abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138118517
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:41 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Doe dan lief tegen me.

quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:30 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ook geen gelul aub, get it, gelul :D
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 24 maart 2014 @ 16:26:01 #177
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_138118593
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:29 schreef vera166 het volgende:
Ja 2 kilo gewichten zijn onzin, het kijkt me dat elke vrouw dat omhoog kan krijgen.

Maar je moet het opbouwen toch? Ik begon ook met 4 kilo, kon gewoon geen 3x15 doen met meer :'). Daar kan niemand wat aan doen toch.

En dikke vrouwen die langzaam fietsen op zo'n ding en daarna idd weer helemaal koud worden heb ik ook een hekel aan.
Maar zie genoeg vrouwen die wel echt gemotiveerd zijn en behoorlijk zware gewichten tillen. Snap niet dat je daar wat op aan te merken hebt in de sportschool .
Als een vrouw er een beetje goed uitziet dan krijgt ze wel meer dan 2 kilo omhoog.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_138118640
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik kan jou oefeningen leren waar je als je ze goed doet die 2 kilo niet meer omhoog krijgt.

Het gaat niet om hoeveel gewicht, het gaat erom dat je je oefening goed doet en VOORAL niet te zwaar traint. En als vrouw wil je geen spieropbouw, alleen spierspanning.

Ik fitness all 13 jaar, sommige oefeningen doe ik ook met 2 kg.

Ik krijg jou binnen 10 minuten huilend op de grond met gewichten van 1 kg.
Twijfel ik niet aan. Maar ik heb het over gangbare oefeningen zegmaar. Niet te ingewikkeld. Je snapt me vast wel.

Sommige vrouwen willen wel spieropbouw trouwens.
pi_138118667
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Als een vrouw er een beetje goed uitziet dan krijgt ze wel meer dan 2 kilo omhoog.
:') :D heb over het algemeen een hekel aan deze opmerkingen maar moest toch lachen :')
pi_138118839
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:27 schreef vera166 het volgende:

[..]

Twijfel ik niet aan. Maar ik heb het over gangbare oefeningen zegmaar. Niet te ingewikkeld. Je snapt me vast wel.

Sommige vrouwen willen wel spieropbouw trouwens.
Sommigen willen dat wel idd. Voornamelijk billen en borsten.

Maar wat iedereen die gaat fitnessen fout doet is dat ze denken dat je gewichten moet pakken die je nauwelijks omhoog krijgt. Niet waar. Als je een gewicht niet of nauwelijks omhoog krijgt is het te zwaar voor je. krijg je het minder dan 3 x 8 maal omhoog is het te zwaar voor je

Je hebt meer aan 4 x 12 maal een gewicht van 10 kg optillen dan 3 x 3 keer een gewicht van 50 kg.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 24 maart 2014 @ 16:41:05 #181
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_138119205
Eigenlijk schaamt TS zich.
Hij tilt en drukt minder weg dan de meeste tjciky's en kan daardoor niet stoer doen en proberen deze bitches zijn hol in te sleuren om ze daarna uit te kunnen gaan wonen.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_138119411
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Sommigen willen dat wel idd. Voornamelijk billen en borsten.

Maar wat iedereen die gaat fitnessen fout doet is dat ze denken dat je gewichten moet pakken die je nauwelijks omhoog krijgt. Niet waar. Als je een gewicht niet of nauwelijks omhoog krijgt is het te zwaar voor je. krijg je het minder dan 3 x 8 maal omhoog is het te zwaar voor je

Je hebt meer aan 4 x 12 maal een gewicht van 10 kg optillen dan 3 x 3 keer een gewicht van 50 kg.
I know. Mij gaat het prima af hoor. Morgen sta ik er weer heen en weer te zeulen met mn 6 kilo :') :D
Iedereen begint ergens.
  maandag 24 maart 2014 @ 16:48:59 #183
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138119510
quote:

[..]

Ik kan jou oefeningen leren waar je als je ze goed doet die 2 kilo niet meer omhoog krijgt.

Het gaat niet om hoeveel gewicht, het gaat erom dat je je oefening goed doet en VOORAL niet te zwaar traint. En als vrouw wil je geen spieropbouw, alleen spierspanning.

:D _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138119554
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Vrouwen trainen dan meestal ook niet om een kleerkast te worden maar om lekker strak te blijven/worden en daar heb je lichte gewichten voor. Dat zouden er meer moeten doen, het zorgt ook voor leuk uitzicht tijdens het fitnessen.

Zeer onterechte klacht dus.
Waz met jou!
  maandag 24 maart 2014 @ 16:52:03 #185
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_138119627
quote:

[..]

_O- _O-
  maandag 24 maart 2014 @ 17:01:22 #186
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_138120032
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:12 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dit is niet echt een alfa-reactie :D
Wat betekent alfa nou weer :? ?
pi_138120064
quote:

[..]

Ja als je me er een paar keer flink mee in m'n gezicht ramt misschien.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_138120102
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:01 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja als je me er een paar keer flink mee in m'n gezicht ramt misschien.
zonder jou aan te raken zonder geweld.

Door alleen de oefeningen te doen die ik je zeg krijg ik jou huilend op de grond met 1 gewicht van kg. Minder dan 10 minuten heb ik nodig.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138120154
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Door alleen de oefeningen te doen die ik je zeg krijg ik jou huilend op de grond met 1 gewicht van kg. Minder dan 10 minuten heb ik nodig.
10 minuten is ook gewoon een duurtraining... Lijkt mij niet de opzet.
Rustig aan.
pi_138120187
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Heeft dan dus geen ene flikker meer met dat gewicht te maken, maar met de oefening.

En dat hele lulverhaal over spierinspanning en spiergroei bij vrouwen mag je ook voor je houden.
1. Je borsten worden niet steviger als je daar meer spieren ontwikkelt, je raakt over het algemeen juist stevigheid kwijt door daling in je vetpercentage. Iets wat je wel of niet voor lief kunt nemen als vrouw, maar het gebeurt nu eenmaal.
2. Vrouwen willen wel spiergroei alleen beseffen ze dat niet omdat ze dan denken aan mannelijke bodybuilders.
3. Spierinspanning vs spiergroei, wat?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_138120403
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:05 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Heeft dan dus geen ene flikker meer met dat gewicht te maken, maar met de oefening.

En dat hele lulverhaal over spierinspanning en spiergroei bij vrouwen mag je ook voor je houden.
1. Je borsten worden niet steviger als je daar meer spieren ontwikkelt, je raakt over het algemeen juist stevigheid kwijt door daling in je vetpercentage. Iets wat je wel of niet voor lief kunt nemen als vrouw, maar het gebeurt nu eenmaal.
2. Vrouwen willen wel spiergroei alleen beseffen ze dat niet omdat ze dan denken aan mannelijke bodybuilders.
3. Spierinspanning vs spiergroei, wat?
Stop er maar mee, hoor.
pi_138120446
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:09 schreef Yiha het volgende:

[..]

Stop er maar mee, hoor.
Waarmee?
pi_138120476
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:10 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Waarmee?
Stevigheid verliezen.
pi_138120532
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:11 schreef Yiha het volgende:

[..]

Stevigheid verliezen.
Oke omdat jij het zegt dan
pi_138120534
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:10 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Waarmee?
Ik vind het een beetje jammer dat vrouwen zo enorm geobsedeerd lijken te zijn over de CC's van hun borsten, klein maar fijn. *O*
Rustig aan.
pi_138120640
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje jammer dat vrouwen zo enorm geobsedeerd lijken te zijn over de CC's van hun borsten, klein maar fijn. *O*
Zeg toch niet dat het mij iets interesseert? Zeg alleen dat zijn hele verhaal over spieren ontwikkelen in borsten en billen onzin is, want dat heeft niets met je rondingen of wat dan ook te maken. Nouja, je billen natuurlijk wel, maar flink borstspieren kweken doet weinig voor je borsten. Over het algemeen worden ze gewoon kleiner omdat je vet verliest, tenminste dat is wat de meeste vrouwen proberen te doen in de sportschool.
Daarnaast is het voor vrouwen met grotere borsten gewoon vervelend om daar flink af te vallen omdat ze niet gewoon kleiner worden, maar vooral minder stevig. Het is niet alsof die huid flink meekrimpt.
pi_138120698
nee die gewichten waar jij mee traint ga je vrouwen mee krijgen :')

gr gr je fitness instructeur
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_138120737
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:16 schreef Robophatt het volgende:
Daarnaast is het voor vrouwen met grotere borsten gewoon vervelend om daar flink af te vallen omdat ze niet gewoon kleiner worden, maar vooral minder stevig. Het is niet alsof die huid flink meekrimpt.
Maar als jij borstspieren gaat trainen train je niet selectief daar vet weg hoor?
En het spierweefsel onder de borsten wordt ook groter, dat kun je zelfs bij mij zien... Tis niet super veel maar alsnog.

Overall denk ik dat ik de kleine mogelijk nadelige effecten op de stevigheid van de borst verwaarloosbaar vind tov de positieve effecten op het totale plaatje.

Sowieso dat gemierenneuk over borsten.. Tis niet dat je ze muteert ofzo.
En ik dacht juist dat veel vrouwen met grotere borsten juist blij zouden zijn met wat kleinere?
Rustig aan.
pi_138120875
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar als jij borstspieren gaat trainen train je niet selectief daar vet weg hoor?
En het spierweefsel onder de borsten wordt ook groter, dat kun je zelfs bij mij zien... Tis niet super veel maar alsnog.

Overall denk ik dat ik de kleine mogelijk nadelige effecten op de stevigheid van de borst verwaarloosbaar vind tov de positieve effecten op het totale plaatje.
Alsjeblieft zeg hou op met die woorden in mijn mond te leggen.
Je traint niet selectief vet op je borst weg, dat kan niet eens. Maar als jij over je hele lichaam vet verliest verlies jij dat ook in je borsten en bij de meeste vrouwen - zeker met grotere borsten - zal dat een aardig verschil maken.
Het is absoluut niet verwaarloosbaar, lees maar eens op bodybuilding websites in logs van vrouwen of op BB fora voor vrouwen het is een van de grootste nadelen aan het vetverlies. Zo simpe is het nu eenmaal.

Ja de borst wordt groter door spierweefsel mara die spier zit ONDER de borst niet er in. Dat betekent dus dat het voor de vorm van de borst niet uitmaakt, die huid wordt niet op de juiste plekken opgevuld. Het zal nooit compenseren voor wat je kwijtraakt.

Ik ben een vrouw, ik train ook al een aantal jaar en ik ken het probleem.

Op je edit:
Houd nu eens op met grote vs kleinere borsten want dat is het probleem helemaal niet. Het probleem is stevig vs minder stevig tot slap. Als je het echt graag wil weten moet je maar googlen op voor en na plaatjes en dan zie je precies wat het probleem is. Duidelijker kan ik het niet voor je maken.

PS waarom denk je anders dat er bijna geen enkele vrouw op het podium (BB) staat zonder implantaten? Niet omdat de borsten zo groot en stevig worden van het trainen.
pi_138121071
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef Robophatt het volgende:
Houd nu eens op met grote vs kleinere borsten want dat is het probleem helemaal niet. Het probleem is stevig vs minder stevig tot slap
Als ik vrouwen zo nu en dan hoor over hun borsten draait alles juist om de CC voor hun.
Ik spreek je niet tegen verder hoor, het zal best waar zijn dat het een erg negatieve impact kan hebben op de stevigheid, maar als je niet mooi dik bent lijkt mij dat altijd de moeite om die borsten dan maar voor lief te nemen...

Ik zal wel wat plaatjes zoeken op google als dat lukt...
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')