts'' intik op google.
squatten doe je niet met 2 kg nee.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Vandaag nog een vrouw setjes met 80kg zien squatten.
Je kunt beter van te dun naar slank gaan dan van te dik naar slank.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:38 schreef Robophatt het volgende:
Is niet fraai nee, maar zijn over het algemeen wel allemaal extreme gevallen. Als je gewoon bij 'web' kijkt zie je wel genoeg artikelen die daarover gaan. Het is eigenlijk alleen operatief te verhelpen.
Maar goed, dat zijn extreme gevallen die je daar ziet. Die vrouwen zijn waarschijnlijk tientallen kilo's afgevallen. Bij de meesten valt het wel mee, hoewel ze er zelf natuurlijk nooit echt blij mee zijn. Niet zozeer om het formaat, maar de vorm.
Noem eens een oefening met die 2kg dan, ben wel benieuwd nu.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
squatten doe je niet met 2 kg nee.
Maar 80 kg bij oefening A staat niet gelijk aan 80 kg bij oefening B. Als je dat niet snapt heb je er niks te zoeken.
Daarom kun je niet zeggen dat gewichten van 2 kg onzin zijn. Dat ligt aan de oefening die je doet.
Dan gaan de testosteronspiegels weer een beetje omhoog denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:57 schreef voederbietel het volgende:
Omdat ieder fitness topic altijd uitloopt op haantjes gedrag en flirtende opmerkingen naar vermeend vrouwelijke users vroeg ik mij eigenlijk af of er een relatie is tussen fitness en sociale ontwikkeling?
Ik voel altijd plaatsvervangende schaamte in fitness topics, dat herken jij vast.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan gaan de testosteronspiegels weer een beetje omhoog denk ik.
Als je met testosteronspiegels piemels bedoelt, dan ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan gaan de testosteronspiegels weer een beetje omhoog denk ik.
Nou, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik tot nu toe alleen de OP en de laatste paar reacties heb gelezen. Maar ik weet ongeveer wat er zal staan ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voel altijd plaatsvervangende schaamte in fitness topics, dat herken jij vast.
Bespaar je de moeite inderdaad maar.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik tot nu toe alleen de OP en de laatste paar reacties heb gelezen. Maar ik weet ongeveer wat er zal staan ja.
2kg is voor elke oefening treurig. Op pinky-curls en vulvapresses naquote:Op maandag 24 maart 2014 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
squatten doe je niet met 2 kg nee.
Maar 80 kg bij oefening A staat niet gelijk aan 80 kg bij oefening B. Als je dat niet snapt heb je er niks te zoeken.
Daarom kun je niet zeggen dat gewichten van 2 kg onzin zijn. Dat ligt aan de oefening die je doet.
geen idee hoe het heet maar zet 1 been naar voren, de achterste op de bal van je voet. In beide handen een gewicht van twee kg. Maak nu sprintbewegingen met alleen je armen. Explosief dus als je arm voor je is explosief terugtrekken. Datzelfde als je arm achter je is. Explosief en snel. 4 x 1 minuut onafgebroken. Succes.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef Serene het volgende:
[..]
Noem eens een oefening met die 2kg dan, ben wel benieuwd nu.
Zodoende. Ik miste even dat het om duuroefeningen gingquote:Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
geen idee hoe het heet maar zet 1 been naar voren, de achterste op de bal van je voet. In beide handen een gewicht van twee kg. Maak nu sprintbewegingen met alleen je armen. Explosief dus als je arm voor je is explosief terugtrekken. Datzelfde als je arm achter je is. Explosief en snel. 4 x 1 minuut onafgebroken. Succes.
Of kom 10 minuten bij mij op de bokszak met gewichten van 1 kg om je pols. Na 10 minuten hou jij je vuisten niet meer hoog.
Bovenstaande werkt uiteraard alleen als het goed wordt uitgevoerd. Ik weet er nog wel een paar.
Als gewichten van 1 kg zinloos waren bestonden ze niet.
Lekker cardio doenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
geen idee hoe het heet maar zet 1 been naar voren, de achterste op de bal van je voet. In beide handen een gewicht van twee kg. Maak nu sprintbewegingen met alleen je armen. Explosief dus als je arm voor je is explosief terugtrekken. Datzelfde als je arm achter je is. Explosief en snel. 4 x 1 minuut onafgebroken. Succes.
Of kom 10 minuten bij mij op de bokszak met gewichten van 1 kg om je pols. Na 10 minuten hou jij je vuisten niet meer hoog.
Bovenstaande werkt uiteraard alleen als het goed wordt uitgevoerd. Ik weet er nog wel een paar.
Als gewichten van 1 kg zinloos waren bestonden ze niet.
Ik heb wel eens een gozer aangesproken voor small talk.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jij bent dan vast het type die nat word van alle aandacht van zwetende, gespierde mannen. Maar ook vast het type die niet komt om serieus te trainen, maar gewoon een half uur op de fietsjes zit met de telefoon in de hand.
Als ik in de sportschool ben, dan ga ik trainen, niet praten. En ik weet dat vrouwen die serieus trainen er ook zo over denken. Niks irritanter dan elk kwartier je training moeten onderbreken voor een of andere gast die je weer aanspreekt.
Hahaquote:Op maandag 24 maart 2014 21:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een gozer aangesproken voor small talk.Ik voelde me wel schuldig omdat hij zo hard aan het trainen was
Wat begrijp je niet dat die meisjes die tegenwoordig die fitness/sportscholen bevolken daar alleen komen om hun pas gekochte kleurige/elastische halters en broeken en lichaam die strak zitten te kunnen showen.Heeft totaal niets te maken me echt willen aftrainen. Meer show show trainen en anderen de ogen willen uitsteken.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:24 schreef Gowzah het volgende:
OK, topic nummer zoveel over vrouwen in de sportschool, maar ik wil het toch even kwijt.
WTF doen vrouwen in een fitnesszaal?? Doorgaans gebruiken ze gewichten die lichter zijn dan een koekepan en gaat alles poco poco. En dan dat getrut. Jasje uit, jasje aan, jasje uit en weer aan, alsof je van die geringe inspanning een zweetdruppel zou hebben geproduceerd die je zo af kan koelen dat je er een blaasontsteking van op kunt lopen. En lucht genoeg over hebben om de laatste modetrent met je medesportgleuf te bespreken.
Spieren krijgen ze er niet van, altans niet zonder hulpmiddelen en die reet wordt alleen maar dikker. Ga lekker hupsen in zo'n Zumbaklasje en bezet nmiet onnodig toestellen waarop je toch geen moer uitvoert.
Lol voor zo'n lichaam moet zo'n chick keihard werken vriend. Dat komt echt niet uit de lucht vallen met alleen maar goeie genenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet dat die meisjes die tegenwoordig die fitness/sportscholen bevolken daar alleen komen om hun pas gekochte kleurige/elastische halters en broeken en lichaam die strak zitten te kunnen showen.Heeft totaal niets te maken me echt willen aftrainen. Meer show show trainen en anderen de ogen willen uitsteken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga vanaf morgen weer fitnessen
dit wilde ik even melden
Oh, dan meld ik bij deze ook even dat ik vanavond ga fitnessenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga vanaf morgen weer fitnessen
dit wilde ik even melden
Het zal wel voor een deel zijn om te showen, maar ik weet wel dat een strakke broek met hardlopen echt veel fijner is. Maarja, voor iets anders hoef je misschien niet zo nodig een strakke broek te dragen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet dat die meisjes die tegenwoordig die fitness/sportscholen bevolken daar alleen komen om hun pas gekochte kleurige/elastische halters en broeken en lichaam die strak zitten te kunnen showen.Heeft totaal niets te maken me echt willen aftrainen. Meer show show trainen en anderen de ogen willen uitsteken.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan meld ik bij deze ook even dat ik vanavond ga fitnessen.
Ik nietquote:
Ik zou eigenlijk gisteren gaan... maar door mijn uitstelgedrag was de sportschool net dicht toen ik klaar was om te gaanquote:
Als je als vrouw zijnde zo getraind bent dan mag je van mij altijd zo rondlopen. Vrouwen moeten enorm veel meer moeite erin stoppen om er enigszins gespierd uit te zien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het zal wel voor een deel zijn om te showen, maar ik weet wel dat een strakke broek met hardlopen echt veel fijner is. Maarja, voor iets anders hoef je misschien niet zo nodig een strakke broek te dragen.
Ohja, want mannen trainen altijd zonder shirt omdat het functioneel is?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus omdat we meer moeite moeten doen maakt het opeens niet meer uit hoe we rondlopen in de sportschool? Ik vind dat een beetje meten met twee maten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:52 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als je als vrouw zijnde zo getraind bent dan mag je van mij altijd zo rondlopen. Vrouwen moeten enorm veel meer moeite erin stoppen om er enigszins gespierd uit te zien.
Ik heb werkelijk Nog nooit iemand zonder shirt zien trainen. Op mijn vorige club waren mouwloze shirtjes zelfs verboden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ohja, want mannen trainen altijd zonder shirt omdat het functioneel is?
Dit + vrouwen niet als bron van motivatie gebruiken om net dat setje meer te doenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:43 schreef Onnozelaar het volgende:
Toestellen gebruiken.
Geen free weights gebruiken.
Vooral tijdens pull-ups is het populair hier. Ik vind het maar onsmakelijk in het geval van okselplakkaten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk Nog nooit iemand zonder shirt zien trainen. Op mijn vorige club waren mouwloze shirtjes zelfs verboden.
Vind ik ook niet gepast. Het is ook niet hygiënisch, eigenlijk zou de club op moeten treden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vooral tijdens pull-ups is het populair hier. Ik vind het maar onsmakelijk in het geval van okselplakkaten.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Vind ik ook niet gepast. Het is ook niet hygiënisch, eigenlijk zou de club op moeten treden.
Vrouwen die niet zo afgetraind zijn mogen er ook zo bij rondlopen hoor. Ik zeg alleen dat als je er zo uit ziet je altijd zo mag rondlopen. Met een dergelijk lichaam mag je trots zijn op wat je bereikt hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus omdat we meer moeite moeten doen maakt het opeens niet meer uit hoe we rondlopen in de sportschool? Ik vind dat een beetje meten met twee maten.
Ja, iederen die sport doet dat naakt omdat ze last hebben van ophopend zweet als ze een shirtje aantrekkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
Lekker man, al dat zweten ophopen onder je kleding.
Gewoon volledig naakt met gewichten aan de slag
Oh, dan ga ik voortaan ook van die hele strakke broekjes dragen. Zo'n topje nog meer even niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:16 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Vrouwen die niet zo afgetraind zijn mogen er ook zo bij rondlopen hoor. Ik zeg alleen dat als je er zo uit ziet je altijd zo mag rondlopen. Met een dergelijk lichaam mag je trots zijn op wat je bereikt hebt.
Ik moet ook wel zeggen, dat als je er niet zo uit ziet, je misschien zelf ook wel moet realiseren dat wanneer er vetkwabben overheen vallen,je misschien toch een andere broek aan moet trekken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik voortaan ook van die hele strakke broekjes dragen. Zo'n topje nog meer even niet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:22 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen, dat als je er niet zo uit ziet, je misschien zelf ook wel moet realiseren dat wanneer er vetkwabben overheen vallen,je misschien toch een andere broek aan moet trekken.
Lol healthclubsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk Nog nooit iemand zonder shirt zien trainen. Op mijn vorige club waren mouwloze shirtjes zelfs verboden.
Deze man weet.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:57 schreef KaoloJoeka het volgende:
Vrouwen kunnen beter gewoon iedere avond neuken. Betere training.
Daar gaat het in deze niet om.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:02 schreef fathank het volgende:
Lol voor zo'n lichaam moet zo'n chick keihard werken vriend. Dat komt echt niet uit de lucht vallen met alleen maar goeie genen
Dat vrouwen geen ruk doen of oefeningen op hun dooie akkertje heeft vooral te maken met gebrekkige begeleiding. Ze weten gewoon niet beter en denken dat als ze met een barbell gaan trainen ze er gelijk uitzien als een IFBB proquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Daar gaat het in deze niet om.
Punt wat ik probeer te maken is dat een hoop meisjes/ jonge vrouwen in die sportscholen er vaak al als bonenstaak uitzien en dus eigenlijk een sportschool helemaal niet nodig hebben aangezien wat zij doen je ook gewoon buiten of thuis kan doen. Heb je echt geen sportschool voor nodig.
En volgens mij kwam naar een sportschool om vooral er af te vallen. M.a.w. mensen die het echt nodig hebben omdat thuis ze teveel worden afgeleid. Als jij er al goed uitziet en toch naar een sportschool gaat om zoals het heet "de boel op peil te houden/fit te blijven"dan kan je dat ook thuis of buitenshuis doen omdat die oefeningen je ook daar kan doen en niet perse in een sportschool.
Dus kom ik op het punt dat dit soort meisjes er vaak ook alleen maar komen om een beetje te pronken in hun strakke kledij zo van: "ik ben lekker hé.."![]()
Dat soort dames zijn wel erg nuttig trouwens. Als decoratie natuurlijk en om de boel rendabel te houden. Wel zou het beter zijn als er regels waren dat zij plaats moeten maken als er iemand wel echt wilt trainen. Geen toestellen of plaats innemen waar een man kan trainen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Punt wat ik probeer te maken is dat een hoop meisjes/ jonge vrouwen in die sportscholen er vaak al als bonenstaak uitzien en dus eigenlijk een sportschool helemaal niet nodig hebben aangezien wat zij doen je ook gewoon buiten of thuis kan doen. Heb je echt geen sportschool voor nodig.
En volgens mij kwam naar een sportschool om vooral er af te vallen. M.a.w. mensen die het echt nodig hebben omdat thuis ze teveel worden afgeleid. Als jij er al goed uitziet en toch naar een sportschool gaat om zoals het heet "de boel op peil te houden/fit te blijven"dan kan je dat ook thuis of buitenshuis doen omdat die oefeningen je ook daar kan doen en niet perse in een sportschool.
Dus kom ik op het punt dat dit soort meisjes er vaak ook alleen maar komen om een beetje te pronken in hun strakke kledij zo van: "ik ben lekker hé.."![]()
Dit en als een keer iemand zich met ze gaat bemoeien, krijgen ze slecht advies.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat vrouwen geen ruk doen of oefeningen op hun dooie akkertje heeft vooral te maken met gebrekkige begeleiding. Ze weten gewoon niet beter en denken dat als ze met een barbell gaan trainen ze er gelijk uitzien als een IFBB pro
Smith? Je bedoelt een handoekenrek zekerquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Dit en als een keer iemand zich met ze gaat bemoeien, krijgen ze slecht advies.
Zo zag ik gister nog een kerel zo'n squatend meisje weglokken en naar de Smith brengen.![]()
Jammer want ze was een paar mooie billen aan het trainen.
Dus als je al in shape bent verlies je je recht om te mogen sporten in de sportschool? wtf manquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik krijg zo het gevoel dat hij ooit een keer een (genante) boner heeft gehad in de sportschool, en nu een hekel heeft aan alle meiden in strakke sportkleding.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dus als je al in shape bent verlies je je recht om te mogen sporten in de sportschool? wtf man
zo iets zal het wel zijn jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg zo het gevoel dat hij ooit een keer een boner heeft gehad in de sportschool, en nu een hekel heeft aan alle meiden in strakke sportkleding.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg zo het gevoel dat hij ooit een keer een (genante) boner heeft gehad in de sportschool, en nu een hekel heeft aan alle meiden in strakke sportkleding.
Er is serieus ergens een topic geweest van iemand die een stijfje kreeg op de leg pressquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik krijg zo het gevoel dat hij ooit een keer een (genante) boner heeft gehad in de sportschool, en nu een hekel heeft aan alle meiden in strakke sportkleding.
Had dat ook met een vrouw te maken of krijg 'ie een boner van zichzelf?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is serieus ergens een topic geweest van iemand die een stijfje kreeg op de leg press
Geen idee, zo goed is m'n geheugen nou ook weer nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Had dat ook met een vrouw te maken of krijg 'ie een boner van zichzelf?
Wat is er mis met 2 kg gewichten?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:29 schreef vera166 het volgende:
Ja 2 kilo gewichten zijn onzin, het kijkt me dat elke vrouw dat omhoog kan krijgen.
Maar je moet het opbouwen toch? Ik begon ook met 4 kilo, kon gewoon geen 3x15 doen met meer. Daar kan niemand wat aan doen toch.
En dikke vrouwen die langzaam fietsen op zo'n ding en daarna idd weer helemaal koud worden heb ik ook een hekel aan.
Maar zie genoeg vrouwen die wel echt gemotiveerd zijn en behoorlijk zware gewichten tillen. Snap niet dat je daar wat op aan te merken hebt in de sportschool .
Ja kloptquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat is er mis met 2 kg gewichten?
Gewicht is maar een cijfer, gaat er om hoe je het het zo effectief mogelijk en goed gebruikt.
En geen grap, maar jij bent een halve vent met dito genetics dus biologisch gezien ben je ook sterker dan een vrouw. Dit compenseer je door je uitermate vrouwelijke gedrag en defecten.
Verwarde je met adorabelle.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja klopt
En, oké. Nou? Waar komt dit opeens vandaan
quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Verwarde je met adorabelle.
Sorry..ik heb last van staar.
Ligt ook een beetje aan de oefening die je doet he. Bij walking lunges of squats zullen die twee kilo bijvoorbeeld weinig uitmaken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat is er mis met 2 kg gewichten?
Gewicht is maar een cijfer, gaat er om hoe je het het zo effectief mogelijk en goed gebruikt.
En geen grap, maar jij bent een halve vent met dito genetics dus biologisch gezien ben je ook sterker dan een vrouw. Dit compenseer je door je uitermate vrouwelijke gedrag en defecten.
Nou, waar ik soms fitness lopen er toch wel aparte vrouwen rond. Ben zelf niet echt gespierd, maar zij komen toch wel in de buurtquote:Op zondag 30 maart 2014 23:02 schreef Baje het volgende:
Subklacht: vrouwen die denken dat ze breed worden van bodybuilden
dat word je als vrouw dus niet, ook niet als je met zware gewichten aan de slag gaatquote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Shaminjo_ het volgende:
- d. geen brede bodybuilder te worden als de mannen die ik daar soms zag;
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat word je als vrouw dus niet, ook niet als je met zware gewichten aan de slag gaat
Ja no shit, natuurlijk krijg je bredere schouders als je traint. Maar voor je mee kunt gaan doen bij women's physique ben je toch al een heel eind verder en zul je toch echt heel wat meer moeten doen dan trainen met zware gewichten.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...ik heb echt wel bredere schouders gekregen hoor.. en dat komt niet omdat elk dag aan de shakes zat of andere suppletie gewoontes.
Het is deels gewoon genetisch.
Ik zeg niet dat je niet breder wordt, er gebeurt natuurlijk wel ietsquote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]...ik heb echt wel bredere schouders gekregen hoor.. en dat komt niet omdat elk dag aan de shakes zat of andere suppletie gewoontes.
Denken dat je als vrouw een brede bodybuilder wordt als je zware gewichten tilt : N. Simpelweg onmogelijk zonder spuitjes en pilletjes. Daarvoor maak je als vrouw veel te weinig testosteron voor aan.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Shaminjo_ het volgende:
Toch even op dit forum reageren, aangezien ik ook sinds mn 18e ofzo me heb ingeschreven voor de sportschool. De sportschool waar mannen én vrouwen welkom zijn! Daar ging ik dus wel af en toe sporten om als vrouw zijnde lichtere gewichten gebruiken om inderdaad de volgende redenen
Trouwens het is inderdaad ging, want ik ga me uitschrijven bij de sportschool. Heb zelf fitnisskits met gewichten etc. thuis en ga beginnen met hardlopen. Scheelt weer geld én tijd.
- a. op te bouwen
- b. energie te krijgen
- c. in vorm te komen en blijven
- d. geen brede bodybuilder te worden als de mannen die ik daar soms zag;
- e. wel als vrouw een beetje wasbordje te krijgen.
Ik ben en was geen vrouw in de sportschool die bang/vies was om te zweten en jasje aan en uit en aan en uit deed. Zweten is menselijk en hoort bij mannen én vrouwen.
Duidelijker punt kan ik niet maken. Punt. :p
Eens. Sommige vrouwen groeien vrij snel in de schouders. Hoeft niet perse lelijk te zijn. En sommige vrouwen zijn er blij mee omdat hun heupen/reet er minder dik door lijkt (heb ik me laten vertellen).quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee dat heet falen. Eigenlijk zou je eerst eens de koekepan thuis kunnen proberen, immers daar beginnen alle vrouwen mee toch?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:26 schreef Sarasi het volgende:
Ik fitness in de fitnesszaal. Ja, ik gebruik lichte(re) gewichten, dat heet opbouwen.
Nee, hun middel lijkt smaller. Maar dan moet je wel stoppen als je het perfecte zandloper-figuur hebt gekregen. Dan is zeker niet lelijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:07 schreef Eleiko het volgende:
En sommige vrouwen zijn er blij mee omdat hun heupen/reet er minder dik door lijkt (heb ik me laten vertellen).
Ik ben van een neigend naar peer shape naar fully zandloper figuur gegaan.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens. Sommige vrouwen groeien vrij snel in de schouders. Hoeft niet perse lelijk te zijn. En sommige vrouwen zijn er blij mee omdat hun heupen/reet er minder dik door lijkt (heb ik me laten vertellen).
Klopt! Ik krijg ook wel bredere schouders, zelf van hardlopenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Tnx voor de correctie -dquote:Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat word je als vrouw dus niet, ook niet als je met zware gewichten aan de slag gaat
Hehe you're right!quote:Op maandag 31 maart 2014 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Denken dat je als vrouw een brede bodybuilder wordt als je zware gewichten tilt : N. Simpelweg onmogelijk zonder spuitjes en pilletjes. Daarvoor maak je als vrouw veel te weinig testosteron voor aan.
Hij bedoelt vast, piano piano.quote:
picsquote:Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef Shaminjo_ het volgende:
Ik heb van mezelf al aardig zandlopersfiguur(tje), maar extra sporten om fit te blijven en energie te krijgen en stress te verminderen, kan nooit kwaad met sporten denk ik maar zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |