abonnement Unibet Coolblue
pi_138002682
The Capital of the World:



<plaatjes in ieder geval tijdelijk weg>
(thnx to wytze voor deze guide)



Hotels in NYC

Hotel Carter

http://www.carterhotel.com/

Goedkoop hotel met zeer gunstige ligging, 150 m van times square. W 43rd st. 7 ave - 8 ave. Hotel heeft de benodigde basics, en de bedden zijn zeer aangenaam. De kamers zien er wel wat oud uit, en de badkamer glimt niet, maar daar is de prijs dat ook naar. Er is een tv in de kamer maar je kan daar haast nix op ontvangen. (eigen ervaring)

The New Yorker

http://www.newyorkerhotel.com/

Centraal gelegen, ruime kamers maar niet supernieuw.

Hotel Pennsylvania

http://www.hotelpenn.com/

Goede ervaringen, na de renovatie mooier dan New Yorker Hotel.

Milford Plaza

http://www.milfordplaza.com

Ongeveer 1300 kamer, en kost ongeveer 100 dollar per nacht. Er schijnen veel stewardessen te slapen! Hebben ook een eigen reisburo, die korting kan regelen!

Southgate Suite Hotel

Southgate Suite Hotel, 371 Seventh Avenue.

Grote kamers, enorm bed met dito tv (met goede ontvangst.. plus game mogelijkheden). Kamers $ 189,- .. luxe entree, netjes, perfect. Enig nadeel vond ik de piepkleine badkamertjes. Damn, nu ben ik niet dik, maar enigszins gezette mensen hebben een probleem!

Novotel

http://www.novotel.com/novotel/index.html

Ik ben in het Novotel geweest. Het ligt vlakbij Time Square en Central Park. Kwaliteit van het ontbijt e.d. weet ik niet. Ze hebben in ieder geval wel een restaurant waar je kan ontbijten. Ook een winkeltje waar je de krant kan kopen en wat snoep. Onze kamer had uitzicht op Time Square. Kamer was groot genoeg, net zoals de douche. TV m�t HBO! Receptie werden we goed geholpen. Tevens een fitnissruimte en computer met internet. En een servicebalie waar je kan reserveren voor bustours e.d.

Website vermeld volgende prijs: Price of rooms* : 199 USD >> 359 USD. Wellicht dat het met arrangementen anders ligt. Ik was tevreden en geef het hotel een 8.

Uitgaan

Webster Hall
Grote Club waar veel grote namen hebben gestaan. 19 to Enter 21 to drink. Entree $10 Dollar voor mannen. Vrouwen gratis
Capaciteit 2500 Mensen
http://www.websterhall.com

Cream NYC
Exclusieve Club. VIP gasten moeten 21 zijn. Verder staat er niks bij Capaciteit ongeveer 1000 mensen.
http://www.creamnyc.com

quote:
Afgelopen keer naar een nieuwe club geweest in Meatpacking district, Tanjune. Erg goed bevallen, supersfeer en dat mis ik toch vaak in deze 'High-profile' clubs. Verder:

- Cain (Chelsea): Ook een hele ontspannen sfeer, maar zeker de moeite waard. Eigenlijk voornamelijk tafels, maar dat doet de sfeer hier juist goed (mijn favoriet)
- Bungalow 8: Enige die ik echt nog moet zien, standaard hang-out voor wat bekende mensen en aapjes kijken is altijd leuk. Waarschijnlijk moeilijkste deur van het lijstje, zie het als een uitdaging
- Marquee (Chelsea): Glitter & Glamour, zit vlakbij Cain en Pink Elephant
- Pink Elephant (Chelsea): Goeie club, onmogelijk deurbeleid, de reden waarom ik na 1 keer niet meer terug ben geweest
- Tanjune (Meatpacking): Nieuwe tent, trekt direct een hoop mensen! Is me erg goed bevallen, mijn nummer 2 na Cain door de relaxte sfeer, maar wel een tough door
- Milk & Honey: Goeie cocktails, enorm aparte ervaring (google maar even). Ik heb het nummer ergens nog liggen, zonder nummer geen entree
- Crobar: Grote tent, mooie aankleding, maar mij iets te massaal
- PM (Meatpacking): Iets makkelijker binnen komen, leuk publiek, minder flashy (meatpacking)
- 230 Fifth: Grootste rooftop van NY, prachtig uitzicht, helaas slechte cocktails, leuk voor een vroege borrel met mooi weer
- Gansevoort Hotel Rooftop (Meatpacking): Wederom rooftop, midden in meatpacking dus goed om door te gaan naar Tanjune/PM

Nou ja, dit zijn wel aardig de 'hotspots' van NY op het moment, hoewel ik er ongetwijfeld nog genoeg mis. Bij alle clubs eigenlijk lastig binnenkomen, dus zorgen dat je op de lijst staat (een telefoontje van tevoren is voldoende). Als je alleen met je vriendinnetje bent, komt het vervolgens wel goed. Anders zorgen voor even aantal mannen en vrouwen, tenzij je je credit card wilt trekken en een tafel met een hoop flessen drank betaalt, dan kom je ook wel makkelijk binnen. Dat laatste klinkt heel erg duur, maar valt vaak nog wel mee. Als je alleen met kerels gaat drinken, kom je bij Marquees weg voor 120 dollar de neus, zit je met een beetje mazzel wel naast een celebrity, heb je een relaxte tafel met bediening en genoeg drank om je te misdragen (maar let wel, bouncers zijn niet lief in NY).
Korting

New York City Pass
Voor een vast bedrag mag je met die pass gratis in alle grote attracties van New York. Het scheelt een hoop geld, en vaak ook wachttijden. Bij benadering zijn de prijzen:

1 dag $69
2 dagen $99
3 dagen $125
7 dagen $165

Klik hier om de pas aan te vragen, actuele prijzen te bekijken en van kortingen op de hoogte te blijven.

Studenten korting

Met je OV en studentenpas verschillende kortingen!

Internetkorting

Als je, 30 dagen voor vertrek, hier je gegevens invult:

Krijg je een kortingskaart van $20, te besteden aan eten of ESPN-artikelen en een koeltasje. Daarnaast krijg je een gamecard met 40 punten erop, waarmee je in de ESPNZONE spelletjes kunt spelen (boxen enzo).
Toch mooi een keer goedkoop eten of een leuk T-shirt voor nop!

Bezienswaardigheden

Restaurants/eetgelegenheden:
• B.B. King Blues Club & Grill
• Hard Rock Cafe
• Cold Stone Creamery
• Juniors Restaurant
• Planet Hollywood (Prijzen zijn redelijk)

Musea:
• American Museum of the Moving Image (Museum over o.a. films)
• Museum of Television & Radio (Museum over TV enz)
• Solomon R. Guggenheim Museum (Bekendste museum van NY)
• South Street Seaport Museum (Hier liggen mooie ouder handelschepen)
• Statue of Liberty and Ellis Island Immigration Museum (Vrijheidsbeeld en een interessant museum met aantal NL'rs in NY)
• Intrepid Sea, Air & Space Museum (Hier ligt een groot vliegdekschip)

• Winkels/warenhuizen:
• Bloomingdales (Groot warenhuis, wat duurder dan Macy's)
• Macy*s Herald Square Visitors Center (Grootste warenhuis ter wereld, dus wel de moeite waard lijkt me)
Woodbury Common Premium Outlets/ Short Line/ Coach USA Bus (Kledingwinkel met interessant lage prijzen)
• Manhattan Mall (Groot winkelcentrum met glazen liften)
Century 21 Department Store (Kledingwinkel met interessant lage prijzen)

Dierentuinen:
• Bronx Zoo (Grootste dierentuin ter wereld, zo vermeld de site, wel een bezoek waard lijkt me)
• Central Park Zoo (Andere grote dierentuin)

Stadstoertjes:
• Circle Line Sightseeing Cruises (Zoals eerder aangegeven in dit topic: DE boottrip, met name de 3 uurs versie)
• Gray Line New York (Toer met dubbeldekker door de stad en rijdt langs de bezienswaardigheden)
• Helicopter Flight Services Inc. (Met de helicopter over en rond Manhattan vliegen)
• Liberty Helicopter Tours (Met de helicopter over en rond Manhattan vliegen)
• New York Water Taxi (Boot met typisch taxi uiterlijk die je rond Manhattan vaart)
• New York Visions Sightseeing Tours (Een bus die je door verschillende wijken kan rijden en langs de bekendste bezienswaardigheden rijdt.
On Location Tours (Movie, serie en nog wat tours met een bus, misschien wel leuk. Er stond ergens Sopranos tour)
• New York Skyride (IMAX idee, maar dan een soort virtuele tour door de stad, volgens mij wel leuk)

Gebouwen te bezichtigen:
• Carnegie Hall Tours (Hele grote operazaal, misschien ff kort een kijkje nemen)
• Empire State Building Observation Deck (Spreekt voor zich)
• Madison Square Garden, All Access Tour (Is wel interessant volgens mij, oude bokswedstrijden, basketballstadion enz. Leuk om op foto vast te leggen)
• NBC Experience Store (Kunnen ze je met blue sceen projecteren als gast bij Jay Leno en dat op foto zetten, leuk voor thuis)
NBC Studio Tour (Alle grote studios van de TV in de VS, je kunt misschien nog een stukje zien van iets in pre-productie)
• Rockefeller Center Tour (volgens mij wel interessant, misschien dat iemand er wat meer over kan vertellen)
• Tour at Lincoln Center (Groot opera gebouw ofzo, misschien leuk om ff bij de stoppen)
• United Nations Tour (Bij iedereen wel bekend, misschien ff een kijkje nemen)
• Grand Central Station (heel groot trein/metrostation)
• Times Square (adembenemend!)
• Ground Zero (spreekt voor zich)
• Yankee Stadium

Wijken/Parken:
• Little Italy (Pizza)
• Chinatown (Ook lekker eten)
• Central Park (spreekt ook voor zich)
• Battery Park ( rustig parkje op het punte van Manhattan met uitzicht over de zee)

Misschien dat mensen hier wat aan kunnen toevoegen of weghalen. Of maak een eigen lijst met de leuke dingen. Misschien iets voor in de OP.

Misschien dat mensen ook tegenvallers/afrader kunnen aangeven (op deze lijst).

Vervoer

Subway
Het slimste en snelste is met de metro, brengt je bijna overal voor weinig geld.
7-day fun pass: 29 dollar. Mag je een week lang met de metro/bus (geen express-bus)
Zie voor meer info: http://www.mta.info/metrocard/mcgtreng.htm

Taxi
En dan zijn er ook nog taxis, wat iedereen minstens 1 keer gedaan moet hebben!
Initial fare.............$2.50
Each 1/5 mile (4 blocks).$0.30
Each 1 minute idle.......$0.20
Night surcharge..........$0.50 (after 8pm until 6am)
Additional riders........FREE

Luchthavens in New York

Manieren om er te komen:
JFK
Newark
La Guardia

de nieuwe termijn voor paspoort 6 maanden (was 3) en het visum mbt biometrische kenmkerken

Vliegtickets van en naar New York

www.skybreakers.nl
www.ebookers.nl
www.dreizen.nl
www.cheaptickets.nl
www.americanairlines.com
www.klm.nl
www.expedia.nl
www.vliegwinkel.nl
www.continental.com
www.delta.com
www.unitedairlines.nl
vliegtickets.pagina.nl

Foto's New York van FOK users!

MaxMark
Kre$J
Jaguarized
Keijs
mr.Marcus
Cidex
renz0r
WooZ
mechatronics
jakkeluchtgitaar
Dennisskyscrapers 1
Dennisskyscrapers 2
Dennisskyscrapers 3
Dennisskyscrapers 4
Dr_Evil
Dr_Evil 2
Dr_Evil 3
miss_sly
edsuit
Max-Westerman

Reviews van hotels in New York

www.tripadvisor.com

Meeting in New York

New York (mini)meet

Vorige NYC topics

New York City Part I
New York City Part II
New York City Part III
New York City Part IV
New York City Part V
New York City Part VI
New York City Part VII
New York City Part VIII
New York City Part IX
New York City Part IIV
New York City Part XVI
New York City Part XIX
New York City Part XX
New York City Part XXI
New York City Part XXII
New York City Part XXIII
New York City Part XXIV
New York City Part XXV
New York City Part XXVI
New York City Part XXVII
New York City Part XXVIII
New York City Part XXIX
New York City Part XXX
New York City Part XXXII
New York City Part XXXIII
New York City Part XXXIV
New York City part XXXV
New York City part XXIX
New York City part XL
New York City Part XLI
New York City Part XLII
New York City Part XLVIII
New York City Part XLIX

Deze OP is hier te vinden
pi_138002732
Heb even topic gekaapt; maar was bezig met typen van bericht en kon ineens niet meer posten want topic vol. :P

Maar hieronder dus:

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:27 schreef Mula het volgende:
Iemand een idee wat een normale prijs is voor een vliegticket NYC in september? Zat 6 sept heen, vrijdag 19 sept terug. Non-stop vliegen vanaf Amsterdam. Ik kom nu uit op ¤730 met KLM of Delta. Is het nog te verwachten dat dat gaat zakken?
Icelandair kan goedkoop; met Skyscanner bijvoorbeeld ¤488, maar dan heb je de heenvlucht een overstaptijd op Reykjavik van 11 uur (23:30 t/m 10:30 's ochtends). Geen aanrader dus.

Je kunt ook met US Airways voor ¤516 met normale overstaptijden.
Overigens heb ik met KLM vanaf AMS op dezelfde data een retour voor ¤677.
  † In Memoriam † vrijdag 21 maart 2014 @ 13:33:52 #3
240917 Mula
pi_138003190
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 13:21 schreef Iemand91 het volgende:
Heb even topic gekaapt; maar was bezig met typen van bericht en kon ineens niet meer posten want topic vol. :P

Maar hieronder dus:

[..]

Icelandair kan goedkoop; met Skyscanner bijvoorbeeld ¤488, maar dan heb je de heenvlucht een overstaptijd op Reykjavik van 11 uur (23:30 t/m 10:30 's ochtends). Geen aanrader dus.

Je kunt ook met US Airways voor ¤516 met normale overstaptijden.
Overigens heb ik met KLM vanaf AMS op dezelfde data een retour voor ¤677.
Icelandair is inderdaad goedkoop, maar overstappen gaat hem niet worden. Het is de bedoeling om in NYC te overnachten op weg naar Las Vegas, dus het is wel handig om zo vroeg mogelijk in NYC aan te komen.

Ik geloof dat het de vroege KLM of Deltavlucht uit Amsterdam moet gaan worden. Die is qua tijden perfect. Alleen; nu boeken of toch nog kijken of de prijzen gaan dalen?
pi_138005037
Ik wacht meestal tot 3 maanden voor gewenste vetrekdata (speling van 5 dagen) de meeste vluchten zijn dan nog redelijk qua prijs mocht er geen strakke aanbieding voorbij komen.
Hooray for boobies!
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:29:51 #5
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138025316
Een Esta is toch 2 jaar geldig? Vorig jaar in Usa geweest en net geboekt voor New York in Juli/aug.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:50:19 #6
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_138026328
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef egelhond het volgende:
Een Esta is toch 2 jaar geldig? Vorig jaar in Usa geweest en net geboekt voor New York in Juli/aug.
Dacht geldig zolang je paspoort geldig is.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_138028257
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef Katth het volgende:

[..]

Dacht geldig zolang je paspoort geldig is.
nope, 2 jaar
  zaterdag 22 maart 2014 @ 11:50:10 #8
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138034674
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:29 schreef egelhond het volgende:
Een Esta is toch 2 jaar geldig? Vorig jaar in Usa geweest en net geboekt voor New York in Juli/aug.
2 jaar, je kunt 'm ook opnieuw opvragen online :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 22 maart 2014 @ 21:59:47 #9
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_138056949
LET OP: voor de snelle en flexibele beslisser zijn nu extreem goedkope retourtickets naar o.a NYC verkrijgbaar (soms zelfs beneden 250 euro. Ja, je leest het goed: benéden 250 euro). Vertrekpunt is echter wel vanuit Kopenhagen, Oslo of Stockholm en vóór morgen moeten de tickets geboekt zijn. Daarbij moet een eventuele reis ook voor 20 april plaatsvinden.

http://www.holidaypirates(...)roud-trip-taxes-incl
  zondag 23 maart 2014 @ 00:42:59 #10
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138062657
Leuk maar dan moet je dus eerst naar kopenhagen, oslo of stockholm. Word een hele trip.

Ik zoek nog een hotel/motel/studio of wat dan ook voor 28 juli tm 3 augustus voor 2 personen. Wat raden jullie aan?
Hoef geen luxe ofzo. Normale kamer met fatsoenlijk bed is genoeg. Doe er toch alleen maar slapen.

Buiten Manhattan betaal je stuk minder. Wat is een goede wijk wat met openbaar vervoer goed te doen is om in ny te komen?

[ Bericht 17% gewijzigd door egelhond op 23-03-2014 09:29:24 ]
pi_138066216
Queens
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_138066587
Harlem en ook long island zijn goed te doen qua prijs en vervoer
Hooray for boobies!
  zondag 23 maart 2014 @ 10:34:52 #13
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138066835
hoe is brooklyn? heb dit hostel op het oog: http://www.nylofthostel.com/english/the_hostel
Die metro weekkaart is die ook geldig naar brooklyn?

[ Bericht 14% gewijzigd door egelhond op 23-03-2014 10:58:50 ]
pi_138068307
7 hele dagen en ook in brooklyn. Alles ten oosten van manhattan zelfs. New jersey en alles ten westen van manhattan is de pas niet heldig
Hooray for boobies!
  zondag 23 maart 2014 @ 18:07:12 #15
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138080731
Vandaag tickets geboekt voor de crown. Wat is mooi te combineren met bezoek aan ellis island en vrijheidsbeeld ( crown ) ?
  zondag 23 maart 2014 @ 18:14:00 #16
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_138081019
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:07 schreef egelhond het volgende:
Vandaag tickets geboekt voor de crown. Wat is mooi te combineren met bezoek aan ellis island en vrijheidsbeeld ( crown ) ?
9/11 memorial en Wall Street. Is allemaal op loopafstand van Battery Park.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 23 maart 2014 @ 18:47:35 #17
51286 w00h00
Digital man!
pi_138082401
Iemand nog adviezen voor een sport evenement dat ik echt moet bezoeken tijdens mijn eerste bezoek aan New York?

Yankees is een goede optie natuurlijk, maar die spelen dan 's middags en ik begreep dat het dan toch minder indrukwekkend is dan 's avonds?
pi_138083942
china town, little italy en soho zijn ook redelijk in de buurt. korte metrorit of even doorstappen
Hooray for boobies!
pi_138084786
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:47 schreef w00h00 het volgende:
Iemand nog adviezen voor een sport evenement dat ik echt moet bezoeken tijdens mijn eerste bezoek aan New York?

Yankees is een goede optie natuurlijk, maar die spelen dan 's middags en ik begreep dat het dan toch minder indrukwekkend is dan 's avonds?
Ik ben naar een wedstrijd van de Knicks ik vond dat niet zo heel boeiend.
Ijshockey was een betere keuze geweest denk ik..
Maar jij gaat volgens mij in de zomer hè?

quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:14 schreef Katth het volgende:

[..]

9/11 memorial en Wall Street. Is allemaal op loopafstand van Battery Park.
dit idd.
En die heli pier ligt ook in de buurt, handig voor als je een vlucht wil maken.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2014 20:02:35 ]
  zondag 23 maart 2014 @ 20:21:34 #20
51286 w00h00
Digital man!
pi_138086780
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 19:43 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ik ben naar een wedstrijd van de Knicks ik vond dat niet zo heel boeiend.
Ijshockey was een betere keuze geweest denk ik..
Maar jij gaat volgens mij in de zomer hè?

[..]

dit idd.
En die heli pier ligt ook in de buurt, handig voor als je een vlucht wil maken.
Eind mei.
  zondag 23 maart 2014 @ 20:23:20 #21
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138086880
Basketball is meeste actie, qua doelpunten. IJshockey ook wel leuk, maar gaat zo fuckin snel :D
En ze scoren weinig. Honkbal is saaaaai.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138086909
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:21 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Eind mei.
Dan is het ijshockey afgelopen volgens mij..
Ik hoor vaak van veel mensen daf American football wel tof vinden om mee te maken..
pi_138087142
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:24 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Dan is het ijshockey afgelopen volgens mij..
Ik hoor vaak van veel mensen daf American football wel tof vinden om mee te maken..
Is alleen in herfst/winter. College sports ook herfst/winter/ tot begin april. Maar in NYC weinig fatsoenlijke college teams.

Baseball is van alle amerikaanse sporten (zeker als je er niets van afweet/snapt) doooodelijk saai. Daarom is het ook meer een socializing avondje vaak. Eten en met je buren/kennisen kletsen en af en toe wat honkslagen zien. 80% van tijd slaan ze mis of balls en is het supertraag.
pi_138087631
Ik vlieg in de zomer van Dusseldorf naar JFK met AirBerlin.
Nu zat ik die vlucht op te zoeken en ik zag dat ze vaak te laat vertrekken.. Soms een paar minuten maar soms ook 1 of 2 uur maar vandaag is die bijna 7 uur te laat vertrokken :')

Iemand van jullie ervaring met deze vlucht?
pi_138107919
Ja afgelopen maand mee gevlogen, vertrok prima op tijd. Ik heb nog nooit zo relaxed ingecheckt als op DUS, wat een verademing in vergelijking met AMS.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_138108696
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik vlieg in de zomer van Dusseldorf naar JFK met AirBerlin.
Nu zat ik die vlucht op te zoeken en ik zag dat ze vaak te laat vertrekken.. Soms een paar minuten maar soms ook 1 of 2 uur maar vandaag is die bijna 7 uur te laat vertrokken :')

Iemand van jullie ervaring met deze vlucht?
ik heb de eerste keer NY gevlogen met Air Berlin... Heerlijk. Goede service en alles op tijd. Heb toen zelfs nog 150 euro korting gekregen omdat onze eerste vlucht gecanceld was.

Tweede keer United. En nu KLM. Ik probeer ze allemaal maar ff.
Be brave. Be kind.
  maandag 24 maart 2014 @ 11:54:16 #27
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_138109104
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:24 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Dan is het ijshockey afgelopen volgens mij..
Ik hoor vaak van veel mensen daf American football wel tof vinden om mee te maken..
Tenzij de NY Rangers ver komen in de play offs, maar dat verwacht ik niet :P
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 24 maart 2014 @ 11:55:38 #28
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_138109143
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef Esje-lief het volgende:

[..]

ik heb de eerste keer NY gevlogen met Air Berlin... Heerlijk. Goede service en alles op tijd. Heb toen zelfs nog 150 euro korting gekregen omdat onze eerste vlucht gecanceld was.

Tweede keer United. En nu KLM. Ik probeer ze allemaal maar ff.
Ik heb alleen ervaring met Delta en KLM, maar ik vond KLM echt top!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 24 maart 2014 @ 12:33:27 #29
67174 Dos37
Come on Twente
pi_138110232
Ik vloog met Delta en vond dat top, had geen scherm voor me maar dat zijn echt van die dingen die ik niet mis. Ik heb een iPad daar zet ik de films op die ik wil kijken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_138123741
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik vlieg in de zomer van Dusseldorf naar JFK met AirBerlin.
Nu zat ik die vlucht op te zoeken en ik zag dat ze vaak te laat vertrekken.. Soms een paar minuten maar soms ook 1 of 2 uur maar vandaag is die bijna 7 uur te laat vertrokken :')

Iemand van jullie ervaring met deze vlucht?
Ik ga half april mee op die vlucht en zag inderdaad dat er 7 uur vertraging was...damn!
pi_138125962
Ervaring met united, delta en air berlin. Air berlin is vanaf DUS echt geweldig, rustig, vlotte service en alles op tijd. Enig nadeel waren de stoelen en dan vooral de afstand. 1.89 lang en moest met de benen wijd zitten omdat de afstand net te kort was. Entertainment was goed te noemen, ook het extra zakje met oordoppen, dekentje en nog wat andere zaken was zeer attent.

Bij de amerikanen was dat beter geregeld maar daar staat dan tegenover dat de service met een smile aan board toch een stuk minder is.
Hooray for boobies!
  maandag 24 maart 2014 @ 20:19:19 #32
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_138129803
Vraagje: is een retourvlucht naar NYC vanuit Brussel inclusief 4 hotelovernachtingen in het Red Roof Inn Queens voor circa 710 euro per persoon duur voor de laatste decade van april ... ? Op Ticketspy las ik dat Expedia nu kortingen op 'pakketreizen' (vliegticket + hotel) aanbiedt.
pi_138133787
ticketspy is natuurlijk ook niet helemaal onafhankelijk maar klinkt op zich redelijk. wat als je hotel en vlucht los van elkaar zoekt, kom je dan ook op dezelfde prijs uit?
Hooray for boobies!
  maandag 24 maart 2014 @ 21:41:56 #34
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_138134709
Los is duurder; retourtickets beneden de 600 euro vanaf Amsterdam, Brussel en Düsseldorf zijn behoorlijk schaars geworden voor eind-april. Zal onder de streep een paar honderd euro schelen denk ik.
pi_138135179
*O* Yessss, zojuist vliegtickets en hotel geboekt *O*
Eind september 10 dagen naar de gaafste stad van de wereld *O* O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:27:25 #36
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138161583
Hier aanbiedingen vlucht met 4* hotel:

http://travelbird.nl/1763(...)&utm_source=zanoxcps
pi_138163435
Topaanbieding met je hotel op anderhalf uur van NY......
Hooray for boobies!
pi_138163935
Morgen is het eindelijk zo ver! Voor de eerste keer naar New York! *O* *O* *O*
pi_138165840
Veeeeel plezier!!
Be brave. Be kind.
pi_138175731
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik vlieg in de zomer van Dusseldorf naar JFK met AirBerlin.
Nu zat ik die vlucht op te zoeken en ik zag dat ze vaak te laat vertrekken.. Soms een paar minuten maar soms ook 1 of 2 uur maar vandaag is die bijna 7 uur te laat vertrokken :')

Iemand van jullie ervaring met deze vlucht?
Ik vond het heel relaxed. Dusseldorf is een chill vliegveld inderdaad. Wel lelijke stewardessen en weinig beenruimte.
pi_138183948
Ik ben zelf niet met air berlin geweest, maar heb wel van familie gehoord dat als je boven de 185 bent je reis erg lang duurt, veel te weinig beenruimte. Service en het eten zijn daarentegen wel top en volgens hun beter dan klm,delta,lufthansa.

Zelf ben ik met delta heen en klm terug geweest. KLM is wel vele male beter qua stoelen en service. Delta was iets krapper, maar wel goed eten. Nadeel van delta was dat Amerikanen snel vinden dat ze ergens recht op hebben, wat dan ook weer zo behandeld wordt door het personeel.

(ik paste maar net in een stoel, de vrouw voor me wilde liggen maar dat gaat dus niet. Ze blijft dus doorduwen waarop ik die stoel een gooi geef. Krijg ik van een steward te horen dat ze er recht op heeft blablabla...)
PSN: Metal_Akilla
pi_138184047
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:45 schreef Ooi86 het volgende:
Morgen is het eindelijk zo ver! Voor de eerste keer naar New York! *O* *O* *O*
Veel plezier!!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:58:10 #43
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_138185762
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:45 schreef Ooi86 het volgende:
Morgen is het eindelijk zo ver! Voor de eerste keer naar New York! *O* *O* *O*
veel plezier!
ik ben aan het aftellen... nog 18 dagen :D
pi_138186968
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:58 schreef sproetjes het volgende:

[..]

veel plezier!
ik ben aan het aftellen... nog 18 dagen :D
Nog 154 dagen *O*
pi_138187103
Nog 33 dagen!! Hahahaha
Be brave. Be kind.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:30:36 #46
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_138188220
Nog ### dagen :{
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:46:43 #47
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138192269
https://www.paperflies.com/paperguide/dusseldorf/new-york.html

Daar is ie dan. In mei voor 478 euro! Dusseldorf rechtstreekse vlucht van 15 mei tot... kan je kiezen. Suxes!
pi_138192911
als je via airberlin.de of flugladen.de (zoek ook ff op een kortings coupon) kun je al vanaf 430
Hooray for boobies!
pi_138203817
Nog 179 dagen!
Shit hee, hoe ga ik dat volhouden? :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_138266664
Net terug van 12 nachten NY... Weer een hele belevenis. Een stad die nooit gaat vervelen.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 19:24:30 #51
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138272131
Vertel, wat zijn de 5 mooiste dingen van NY. of 10 :)
pi_138298929
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:24 schreef egelhond het volgende:
Vertel, wat zijn de 5 mooiste dingen van NY. of 10 :)
Ik vind het heel belangrijk om een bepaald gevoel te hebben bij een stad. Zo vind ik Union Square bij lange na niet het mooiste stukje van de stad, maar wel het meest gezellige. Zeker op een mooie lente avond als de bankjes vol zitten, het park in bloei staat en de straatartiesten hun kunsten op het plein vertonen. Bryant Park vind ik ook helemaal geweldig, maar als het geen weer is om lekker buiten te zitten in de zon, dan verliest het een beetje zijn charme.

Zal later nog eens met top 5 lijstjes komen wat betreft 'mooi', 'gezellig' en 'lekker' ;)
  zondag 30 maart 2014 @ 21:53:47 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_138342426
Ga ook naar NY op vakantie voor een paar dagen. Daarna een auto huren en (met 2 tussenstops ofzo) naar South Carolina rijden om een vriend op te zoeken. Vervolgens auto achterlaten en een vlucht terug naar NY en weer terug naar huis.

Kennen jullie hotel St. James en is het wat? Zit in een zijstraat van Times Square. Vind hotels in Manhattan wel duur, 150 euro per nacht ben je wel kwijt, zonder ontbijt :X
  maandag 31 maart 2014 @ 08:49:09 #54
51286 w00h00
Digital man!
pi_138353709
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef leolinedance het volgende:
Ga ook naar NY op vakantie voor een paar dagen. Daarna een auto huren en (met 2 tussenstops ofzo) naar South Carolina rijden om een vriend op te zoeken. Vervolgens auto achterlaten en een vlucht terug naar NY en weer terug naar huis.

Kennen jullie hotel St. James en is het wat? Zit in een zijstraat van Times Square. Vind hotels in Manhattan wel duur, 150 euro per nacht ben je wel kwijt, zonder ontbijt :X
Over twee maanden weet ik het, want dan zit ik een week in St. James. Recensies zagen er prima uit, niet heel bijzonder volgens mij maar goede locatie en dat vonden wij met name belangrijk. Als ik in NY ben was ik niet van plan om de hele dag op m'n hotelkamer te zitten. :D
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:22:39 #55
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138419821
Wat zijn leuke clubs om uit te gaan? Eventueel in Brooklyn. Denk dat we toch wel 6 van de 6 nachten een drankje gaan doen :)
pi_138438604
Top 5 - Gezellig

1) Union Square
2) Bryant Park
3) Battery Park
4) Central Park
5) SoHo

Top 5 - Lekker

1) Whole Foods
2) Shake Shack
3) Ben's Pizzeria
4) Off The Wall Frozen Yoghurt
5) Eileen's Cheesecake
  woensdag 2 april 2014 @ 17:03:25 #57
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_138440363
Battery Park is nu één grote teringzooi wegens renovaties, maar geloof best dat het er erg mooi kan zijn als ook alle moestuintjes in volle bloei zijn.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_138442253
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:03 schreef Katth het volgende:
Battery Park is nu één grote teringzooi wegens renovaties, maar geloof best dat het er erg mooi kan zijn als ook alle moestuintjes in volle bloei zijn.
Vorige week was het inderdaad een beetje somber. En héél koud en de moestuintjes lagen er een beetje doods bij. Volgens mij hebben die veel schade ondervonden van Sandy.
pi_138444836
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef leolinedance het volgende:
Ga ook naar NY op vakantie voor een paar dagen. Daarna een auto huren en (met 2 tussenstops ofzo) naar South Carolina rijden om een vriend op te zoeken. Vervolgens auto achterlaten en een vlucht terug naar NY en weer terug naar huis.

Kennen jullie hotel St. James en is het wat? Zit in een zijstraat van Times Square. Vind hotels in Manhattan wel duur, 150 euro per nacht ben je wel kwijt, zonder ontbijt :X
Toevallig één nacht aldaar moeten overbruggen paar weken terug. Je weet gelijk waarom het een hotel in een lagere prijsklasse is (bedden, douche, lift, algehele allure), maar het is nergens onveilig, de baas is een behulpzame en zichzelf goed verkopende versie van George Costanza, en de locatie is perfect, met zo'n beetje alle Midtown-trekpleisters op 5-10-15 minuten loopafstand. Geen zorgen over maken.
  woensdag 2 april 2014 @ 21:33:25 #60
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_138451563
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:20 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Toevallig één nacht aldaar moeten overbruggen paar weken terug. Je weet gelijk waarom het een hotel in een lagere prijsklasse is (bedden, douche, lift, algehele allure), maar het is nergens onveilig, de baas is een behulpzame en zichzelf goed verkopende versie van George Costanza, en de locatie is perfect, met zo'n beetje alle Midtown-trekpleisters op 5-10-15 minuten loopafstand. Geen zorgen over maken.
Mooi zo! Bedankt voor de info.
pi_138535623
Kun je met de NY pass attracties meerdere keren bezoeken of hebben ze dat verandert?
Ik kan mij herinneren dat je in het verleden bijvoorbeeld iedere dag gratis naar het observatie deck van het ESB kon gaan.

Het valt mij sowieso op dat bepaalde dingen er niet meer tussen staan in 2006 zat de Central Park zoo en het VN gebouw er volgens mij ook bij, nu niet meer ;(
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:43:54 #62
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_138535772
Nee, maar één keer.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_138535943
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:43 schreef Katth het volgende:
Nee, maar één keer.
Oh beetje jammer dan -O-
pi_138537541
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:20 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Toevallig één nacht aldaar moeten overbruggen paar weken terug. Je weet gelijk waarom het een hotel in een lagere prijsklasse is (bedden, douche, lift, algehele allure), maar het is nergens onveilig, de baas is een behulpzame en zichzelf goed verkopende versie van George Costanza, en de locatie is perfect, met zo'n beetje alle Midtown-trekpleisters op 5-10-15 minuten loopafstand. Geen zorgen over maken.
Jammer dat hij in sept al volgeboekt is

Iemand nog meer tips voor een oke hotel? Hoeft niet persee op times square ofzo maar niet al te afgelegen :)
pi_138539227
Mensen al de high line op gegaan? Schijnt erg tof te zijn.
  zondag 6 april 2014 @ 12:15:18 #66
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_138564450
Ik wil eigenlijk hier op een kamer een canvas ophangen van New York, maar als Nederlander wil ik er natuurlijk niet teveel knaken voor neerleggen. Uiteraard heb ik genoeg leuke foto's gemaakt, maar ik zoek eigenlijk iets vanuit een helikopter en dan vanaf South Manhattan richting het noorden. Nu heeft IKEA een canvas hiervan, maar dat is van 1961... weet iemand iets meer recent (2014 zou helemaal mooi zijn) en niet direct voor een smak geld?



Aan de andere kant is deze van 1961 toch ook wel gaaf. Empire State Building is goed te zien, alleen natuurlijk geen WTC en al helemaal geen 1 WTC. Meh, volgens mij heb ik denk ik al een keus gemaakt. :+ 55 eurootjes is dan geen geld.
  zondag 6 april 2014 @ 17:04:18 #67
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_138576243
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef andreas612 het volgende:
Mensen al de high line op gegaan? Schijnt erg tof te zijn.
Mja, persoonlijk vond ik het zelf wel oké maar tof vind ik net iets te veel credits. Het is netjes aangelegd en op de route kom je leuke street art etc. tegen, maar na een blok of 10 heb je het wel weer gezien.
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
pi_138577720
Ik ben inmiddels weer een paar dagen terug. Wat een stad.... Heb het gevoel dat hij nu pas binnen aan het komen is. Heel onwerkelijk dat ik er ben geweest. Anyway, ik zat in net Roosevelt hotel nabij Grand Central Station. Heel fijn hotel en als ik dan toch een paar kritiekpunten moet noemen zou ik zeggen dat het beter geïsoleerd zou moeten worden tegen geluid van de straatkant (enkel glas) en dat de 2 persoonsbedden wel wat groter mogen (waren nu 1.40). Het was wel heel netjes en schoon! Elke dag grondige reiniging van de kamer en ook heel behulpzaam personeel. Zou er zo weer naartoe gaan.

Mijn top 5 van attracties/buurten:
- top of the rock
- Soho - highline
- Chelsea foodmarket
- Central park (op de fiets verkend)
- brooklyn bridge

(Maar natuurlijk ook WTC, moma, 5th ave, times square, etc)

We zijn ook lekker wezen eten. Oa bij Maze in the London (restaurant van Gordon Ramsey), bij Tony's (Italiaans eetcafé) en ook wezen borrelen bij TGIF. En natuurlijk ook magnolia bakery, taartjes en koekjes in Chelsea market en nog veel meer.

Het was geweldig!
pi_138577884
pics? ;) daar over gesproken, niemand post eigenlijk nog pics hier van zijn of haar trip naar NY. Zal eens kijken of ik het goede voorbeeld kan geven, zal hiervoor het stoffige archief eens openen..
Hooray for boobies!
  zondag 6 april 2014 @ 20:12:57 #70
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_138582883
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:03 schreef Katth het volgende:
Battery Park is nu één grote teringzooi wegens renovaties, maar geloof best dat het er erg mooi kan zijn als ook alle moestuintjes in volle bloei zijn.
Understatement, Battery Park was echt een téringbende
pi_138586346
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef andreas612 het volgende:
Mensen al de high line op gegaan? Schijnt erg tof te zijn.
Ik vond het gaat, je komt onderweg van alles tegen. Veel kunststudenten en ik als tuinliefhebber kon de beplanting erg waarderen :)
  zondag 6 april 2014 @ 23:03:07 #72
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138594199
Top of the rock, ik hoor daar leuke verhalen over. Hoelang moet ik hiervoor uittrekken, wat zijn de kosten en wat is het beste en mooiste moment om ernaartoe te gaan, overdag of 's avonds in het donker?
En waarmee kan ik het beste mee combineren om er een dag van te maken.
pi_138601942
Ga er naartoe net voor zonsondergang, prachtig uitzicht heb je dan. Kost 26 dollar per kaartje. Combineer het met een dagje Central Park.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_138602014
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Ga er naartoe net voor zonsondergang, prachtig uitzicht heb je dan. Kost 26 dollar per kaartje. Combineer het met een dagje Central Park.
volgens mij is t gratis met die new york city pass, weet het niet helemaal zeker ben pas net begonnen met uitzoeken waar we allemaal heen willen maar ik dacht dat top of the rock er ook bij stond
  Public Relations / Redactie Film maandag 7 april 2014 @ 10:18:02 #75
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138602777
quote:
17s.gif Op maandag 7 april 2014 09:38 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

volgens mij is t gratis met die new york city pass, weet het niet helemaal zeker ben pas net begonnen met uitzoeken waar we allemaal heen willen maar ik dacht dat top of the rock er ook bij stond
New York City Pass, gewoon doen. Top of the Rock zit er bij.
pi_138602887
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:18 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

New York City Pass, gewoon doen. Top of the Rock zit er bij.
Ik wil die pass sowieso doen! ben nu aan het kijken wat we precies allemaal willen zien in NY en wat het handigste is qua dagindeling, wat allemaal dicht bij elkaar ligt enzo :)
pi_138603476
Wanneer gaat de Freedom/1WTC nou open voor het publiek? Wil weer terug (en mijn vriendin is er nog nooit geweest) maar ik wil eigenlijk wachten tot we hier in kunnen...
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  maandag 7 april 2014 @ 10:51:26 #78
415936 Autumn-89
Cook with Love
pi_138603590
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Jammer dat hij in sept al volgeboekt is

Iemand nog meer tips voor een oke hotel? Hoeft niet persee op times square ofzo maar niet al te afgelegen :)
Park Central hotel.. tussen Times Square en Central Park..
  maandag 7 april 2014 @ 10:54:11 #79
67174 Dos37
Come on Twente
pi_138603646
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:46 schreef LordLynx het volgende:
Wanneer gaat de Freedom/1WTC nou open voor het publiek? Wil weer terug (en mijn vriendin is er nog nooit geweest) maar ik wil eigenlijk wachten tot we hier in kunnen...
2015 pas
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_138603680
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 10:46 schreef LordLynx het volgende:
Wanneer gaat de Freedom/1WTC nou open voor het publiek? Wil weer terug (en mijn vriendin is er nog nooit geweest) maar ik wil eigenlijk wachten tot we hier in kunnen...
Begin 2015 toch?

Waarom duurt het eigenlijk zo lang voordat het open gaat voor het publiek?
Ze zijn nu toch klaar met bouwen?
pi_138603929
buitenkant wel nu begint het aankleden van de binnenkant en en de infra rondom het pand.
Hooray for boobies!
  maandag 7 april 2014 @ 12:57:14 #82
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138607036
Met de New York CityPASS kunt de volgende bezienswaardigheden bezoeken:
• Het Empire State Building inclusief audio tour
• Het American Museum of Natural History
• Het Museum of Modern Art
• Het Metropolitan Museum of Art (inclusief toegang tot het Cloisters museum)
• Het Guggenheim Museum inclusief audio tour OF Top of the Rock
• De Statue of Liberty en Ellis Island OF één van de verschillende boottochten

Weet niet of dit wel boeiend voor mij is.

De statue of Liberty en Ellis island hebben we al geboekt.
De museums dat boeit me dus helemaal niks.
Wat overblijft: Top of the Rock en Empire State Building.
Dat is samen 40 euro ofzo entree.

Eerst even kijken wat we allemaal willen zien, maar ik denk dat we goedkoper uit zijn als we tickets los boeken.
pi_138610008
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:57 schreef egelhond het volgende:
Met de New York CityPASS kunt de volgende bezienswaardigheden bezoeken:
• Het Empire State Building inclusief audio tour
• Het American Museum of Natural History
• Het Museum of Modern Art
• Het Metropolitan Museum of Art (inclusief toegang tot het Cloisters museum)
• Het Guggenheim Museum inclusief audio tour OF Top of the Rock
• De Statue of Liberty en Ellis Island OF één van de verschillende boottochten

Weet niet of dit wel boeiend voor mij is.

De statue of Liberty en Ellis island hebben we al geboekt.
De museums dat boeit me dus helemaal niks.
Wat overblijft: Top of the Rock en Empire State Building.
Dat is samen 40 euro ofzo entree.

Eerst even kijken wat we allemaal willen zien, maar ik denk dat we goedkoper uit zijn als we tickets los boeken.
Je kunt toch 80 dingen bezoeken met die pass? niet alleen wat hierboven staat?
  Redactie Frontpage maandag 7 april 2014 @ 16:27:11 #84
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_138614949
Dat is de New York Pass, das een andere ;)
pi_138630587
Iemand hier al eens met die bus tour The Ride mee gegaan?
Ik zag die in December rondrijden en dat zag er wel grappig uit, en het is nu in de aanbieding op groupon van 79$ voor 49$
pi_138635098
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand hier al eens met die bus tour The Ride mee gegaan?
Ik zag die in December rondrijden en dat zag er wel grappig uit, en het is nu in de aanbieding op groupon van 79$ voor 49$
Ik wilde het net kopen maar mijn CC accepteren ze niet omdat ik geen Amerikaans adres heb..
Ik lees op veel sites dat je gewoon een Amerikaans adres moet invoeren, maar mag dat zomaar ? :@
pi_138670875
Voor ESB overigens geen day & night ticket meer te koop behalve City Pass?
pi_138674074
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ik wilde het net kopen maar mijn CC accepteren ze niet omdat ik geen Amerikaans adres heb..
Ik lees op veel sites dat je gewoon een Amerikaans adres moet invoeren, maar mag dat zomaar ? :@
lijkt me geen probleem. heb dat bij alles gedaan en geen enkele keer een klacht of probleem.
Hooray for boobies!
pi_138681987
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

lijkt me geen probleem. heb dat bij alles gedaan en geen enkele keer een klacht of probleem.
Ik had dus even Amerikaans adres ingevoerd en daarna was mijn CC meteen geblokkeerd :')

Maar gisteravond kreeg ik wel mail dat de betaling is gelukt
pi_138682154
als het maar is geregeld, de rest boeit denk ik niet zo. ALs ik al die blokkades serieus moet nemen had ik nergens meer mijn CC kunnen gebruiken in de USA.
Hooray for boobies!
  woensdag 9 april 2014 @ 16:30:35 #91
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138693737
Klopt het dat je met een New York pass een fiets gratis kan huren voor 4 uur? Zoja is dat 1malig?
pi_138696524
Dit topic is aardig verouderd.. iemand nog tips voor een hotel? Hotel The Time spreekt mij wel aan
pi_138697253
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:54 schreef AkTje het volgende:
Dit topic is aardig verouderd.. iemand nog tips voor een hotel? Hotel The Time spreekt mij wel aan
Wat is je budget? Wat verwacht je van je hotel? Wil je luxe of gebruik je het enkel voor te slapen en te douchen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_138697425
¤ 150,- per nacht is wel de prijs waar ik voor ben aan het kijken.

Mijn eisen die ik aan een hotel verwacht met zo een prijskaartje:
- Tweepersoonsbed (geen stapelbed o.i.d.)
- Locatie (tussen 28th en 55th street)
- Eigen badkamer (zie dat veel hotels in NYC een gedeelde badkamer hebben)
- Schoon en onderhouden

Verder hoeft het geen designhotel te zijn of een met een mooi uitzicht.
  woensdag 9 april 2014 @ 20:23:01 #95
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_138701854
Nog 5 dagen *O* :D
  woensdag 9 april 2014 @ 21:34:57 #96
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138705838
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 17:54 schreef AkTje het volgende:
Dit topic is aardig verouderd.. iemand nog tips voor een hotel? Hotel The Time spreekt mij wel aan
:? dit topic is verouderd? Whut?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138706220
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:28 schreef AkTje het volgende:
¤ 150,- per nacht is wel de prijs waar ik voor ben aan het kijken.

Mijn eisen die ik aan een hotel verwacht met zo een prijskaartje:
- Tweepersoonsbed (geen stapelbed o.i.d.)
- Locatie (tussen 28th en 55th street)
- Eigen badkamer (zie dat veel hotels in NYC een gedeelde badkamer hebben)
- Schoon en onderhouden

Verder hoeft het geen designhotel te zijn of een met een mooi uitzicht.
Ik zat in het Roosevelt Hotel, schuin tegenover Grand Central Station. Valt binnen jouw prijscategorie en ik vond het een prima hotel.
pi_138706663
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:28 schreef AkTje het volgende:
¤ 150,- per nacht is wel de prijs waar ik voor ben aan het kijken.

Mijn eisen die ik aan een hotel verwacht met zo een prijskaartje:
- Tweepersoonsbed (geen stapelbed o.i.d.)
- Locatie (tussen 28th en 55th street)
- Eigen badkamer (zie dat veel hotels in NYC een gedeelde badkamer hebben)
- Schoon en onderhouden

Verder hoeft het geen designhotel te zijn of een met een mooi uitzicht.
Ik heb voor september het Travel Inn hotel geboekt, 42nd street. Ben er nog niet geweest dus, dus nog geen eigen ervaring, maar voldoet wel aan jouw wensen en volgens de recensies is het een prima schoon hotel met grote kamers. Kosten: ¤ 141,- per kamer per nacht (excl. ontbijt). Was een aanbieding + een extra kortingscode, via www.hotels.com.

Vorig jaar zat ik in het Salisbury hotel, 57th street. Net buiten jouw locatiewens, maar ik vond het echt fantastisch om zó dichtbij Central Park te zitten. Grote kamers, schoon, eigen badkamer. Ontbijtbuffet in het hotel is ook erg goed trouwens. Kosten: weet niet meer exact, maar hebben toen iets van ¤ 150,- a ¤ 155,- per nacht betaald (excl. ontbijt).

[ Bericht 1% gewijzigd door MissJ op 09-04-2014 21:57:19 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_138717219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ik zat in het Roosevelt Hotel, schuin tegenover Grand Central Station. Valt binnen jouw prijscategorie en ik vond het een prima hotel.
Zaten wij in 2010 via Priceline.com. Goed hotel, prima locatie.
pi_138717257
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2014 21:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]

:? dit topic is verouderd? Whut?
Hij bedoelt de OP denk ik
pi_138717261
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:28 schreef AkTje het volgende:
¤ 150,- per nacht is wel de prijs waar ik voor ben aan het kijken.

Mijn eisen die ik aan een hotel verwacht met zo een prijskaartje:
- Tweepersoonsbed (geen stapelbed o.i.d.)
- Locatie (tussen 28th en 55th street)
- Eigen badkamer (zie dat veel hotels in NYC een gedeelde badkamer hebben)
- Schoon en onderhouden

Verder hoeft het geen designhotel te zijn of een met een mooi uitzicht.
Priceline.com en hotwire.com. Vind je dat 'te spannend' schrijf je in bij Booking.com en zoek ingelogd naar hotels. Dat wordt gelogd en als je een paar dagen later kijkt, krijg je vaak een aanbieding van het hotel waar jij wel erg lang bleef hangen een paar dagen daarvoor.

Soms is het doorzetten maar wij hebben voor onszelf en anderen niet meer dan ¤ 100 pn betaald voor prima hotels in 2010 en 2012.
  donderdag 10 april 2014 @ 09:36:36 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_138717936
Een jaar geleden ging ik vandaag O+
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 10 april 2014 @ 19:07:39 #103
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_138736100
Hier nog een quasi last-minute meegepakt via Ebookers; 21 april héén en 24 april terug met verblijf in een Comfort Inn in Brooklyn. Het betreffende hotel ligt aan de rand van een notoire probleemwijk (Red Hook) maar met wat gezond verstand vallen eventuele problemen wel te omzeilen denk ik.
pi_138756073
Ik wil hier niemand op zijn of haar tenen trappen, maar voor drie nachten naar New York kan ik echt niet begrijpen. Hoe geweldig de stad ook is.
  vrijdag 11 april 2014 @ 20:56:06 #105
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_138776548
Ja, ik hanteer soms een ietwat merkwaardige reismethode. Begin vorige maand reed ik op dag 1 naar Berlijn vanuit NL (8 uurkes karren), dag 2 dan de stad bezichtigen per benenwagen en metro, en dag 3 vervolgens weer huiswaarts.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138777554
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:20 schreef Fargo het volgende:
Ik wil hier niemand op zijn of haar tenen trappen, maar voor drie nachten naar New York kan ik echt niet begrijpen. Hoe geweldig de stad ook is.
Ja dat begrijp ik ook niet altijd
Ik kende iemand die ook 2x per jaar ofzo een wekendje New York deed wtf :')

Hoeveel ben je kwijt voor je reis met hotel Mission? als ik vragen mag :@

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2014 21:22:19 ]
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:51:18 #107
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_138778937
Circa 665 euro aftikken voor retourvlucht + hotel. :+
pi_138781013
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:20 schreef Fargo het volgende:
Ik wil hier niemand op zijn of haar tenen trappen, maar voor drie nachten naar New York kan ik echt niet begrijpen. Hoe geweldig de stad ook is.
Tenzij voor werk ofc ;)
pi_138781055
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Ja, ik hanteer soms een ietwat merkwaardige reismethode. Begin vorige maand reed ik op dag 1 naar Berlijn vanuit NL (8 uurkes karren), dag 2 dan de stad bezichtigen per benenwagen en metro, en dag 3 vervolgens weer huiswaarts.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de auto naar berlijn is wel een stuk goedkoper dan retourtje new york

Niet om verder te oordelen hoor, iedereen moet lekker doen waar diegene zelf zin in heeft :Y
  vrijdag 11 april 2014 @ 22:42:43 #110
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138781060
Ik vond dat ik met mn 6 nachten al aardig kort was deze zomer :)

Wat zouden jullie doen in NY. We moeten rond 17.00 uur op JFK zijn voor de vlucht naar Vancouver.
Hoe zouden jullie de gehele dag tot die 17.00 uur indelen?
pi_138783241
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:42 schreef egelhond het volgende:
Ik vond dat ik met mn 6 nachten al aardig kort was deze zomer :)

Wat zouden jullie doen in NY. We moeten rond 17.00 uur op JFK zijn voor de vlucht naar Vancouver.
Hoe zouden jullie de gehele dag tot die 17.00 uur indelen?
De eerste keer zaten we in Midtown. Eerst lekker geshopt en daarna een lekkere pamperdag gehouden...spa... nagels helemaal zen...
De tweede keer zaten wij in Harlem. we hebben de buurt nog een beetje verkent... laatste dingen gekocht en op tijd in de supershuttle weer naar het vliegveld...
Be brave. Be kind.
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:19:31 #112
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138790033
hoe werkt dat met zo'n shuttle naar jfk? Zijn er gewoon opstapplaatsen of moet je dat boeken?
En wat zijn de kosten hiervan? Kan je met de metro ( die voor 30 dollar hele week ) naar jfk?
pi_138790123
Zou de metro pakken, tot aan de shuttle kun jr op de metrocard laatste stukje kost je dan 5 dollar geloof ik. Wij zijn vanuit harlem via brooklyn gegaan en dat was een ritje vam geloof andrhalf uur met 1x overstappen
Hooray for boobies!
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:29:46 #114
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_138790151
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zou de metro pakken, tot aan de shuttle kun jr op de metrocard laatste stukje kost je dan 5 dollar geloof ik. Wij zijn vanuit harlem via brooklyn gegaan en dat was een ritje vam geloof andrhalf uur met 1x overstappen
Precies wat wij gedaan hebben. Metro is heel goed te doen en de goedkoopste oplossing. Zorg wel dat je express train hebt, is wat sneller.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_138790169
Vergeten te vermelden inderdaad, express scheelt weer een 15 minuten!
Hooray for boobies!
pi_138790919
Wij waren de tweede keer met 8 man... Dus voor ons was het beter te doen om de super shuttle te boeken. Ik weet niet meer wat het koste, maar iig niet meer als 20 dollar pp...
Be brave. Be kind.
pi_138800479
Ik heb ook wel eens zo'n shuttlebusje gehuurd...... busje zat helemaal vol en nadeel was dat wij als laatsten werden afgezet bij het hotel, waardoor de reis al met al nog langer duurde (duurde toen lang met douane, in de spits rijden en als laatste afgezet worden). Voordeel is wel dat het goedkoop is mocht je niet met de trein willen reizen..... de andere keren heb ik niet meer voor de shuttle gekozen....
pi_138806224
Ik ga in september voor het eerst naar New York. Heb er echt ZOveel zin in! Eerst een rondreis op Ijsland maken, dan doorvliegen naar New York!

Denk alleen dat ik een beetje overweldigd zal zijn door die stad. Geen idee waar ik moet beginnen. Weet alleen dat ik of het ESB of de Top of the Rock op wil (maar nog niet welke...) :@
pi_138806462
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:25 schreef MissRelin het volgende:
Ik ga in september voor het eerst naar New York. Heb er echt ZOveel zin in! Eerst een rondreis op Ijsland maken, dan doorvliegen naar New York!

Denk alleen dat ik een beetje overweldigd zal zijn door die stad. Geen idee waar ik moet beginnen. Weet alleen dat ik of het ESB of de Top of the Rock op wil (maar nog niet welke...) :@
Waarom niet gewoon beide?
pi_138806678
Overdag totr voor uitzicht over central park en savonds esb voor het mooie lichtspektakel
Hooray for boobies!
  Public Relations / Redactie Film zondag 13 april 2014 @ 11:57:17 #121
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138820723
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
Overdag totr voor uitzicht over central park en savonds esb voor het mooie lichtspektakel
Ik zou zeggen precies andersom. Vanaf Top of the Roch heb je in de avond het lichspektakel van ESB.
pi_138826609
Totr heb je een donker gat in de avond genaamd central park. Zoals ik beschreef doet zo'n beetje iedereen het... ;)
Hooray for boobies!
  zondag 13 april 2014 @ 16:57:53 #123
93046 AkTje
De enige
pi_138831462
Via Priceline.com het Wyndham New Yorker Hotel geboekt. Uiteindelijk ¤ 145,- per nacht betaald wat iets goedkoper was dan de Secret Deals van Booking.com. Op zo een korte termijn wel tevreden met het resultaat :) Bedankt voor de hulp
  zondag 13 april 2014 @ 17:02:53 #124
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_138831707
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 16:57 schreef AkTje het volgende:
Via Priceline.com het Wyndham New Yorker Hotel geboekt. Uiteindelijk ¤ 145,- per nacht betaald wat iets goedkoper was dan de Secret Deals van Booking.com. Op zo een korte termijn wel tevreden met het resultaat :) Bedankt voor de hulp
Daar heb ik begin maart ook gezeten, prima hotel! Nikola Tesla heeft de laatste tien jaar van zijn leven doorgebracht op kamer 3327
pi_138834571
Met mijn zusje een trip aan het plannen voor in oktober. Voor ons beide de eerste keer!
We zitten AirBnB af te speuren voor een verblijf. Heeft iemand daar ervaring mee in New York?
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_138844167
Ik ga in oktober naar NY met m'n moeder en m'n zus _O_

Wordt mn 1e keer in Amerika. We gaan ook naar Dallas, om de vrouw op te zoeken bij wie mijn zus heeft gelogeerd toen zijn 1 jaar in Amerika was ivm een uitwisselingsprogramma.
Children of the night. What music they make.
pi_138846980
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 18:11 schreef SilverSjoiis het volgende:
Met mijn zusje een trip aan het plannen voor in oktober. Voor ons beide de eerste keer!
We zitten AirBnB af te speuren voor een verblijf. Heeft iemand daar ervaring mee in New York?
AirBnB is in New York vaak illegaal. http://www.theverge.com/2(...)ew-york-city-illegal

Wij overwogen het ook, maar hadden geen zin in het risico tijdens onze vakantie.
pi_138847008
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 16:57 schreef AkTje het volgende:
Via Priceline.com het Wyndham New Yorker Hotel geboekt. Uiteindelijk ¤ 145,- per nacht betaald wat iets goedkoper was dan de Secret Deals van Booking.com. Op zo een korte termijn wel tevreden met het resultaat :) Bedankt voor de hulp
Fijn! Heel veel plezier.
  maandag 14 april 2014 @ 04:59:32 #129
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_138856573
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 18:11 schreef SilverSjoiis het volgende:
Met mijn zusje een trip aan het plannen voor in oktober. Voor ons beide de eerste keer!
We zitten AirBnB af te speuren voor een verblijf. Heeft iemand daar ervaring mee in New York?
Wij vertrekken over een aantal uur :D ook via air bnb. Dus kan je over een paar dagen mijn ervaring vertellen ;) tot nu toe alleen maar positief (qua contact met de verhuurders).
Het appartement is ook onder het huis, dus geen leegstaand iets wat wordt verhuurd terwijl de eigenaren niet aanwezig zijn.
  maandag 14 april 2014 @ 08:57:34 #130
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_138857617
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 18:11 schreef SilverSjoiis het volgende:
Met mijn zusje een trip aan het plannen voor in oktober. Voor ons beide de eerste keer!
We zitten AirBnB af te speuren voor een verblijf. Heeft iemand daar ervaring mee in New York?
Jep, 2 keer zelfs. Beide keren goed bevallen! Eerste keer hadden we een prima studiootje op W 33rd St; in hetzelfde blok als de ESB :) Locatie was dus fantastisch. Uiteindelijk waren we 120,- per nacht kwijt en we hebben er 10 dagen prima gezeten.

2e keer was een weekendje NYC na een zakenreis. Ik vloog via NYC weer terug dus maakte van een nood een deugd :) Het was een kamertje voor 70,- per nacht ergens in Williamsburg, 2 bloks van Bedford Av station op de L line. Erg goedkoop, maar echt een gezellige plek met een aantal andere travellers én met de metro stond ik binnen 20 minuten op Times Square. Enig minpuntje was dat het niet heel schoon was maar voor 3 nachtjes kan ik daar niet wakker van liggen.
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
pi_138859478
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 04:59 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Wij vertrekken over een aantal uur :D ook via air bnb. Dus kan je over een paar dagen mijn ervaring vertellen ;) tot nu toe alleen maar positief (qua contact met de verhuurders).
Het appartement is ook onder het huis, dus geen leegstaand iets wat wordt verhuurd terwijl de eigenaren niet aanwezig zijn.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen! Veel plezier!

quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 08:57 schreef johanmulder het volgende:

[..]

Jep, 2 keer zelfs. Beide keren goed bevallen! Eerste keer hadden we een prima studiootje op W 33rd St; in hetzelfde blok als de ESB :) Locatie was dus fantastisch. Uiteindelijk waren we 120,- per nacht kwijt en we hebben er 10 dagen prima gezeten.

2e keer was een weekendje NYC na een zakenreis. Ik vloog via NYC weer terug dus maakte van een nood een deugd :) Het was een kamertje voor 70,- per nacht ergens in Williamsburg, 2 bloks van Bedford Av station op de L line. Erg goedkoop, maar echt een gezellige plek met een aantal andere travellers én met de metro stond ik binnen 20 minuten op Times Square. Enig minpuntje was dat het niet heel schoon was maar voor 3 nachtjes kan ik daar niet wakker van liggen.
Dank je voor je reactie! Fijn om positieve verhalen te horen! :D
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 21:54 schreef exode het volgende:

[..]

AirBnB is in New York vaak illegaal. http://www.theverge.com/2(...)ew-york-city-illegal

Wij overwogen het ook, maar hadden geen zin in het risico tijdens onze vakantie.
Bedankt voor de waarschuwing en de link! Als ik het goed begrijp is er niets aan de hand als je een kamer huurt bij iemand die er ook daadwerkelijk woont (en aanwezig is) tijdens het verblijf. Het grootste probleem zit 'm bij mensen die meerdere kamers verhuren in verschillende gebouwen.

http://www.nytimes.com/20(...)n-unlawful.html?_r=0
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_138859881
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:32 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar je ervaringen! Veel plezier!

[..]

Dank je voor je reactie! Fijn om positieve verhalen te horen! :D

[..]

Bedankt voor de waarschuwing en de link! Als ik het goed begrijp is er niets aan de hand als je een kamer huurt bij iemand die er ook daadwerkelijk woont (en aanwezig is) tijdens het verblijf. Het grootste probleem zit 'm bij mensen die meerdere kamers verhuren in verschillende gebouwen.

http://www.nytimes.com/20(...)n-unlawful.html?_r=0
Klopt, als de eigenaar aanwezig is, mag het. Wij wilden echt een appartement voor onszelf. Uiteindelijk Contempo Design Suites gedaan. Die is wel 'erkend' zeg maar.
  maandag 14 april 2014 @ 10:47:39 #133
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_138859942
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:45 schreef exode het volgende:

[..]

Klopt, als de eigenaar aanwezig is, mag het. Wij wilden echt een appartement voor onszelf. Uiteindelijk Contempo Design Suites gedaan. Die is wel 'erkend' zeg maar.
Wij hebben ook een appartement voor onszelf, alleen woont de eigenaar erboven. Win-win dus haha.
We zitten nu op schiphol! SPANNENNND :D
  maandag 14 april 2014 @ 17:18:49 #134
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_138872363
Inmiddels 4,5 uur vertraging op dublin grrrr
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:26:24 #135
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_138912264
dat is kut!!
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:26:33 #136
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_138914187
Da's zuur. Ik vrees voor een soortgelijk scenario aankomende maandag op vliegveld Barajas bij Madrid. Er zal worden gevlogen met Iberia Airlines en de beoordelingen die ik hier en daar lees geven op z'n minst blijk van een twijfelachtige reputatie.
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:09:54 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138915765
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:28 schreef AkTje het volgende:
¤ 150,- per nacht is wel de prijs waar ik voor ben aan het kijken.

Mijn eisen die ik aan een hotel verwacht met zo een prijskaartje:
- Tweepersoonsbed (geen stapelbed o.i.d.)
- Locatie (tussen 28th en 55th street)
- Eigen badkamer (zie dat veel hotels in NYC een gedeelde badkamer hebben)
- Schoon en onderhouden

Verder hoeft het geen designhotel te zijn of een met een mooi uitzicht.
Hotel 31.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:23:30 #138
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138916341
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 19:24 schreef egelhond het volgende:
Vertel, wat zijn de 5 mooiste dingen van NY. of 10 :)
- over de Brooklyn Bridge lopen
- Circle Line Cruis half Circle en/of Statue of liberty Crown visit
- High Line
- Dom rondstruinen door de stad; mensen, toeterende auto's, gewoon nyc gevoel
- downtown: wall street, 9/11 memorial (toren en kerkje)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138920131
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:31 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon beide?
Nou, het avond uitzicht lijkt me echt MEGA vanaf het ESB, maar ik heb verhalen gelezen dat je daar enorme rijen hebt, dat het soms een enorm toeristisch gezeur is en dat TOTR wat gemoedelijker is en dat ook het (avond) uitzicht vanaf daar niet slecht is. Maar het ESB is het ESB (en ik ben gewoon een twijfelkont ;))

So much to see, so much to do! It's all about choices :)
pi_138921631
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:42 schreef MissRelin het volgende:

[..]

Nou, het avond uitzicht lijkt me echt MEGA vanaf het ESB, maar ik heb verhalen gelezen dat je daar enorme rijen hebt, dat het soms een enorm toeristisch gezeur is en dat TOTR wat gemoedelijker is en dat ook het (avond) uitzicht vanaf daar niet slecht is. Maar het ESB is het ESB (en ik ben gewoon een twijfelkont ;))

So much to see, so much to do! It's all about choices :)
Het uitzicht van het ESB in de avond is ook geweldig.
Ik ben er in december op een doordeweekse avond geweest en ik hoefde nergens te wachten... Maar toen was het ook best koud :')

En totr heb ik in de ochtend gedaan rond een uur of 11, en toen heb ik ook nergens staan wachten

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 21:13:34 ]
pi_138937100
12 daagjes!
Be brave. Be kind.
  woensdag 16 april 2014 @ 11:51:12 #142
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138937203
N.a.v. een Groupon deal (die ik nog niet kon kopen omdat 'ie te vroeg vervalt) vast een restaurant toegevoegd aan de "hier wil ik eten" lijst: S'MAC Mac & Cheese restaurant ♥.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_138937445
Haha, Cool! ik wilde een mani / pedi doen via groupon... Ga ik volgende week is voor kijken...
Be brave. Be kind.
pi_138970364
http://imgur.com/a/mq8jH zo herkenbaar _O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_138971847
yep :)
Hooray for boobies!
  donderdag 17 april 2014 @ 11:44:54 #146
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_138973930
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:23 schreef Jor_Dii het volgende:
http://imgur.com/a/mq8jH zo herkenbaar _O-
:D mooie voorbereiding :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 18 april 2014 @ 21:07:42 #147
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_139024816
Volgende week ansich een heel aardig doe-weertje in New York; redelijk wat zonneschijn en 15 tot 20 graden, alleen dinsdagavond / woensdagnacht wat regen. Kan me verhalen herinneren van mensen die tijdens een hittegolf in augustus in Manhattan bivakkeerden. Ze vergingen zowat van de hitte in die steenbak, om over de metrostations maar te zwijgen :+
  zaterdag 19 april 2014 @ 16:25:50 #148
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_139045006
Het weer is deze week ook prima. Dinsdag een druilerige dag (met af en toe opklaringen) woensdag en donderdag geweldig weer. Gister prima, al was het 's avonds errrg koud toen we in t citi field stadion een wedstrijd van de Mets zaten te kijken. Vandaag heerlijk ... We hebben gelukkig nog tm woensdag om te genieten hier! Alleen dinsdag wordt weer een mindere dag voorspelt
pi_139065398
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga in oktober naar NY met m'n moeder en m'n zus _O_

Wordt mn 1e keer in Amerika. We gaan ook naar Dallas, om de vrouw op te zoeken bij wie mijn zus heeft gelogeerd toen zijn 1 jaar in Amerika was ivm een uitwisselingsprogramma.
Texas (ongeacht welke stad je neemt) als staat is veel leuker van dat hele NYC gebied. Ik had altijd problemen met de security staff als ik aankwam. Zal wel botsing van de ego's zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2014 09:35:54 ]
pi_139065750
quote:
2s.gif Op zondag 20 april 2014 09:35 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Texas (ongeacht welke stad je neemt) als staat is veel leuker van dat hele NYC gebied. Ik had altijd problemen met de security staff als ik aankwam. Zal wel botsing van de ego's zijn.
meh, dallas is vrij boring vond ik... austin was wel tof
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_139065762
Ja,maar Dallas is ook meer een 'zakelijke' stad dan Austin of voor mij part Houston.
Kijk alleen al naar de architectuur. Beetje wat ik ook heb met San Francisco en LA.
LA vond ik geen reet aan eigenlijk los van dat alles mijlenver uit elkaar ligt i.v.g met San Francisco.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2014 09:59:34 ]
  zondag 20 april 2014 @ 10:12:59 #152
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139066062
Vond Dallas wel cool: die JFK bende daar is leuk, en Fort Worth ook :)
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 21 april 2014 @ 11:55:23 #153
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139105157
hoe zit het met shuttle vanaf JFK naar Brooklyn? Kan je gewoon opstappen en wat zijn de kosten?
En die wekelijkse metro... gaat die ook tot jfk? Met de weekpas dus?
  dinsdag 22 april 2014 @ 01:54:18 #154
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_139135807
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 11:55 schreef egelhond het volgende:
hoe zit het met shuttle vanaf JFK naar Brooklyn? Kan je gewoon opstappen en wat zijn de kosten?
En die wekelijkse metro... gaat die ook tot jfk? Met de weekpas dus?
De JFK AirTrain is altijd apart betalen. Het gemakkelijkste is om value-based te reizen tussen JFK en Howard/Jamaica en dan time-based voor je andere trips in NYC. Dus je koopt een MetroCard á $1 + doet $10 op de kaart voor JFK --> Howard/Jamaica en v.v.. Daarnaast koop je een 7-days unlimited a $30. That's it :)
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
pi_139184511
Nog 5 dagen.... Aaaahhh! Bij ons toch nog wel 50 % kans op regen sommige dagen... HMMMMM
Be brave. Be kind.
pi_139196579
Zojuist geboekt bij the Tenement museum... Een donderdag avond tour...
Be brave. Be kind.
  vrijdag 25 april 2014 @ 20:29:49 #157
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_139260636
Vandaag teruggekeerd van een relatief korte trip (3 nachten) naar NYC. Overnachtingslocatie was het Comfort Inn in Red Hook, een buurt in Brooklyn. Wél op loopafstand van de Brooklyn Bridge en het is niet onaardig om zo ook een andere wijk van New York te zien. Behoorlijk wat gelopen (woensdag liep ik vanuit Red Hook naar de Brooklyn Bridge en vervolgens naar Wall Street en de veerboot richting Staten Island). Weerbeeld was ook prima met alleen dinsdagmiddag- en avond een kleine hoeveelheid regen. De TSA vormde uiteraard één der minpunten; de commando's die een maat van me toegeblaft kreeg zouden niet misstaan in een zwaarbeveiligde gevangenis of iets dergelijks :')
  zaterdag 26 april 2014 @ 02:54:29 #158
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_139271065
Wij zijn donderdag terug gekomen na 10 dagen. Why ;( ben echt verkocht. Wat een gave stad!
  zaterdag 26 april 2014 @ 12:35:25 #159
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_139275923
Was gisteravond compleet gaar, maar na 11 uur pitten nu een stuk frisser. Was m'n 3e keer naar NYC maar de stad blijft een spectaculaire ervaring. De stad ansich is feitelijk één groot attractiepark met alle dynamiek eromheen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 26 april 2014 @ 15:47:12 #160
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139279428
Nog 93 dagen:)
pi_139280331
nog 149 dagen! :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_139280346
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 april 2014 12:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Was gisteravond compleet gaar, maar na 11 uur pitten nu een stuk frisser. Was m'n 3e keer naar NYC maar de stad blijft een spectaculaire ervaring. De stad ansich is feitelijk één groot attractiepark met alle dynamiek eromheen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gave foto
pi_139296029
Gisteren op de kleedjesmarkt een gloednieuwe reisgids van New York op de kop weten te tikken O+ Nog maar een half jaar wachten..
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  zondag 27 april 2014 @ 11:04:01 #164
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139297480
Iemand ervaring met New York op de fiets?
Ofwel een fiets huren?

Lijkt me eigenlijk makkelijker om alles per fiets te doen, je ziet alles.
En fietsen vind ik leuk.

By the way, ik zie dat er nu 30$ korting is op de new york pass als je die voor 30 april koopt op de site.
We willen veel zien dus we willen de New York Pass gaan kopen. Er zit ook een 4 uur fietshuur bij dus dan is dat gelijk meegenomen. Raden jullie de Hop on/off bus aan ja of nee? ( kan je voor 2 dagen bijboeken voor 28 dollar meer )

[ Bericht 26% gewijzigd door egelhond op 27-04-2014 11:58:11 ]
  zondag 27 april 2014 @ 11:57:41 #165
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139298570


[ Bericht 100% gewijzigd door egelhond op 27-04-2014 11:58:16 ]
  zondag 27 april 2014 @ 12:21:41 #166
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_139299142
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 11:04 schreef egelhond het volgende:
Iemand ervaring met New York op de fiets?
Ofwel een fiets huren?

Lijkt me eigenlijk makkelijker om alles per fiets te doen, je ziet alles.
En fietsen vind ik leuk.

By the way, ik zie dat er nu 30$ korting is op de new york pass als je die voor 30 april koopt op de site.
We willen veel zien dus we willen de New York Pass gaan kopen. Er zit ook een 4 uur fietshuur bij dus dan is dat gelijk meegenomen. Raden jullie de Hop on/off bus aan ja of nee? ( kan je voor 2 dagen bijboeken voor 28 dollar meer )
Je kunt gebruik maken van het Citibike-netwerk. Dat netwerk houdt een groot aantal onbemande fietsenstallingen in tussen grofweg Central Park en Brooklyn nét achter de Brooklyn Brigde, waarbij je met betaling van $25 per creditcard een week toegang (dacht ik) hebt tot die fietsen. Adder onder het gras is echter dat je elke fiets binnen een halfuur weer moet afleveren bij een fietsenstalling, anders lopen de kosten rap op. Vormt niet écht een probleem in het dekkingsgebied maar kan wat lastig zijn als je grofweg ten noorden van 60th Street wil zijn.
  zondag 27 april 2014 @ 13:13:02 #167
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_139300336
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 11:04 schreef egelhond het volgende:
Iemand ervaring met New York op de fiets?
Ofwel een fiets huren?

Lijkt me eigenlijk makkelijker om alles per fiets te doen, je ziet alles.
En fietsen vind ik leuk.

By the way, ik zie dat er nu 30$ korting is op de new york pass als je die voor 30 april koopt op de site.
We willen veel zien dus we willen de New York Pass gaan kopen. Er zit ook een 4 uur fietshuur bij dus dan is dat gelijk meegenomen. Raden jullie de Hop on/off bus aan ja of nee? ( kan je voor 2 dagen bijboeken voor 28 dollar meer )
New York Pass doen! Hop on/off kan je beter laten. Zo bijzonder is dat niet en je gebruikt toch de metro (of fiets) om rond te komen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_139300468
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 13:13 schreef Katth het volgende:

[..]

New York Pass doen! Hop on/off kan je beter laten. Zo bijzonder is dat niet en je gebruikt toch de metro (of fiets) om rond te komen.
Dank voor deze toevoeging! Ik wilde inderdaad net gaan vragen of het daadwerkelijk de moeite loont om die pas aan te schaffen :) Maar bij deze is dat meteen beantwoord.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  maandag 28 april 2014 @ 16:41:38 #169
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139345088
Iemand ooit geweest bij American Museum of Natural History?
Hoeveel tijd van de dag moet ik er gemiddeld voor uittrekken?
Ben totaal niet van museums maar deze wil ik toch wel bezoeken, zeker ook omdat de entree bij de city pas zit. Wil de dino's nu toch eens echt zien :)
  maandag 28 april 2014 @ 16:52:21 #170
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_139345397
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:41 schreef egelhond het volgende:
Iemand ooit geweest bij American Museum of Natural History?
Hoeveel tijd van de dag moet ik er gemiddeld voor uittrekken?
Ben totaal niet van museums maar deze wil ik toch wel bezoeken, zeker ook omdat de entree bij de city pas zit. Wil de dino's nu toch eens echt zien :)
Als je wilt kan je daar de hele dag wel vol maken. Wij hebben er een uur of 4 rondgelopen en gelunched (goede kantine!). Mooi museum en erg uitgebreid en 'gratis' met de New York Pass.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_139345606
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:41 schreef egelhond het volgende:
Iemand ooit geweest bij American Museum of Natural History?
Hoeveel tijd van de dag moet ik er gemiddeld voor uittrekken?
Ben totaal niet van museums maar deze wil ik toch wel bezoeken, zeker ook omdat de entree bij de city pas zit. Wil de dino's nu toch eens echt zien :)
Had het verdeeld over 2 dagen (slecht weer dus mooi naar binnen) maar je kan er zo maar een dag zoet zijn als je alle etages van voor naar achteren gaat bezichtigen inclusief tentoonstellingen
Hooray for boobies!
  maandag 28 april 2014 @ 17:18:50 #172
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139346093
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:59 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

Had het verdeeld over 2 dagen (slecht weer dus mooi naar binnen) maar je kan er zo maar een dag zoet zijn als je alle etages van voor naar achteren gaat bezichtigen inclusief tentoonstellingen
Kan je er met een ticket 2 dagen naar binnen dan? Ik hoef er niet alles te zien, gaat me met name over de dino's.
pi_139346164
hadden diverse coupons e.d. waarmee we over 2 dagen de prijs van 1 ticket betaalden. 2x volle mep betalen doen wij nederlanders natuurlijk niet! ;)
Hooray for boobies!
  maandag 28 april 2014 @ 20:22:17 #174
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_139351762
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 17:18 schreef egelhond het volgende:

[..]

Kan je er met een ticket 2 dagen naar binnen dan? Ik hoef er niet alles te zien, gaat me met name over de dino's.
Met New York Pass kan je maar 1x naar binnen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_139353681
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 16:41 schreef egelhond het volgende:
Iemand ooit geweest bij American Museum of Natural History?
Hoeveel tijd van de dag moet ik er gemiddeld voor uittrekken?
Ben totaal niet van museums maar deze wil ik toch wel bezoeken, zeker ook omdat de entree bij de city pas zit. Wil de dino's nu toch eens echt zien :)
Prachtig museum. Het ligt er een beetje aan hoeveel dagen je in NY bent en of je al vaker bent geweest. Je kunt makkelijk een week NY vullen met alleen musea. AMoNH zeker een dagdeel voor uittrekken.
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:46:25 #176
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139368979
Dus wij hebben zo een weekje geboekt, we crashen bij mijn beste vriendin in Brooklyn en zij laat ons alles ongetwijfeld zien. Dan een weekje Boston. Net geboekt, we vertrekken over een week al! *O*
Resistance is futile.
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:47:50 #177
194695 franklop
Fran knock
pi_139369031
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:46 schreef Seven. het volgende:
Dus wij hebben zo een weekje geboekt, we crashen bij mijn beste vriendin in Brooklyn en zij laat ons alles ongetwijfeld zien. Dan een weekje Boston. Net geboekt, we vertrekken over een week al! *O*
Boston, ook een leuke stad :Y

Veel plezier *O*
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_139369427
Minder dan een maand nog *O*. Eerst vijf nachten New York, dan vier nachten op bezoek bij mijn broertje in Boston en daarna nog een kleine twee week Nova Scotia.
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:50:05 #179
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139371325
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:58 schreef kipknots het volgende:
Minder dan een maand nog *O*. Eerst vijf nachten New York, dan vier nachten op bezoek bij mijn broertje in Boston en daarna nog een kleine twee week Nova Scotia.
En wat raadt jouw broer in Boston aan qua to do's?
Resistance is futile.
pi_139374951
Boston O+
Hooray for boobies!
pi_139381252
Hebben jullie nog tips hoe ik makkelijk van NYC naar Philadelphia en Washington DC kom? Autohuur wordt erg prijzig zover ik kan zien ivm one way fee. Is er iets slimmer/goedkoper dan met de trein?
  dinsdag 29 april 2014 @ 17:40:08 #182
194695 franklop
Fran knock
pi_139381339
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef Jorwol het volgende:
Hebben jullie nog tips hoe ik makkelijk van NYC naar Philadelphia en Washington DC kom? Autohuur wordt erg prijzig zover ik kan zien ivm one way fee. Is er iets slimmer/goedkoper dan met de trein?
Greyhound bus
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_139383358
of nog goedkoper met die megabus of bussen die vanuit chinatown vertrekken.
  dinsdag 29 april 2014 @ 18:50:18 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139383676
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:39 schreef TN-FR het volgende:
of nog goedkoper met die megabus of bussen die vanuit chinatown vertrekken.
Die zijn op last van de overheid stilgelegd.
Resistance is futile.
pi_139384964
Thanks! Greyhound e.d. zijn zeker een goede optie!
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:27:00 #186
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_139384997
Nog nooit in Boston geweest, maar 't schijnt een erg opgeruimde stad te zijn met een Europees karakter. Volgens mij ook wel het één en ander te bezichtigen in die hoek.
  roze dinsdag 29 april 2014 @ 19:43:19 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_139385770
Zo jaloers op de mensen hier, New York staat nog hoog bovenaan mijn wishlist qua reizen _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_139386136
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:43 schreef Amarantha het volgende:
Zo jaloers op de mensen hier, New York staat nog hoog bovenaan mijn wishlist qua reizen _O_
pi_139396583
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 11:04 schreef egelhond het volgende:
Iemand ervaring met New York op de fiets?
Ofwel een fiets huren?

Lijkt me eigenlijk makkelijker om alles per fiets te doen, je ziet alles.
En fietsen vind ik leuk.

By the way, ik zie dat er nu 30$ korting is op de new york pass als je die voor 30 april koopt op de site.
We willen veel zien dus we willen de New York Pass gaan kopen. Er zit ook een 4 uur fietshuur bij dus dan is dat gelijk meegenomen. Raden jullie de Hop on/off bus aan ja of nee? ( kan je voor 2 dagen bijboeken voor 28 dollar meer )
Ik ga in de zomer een fiets tour doen in NY met Baja bikes
Lijkt me gaaf om door NY te fietsen, maar ook wel een beetje eng :@
  woensdag 30 april 2014 @ 08:45:18 #190
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139402889
Weet iemand hoe het precies zit met fietsen in new york met de New York Pass? Zie meerdere opties in de lijst staan.
  woensdag 30 april 2014 @ 10:40:27 #191
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_139404946
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef Jorwol het volgende:
Hebben jullie nog tips hoe ik makkelijk van NYC naar Philadelphia en Washington DC kom? Autohuur wordt erg prijzig zover ik kan zien ivm one way fee. Is er iets slimmer/goedkoper dan met de trein?
Www.boltbus.com is een aanrader! Ik heb vorig jaar deze bus van Seattle naar Vancouver gepakt voor $5. Verreweg de snelste en goedkoopste manier by far :)
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
pi_139407460
ff snel een vraagje.

In welke straten kun je leuk (voordelig) winkelen??
pi_139408114
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:10 schreef jenb2002 het volgende:
ff snel een vraagje.

In welke straten kun je leuk (voordelig) winkelen??
Soho, shopping malls, en vele straten buiten de bekende toeristengebieden.
Hooray for boobies!
pi_139409207
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:02 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ik ga in de zomer een fiets tour doen in NY met Baja bikes
Lijkt me gaaf om door NY te fietsen, maar ook wel een beetje eng :@
Dat is wel erg cool, heb het zelf ook gedaan op eigen gelegenheid en het was redelijk apart te noemen echt totaal anders dan hier in nederland. Maar jij zal wel een gids hebben die weet waar die naar toe moet neem ik aan? dat maakte het voor ons juist extra lastig, doordat we ook geen idee hadden waar we heen konden/mochten + nog eens op al dat verkeer letten.

Ik zat net een nummer te luisteren dat ik voor het eerst in NY hoorde, daarna nog even wat foto's gekeken en nu mis ik New York echt weer :( zo'n leuke, gezellige, drukke plek waar alles te vinden is wat je wil
PSN: Metal_Akilla
pi_139415902
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:03 schreef Akilla het volgende:

[..]

Dat is wel erg cool, heb het zelf ook gedaan op eigen gelegenheid en het was redelijk apart te noemen echt totaal anders dan hier in nederland. Maar jij zal wel een gids hebben die weet waar die naar toe moet neem ik aan? dat maakte het voor ons juist extra lastig, doordat we ook geen idee hadden waar we heen konden/mochten + nog eens op al dat verkeer letten.

Ik zat net een nummer te luisteren dat ik voor het eerst in NY hoorde, daarna nog even wat foto's gekeken en nu mis ik New York echt weer :( zo'n leuke, gezellige, drukke plek waar alles te vinden is wat je wil
Ik heb idd met gids ook nog eens een Nederlandse gids :')
Om de 1e x alleen op eigen houtje door Manhattan te gaan fietsen doe ik liever niet :+, toen ik er afgelopen december was zag ik ook een tourist op een fiets op zijn bek gaan :')
  donderdag 1 mei 2014 @ 15:29:01 #196
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139453599
Nog 169 dagen *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 1 mei 2014 @ 18:25:31 #197
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139458856
Nog 88 dagen *O* *O*
  zondag 4 mei 2014 @ 14:21:12 #198
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139548752
Iemand bekend met hotel Carter?

http://www.expedia.nl/New(...)1=a2#rooms-and-rates

Ligging ideaal ( zowat naast Empire State Building )
Alleen verouderd. Renovatie gehad in 2010. Maarja we komen er om te slapen en te douchen.
pi_139549078
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:21 schreef egelhond het volgende:
Iemand bekend met hotel Carter?

http://www.expedia.nl/New(...)1=a2#rooms-and-rates

Ligging ideaal ( zowat naast Empire State Building )
Alleen verouderd. Renovatie gehad in 2010. Maarja we komen er om te slapen en te douchen.
Heb er weleens van gehoord. Vaak samen met de woorden 'slechtste hotel van NY' enzo. Enige pluspunt is dat je binnen 10seconden op Time Square staat, mocht je dat een pluspunt vinden..

Edit: hotel staat trouwens te koop http://www.telegraph.co.u(...)-hotel-for-sale.html :P
pi_139550070
Hotel Carter was volgens mij ooit verkozen als slechtste hotel in de VS

Maar het schijnt nu beter te zijn
  zondag 4 mei 2014 @ 15:55:05 #201
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139551139
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Nog nooit in Boston geweest, maar 't schijnt een erg opgeruimde stad te zijn met een Europees karakter. Volgens mij ook wel het één en ander te bezichtigen in die hoek.
Cape Cod, Martha's vineyard, Nantucket. Verder nog weinig gevonden tussen New York en Boston dat niet direct een citytrip is.
Resistance is futile.
  zondag 4 mei 2014 @ 15:56:54 #202
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139551197
En tevens: nog 3 dagen *O* *O* *O*
Resistance is futile.
  zondag 4 mei 2014 @ 18:01:58 #203
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139554277
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Hotel Carter was volgens mij ooit verkozen als slechtste hotel in de VS

Maar het schijnt nu beter te zijn
Het is wel erg makkelijk als je naar buiten loopt en je staat midden in New York.
Enigste wat we nodig hebben is een bed en een badkamer. Daar zijn wij simpel in.

Lees wel verschillende reacties over dit hotel.
pi_139561964
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:01 schreef egelhond het volgende:

[..]

Het is wel erg makkelijk als je naar buiten loopt en je staat midden in New York.
Enigste wat we nodig hebben is een bed en een badkamer. Daar zijn wij simpel in.

Lees wel verschillende reacties over dit hotel.
Maar ik neem wel aan dat je toch een redelijke schone kamer en normaal personeel wil?

Ik heb in december in hotel Pennsylvania geslapen.
Het is niet luxe en ook niet 100% schoon maar ik was daar toch alleen om te slapen en te douchen.
  maandag 5 mei 2014 @ 00:23:26 #205
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139573631
Zeg, iemand nog tips voor to do's in Boston of ergens tussen NY en Boston?
Resistance is futile.
  maandag 5 mei 2014 @ 08:05:09 #206
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139575985
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:46 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Maar ik neem wel aan dat je toch een redelijke schone kamer en normaal personeel wil?

Ik heb in december in hotel Pennsylvania geslapen.
Het is niet luxe en ook niet 100% schoon maar ik was daar toch alleen om te slapen en te douchen.
Als ik de laatste reacties lees van het afgelopen jaar dan is iedereen tevreden over de schoonheid en bedden. Dat is voor mij prima. Dat er in 1999 een moord is gepleegd op kamer 684.. so be it. Ik woonde in een boerendorp waar enkele jaren geleden een meisje die ik ken dr vader heeft vermoord _O-
  maandag 5 mei 2014 @ 08:20:16 #207
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139576117
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:46 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Maar ik neem wel aan dat je toch een redelijke schone kamer en normaal personeel wil?

Ik heb in december in hotel Pennsylvania geslapen.
Het is niet luxe en ook niet 100% schoon maar ik was daar toch alleen om te slapen en te douchen.
Iets roepen over schoon en goed personeel ... en dan Hotel Pennsylvania aanraden _O-
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139578407
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 08:20 schreef matthijst het volgende:

[..]

Iets roepen over schoon en goed personeel ... en dan Hotel Pennsylvania aanraden _O-
Ik ging er toen ook heen met de ergste verwachtingen
Maar het viel allemaal 100% mee, het personeel deed ook gewoon normaal tegen mij.
Een gescheurde tegel of wat stof achter de tv op een kastje boeit mij niet.
  maandag 5 mei 2014 @ 11:19:38 #209
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139578892
Ah, OK, ben er 6-7 keer geweest en elke keer werd het slechter, maar vreemd genoeg ook duurder :)
Van afgeblaft worden door zo'n trol aan de receptie tot pisvlekken op de muur in de badkamer :r
Dat was wel zo'n beetje de urinedruppel... Kom er niet meer.

Vroegah, was een Penn 5000 kamer een grote kamer, tegenwoordig maakt het niet uit wat je boekt; ze gooien je in een random kamer en noemen het Penn 5000. Zelfde voor ontbijt; vroeger was dat voor 1 verdieping, nu laten ze er 3 verdiepingen op los.

Laatste keer in Hotel 31 geweest. Zelfde kleine kamers, maar brandschoon en goedkoop.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139597518
Vandaag het hotel geboekt! *O* Hotel 373 Fifth Avenue!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  dinsdag 6 mei 2014 @ 01:20:51 #211
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139608886
Ik ga op reis en ik neem mee....

4 broeken
3 jurkjes
1 rokje
5 t-shirts
2 truien
10 paar sokken
paar BH's
stuk of wat strings
8 hemdjes
3 slaapshortjes
1 spijkerjasje
2 leren jasjes
1 lente/herfstjas
3 sjaaltjes want daar hou ik van en die zijn echt fucking handig als je sjaalknoopskills hebt (youtube)
laptop
camera
telefoon
beetje make-up, tandenborstel en mijn lievelings flosdraad :')
platte laarzen
laarsjes met hak
koop ter plekke een paar vans
paar havaianas (als ik ze weet te vinden, nondeju)

Met dat lijstje moet het wel goedkomen wat betreft wisselvallig weer, toch? :{

Zijn vans goedkoper daar? :9~
Resistance is futile.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 01:23:25 #212
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139608935
Oh ja: hij neemt mee..

4 broeken
5 t-shirts
4 overhemden
2 paar schoenen (nette en sneakers)
sokken
boxershorts
tandenborstel
jas

En dawast. Zijn koffer is 2 keer zo groot als de mijne en ik moest maar goed in mijn oren knopen dat ik onder GEEN BEDING MIJN KLEREN IN ZIJN KOFFER MAG STOPPEN!!! :(

:P
Resistance is futile.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 01:29:53 #213
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139609035
Oh, vraagje: wat voor een prullaria brengen jullie mee terug? Zeg maar de betere souvenirs? Ik heb zo een gewoonte om uit elk land een aandenken mee te nemen maar dan niet van die gare shit als een mini-eifeltoren. Uit Mexico heb ik een enorme geweven doek meegenomen waar ik elk jaar mee in het park/strand/waar dan ook lig. Uit Kenia heb ik een mooie omslagdoek. Uit Engeland een supermooie armband (en her en der in de UK zoek ik daar dingetjes bij).

Ik kreeg een verzoek voor een Red Sox petje en een Xbox 4. Dat petje moet wel lukken.
Resistance is futile.
  roze dinsdag 6 mei 2014 @ 01:31:35 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_139609058
Xbox 4?
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 01:32:35 #215
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139609077
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Xbox 4?
Playstation?
Resistance is futile.
  roze dinsdag 6 mei 2014 @ 01:33:06 #216
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_139609084
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 01:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Playstation?
Dat denk ik eerder ja ;)
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 01:34:14 #217
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139609102
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 01:33 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dat denk ik eerder ja ;)
|:( . Mijn stiefzoon zou me keihard uitlachen als hij dit zou zien.
Resistance is futile.
  roze dinsdag 6 mei 2014 @ 01:36:02 #218
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_139609118
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 01:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

|:( . Mijn stiefzoon zou me keihard uitlachen als hij dit zou zien.
Geeft toch niet :9 Van de xbox heb je alleen de xbox 360 en de xbox one (die is nieuw, nog niet in alle landen uit). En van de playstation heb je sinds een tijdje de playstation 4
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 01:36:57 #219
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139609129
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 01:36 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Geeft toch niet :9 Van de xbox heb je alleen de xbox 360 en de xbox one (die is nieuw, nog niet in alle landen uit). En van de playstation heb je sinds een tijdje de playstation 4
Volgens mij wilde hij xbox one.

_O-
Resistance is futile.
  roze dinsdag 6 mei 2014 @ 01:38:09 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_139609147
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 01:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Volgens mij wilde hij xbox one.

_O-
_O- Oh nou dan zal ik het maar even navragen haha
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 01:42:24 #221
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139609196
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 01:38 schreef Amarantha het volgende:

[..]

_O- Oh nou dan zal ik het maar even navragen haha
Beter van niet, zou nog een duur grapje worden dan! We zeiden 'nee' in koor. Zijn zus houdt het voor de verandering bescheiden bij een petje.
Resistance is futile.
pi_139610471
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 01:29 schreef Seven. het volgende:
Oh, vraagje: wat voor een prullaria brengen jullie mee terug? Zeg maar de betere souvenirs? Ik heb zo een gewoonte om uit elk land een aandenken mee te nemen maar dan niet van die gare shit als een mini-eifeltoren. Uit Mexico heb ik een enorme geweven doek meegenomen waar ik elk jaar mee in het park/strand/waar dan ook lig. Uit Kenia heb ik een mooie omslagdoek. Uit Engeland een supermooie armband (en her en der in de UK zoek ik daar dingetjes bij).

Ik kreeg een verzoek voor een Red Sox petje en een Xbox 4. Dat petje moet wel lukken.
Ik ben zo'n sufkut die altijd en overal een magneet mee neemt O+ M'n postrekje hangt helemaal vol :P
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  dinsdag 6 mei 2014 @ 09:07:31 #223
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139610768
Ik ook; koelkast tot de nok vol :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139612540
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 01:20 schreef Seven. het volgende:
Zijn vans goedkoper daar? :9~
JA! Er zit een Vans winkel in Soho, aanrader. ;)
pi_139612704
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 01:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

|:( . Mijn stiefzoon zou me keihard uitlachen als hij dit zou zien.
Ik moest er ook om lachen _O- :D
pi_139612725
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:39 schreef Maravilla het volgende:

[..]

JA! Er zit een Vans winkel in Soho, aanrader. ;)
Thanks voor de tip, mijn vriend heeft ook altijd vans dus als het daar goedkoper is ff inslaan :)
pi_139612792
Duik ook eens een GAP winkel in, prijzen zijn om te gieren zo laag i.v.m. europa. Heb je tijd over duik dan even new jersey in, daar betaal je geen belasting
Hooray for boobies!
pi_139612814
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
Duik ook eens een GAP winkel in, prijzen zijn om te gieren zo laag i.v.m. europa. Heb je tijd over duik dan even new jersey in, daar betaal je geen belasting
Ik draag zelf heel veel Guess kleding, toen ik in LA was heb ik daar ook zoveel kunnen kopen omdat de prijzen echt debiel laag zijn, ik hoop dat het in NY ook zo is!
pi_139612848
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 01:23 schreef Seven. het volgende:
Oh ja: hij neemt mee..

4 broeken
5 t-shirts
4 overhemden
2 paar schoenen (nette en sneakers)
sokken
boxershorts
tandenborstel
jas

En dawast. Zijn koffer is 2 keer zo groot als de mijne en ik moest maar goed in mijn oren knopen dat ik onder GEEN BEDING MIJN KLEREN IN ZIJN KOFFER MAG STOPPEN!!! :(

:P
Ik ehb tegen mijn vriend gezegd dat elke cm dat hij niet gebruikt van zijn koffer ik vul met spullen die k in NY koop _O- O-)
pi_139612892
neem altijd zo min mogelijk mee, kleding, schoeisel e.d. koop ik in NYC en de outlet in Newark.
Hooray for boobies!
pi_139612936
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
neem altijd zo min mogelijk mee, kleding, schoeisel e.d. koop ik in NYC en de outlet in Newark.
Ik ga ook met alleen wat basics heen, de rest koop ik daar wel. Wij gaan ook een dag naar die outlets! :9~
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:56:21 #232
12621 tcr
*nix 4ever
pi_139612964
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
Duik ook eens een GAP winkel in, prijzen zijn om te gieren zo laag i.v.m. europa. Heb je tijd over duik dan even new jersey in, daar betaal je geen belasting
In NY was kleding toch ook belastingvrij?!?!

Yep:

Clothing and footwear under $110 are exempt from New York City and NY State Sales Tax. Purchases above $110 are subject to a 4.5% NYC Sales Tax and a 4% NY State Sales Tax.
pi_139612992
Zo belachelijk goedkoop is het toch niet qua kleding? Ik liep in de macy's bijvoorbeeld en daar koste een tommy hillfiger polo ook gewoon 50 dollar (ja is iets goedkoper maar niet belachelijk goedkoop toch)

De gap en century 21 waren daarentegen wel geweldig (L)
PSN: Metal_Akilla
pi_139613019
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:56 schreef tcr het volgende:

[..]

In NY was kleding toch ook belastingvrij?!?!

Yep:

Clothing and footwear under $110 are exempt from New York City and NY State Sales Tax. Purchases above $110 are subject to a 4.5% NYC Sales Tax and a 4% NY State Sales Tax.
klopt inderdaad, my mistake... ;)
Hooray for boobies!
pi_139613044
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:57 schreef Akilla het volgende:
Zo belachelijk goedkoop is het toch niet qua kleding? Ik liep in de macy's bijvoorbeeld en daar koste een tommy hillfiger polo ook gewoon 50 dollar (ja is iets goedkoper maar niet belachelijk goedkoop toch)

De gap en century 21 waren daarentegen wel geweldig (L)
macy, bloomingdale e.d. zijn verhoudingsgewijs prijzig. Net zoals bijvoorbeeld nike flagship daar betaal je de volle mep. ga je een Modells in dan heb je dezelfde kleding voor beduidend minder geld
Hooray for boobies!
pi_139613091
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:59 schreef Spockjuh_ het volgende:

[..]

macy, bloomingdale e.d. zijn verhoudingsgewijs prijzig. Net zoals bijvoorbeeld nike flagship daar betaal je de volle mep. ga je een Modells in dan heb je dezelfde kleding voor beduidend minder geld
Duidelijk, verkeerde winkel in gegaan dan ;)
PSN: Metal_Akilla
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:42:29 #237
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_139615616
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik ehb tegen mijn vriend gezegd dat elke cm dat hij niet gebruikt van zijn koffer ik vul met spullen die k in NY koop _O- O-)
Wij hebben 1 grotere koffer en 1 normale, ik ga proberen zo in te pakken dat alles in de kleinere past, en die dan in de grote, EN DAN HEB IK 1 EXTRA KOFFER OM VOL TE SHOPPEN O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_139615899
wat je oko kan doen is een extra koffer in je grote koffer... ;)
Hooray for boobies!
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:46:02 #239
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_139617449
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
wat je oko kan doen is een extra koffer in je grote koffer... ;)
3 koffers meenemen bedoel je? Haha dat wordt wel wat overdreven... denk ik ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_139617473
Wie goedkoop in Luxemburg kan komen kan goedkoop naar New York:
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:47 schreef Iemand91 het volgende:


Jammer dat Luxemburg een dure plek is om naar toe te reizen; ander was dit best interessant.

Open-jaw van Luxemburg - New York - Londen voor £186/¤226.
Boeken t/m 6 mei (morgen!) en reizen tussen nu en december.

Je reist Luxemburg - London Heathrow - Chicago/Montreal - New York La Guardia.
Terug New York La Guardia - Montreal - London Heathrow.

Ik vond deze op 12 nov. heen en 19 nov. terug voor deze prijs. Enkeltje LHR - Nederland is zo'n ¤70.
Mocht je dus toch goedkoop naar Luxemburg kunnen komen en geen moeite hebben met overstappen dan is het wel erg goedkoop naar New York.
Extra tip:
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:17 schreef Lemans24 het volgende:
Luxemburg: vanuit Maastricht naar Luik en dan het boemeltje naar Luxemburg. Prijs valt heel erg mee, indien je het Belgische traject online koopt.
En nog een:
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:26 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Je kan deze ook voor 330,- boeken met vertrek vanaf Amsterdam en terug op Brussel. Misschien wat handiger en ook nog een goeie prijs
Maar die kan ik nog niet vinden.
pi_139617736
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wij hebben 1 grotere koffer en 1 normale, ik ga proberen zo in te pakken dat alles in de kleinere past, en die dan in de grote, EN DAN HEB IK 1 EXTRA KOFFER OM VOL TE SHOPPEN O+
HOARD ALL THE STUFF! Wij hebben 2 grote, waarvan ik 80% claim O-)

debs, je kunt in t vliegtuig ook nog een grote tas meenemen en daar evt een klein handtasje indoen, kun je nog meer meenemen :@ :') :D

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2014 13:57:37 ]
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:09:35 #242
62964 Little_Acorn
You would know
pi_139618227
Hahaha, leuk om al die tips te lezen over zoveel mogelijk mee terug nemen :D

Ik ga in juni naar NYC en wil daar eigenlijk een laptop kopen (Asus). Maar alleen als ze daar een stuk goedkoper zijn, weet iemand of dit zo is? En hoe zit het dan met meenemen naar huis? Kan ik dan het beste doen alsof ik de laptop van huis heb meegenomen, ivm invoerbelasting? Doos gooi ik dan natuurlijk weg en stickers haal ik eraf zodat het net lijkt alsof ik de laptop al langer in bezit heb. Of zijn ze erg streng met controleren?
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_139618330
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:09 schreef Little_Acorn het volgende:
Hahaha, leuk om al die tips te lezen over zoveel mogelijk mee terug nemen :D

Ik ga in juni naar NYC en wil daar eigenlijk een laptop kopen (Asus). Maar alleen als ze daar een stuk goedkoper zijn, weet iemand of dit zo is? En hoe zit het dan met meenemen naar huis? Kan ik dan het beste doen alsof ik de laptop van huis heb meegenomen, ivm invoerbelasting? Doos gooi ik dan natuurlijk weg en stickers haal ik eraf zodat het net lijkt alsof ik de laptop al langer in bezit heb. Of zijn ze erg streng met controleren?
Doos weggooien daar idd, ik werd iig wel gecontroleerd zodra ik op schiphol stond :')
pi_139618361
prijzen schelen wat betreft pc's e.d. niet zoveel is mijn ervaring. heb er zelf ook naar gekeken maar vond het niet waard om al die moeite te doen voor een paar euro minder, geen garantie, mogelijke problemen douane etc.
Hooray for boobies!
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:14:43 #245
62964 Little_Acorn
You would know
pi_139618371
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Doos weggooien daar idd, ik werd iig wel gecontroleerd zodra ik op schiphol stond :')
Thanks! Is de prijs daar lager dan hier?
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_139618385
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:14 schreef Little_Acorn het volgende:

[..]

Thanks! Is de prijs daar lager dan hier?
van asus weet ik het zo 123 niet, apple is wel stukken goedkoper daar!
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:15:40 #247
62964 Little_Acorn
You would know
pi_139618398
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
prijzen schelen wat betreft pc's e.d. niet zoveel is mijn ervaring. heb er zelf ook naar gekeken maar vond het niet waard om al die moeite te doen voor een paar euro minder, geen garantie, mogelijke problemen douane etc.
Ah, ok. Ga er niet speciaal voor op pad dan. Alleen als ik tegen een goeie prijs aanloop kan het de moeite zijn.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:38:50 #248
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_139619198
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

HOARD ALL THE STUFF! Wij hebben 2 grote, waarvan ik 80% claim O-)

debs, je kunt in t vliegtuig ook nog een grote tas meenemen en daar evt een klein handtasje indoen, kun je nog meer meenemen :@ :') :D
SUCH IDEAS :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_139619494
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]

SUCH IDEAS :D
ik had vorige keer amerika ook de grootst mogelijke tas mee die in t vliegtuig handbaggage mocht en daar zat mijn handtas in :D

HOARD ALLES
pi_139619799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
neem altijd zo min mogelijk mee, kleding, schoeisel e.d. koop ik in NYC en de outlet in Newark.
welke outlet is dat in Newark?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:58:35 #251
12621 tcr
*nix 4ever
pi_139620011
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:53 schreef MissJ het volgende:

[..]

welke outlet is dat in Newark?
Die bij het vliegveld denk ik, niet zo'n grootte als ik het goed begrijp, maar niet zo ver.
pi_139620699
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:53 schreef MissJ het volgende:

[..]

welke outlet is dat in Newark?
new jersey gardens, http://www.jerseygardens.com/ 230 winkels en een directe busverbinding vanaf manhatten. zo uit m;n hoofd lijn 222 of 111
Hooray for boobies!
pi_139620801


[ Bericht 100% gewijzigd door Spockjuh_ op 06-05-2014 15:22:15 (prutser) ]
Hooray for boobies!
  dinsdag 6 mei 2014 @ 15:31:59 #254
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139621138
Jersey Gardens, goed te doen idd, als je aankomt met monorailtje erheen en dan bus naa NYC.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 18:33:21 #255
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139626566
Waar is in NY een outlet? En goed te bereiken met de metro? Ben van plan flink inkopen te doen. Vorig jaar in usa ook gedaan. Dit jaar maar eens een leger koffer meenemen :)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:19:56 #256
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139628572
Of je leest even de posts boven je?
Jersey Gardens, bij Newark.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139630241
Aha Jersey Gardens, dank jullie, dat schrijf ik even op! Ga ik in september zeker even heen :Y
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 7 mei 2014 @ 00:22:16 #258
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139649366
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:39 schreef Maravilla het volgende:

[..]

JA! Er zit een Vans winkel in Soho, aanrader. ;)
Gaat op mijn to shop lijstje.
Resistance is futile.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:30:43 #259
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139651964
OK, potentiele shit om te kopen:

Een ring die bij mijn armband past
Ketting die bij mijn armband past
Horloge

Maar ik weet niet of dat in de VS veel goedkoper is.

Sowieso kopen:
Vans
Sneakers
Red Sox petje
Cool shirt voor stiefzoon of schoenen of zo

Mogelijk een klein koffertje handbagage voor allerhande aankopen. :P
Resistance is futile.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:35:22 #260
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139652013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:09 schreef Little_Acorn het volgende:
Hahaha, leuk om al die tips te lezen over zoveel mogelijk mee terug nemen :D

Ik ga in juni naar NYC en wil daar eigenlijk een laptop kopen (Asus). Maar alleen als ze daar een stuk goedkoper zijn, weet iemand of dit zo is? En hoe zit het dan met meenemen naar huis? Kan ik dan het beste doen alsof ik de laptop van huis heb meegenomen, ivm invoerbelasting? Doos gooi ik dan natuurlijk weg en stickers haal ik eraf zodat het net lijkt alsof ik de laptop al langer in bezit heb. Of zijn ze erg streng met controleren?
Mijn moeder heeft ooit een iPod voor mij mee terug genomen, doos wegflikkeren en dan kunnen ze je niks maken.
Resistance is futile.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:36:30 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139652023
Oh ja!

IK VERTREK VANDAAG!! *O*
Resistance is futile.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:43:30 #262
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139652097
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft ooit een iPod voor mij mee terug genomen, doos wegflikkeren en dan kunnen ze je niks maken.
Als ze lastig willen doen moet jij bewijzen dat je hem niet in de VS hebt gekocht :)
Maar goed, dat zou mij er niet van weerhouden verder.

Vooral Apple spul is goedkoop in de VS. En kleding uiteraard (Levi's broeken, Hilfiger truien voor een dollar of 40-45 bij Macy's).
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:56:12 #263
51286 w00h00
Digital man!
pi_139652263
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:36 schreef Seven. het volgende:
Oh ja!

IK VERTREK VANDAAG!! *O*
Have fun!

Ik zit over 3 weken in het vliegtuig! :D
pi_139653890
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft ooit een iPod voor mij mee terug genomen, doos wegflikkeren en dan kunnen ze je niks maken.
Ik moet voor mamma ook een iPad meenemen en voor mijzelf neem ik misschien een iphone mee.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:14:05 #265
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_139658135
Zou het mogelijk zijn een uitzending van The Tonight Show bij te wonen? Dat is namelijk in NY tegenwoordig.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:41:52 #266
67174 Dos37
Come on Twente
pi_139659074
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_139662574
heb begin januari tickets gekregen voor the letterman show zonder al te veel problemen. Medewerkers stonden zelfs op straat nog tickets aan te bieden op de dag zelf dat wij er waren. Ga er vanuit dat dit bij the tonight show ook wel moet lukken.
Hooray for boobies!
pi_139663685
Ik ben van plan volgend jaar ook naar New York te gaan, maar ik zou ook graag een Knicks wedstrijd bij willen wonen iemand dit ook gedaan en zo ja hoe hebben jullie dit geregeld zag dat het mogelijk was om via NBA zelf een ticket te regelen, maar misschien hebben jullie nog tips.
pi_139664083
kijk hier eens: http://www.stubhub.com/nba-tickets/

zelf naar de Jets in Brooklyn geweest, puur vanwege het prijsverschil per ticket.
Hooray for boobies!
pi_139664317
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:21 schreef RealMadMan het volgende:
Ik ben van plan volgend jaar ook naar New York te gaan, maar ik zou ook graag een Knicks wedstrijd bij willen wonen iemand dit ook gedaan en zo ja hoe hebben jullie dit geregeld zag dat het mogelijk was om via NBA zelf een ticket te regelen, maar misschien hebben jullie nog tips.
ik ben naar een wedstrijd van de Knicks geweest en heb een paar uur van te voren een kaartje via StubHub gekocht
Ik heb iets van 85 dollar betaald voor vak 211 ofzo
pi_139666467
Ik ben gister terug gekomen van een goede week in heerlijk New York.. Dinsdag was het heel koud en guur.. Woensdag zooooveel regen dat we een matinee gepakt hebben en verder heerlijk weer. Comfort Inn Chelsea was een goede keus qua hotel. En de fotografie klas was super leuk! Was een leuke vakantie!
Be brave. Be kind.
  donderdag 8 mei 2014 @ 05:19:15 #272
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139687400
Goeie vlucht gehad (BA), uurtje later vertrokken omdat een onderdeel ergens vervangen moest worden en een half uurtje te laat geland. Daarna op de air train naar Howard Beach en verder met mijn beste vriendin naar Bushwick gereisd. Zo fijn om haar te zien O+ .

Eerste indruk:
Wat een bende :P ! Veel huizen in New England stijl en veel gelijkenissen met Victoriaanse Engelse bouwstijl, brede straten, veel grote auto's.
Ik voel me erg white hier, echt alleen maar Latino's in deze omgeving (Broadway Junction veel meer negers, ik zit 2 stations verder momenteel. Mijn vriendin heeft een geweldig appartement en het is hier rustig. Kan Manhattan van het dak zien hier dus een dezer een fotootje van maken.

Morgen weekly pass kopen en ik denk dat we eerst onze jetleg maar eens bij moeten slapen (het is hier pas 23:15, maar ben bekaf!). Morgen waarschijnlijk Brooklyn induiken. Ik denk dat we 2 dagen naar Manhattan gaan deze week maar bon, we zullen zien hoe het loopt.

O+
Resistance is futile.
pi_139692138
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft ooit een iPod voor mij mee terug genomen, doos wegflikkeren en dan kunnen ze je niks maken.
Toch echt wel...er staat een serienummer op namelijk.
pi_139692595
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:28 schreef exode het volgende:

[..]

Toch echt wel...er staat een serienummer op namelijk.
Dit inderdaad. Om de schijn hoog te houden kun je een USB stick meenemen met daarop al allerlei data en apps snel installeren voor je weer terug vliegt.
Hooray for boobies!
pi_139692920
Wat een onzin allemaal, je mag gewoon tot 450 euro ofzo invoeren dus niet zo moeilijk doen en gewoon in je koffer stoppen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_139692952
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:21 schreef RealMadMan het volgende:
Ik ben van plan volgend jaar ook naar New York te gaan, maar ik zou ook graag een Knicks wedstrijd bij willen wonen iemand dit ook gedaan en zo ja hoe hebben jullie dit geregeld zag dat het mogelijk was om via NBA zelf een ticket te regelen, maar misschien hebben jullie nog tips.
Stubhub inderdaad proberen of gewoon via ticketmaster.
En als je dan toch daar bent kun je ook een wedstrijd van Brooklyn meepakken.

Vriend van me zit nu in New York en pakt zaterdag even een play-off wedstrijd mee van Brooklyn tegen Miami. The lucky bastard!
Every living creature on earth dies alone
pi_139693802
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een onzin allemaal, je mag gewoon tot 450 euro ofzo invoeren dus niet zo moeilijk doen en gewoon in je koffer stoppen.
Alleen een iPod wel inderdaad, maar ik zie hier ook iPads voorbijkomen.

Ik zou me er niet door laten tegenhouden maar alles weggooien, lost het niet op als ze moeilijk willen doen. Er zit bijvoorbeeld ook een Amerikaanse stekker bij.
pi_139694972
aan de 450 euro zit je zo als je echt voor het shoppen gaat. Logischerwijs is dan verdelen over meerdere koffers/personen een optie maar die mogelijkheid heb je niet altijd.
Hooray for boobies!
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:00:50 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139695415
aargh, kut geslapen!! Toen ik naar Mexico ging kon ik het de eerste paar dagen met moeite volhouden tot 8 uur 's avonds, need coffee!
Resistance is futile.
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:02:20 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139695472
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
aan de 450 euro zit je zo als je echt voor het shoppen gaat. Logischerwijs is dan verdelen over meerdere koffers/personen een optie maar die mogelijkheid heb je niet altijd.
Hmm, ik zal maar geen grote weekendtas handbagage vol spullen meenemen dan :P .
Resistance is futile.
pi_139695889
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:30 schreef Seven. het volgende:
OK, potentiele shit om te kopen:

Een ring die bij mijn armband past
Ketting die bij mijn armband past
Horloge

Maar ik weet niet of dat in de VS veel goedkoper is.

Sowieso kopen:
Vans
Sneakers
Red Sox petje
Cool shirt voor stiefzoon of schoenen of zo

Mogelijk een klein koffertje handbagage voor allerhande aankopen. :P
en een dagboek om dit soort dingen in op te schrijven
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 9 mei 2014 @ 01:35:53 #282
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139728857
quote:
6s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

en een dagboek om dit soort dingen in op te schrijven
Daar heb ik fok voor.
Resistance is futile.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 02:04:59 #283
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139729281
Ik ben vandaag Williamsburg ingedoken (afstappen aan Bedford Av en dan gaan eten bij Station, probeer de truffel Mac 'n Cheese O+). Voor het eerst American Pancakes gehad :9~ :@ . Beetje rondgewandeld, foto's genomen vanaf de pier (super uitzicht over Manhattan als het mooi weer is en er is echt geen kip :'), je kunt nagenoeg de hele westkant van het eiland zien vanover het water, het is helaas bewolkt vandaag). Ring gekocht, toen naar Bushwick gegaan (afstappen aan Jefferson St), veel graffiti gezien.

Fotootjes:















Pier Williamsburg







Resistance is futile.
pi_139729702
Nice pics ^O^
  vrijdag 9 mei 2014 @ 03:02:48 #285
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139729724
Alleen jammer dat tinypic ze weer terugdraait, ik heb ze wel goed opgeslagen.

Anyway, als je de pier oploopt: foto 2 is rechtvooruit, foto 1 is uitzicht naar links (Williamsburg Bridge met daarachter Wallstreet, foto 3 is achteruit gefotografeerd en foto 4 is naar rechts gefotografeerd (upper Manhattan).
Resistance is futile.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 07:06:52 #286
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139730131
Die Biggie is dope!
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139732418
Bedankt voor alle tips zodra het volgende basketbal seizoen begint zal ik er eens verder in duiken,
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:40:15 #288
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_139733009
Heb je op die laatste foto nu een druppel op de lens weggeveegd?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_139733160
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 10:40 schreef Katth het volgende:
Heb je op die laatste foto nu een druppel op de lens weggeveegd?
Nee het Empire State Building had een wat droevige dag ;)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 9 mei 2014 @ 11:28:01 #290
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_139734304
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 02:04 schreef Seven. het volgende:
Ik ben vandaag Williamsburg ingedoken (afstappen aan Bedford Av en dan gaan eten bij Station, probeer de truffel Mac 'n Cheese O+). Voor het eerst American Pancakes gehad :9~ :@ . Beetje rondgewandeld, foto's genomen vanaf de pier (super uitzicht over Manhattan als het mooi weer is en er is echt geen kip :'), je kunt nagenoeg de hele westkant van het eiland zien vanover het water, het is helaas bewolkt vandaag). Ring gekocht, toen naar Bushwick gegaan (afstappen aan Jefferson St), veel graffiti gezien.

Fotootjes:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pier Williamsburg

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hmmm, die Mac 'n Cheese staat niet op 't menu... maar het ziet er wel tof uit, dus maar even toegevoegd aan de "where to eat" lijst ^^.

Toffe foto's!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_139735017
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 02:04 schreef Seven. het volgende:
Ik ben vandaag Williamsburg ingedoken (afstappen aan Bedford Av en dan gaan eten bij Station, probeer de truffel Mac 'n Cheese O+). Voor het eerst American Pancakes gehad :9~ :@ . Beetje rondgewandeld, foto's genomen vanaf de pier (super uitzicht over Manhattan als het mooi weer is en er is echt geen kip :'), je kunt nagenoeg de hele westkant van het eiland zien vanover het water, het is helaas bewolkt vandaag). Ring gekocht, toen naar Bushwick gegaan (afstappen aan Jefferson St), veel graffiti gezien.

Fotootjes:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pier Williamsburg

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zoo vet!! :9

Ik zie t al, een keer new york is niet genoeg! Ik heb toen alleen maar manhattan gehad.

Van de week droomde ik trouwens dat ik vanuit new york voor ¤6,15 naar huis vloog.... :s) Hele gave droom dus.
pi_139735210
Ik zou in september naar NYC gaan. Ik zou dan ook de crown van the Statue of Liberty willen bezoeken. Ik vind echter enkel tickets tot augustus voor de pedestal en de crown.

Is de crown ook open in september, of zijn die tickets pas later beschikbaar?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:05:09 #293
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139735442
Een collega van mij zei dat de crown vooral veel tijd kost en het niet zo spectaculair is. Wat zijn de meningen hier?
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:14:30 #294
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139735692
Ik vond de Crown meesterlijk ^O^
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139738545
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:57 schreef zipcon het volgende:
Ik zou in september naar NYC gaan. Ik zou dan ook de crown van the Statue of Liberty willen bezoeken. Ik vind echter enkel tickets tot augustus voor de pedestal en de crown.

Is de crown ook open in september, of zijn die tickets pas later beschikbaar?
komt denk ik pas over een paar dagen of weken pas online
Gewoon altijd even blijven checken
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:04:59 #296
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139739160
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 10:40 schreef Katth het volgende:
Heb je op die laatste foto nu een druppel op de lens weggeveegd?
Ik heb d'r zelf ook met verbazing naar gekeken, en ik heb echt geen flauw benul wat het is. Dit is een van de eerste foto's die ik genomen heb en op de foto erna is niks te zien. Ik vermoed misschien een gare wolk of zo?

Hoe dan ook, vandaag weer een bewolkte dag dus geen dag om Manhattan high rise te gaan fotograferen. Staten Island Ferry valt dus ook af. Misschien naar de Newark Outlet gaan of zo.
Resistance is futile.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:29:33 #297
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139739982
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:57 schreef zipcon het volgende:
Ik zou in september naar NYC gaan. Ik zou dan ook de crown van the Statue of Liberty willen bezoeken. Ik vind echter enkel tickets tot augustus voor de pedestal en de crown.

Is de crown ook open in september, of zijn die tickets pas later beschikbaar?
Ik ga 'm gratis bezoeken door er met Staten Island Ferry onderdoor te varen, foto's zullen wel volgen op maandag of dinsdag of zo. Misschien doet het je juist besluiten dat je de crown moet zien ;) . Tickets zullen nog wel beschikbaar worden, je bent er nogal vroeg bij.

Ik ben echt niet van plan om uren in de rij te gaan staan (misschien doe ik dat voor 1 attractie maar verder wil ik mijn tijd niet verdoen voor een paar fotootjes). Zo ben ik eigenlijk op zoek naar een leuk alternatief voor Top of the Rock of Empire state building, liefst iets waar ik die 2 en central park op de foto kan zetten, het hoeft ook geen 100 verdiepingen of meer te zijn.

Iemand al eens naar zo'n hotel bar op de bovenste verdieping geweest? Dat wil ik nog doen een keertje maar weet niet welke.
Resistance is futile.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:31:47 #298
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139740040
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:14 schreef matthijst het volgende:
Ik vond de Crown meesterlijk ^O^
Waarom dan?
Ik zie de toegevoegde waarde ook nog niet helemaal namelijk.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:32:39 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139740074
Dit topic is bijna vol.
Resistance is futile.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:33:35 #300
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139740107
Nog maar 2 posts!
Resistance is futile.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:33:48 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139740115
;)
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')