abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138248754
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Wat is er mis met 2 kg gewichten?
Gewicht is maar een cijfer, gaat er om hoe je het het zo effectief mogelijk en goed gebruikt.
En geen grap, maar jij bent een halve vent met dito genetics dus biologisch gezien ben je ook sterker dan een vrouw. Dit compenseer je door je uitermate vrouwelijke gedrag en defecten.
Ja klopt

En, oké. Nou? Waar komt dit opeens vandaan :')
  donderdag 27 maart 2014 @ 23:42:29 #277
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_138249139
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:34 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja klopt

En, oké. Nou? Waar komt dit opeens vandaan :')
Verwarde je met adorabelle.

Sorry :')..ik heb last van staar.
pi_138249243
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:42 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Verwarde je met adorabelle.

Sorry :')..ik heb last van staar.
:D ik dacht al, wow

Kan gebeuren hahaha
pi_138337050
Toch even op dit forum reageren, aangezien ik ook sinds mn 18e ofzo me heb ingeschreven voor de sportschool. De sportschool waar mannen én vrouwen welkom zijn! Daar ging ik dus wel af en toe sporten om als vrouw zijnde lichtere gewichten gebruiken om inderdaad de volgende redenen
Trouwens het is inderdaad ging, want ik ga me uitschrijven bij de sportschool. Heb zelf fitnisskits met gewichten etc. thuis en ga beginnen met hardlopen. Scheelt weer geld én tijd.

- a. op te bouwen
- b. energie te krijgen
- c. in vorm te komen en blijven
- d. geen brede bodybuilder te worden als de mannen die ik daar soms zag;
- e. wel als vrouw een beetje wasbordje te krijgen.

Ik ben en was geen vrouw in de sportschool die bang/vies was om te zweten en jasje aan en uit en aan en uit deed. Zweten is menselijk en hoort bij mannen én vrouwen.

Duidelijker punt kan ik niet maken. Punt. :p
pi_138339970
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Wat is er mis met 2 kg gewichten?
Gewicht is maar een cijfer, gaat er om hoe je het het zo effectief mogelijk en goed gebruikt.
En geen grap, maar jij bent een halve vent met dito genetics dus biologisch gezien ben je ook sterker dan een vrouw. Dit compenseer je door je uitermate vrouwelijke gedrag en defecten.
Ligt ook een beetje aan de oefening die je doet he. Bij walking lunges of squats zullen die twee kilo bijvoorbeeld weinig uitmaken.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_138344511
Ik snap die vrouwen echt niet, flinke compounds met losse gewichten moet je gewoon tot je maximale gewicht kunnen uitvoeren, daar krijg je echt geen rare spierballen of andere onevenwichtigheden van.
.
pi_138346341
Subklacht: vrouwen die denken dat ze breed worden van bodybuilden :')
pi_138346492
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:02 schreef Baje het volgende:
Subklacht: vrouwen die denken dat ze breed worden van bodybuilden :')
Nou, waar ik soms fitness lopen er toch wel aparte vrouwen rond. Ben zelf niet echt gespierd, maar zij komen toch wel in de buurt
pi_138346911
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Shaminjo_ het volgende:

dat word je als vrouw dus niet, ook niet als je met zware gewichten aan de slag gaat
  maandag 31 maart 2014 @ 01:47:03 #285
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_138351569
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

dat word je als vrouw dus niet, ook niet als je met zware gewichten aan de slag gaat
:')...ik heb echt wel bredere schouders gekregen hoor.. en dat komt niet omdat elk dag aan de shakes zat of andere suppletie gewoontes.

Het is deels gewoon genetisch.
pi_138353387
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

:')...ik heb echt wel bredere schouders gekregen hoor.. en dat komt niet omdat elk dag aan de shakes zat of andere suppletie gewoontes.

Ja no shit, natuurlijk krijg je bredere schouders als je traint. Maar voor je mee kunt gaan doen bij women's physique ben je toch al een heel eind verder en zul je toch echt heel wat meer moeten doen dan trainen met zware gewichten.
Je komt in feite al vrij snel op een bepaald punt, maar daarna wordt het steeds harder werken om groter en droger te worden.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_138354385
Ik zeg het wel als ze weg zijn TS, dan kun je van je zolder af.
pi_138355118
quote:

[..]

Ik zeg niet dat je niet breder wordt, er gebeurt natuurlijk wel iets _O- Maar een vrouwelijke bodybuilder word je echt niet zo maar, daar moet je keihard voor trainen+ goed eten.
  maandag 31 maart 2014 @ 10:15:38 #289
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138355295
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Shaminjo_ het volgende:
Toch even op dit forum reageren, aangezien ik ook sinds mn 18e ofzo me heb ingeschreven voor de sportschool. De sportschool waar mannen én vrouwen welkom zijn! Daar ging ik dus wel af en toe sporten om als vrouw zijnde lichtere gewichten gebruiken om inderdaad de volgende redenen
Trouwens het is inderdaad ging, want ik ga me uitschrijven bij de sportschool. Heb zelf fitnisskits met gewichten etc. thuis en ga beginnen met hardlopen. Scheelt weer geld én tijd.

- a. op te bouwen
- b. energie te krijgen
- c. in vorm te komen en blijven
- e. wel als vrouw een beetje wasbordje te krijgen.

Ik ben en was geen vrouw in de sportschool die bang/vies was om te zweten en jasje aan en uit en aan en uit deed. Zweten is menselijk en hoort bij mannen én vrouwen.

Duidelijker punt kan ik niet maken. Punt. :p
Denken dat je als vrouw een brede bodybuilder wordt als je zware gewichten tilt : N. Simpelweg onmogelijk zonder spuitjes en pilletjes. Daarvoor maak je als vrouw veel te weinig testosteron voor aan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138356394
quote:

[..]

Eens. Sommige vrouwen groeien vrij snel in de schouders. Hoeft niet perse lelijk te zijn. En sommige vrouwen zijn er blij mee omdat hun heupen/reet er minder dik door lijkt (heb ik me laten vertellen).
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 31 maart 2014 @ 12:51:43 #291
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_138359068
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:26 schreef Sarasi het volgende:
Ik fitness in de fitnesszaal. Ja, ik gebruik lichte(re) gewichten, dat heet opbouwen. :')
Nee dat heet falen. Eigenlijk zou je eerst eens de koekepan thuis kunnen proberen, immers daar beginnen alle vrouwen mee toch?
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_138361540
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:07 schreef Eleiko het volgende:
En sommige vrouwen zijn er blij mee omdat hun heupen/reet er minder dik door lijkt (heb ik me laten vertellen).
Nee, hun middel lijkt smaller. Maar dan moet je wel stoppen als je het perfecte zandloper-figuur hebt gekregen. Dan is zeker niet lelijk.
.
  maandag 31 maart 2014 @ 18:32:40 #293
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_138370792
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:07 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Eens. Sommige vrouwen groeien vrij snel in de schouders. Hoeft niet perse lelijk te zijn. En sommige vrouwen zijn er blij mee omdat hun heupen/reet er minder dik door lijkt (heb ik me laten vertellen).
Ik ben van een neigend naar peer shape naar fully zandloper figuur gegaan.

I like.
pi_138382761
quote:

[..]

Klopt! Ik krijg ook wel bredere schouders, zelf van hardlopen :)
pi_138382837
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 23:12 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Tnx voor de correctie -d ;) En klopt, gelukkig maar van niet dat ik al te breed wordt :p kan ik tenminste nog ongestoord thuis met mn gewichtjes aan de slag!
pi_138382873
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Denken dat je als vrouw een brede bodybuilder wordt als je zware gewichten tilt : N. Simpelweg onmogelijk zonder spuitjes en pilletjes. Daarvoor maak je als vrouw veel te weinig testosteron voor aan.
Hehe you're right! :)
pi_138387911
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:25 schreef Aiciu het volgende:

[..]

weet je wel wat dat betekend? :')
Hij bedoelt vast, piano piano. ;)
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_138388348
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:30 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Neuroscience.
yooo zullen we onze wetenschappen combineren en kanker genezen
pi_138456349
Ik heb van mezelf al aardig zandlopersfiguur(tje) :D, maar extra sporten om fit te blijven en energie te krijgen en stress te verminderen, kan nooit kwaad met sporten denk ik maar zo! :)
pi_138456374
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:09 schreef Shaminjo_ het volgende:
Ik heb van mezelf al aardig zandlopersfiguur(tje) :D, maar extra sporten om fit te blijven en energie te krijgen en stress te verminderen, kan nooit kwaad met sporten denk ik maar zo! :)
pics
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')