Je kunt toch 80 dingen bezoeken met die pass? niet alleen wat hierboven staat?quote:Op maandag 7 april 2014 12:57 schreef egelhond het volgende:
Met de New York CityPASS kunt de volgende bezienswaardigheden bezoeken:
• Het Empire State Building inclusief audio tour
• Het American Museum of Natural History
• Het Museum of Modern Art
• Het Metropolitan Museum of Art (inclusief toegang tot het Cloisters museum)
• Het Guggenheim Museum inclusief audio tour OF Top of the Rock
• De Statue of Liberty en Ellis Island OF één van de verschillende boottochten
Weet niet of dit wel boeiend voor mij is.
De statue of Liberty en Ellis island hebben we al geboekt.
De museums dat boeit me dus helemaal niks.
Wat overblijft: Top of the Rock en Empire State Building.
Dat is samen 40 euro ofzo entree.
Eerst even kijken wat we allemaal willen zien, maar ik denk dat we goedkoper uit zijn als we tickets los boeken.
Ik wilde het net kopen maar mijn CC accepteren ze niet omdat ik geen Amerikaans adres heb..quote:Op maandag 7 april 2014 21:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand hier al eens met die bus tour The Ride mee gegaan?
Ik zag die in December rondrijden en dat zag er wel grappig uit, en het is nu in de aanbieding op groupon van 79$ voor 49$
lijkt me geen probleem. heb dat bij alles gedaan en geen enkele keer een klacht of probleem.quote:Op maandag 7 april 2014 23:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik wilde het net kopen maar mijn CC accepteren ze niet omdat ik geen Amerikaans adres heb..
Ik lees op veel sites dat je gewoon een Amerikaans adres moet invoeren, maar mag dat zomaar ?
Ik had dus even Amerikaans adres ingevoerd en daarna was mijn CC meteen geblokkeerdquote:Op dinsdag 8 april 2014 23:02 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
lijkt me geen probleem. heb dat bij alles gedaan en geen enkele keer een klacht of probleem.
Wat is je budget? Wat verwacht je van je hotel? Wil je luxe of gebruik je het enkel voor te slapen en te douchen?quote:Op woensdag 9 april 2014 17:54 schreef AkTje het volgende:
Dit topic is aardig verouderd.. iemand nog tips voor een hotel? Hotel The Time spreekt mij wel aan
quote:Op woensdag 9 april 2014 17:54 schreef AkTje het volgende:
Dit topic is aardig verouderd.. iemand nog tips voor een hotel? Hotel The Time spreekt mij wel aan
Ik zat in het Roosevelt Hotel, schuin tegenover Grand Central Station. Valt binnen jouw prijscategorie en ik vond het een prima hotel.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:28 schreef AkTje het volgende:
¤ 150,- per nacht is wel de prijs waar ik voor ben aan het kijken.
Mijn eisen die ik aan een hotel verwacht met zo een prijskaartje:
- Tweepersoonsbed (geen stapelbed o.i.d.)
- Locatie (tussen 28th en 55th street)
- Eigen badkamer (zie dat veel hotels in NYC een gedeelde badkamer hebben)
- Schoon en onderhouden
Verder hoeft het geen designhotel te zijn of een met een mooi uitzicht.
Ik heb voor september het Travel Inn hotel geboekt, 42nd street. Ben er nog niet geweest dus, dus nog geen eigen ervaring, maar voldoet wel aan jouw wensen en volgens de recensies is het een prima schoon hotel met grote kamers. Kosten: ¤ 141,- per kamer per nacht (excl. ontbijt). Was een aanbieding + een extra kortingscode, via www.hotels.com.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:28 schreef AkTje het volgende:
- Schoon en onderhouden
Zaten wij in 2010 via Priceline.com. Goed hotel, prima locatie.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:41 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik zat in het Roosevelt Hotel, schuin tegenover Grand Central Station. Valt binnen jouw prijscategorie en ik vond het een prima hotel.
Priceline.com en hotwire.com. Vind je dat 'te spannend' schrijf je in bij Booking.com en zoek ingelogd naar hotels. Dat wordt gelogd en als je een paar dagen later kijkt, krijg je vaak een aanbieding van het hotel waar jij wel erg lang bleef hangen een paar dagen daarvoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 18:28 schreef AkTje het volgende:
- Schoon en onderhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat begrijp ik ook niet altijdquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:20 schreef Fargo het volgende:
Ik wil hier niemand op zijn of haar tenen trappen, maar voor drie nachten naar New York kan ik echt niet begrijpen. Hoe geweldig de stad ook is.
Tenzij voor werk ofcquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:20 schreef Fargo het volgende:
Ik wil hier niemand op zijn of haar tenen trappen, maar voor drie nachten naar New York kan ik echt niet begrijpen. Hoe geweldig de stad ook is.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Ja, ik hanteer soms een ietwat merkwaardige reismethode. Begin vorige maand reed ik op dag 1 naar Berlijn vanuit NL (8 uurkes karren), dag 2 dan de stad bezichtigen per benenwagen en metro, en dag 3 vervolgens weer huiswaarts.Met de auto naar berlijn is wel een stuk goedkoper dan retourtje new yorkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet om verder te oordelen hoor, iedereen moet lekker doen waar diegene zelf zin in heeft![]()
De eerste keer zaten we in Midtown. Eerst lekker geshopt en daarna een lekkere pamperdag gehouden...spa... nagels helemaal zen...quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:42 schreef egelhond het volgende:
Ik vond dat ik met mn 6 nachten al aardig kort was deze zomer
Wat zouden jullie doen in NY. We moeten rond 17.00 uur op JFK zijn voor de vlucht naar Vancouver.
Hoe zouden jullie de gehele dag tot die 17.00 uur indelen?
Precies wat wij gedaan hebben. Metro is heel goed te doen en de goedkoopste oplossing. Zorg wel dat je express train hebt, is wat sneller.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zou de metro pakken, tot aan de shuttle kun jr op de metrocard laatste stukje kost je dan 5 dollar geloof ik. Wij zijn vanuit harlem via brooklyn gegaan en dat was een ritje vam geloof andrhalf uur met 1x overstappen
Waarom niet gewoon beide?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:25 schreef MissRelin het volgende:
Ik ga in september voor het eerst naar New York. Heb er echt ZOveel zin in! Eerst een rondreis op Ijsland maken, dan doorvliegen naar New York!
Denk alleen dat ik een beetje overweldigd zal zijn door die stad. Geen idee waar ik moet beginnen. Weet alleen dat ik of het ESB of de Top of the Rock op wil (maar nog niet welke...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |