SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
http://www.net5.nl/programmas/vakantieliefdes/quote:Mirjam en de Turkse Murat zijn nu officieel een stelletje, maar is de relatie opgewassen tegen de cultuurverschillen?
Vandaag 21:30 Net 5
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Nogmaals een mededeling
TURKEN IN DE MEDIA
[..]
http://www.net5.nl/programmas/vakantieliefdes/
Als hij weigert te stofzuigen dreigt zij hem terug te sturen naar Turkiye![]()
![]()
![]()
Tfoe wat kom je haten op die Turkse boy? stofzuigen is niks voor zo´n economisch mobiele jongemangquote:
Begin met Ace of base en Tarkan, dan praten we verder over oldies!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt oldies aan het luisteren vandaag.
Ik heb het over goede muziek.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Begin met Ace of base en Tarkan, dan praten we verder over oldies!
Haat op Tarkan is een aanval op ons allen!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo veel leuke Turkse muziek en deze gast komt met Tarkan. hhh
Nou en.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Haat op Tarkan is een aanval op ons allen!
NATO article 5 volgt rap.
Jouw uitspraak schaar ik onder....
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Turkism
Lijkt Borte wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Haat op Tarkan is een aanval op ons allen!
NATO article 5 volgt rap.
Jouw uitspraak schaar ik onder....
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Turkism
Ze was het zat denk ik. Kan toch wel eens voorkomen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom was Borte nou weggegaan dan? Zag haar als een grote zus wel beetje.
Gelseydin keske. Ik had wel kennis met je willen maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:15 schreef expans het volgende:
Btw, ik heb een PM ontvangen over de meet maar ik weet niet of ik joindus datumprikken lijkt me onnodig, en vals.
Wat een malloot; je hebt 'm flink kwaad gemaakt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Berkay Ergoz on mobile
Berkay Ergoz
Vieze alevieten. RTE GAAT LEKKER WINNEN. Gaan jullie maar de straten terroriseren en miljoenen aan schade verrichten voor het land wat jullie zogenaamd heel lief hebben. Belli oluyo. Sizin gibi vatan hainleri sokaklara, biz ise oy vermeye cikacagiz. RTE yine secildiginde sizin gibi pisliklerden ebediyen kurtulacagiz insallah.
17 March at 17:17 · Sent from Web
Ik dacht "even in m'n 'other inbox' kijken"._O-
:s wtf bezielt hem.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef Julis het volgende:
Het is officieel; er is geen toegang meer op Twitter in Turkije.
.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26051530.asp
Die Erdo toch, wat zal zijn volgende stap worden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef Julis het volgende:
Het is officieel; er is geen toegang meer tot Twitter in Turkije.
.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26051530.asp
SWAG!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:42 schreef Julis het volgende:
Facebook durft hij zeker niet te sluiten. Het zijn vooral jongeren die Twitter gebruiken.
Hakan Sukur geeft gewoon tips om de blokkade te omzeilentwitter:hakansukur twitterde op donderdag 20-03-2014 om 23:42:30DNS ayarlarınıza girerek, ayarlarınızı 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 olarak değiştirerek twitter'a giriş yapabilirsiniz. reageer retweet
Hakan is Gulenist, logischquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:04 schreef Julis het volgende:
Hakan Sukur geeft gewoon tips om de blokkade te omzeilentwitter:hakansukur twitterde op donderdag 20-03-2014 om 23:42:30DNS ayarlarınıza girerek, ayarlarınızı 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 olarak değiştirerek twitter'a giriş yapabilirsiniz. reageer retweet
.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:14 schreef Unlabeled het volgende:
Wat ernstig die Erdogan.
Mijn tante wordt mogelijk verplaatst naar Zuid-Oost Turkai omdat ze geen AKP aanhanger is. En dit zal waarschijnlijk op grote schaal worden toegepast bij ambtenaren.
Hoop ik ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat hoopt hij hiermee te bereiken eigenlijk; nieuws en geluidsfragmenten van hun vieze praktijken blijven nog steeds lekken via andere kanalen (niet dat het AKP-stemvee daar naar omkijkt). Ik hoop dat het Turkse volk eens met deze megalomaan afrekent.
Hij zit al twee termijnen, maar in augustus gaan de Turken voor het eerst de president rechtstreeks kiezen en hoogstwaarschijnlijk gaat hij nu voor president. God verhoede!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef Che_ het volgende:
Tot wanneer zit erdo er? Als die het uitzit.
Mijn jeugdheldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:04 schreef Julis het volgende:
.
Hij gaat gewoon Poetin achterna, die zit er over tien jaar nogquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij zit al twee termijnen, maar in augustus gaan de Turken voor het eerst de president rechtstreeks kiezen en hoogstwaarschijnlijk gaat hij nu voor president. God verhoede!
Niet weer dat wijfquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:55 schreef Unlabeled het volgende:
Voor de mensen die nog wakker zijn: RTL4 Late Night
Ebru Umar, wat is je punt nou
Erdo leeft in zijn eigen wereld, logica en andere aardse zaken zijn niet langer op hem van toepassing.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:56 schreef zarGon het volgende:
Erdoğan zou toch moeten weten dat je met opsluiten en mondsnoeren helemaal niet bereikt?. Hij heeft het zelf meegemaakt.
.
Duidelijk voor de kijkcijfers. Ze lieten haar ook niet echt uitpraten. Tja wat moet je ook, zoveel woorden zo weinig inhoud.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet weer dat wijf
wrm wordt zij nog uitgenodigd shiiit
Hier kan ze iig weer tien columns over schrijven..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Duidelijk voor de kijkcijfers. Ze lieten haar ook niet echt uitpraten. Tja wat moet je ook, zoveel woorden zo weinig inhoud.
Wilders volgens mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar gaat/ging het dan over? Over het Twitter-gebeuren? Zeg me niet dat zij zogenaamd de Turkije-expert aan tafel moet/moest voorstellen...
Ik kan wel bedenken hoe tenenkrommend dit geweest moet zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:29 schreef Che_ het volgende:
Niet gezien, maar ik las dit:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)e-en-onbehagen.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:ya reiz biz tv'nin arkasına çatal sokup cine 5'i izliyoduk twittera mı giremicez
Like · 27 · Reply · 1 hour ago
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Erdogan wil te veel macht en controle.
Yol yaptı.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Zg wat is jouw mening eigk nu over RTE? Vind je hem nog steeds het beste uit alle partijen?
Ik zal wel als een gek klinken, maar strategisch zou ik op AKP stemmen, ja. En dat komt niet omdat ik pro-AKP ben (RTE is mijns inziens ook veels te ver doorgeschoten), maar ik ben anti-oppositie. Mijn grootste zorg is eigenlijk dat Turkije weer in een diepe winterslaap gaat, en dat lijkt me veel erger dan de huidige situatie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Zg wat is jouw mening eigk nu over RTE? Vind je hem nog steeds het beste uit alle partijen?
Je kunt wel zo gaan reageren (nu het allemaal vanzelfsprekend is dat die wegen er zijn), maar zie jij de CHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur?quote:
Ben je niet bang dat Erdogan meer gaat doorschieten? Zijn aanhang bekritiseert hem ook niet echt. Geven hem een soort van profeet status. Als hij straks nog kan blijven zitten, dan weet hij ook wel dat hij alles kan maken. Zolang het economisch gezien goed gaat, slikt het volk het toch wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zal wel als een gek klinken, maar strategisch zou ik op AKP stemmen, ja. En dat komt niet omdat ik pro-AKP ben (RTE is mijns inziens ook veels te ver doorgeschoten), maar ik ben anti-oppositie. Mijn grootste zorg is eigenlijk dat Turkije weer in een diepe winterslaap gaat, en dat lijkt me veel erger dan de huidige situatie.
Ik zie serieus geen goede alternatief.
- CHP: grootste oppositiepartij, maar krijgt niets gedaan. Ik vind de leider (Kılıçdaroğlu) echt tien keer niets. Ik vind ze vooral tegenwerken (negatief), in plaats van constructief meewerken om het alsnog een beetje de goede richting op te krijgen (positief). Ik heb er simpelweg geen vertrouwen in. En Atatürk wordt te veel aanbeden (alsof het een God is), dat vind ik ook niets. En momenteel flirten ze met Gülen geloof ik, en of dat nou zo verstandig is met het oog op de toekomst...
- MHP: denken te veel met gevoel in van handelen met verstand. Ouderwetse ideologie, waar je geen fuck aan hebt tegenwoordig. Te veel naar binnen gekeerd. Weinig/niet tolerant tegenover bepaalde bevolkingsgroepen.
- De rest haalt de kiesdrempel niet.
Van de regen in de drup, daar ben ik bang voor. En ik relativeer te veel: liever gesloten social media en economisch nog in orde, dan meer vrijheid op het internet en economische malaise. Dat zie ik als het minst van de twee kwaden, en het minst schadelijke voor de toekomst van het land.
Het liefst heb ik Nederlandse standaarden daar in Turkije, maar niet voor een (te) zware prijs.Bij komt het erop neer dat ik geen vertrouwen heb ik de oppositie.
Ja, en de enige wie dat kan stoppen is de oppositie. Maar als je als oppositie hier niet eens weerstand tegen kan bieden, dan geloof ik niet dat je een land kan leiden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat Erdogan meer gaat doorschieten? Zijn aanhang bekritiseert hem ook niet echt. Geven hem een soort van profeet status. Als hij straks nog kan blijven zitten, dan weet hij ook wel dat hij alles kan maken. Zolang het economisch gezien goed gaat, slikt het volk het toch wel.
Alternatief is Turkije van vóór AKP. Was dat echt zoveel beter? Toen werd het andere gedeelte van het volk onderdrukt.quote:Vind je het niet eng dat zij journalisten de gevangenis insturen, moord goedpraten, censuur plegen, creditcards uitdelen als snoepjes, geld wegsluizen en jou discrimineren op welk partij je aanhangt?
CHP, maar dan met Muharrem Ince ipv Kılıçdaroğlu.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:14 schreef zarGon het volgende:
Even serieus, wie of wat zien jullie als geschikt alternatief?
Misschien gun ik de CHP wel weinig (omdat ik ze niet sterk vind overkomen), dus ik hoor graag jullie mening.
En waarom? Wat heeft de CHP tot nu toe gebracht? Hoe goed hebben ze hun oppositie rol waar gemaakt afgelopen 10 jaar?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
CHP, maar dan met Muharrem Ince ipv Kılıçdaroğlu.
Waarom CHP? En waarom Muharrem Ince?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
CHP, maar dan met Muharrem Ince ipv Kılıçdaroğlu.
Zelfs ik (iemand die absoluut geen fan van RTE is) ben het hiermee eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:18 schreef zarGon het volgende:
Ik ben het helemaal met jullie eens dat RTE (en AKP) inmiddels gewoon weg mag/kan/moet, maar wie (en welke partij) moet dat gat opvullen?
Ik wil bergen geld.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil een mix tussen Chp en Akp om het in balans te houden. Wel graag zonder die pipo's van nu.
Gecmis olsunquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:34 schreef Crip het volgende:
Goedemorgen, ik heb zo'n donkere kringen he.
Als ik ziek ben moet ik meteen uit zien als een of andere crack verslaafde.
Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.quote:
Niemand.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:14 schreef zarGon het volgende:
Even serieus, wie of wat zien jullie als geschikt alternatief?
Misschien gun ik de CHP wel weinig (omdat ik ze niet sterk vind overkomen), dus ik hoor graag jullie mening.
Dat zeg ik toch in mn post?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik wil bergen geld.
Op wie zou je stemmen, waarom? Vanwege het verleden? Andere redenen?
Oké, nu doe je alsof. En het valt totaal niet op XDquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:38 schreef Unlabeled het volgende:
s bij het proosten als ik ooit de gelegenheid krijg om dra
Mee eens met dikgedrukte.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:40 schreef expans het volgende:
[..]
Niemand.
Maar wil niet dat Erdo president word en dat Gul dan opeens aan het hoofd van de AKP gaat zitten, want hoewel Gul een danser lijkt te zijn die zich in alles kan schikken en wat meer ''beschaafder'' is, beter gezegd, Gul is een pure diplomaat en Erdogan is charismatisch en kan goed speechen en mensen overhalen.
Wat ik wil; schoonmaak binnenin de AKP (maarja dan valt de partij uitelkaar denk ik), minder macht naar de AKP toe, stevige tegenwind van de MHP.
Niet zozeer omdat Bahçeli geweldig is maar hij is tot nu toe de enige geweest die zich niet gek heeft laten maken en nog redelijk normaal reageert.
Zoals jij zegt; Nederlandse toestanden aka coalitie aka AKP moet concessies maken dan.
True true. Daarom jong bloedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mee eens met dikgedrukte.
Een soort AKP-light. Maar er zijn weinig mensen met visie en ambitie, die het gewoon doen in plaats van alleen maar praatjes maken.
Bahçeli vind ik echt een typische Turkse opa: niet mee met de tijd en ik weet wel hoe het moet.
Dat laat imo ook alleen maar de inconsistentie van de CHP zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Akp-lightHahah.
Dat CHP nu met cemaat flirt vind ik drie keer niks, trouwens.
Nee, ik ben het volledig met jou eens. Erdogan is nog het beste wat Turkije kan overkomenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:18 schreef zarGon het volgende:
Ik ben het helemaal met jullie eens dat RTE (en AKP) inmiddels gewoon weg mag/kan/moet, maar wie (en welke partij) moet dat gat opvullen?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik ben het volledig met jou eens. Erdogan is nog het beste wat Turkije kan overkomen
Omdat het nog altijd erger kan dan nu. En als je een gezin hebt die je moet onderhouden, denk je even verder dan 'ik kan niet Twitteren'. En op economisch gebied heeft AKP wel een +1, i.t.t. CHP (die zich nog moet bewijzen).quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Omdat CHP uit de grote partijen de beste partij is die bij mijn overtuigingen/standpunten past, andere partijen komen er niet doorheen.
Waarom Muharrem Ince? Omdat ik meer vertrouwen in hem heb dan in de rest/Kılıçdaroğlu.
Er is erg veel ontevredenheid in Turkije wat betreft de regering. İk snap niet dat mensen alles afkeuren wat iemand doet maar alsnog op hem stemmen.
Er is een reden waarom Erdoğan dat als argument gebruikt. Het is namelijk echt te zot voor woorden wat er hiervoor is gebouwd in vergelijking met de laatste 12 jaar.quote:Er werd net boven gevraagd naar wat AKP heeft gedaan, toen zei TM voor de grap "yol yaptı". Mensen gebruiken dit echt als argument. Natuurlijk is het de taak om als regering je infrastructuur te verbeten. Ik ben er ook wel van overtuigd dat andere partijen ook "yol" maken.
Tja, zolang je mij niet kan overtuigen als partij - vooral in de oppositie - dan blijft dat ook zo. We zijn het in ieder geval eens dat CHP met Kılıçdaroğlu zwak is.quote:Omdat mensen maar blijven denken dat Tayyip de beste van het slechtste is, gaat het niet goedkomen met Turkije.
Ik zie dit nu pas maar; omdat zij de mooie perfect geintegreerde beschaafde Turk moet voorstellen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet weer dat wijf
wrm wordt zij nog uitgenodigd shiiit
Wat een onzin. Dat wijf brengt een discussie op gang. Daar ging het ze om.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:54 schreef expans het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas maar; omdat zij de mooie perfect geintegreerde beschaafde Turk moet voorstellen.
Ookal voelt ze zich totaal geen Turk.
Maarja, als je de standaard cCc Turk / kutallochtoon uithangt en praat nodigen ze jw nooit uit.
Je moet knuffelbaar zijn of jezelf haten.
Welke Turk niet? Bijna elke Turk in Nederland steelt zoveel mogelijk van de staat. En bijna elke Turk in Turkije doet zijn best om andere Turken af te zetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]erdogan. Iemand die zn zakken vult met andermans geld?
Dat laat mijns inziens zien hoe wanhopig ze zijn. Wel mooi om het 'de vijand van mijn vijand is mijn vriend'-principe in werking te zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Akp-lightHahah.
Types als jij.... Man man man..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Welke Turk niet? Bijna elke Turk in Nederland steelt zoveel mogelijk van de staat. En bijna elke Turk in Turkije doet zijn best om andere Turken af te zetten.
Ik heb als Turk heel veel slechte ervaring met Turken in hoe ze omgaan met financiële verantwoordelijkheden. En zie ze daarom eerder als primitief volk.
Yiğidi öldür, hakkını yeme.quote:
niet zoveel ot rokenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:34 schreef Crip het volgende:
Goedemorgen, ik heb zo'n donkere kringen he.
Als ik ziek ben moet ik meteen uit zien als een of andere crack verslaafde.
je bent best wel cynisch joh of je gedachtegang is primitief...kan ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Welke Turk niet? Bijna elke Turk in Nederland steelt zoveel mogelijk van de staat. En bijna elke Turk in Turkije doet zijn best om andere Turken af te zetten.
Ik heb als Turk heel veel slechte ervaring met Turken in hoe ze omgaan met financiële verantwoordelijkheden. En zie ze daarom eerder als primitief volk.
Ot is wel goed voor je longenquote:
zijde gij een lompe boer war?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.
Terbiyesiz.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:25 schreef ek_47 het volgende:
babam bana hep "sikimin oglu" der
so I guess that's me
Dan moet je niet van die rare vragen stellen dudequote:
Abla de dingilquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:28 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Dan moet je niet van die rare vragen stellen dude
Hoe kan de CHP of MHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur terwijl ze nu 10+ jaar oppositie voeren onder de AKP en niets zelf kunnen ondernemen? Ze hebben op zijn tijd meermaals voorstellen van de AKP gesteund in het parlement waar zij dit acceptabel zagen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt wel zo gaan reageren (nu het allemaal vanzelfsprekend is dat die wegen er zijn), maar zie jij de CHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur?
Bedoel, je kunt het wel afdoen als 'hij heeft wegen gebouwd', maar is het niet beschamend dat je daar überhaupt mee kan pochen? Dan mag je je best bedenken waarom zijn voorgangers weinig voor elkaar kregen, en of het na hem niet weer wordt als vroeger.
Wat stel jij voor? Waar heb jij wel vertrouwen in?
Abla mi? Hahahahaquote:
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kan de CHP of MHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur terwijl ze nu 10+ jaar oppositie voeren onder de AKP en niets zelf kunnen ondernemen? Ze hebben op zijn tijd meermaals voorstellen van de AKP gesteund in het parlement waar zij dit acceptabel zagen.
Overigens heeft de CHP sinds de overgang op het meerpartijensysteem slechts zeer kort geregeerd in de jaren '70 onder Ecevit, dus ik snap niet waarom ze worden afgerekend voor alles wat er mis is/was met Turkije.
Dat de AKP geen alternatief heeft en men ondanks dat we op gebied van mensenrechten en persvrijheid naar plaats zoveel in de wereld zijn gezakt nog steeds AKP moet stemmen, is onzin. De oppositiepartijen hebben ook zeer capabele mensen in hun gelederen en hebben zo ook hun plannen en projecten die een kans verdienen. En ze weten zelf ook dat er een hoop van ze wordt verwacht en dat we in de 21ste eeuw leven. Het is niet alsof de AKP door God zelf op aarde is geplaatst en hierdoor onfeilbaar is in haar doen en laten. Economische vooruitgang is goed, maar de bevolking in kampen verdelen en tegen elkaar opzetten, de rechtsstaat om zeep helpen, islamitische praatjes ophangen maar ondertussen de grootste parasieten van de Turkse geschiedenis zijn en nog veel meer, tolereer ik niet. Je ziet zelf ook dat de macht de AKP nu volledig naar het hoofd is gestegen en dat Tayyip als dictator alles denkt te kunnen maken. Hier kan niets goeds meer uit komen. Liever een periode met beperkte economische groei of achteruitgang (maar ik zie niet in waarom dat noodzakelijk zo moet zijn), maar waarin men de rechtsstaat en democratie kan herstellen.
ik zag even voor me dat je vader scheten uit zijn penis laatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:30 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Abla mi? Hahahaha
Ik vrees dat het andersom is...Ik ben een old fart
Iyi bok yedin o zamanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:30 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Abla mi? Hahahaha
Ik vrees dat het andersom is...Ik ben een old fart
Ik ben blij dat ik je heb kunnen laten lachenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik zag even voor me dat je vader scheten uit zijn penis laat![]()
![]()
![]()
![]()
:D:D:D:D
![]()
Well saidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kan de CHP of MHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur terwijl ze nu 10+ jaar oppositie voeren onder de AKP en niets zelf kunnen ondernemen? Ze hebben op zijn tijd meermaals voorstellen van de AKP gesteund in het parlement waar zij dit acceptabel zagen.
Overigens heeft de CHP sinds de overgang op het meerpartijensysteem slechts zeer kort geregeerd in de jaren '70 onder Ecevit, dus ik snap niet waarom ze worden afgerekend voor alles wat er mis is/was met Turkije.
Dat de AKP geen alternatief heeft en men ondanks dat we op gebied van mensenrechten en persvrijheid naar plaats zoveel in de wereld zijn gezakt nog steeds AKP moet stemmen, is onzin. De oppositiepartijen hebben ook zeer capabele mensen in hun gelederen en hebben zo ook hun plannen en projecten die een kans verdienen. En ze weten zelf ook dat er een hoop van ze wordt verwacht en dat we in de 21ste eeuw leven. Het is niet alsof de AKP door God zelf op aarde is geplaatst en hierdoor onfeilbaar is in haar doen en laten. Economische vooruitgang is goed, maar de bevolking in kampen verdelen en tegen elkaar opzetten, de rechtsstaat om zeep helpen, islamitische praatjes ophangen maar ondertussen de grootste parasieten van de Turkse geschiedenis zijn en nog veel meer, tolereer ik niet. Je ziet zelf ook dat de macht de AKP nu volledig naar het hoofd is gestegen en dat Tayyip als dictator alles denkt te kunnen maken. Hier kan niets goeds meer uit komen. Liever een periode met beperkte economische groei of achteruitgang (maar ik zie niet in waarom dat noodzakelijk zo moet zijn), maar waarin men de rechtsstaat en democratie kan herstellen.
Ben bok yemem aslinda....maar eet smakelijk voor jou iig.quote:
Ik ook totaal niet, maar het heeft geen zin om iets anders dan CHP of MHP te stemmen als je voor verandering bent. Uiteraard CHP stemmen in gemeenten waarin zij de sterkste partij zijn tegenover de AKP en MHP in gemeenten waarin zij groter zijn dan de CHP.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Akp-lightHahah.
Goooood for youquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Haha no thankyou.
[..]
Ich ben unne Marokkaan.
Ik ga zo lavas eten met tomatenpuree kaas en sucukquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:32 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ben bok yemem aslinda....maar eet smakelijk voor jou iig.
van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga zo lavas eten met tomatenpuree kaas en sucuk
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga zo lavas eten met tomatenpuree kaas en sucuk
Yup. In Adana is dat blijkbaar MHP. Ik zie mezelf echt geen MHP stemmen, maar als het moet doe ik dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook totaal niet, maar het heeft geen zin om iets anders dan CHP of MHP te stemmen als je voor verandering bent. Uiteraard CHP stemmen in gemeenten waarin zij de sterkste partij zijn tegenover de AKP en MHP in gemeenten waarin zij groter zijn dan de CHP.
Oooh so so lief deze disses uit de jaren 90.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:34 schreef ek_47 het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.
Top!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oooh so so lief deze disses uit de jaren 90.
Tamam.
Je had t over bok eten. Ik vertel wat ik echt ga eten. Duh.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:36 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Top!
Het was overigens geen diss, ik begreep oprecht niet waarom je zoiets tegen mij zou zeggen.
Dat jij daar serieus op ingaat zegt wel veel over je. Overigens, jij had het over bok eten...niet ik. Derhalve ging ik ervan uit dat je dat ook serieus ging doen...maar ik zag dat je jezelf corrigeerde, omdat je vast vanuit gaat dat het niet zo stoer is om tegen de rest van de wereld te vertellen dat jij graag aan de ontlasting zit. Ach, ieder zijn (of haar) hobby.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je had t over bok eten. Ik vertel wat ik echt ga eten. Duh.
Zn IQ tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Staat de 47 voor je leeftijd?
Neenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Staat de 47 voor je leeftijd?
Snugger en uiteraard ook zeer vermakelijk.quote:
Ok man.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Dat jij daar serieus op ingaat zegt wel veel over je. Overigens, jij had het over bok eten...niet ik. Derhalve ging ik ervan uit dat je dat ook serieus ging doen...maar ik zag dat je jezelf corrigeerde, omdat je vast vanuit gaat dat het niet zo stoer is om tegen de rest van de wereld te vertellen dat jij graag aan de ontlasting zit. Ach, ieder zijn (of haar) hobby.
Sorry, niet iedereen is 14quote:
Ik zei ok man. Als in sikimin umrundaydi.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Sorry, niet iedereen is 14Ik kan helaas niet meegaan in je pubergedrag
Jij doet het vast goed bij de chickie's.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Sorry, niet iedereen is 14Ik kan helaas niet meegaan in je pubergedrag
En ik zeg wat ik zei jongetjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zei ok man. Als in sikimin umrundaydi.
Hoe bedoel je? Waarom leg je die link eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij doet het vast goed bij de chickie's.
haha jij bent echt super humoristisch. Cabaretier?quote:
Nope. En nu.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:43 schreef ek_47 het volgende:
[..]
haha jij bent echt super humoristisch. Cabaretier?
Aan je schrijfstijl te zien woon jij nog bij papa en mama
En nu krijg je geen aandacht meer van mequote:
Oh Lord. Hoe ga ik dit overleven. Aman Allahimmmm.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef ek_47 het volgende:
[..]
En nu krijg je geen aandacht meer van meOw, ik denk nog steeds dat je bij papa en mama woont.
nu begrijp ik je lompe boer reactiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:47 schreef Crip het volgende:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Nu begrijp ik waarom je emotioneel instabiel in je profiel hebt staan. Als je aandacht wilt van meisjes ga je maar even langs de wallen want volgens mij kom je niet genoeg aan je trekken.quote:
wat?? hahaha ik heb een vriendin haha hoe kom je erbij dat ik aandacht van meisjes wil? Jij bent de enige vrouwelijk persoon waar ik nu een dialoog mee heb...en je bent marokkaans, die hoef ik niet meerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom je emotioneel instabiel in je profiel hebt staan. Als je aandacht wilt van meisjes ga je maar even langs de wallen want volgens mij kom je niet genoeg aan je trekken.XOXO
Van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:01 schreef ek_47 het volgende:
[..]
wat?? hahaha ik heb een vriendin haha hoe kom je erbij dat ik aandacht van meisjes wil? Jij bent de enige vrouwelijk persoon waar ik nu een dialoog mee heb...en je bent marokkaans, die hoef ik niet meer
Als je nou gewoon fatsoenlijk binnen was gevallen, werd er niet zo aangevallen. Probeer het eens opnieuw.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:01 schreef ek_47 het volgende:
[..]
wat?? hahaha ik heb een vriendin haha hoe kom je erbij dat ik aandacht van meisjes wil? Jij bent de enige vrouwelijk persoon waar ik nu een dialoog mee heb...en je bent marokkaans, die hoef ik niet meer
AHAHAHHAHAHAHA AHHQHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.
nee nee, ik reageer op een lompe boeren reactie van je. Dat het je verder niet interesseert vind ik prima, want jij interesseert me verder ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd, maar volgens mij vergis je mij met iemand die het interesseert.
Misschien vermaak ik me wel? Ik merk dat ik met kleine kinderen te maken heb.....dat wel. Maar geeft niets.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als je nou gewoon fatsoenlijk binnen was gevallen, werd er niet zo aangevallen. Probeer het eens opnieuw.
Kleine kinderen valt wel mee, volgens mij is iedereen hier ouder dan 18.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Misschien vermaak ik me wel? Ik merk dat ik met kleine kinderen te maken heb.....dat wel. Maar geeft niets.
Dat interesseert me niet veel wat anderen denken, misschien ben ik wel een narcist :pquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kleine kinderen valt wel mee, volgens mij is iedereen hier ouder dan 18.
Als jij je vermaakt is het prima voor jou, maar anderen hebben er geen behoefte aan.
Ja, ik denk het. Of gewoon een kleuter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet veel wat anderen denken, misschien ben ik wel een narcist :p
kleine kinderen gebruiken dat soort woorden nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
>komt binnenvallen als klein kind.
> noemt anderen kleine kinderen.
Nee, de eerste.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. Of gewoon een kleuter.
en dan kleuter tegen me zeggen haha je zit nog in college'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Uff geen zin in college. 2 kutvakken tot half 6.
Ze is juist het tegenovergestelde van beschaafd. Ze zegt alles puur en puur om de aandacht, aanzien van moslim/allochtoonhaters, etc. Beetje makkelijk geld verdienen door bullshitverhalen te schrijven die van geen kant kloppen niks. Zogenaamd highclass, verheven en gemanierde bezem uithangen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:54 schreef expans het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas maar; omdat zij de mooie perfect geintegreerde beschaafde Turk moet voorstellen.
Ookal voelt ze zich totaal geen Turk.
Maarja, als je de standaard cCc Turk / kutallochtoon uithangt en praat nodigen ze jw nooit uit.
Je moet knuffelbaar zijn of jezelf haten.
Jullie hebben het vast over Ebru.....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze is juist het tegenovergestelde van beschaafd. Ze zegt alles puur en puur om de aandacht, aanzien van moslim/allochtoonhaters, etc. Beetje makkelijk geld verdienen door bullshitverhalen te schrijven die van geen kant kloppen niks. Zogenaamd highclass, verheven en gemanierde bezem uithangen.
Je kan wel 20 jaar ouder zijn, ama sende terbiye diye bir şey yok. Het is maar net waar je je prioriteiten op stelt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:37 schreef ek_47 het volgende:
[..]
en dan kleuter tegen me zeggen haha je zit nog in college's
grappigen heel cute natuurlijk
hahaha doe eens niet zo moeilijk en ga bij mama huillie huillie doen ipv hierquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je kan wel 20 jaar ouder zijn, ama sende terbiye diye bir şey yok. Het is maar net waar je je prioriteiten op stelt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef ek_47 het volgende:
[..]
hahaha doe eens niet zo moeilijk en ga bij mama huillie huillie doen ipv hier
Ga jij maar bij je kleinkinderen uithuilen...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef ek_47 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Sure, wat jij wilt. Moet jij niet naar je college?quote:
Ja is goed, bedankt voor je advies.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga jij maar bij je kleinkinderen uithuilen...
Ben ik al.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:49 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Sure, wat jij wilt. Moet jij niet naar je college?
Goedzo! Wel luisteren naar je leraar, anders word je niet wijs (het ontbreekt namelijk). Ow ja, je melk ook opdrinken, word je groot vanquote:
Erilkır, bi sus ya.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:51 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Goedzo! Wel luisteren naar je leraar, anders word je niet wijs (het ontbreekt namelijk). Ow ja, je melk ook opdrinken, word je groot van
Jqoh, het is de FR 610 geworden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:32 schreef sylvesterrr het volgende:
zG, heb je al een sporthorloge al gekocht?
Omdat jij dat zegt? You are nothing to mequote:
Toch maar de FR 610 gekocht?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jqoh, het is de FR 610 geworden..
Heb 'm nu om.
Met! Ik vond die MIO Alpha weinig toevoegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toch maar de FR 610 gekocht?Met of zonder hartslagsensor (is de FR610 überhaupt verkrijgbaar zonder hartslagsensor?)?
twitter:evertkwok twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 10:31:22Je kan zeggen wat je wil over Wilders, maar hij maakt z'n beloften wel waar: twee dagen later heel Nederland blank. http://t.co/sXr5mkBKou reageer retweet
twitter:evertkwok twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 10:26:18Willen jullie meer of minder #regen? http://t.co/4oRuhtxfxt reageer retweet
Hoe bedoel je? Ik begrijp 'm niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:41 schreef Mathemaat het volgende:
Oké, nu doe je alsof. En het valt totaal niet op XD
Groot punt. En niet alleen financieel primitief. Wederzijds respect is daar ver te zoeken. Bij klein minuscuul iets wordt er al gescholden en en elkaar denigreren is orde van de dag. Bij de meeste landen is het niet anders trouwens. Daarom vind ik Nederland één van de betere beschaafde landen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef Mathemaat het volgende:
Cool.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met! Ik vond die MIO Alpha weinig toevoegen.
Ja, je kunt alleen de horloge kopen of de borstband erbij nemen.
Nope, niet nodig. 😄quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:18 schreef Crip het volgende:
Zijn er meiden hier die fake tan gebruiken ( creme) zo ja welke?
Nee, het is gewoon mijn herhaalde ervaring met Turken, als in mijn hele leven lang ervaring.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:23 schreef ek_47 het volgende:
[..]
je bent best wel cynisch joh of je gedachtegang is primitief...kan ook
Nou, je deed het paar dagen geleden ook al en toen kreeg je van iedereen op je donder. Nu, doe je het weer. Dus nu lijkt het alsof je reacties uitlokt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik begrijp 'm niet.
Omdat je als oppositie ook invloed uit kunt oefenen op het beleid door je ideeën voor te stellen in het parlement en de regering constant voor verantwoording te houden. Wat hebben CHP of MHP voor AKP eigenlijk gedaan als oppositie?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dimaquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou, je deed het paar dagen geleden ook al en toen kreeg je van iedereen op je donder. Nu, doe je het weer. Dus nu lijkt het alsof je reacties uitlokt.
Niet weten dat ik een geboren troll benquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou, je deed het paar dagen geleden ook al en toen kreeg je van iedereen op je donder. Nu, doe je het weer. Dus nu lijkt het alsof je reacties uitlokt.
Dus omdat jij het zo ervaart zijn alle Turken zo? Hmmm ok.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon mijn herhaalde ervaring met Turken, als in mijn hele leven lang ervaring.
Ja, alleen was het dit keer een troll-fail. Je stelt me teleur; ik had meer van je verwachtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:15 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een geboren troll ben
Ik heb nergens iets over alle Turken geschreven, maar juist over bijna alle Turken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:55 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Dus omdat jij het zo ervaart zijn alle Turken zo? Hmmm ok.
Tang, varken... We hebben het hier niet over zomaar een Turk, maar de premier van Turkije die met islamitische retoriek aan de macht is gekomen en beloofd heeft Turkije te verschonen van dit soort praktijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry, maar als je de islam hier bij gaat halen, dan moet je niet één ding eruit pakken en de rest negeren, zoals geen dubieuze anonieme bronnen geloven, tapes op internet, en niet mensen (en helemaal staatshoofden) beschuldigen op basis van vage bronnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tang, varken... We hebben het hier niet over zomaar een Turk, maar de premier van Turkije die met islamitische retoriek aan de macht is gekomen en beloofd heeft Turkije te verschonen van dit soort praktijken.
Als je niet eens de moeite hebt genomen om de fragmenten te beluisteren, heb ik geen zin om met je hierover in discussie te gaan. Experts bevestigen dat de fragmenten geen montage zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry, maar als je de islam hier bij gaat halen, dan moet je niet één ding eruit pakken en de rest negeren, zoals geen dubieuze anonieme bronnen geloven, tapes op internet, en niet mensen (en helemaal staatshoofden) beschuldigen op basis van vage bronnen.
Bovendien is de Turkse ambtenarij nooit zo schoon geweest van corruptie.
De mensen die willen twitteren kunnen twitteren, en dat zullen ze ook blijven (kunnen) doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
"al yine girdim"Ik heb zo gelachen!
Thing....quote:
quote:
hhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ga geen tijd besteden aan fragmenten zonder een duidelijk betrouwbare bron en in islamitische recht is een bron toch wel het belangrijkste. En experts kunnen overigens gekocht worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je niet eens de moeite hebt genomen om de fragmenten te beluisteren, heb ik geen zin om met je hierover in discussie te gaan. Experts bevestigen dat de fragmenten geen montage zijn.
En iemand die zelf de Islam gebruikt voor politieke doeleinden, mag daar zelf ook op afgerekend worden. Erdogan is er zelf namelijk helemaal niet vies van. Bijvoorbeeld hoe hij een keer Kiliçdaroglu aanviel rondom offerfeest: ''Zaten sorsanız 'kurban nedir' diye bundan da anlamaz, onu da bilmez.''
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen tijd besteden aan fragmenten zonder een duidelijk betrouwbare bron en in islamitische recht is een bron toch wel het belangrijkste. En experts kunnen overigens gekocht worden.
Wat is een 'betrouwbare bron'? Is een landverrader zoals Edward Snowden een betrouwbare bron?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen tijd besteden aan fragmenten zonder een duidelijk betrouwbare bron en in islamitische recht is een bron toch wel het belangrijkste. En experts kunnen overigens gekocht worden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hadith_studies#Sanad_and_matnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is een 'betrouwbare bron'? Is een landverrader zoals Edward Snowden een betrouwbare bron?![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders nomineer ik de maker hierbij voor de Academy Award for Best Sound Editing, ik zeg het je.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
Niemand betwist de bron, zelfs de AKP'ers niet. Omdat ze moeilijk iets anders kunnen zeggen, roepen ze alleen dat het montage is.
Luister voor jezelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders nomineer ik de maker hierbij voor de Academy Award for Best Sound Editing, ik zeg het je., heftig. Erdogan sluist overduidelijk miljarden weg
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Het is al gedeblokkeerd. Dus goedemorgenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:53 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Wat vinden mensen nu van Erdogan nu hij Twitter heeft geblokkeerd
Hou je vooral van de domme...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..], heftig. Erdogan sluist overduidelijk miljarden weg
Haha vallah! Jemig zo snel gaat dat, maar had het zien aankomen wel domme move van Erdogan vind ik. Je bereikt er weinig mee namelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is al gedeblokkeerd. Dus goedemorgen
Geldvretersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Versnellingskabel van mijn stadsfiets laten vervangen: ¤ 28,16.Damn..
Bekijk het positief, dit is de eerste keer dat ik 'm naar de fietsenmaker heb gebracht (een jaar of zes geleden gekocht).quote:
Fiets laten maken is duur man had half jaar terug mijn fiets laten maken banden waren helemaal naar de klote had letterlijk bijna 30 euro betaalt! 30 euro!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bekijk het positief, dit is de eerste keer dat ik 'm naar de fietsenmaker heb gebracht (een jaar of zes geleden gekocht).Nu maar hopen dat ik geen vaste klant word.
*klopt af*
Tja...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:13 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Fiets laten maken is duur man had half jaar terug mijn fiets laten maken banden waren helemaal naar de klote had letterlijk bijna 30 euro betaalt! 30 euro!!![]()
Daar hadden we het ooit over. Moest daar ineens aan denken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
huh wat waar haal je deze info vandaan jongedame
ik rij naar de mac en weer terug.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar hadden we het ooit over. Moest daar ineens aan denken.
Toen vertelde ik je volgens mij over mijn telefoonangst. Die ik nu niet meer heb.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik rij naar de mac en weer terug.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toen vertelde ik je volgens mij over mijn telefoonangst. Die ik nu niet meer heb.
Wat voor gesprekken vind je ongemakkelijk als ik mag vragen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wat goed, ik vind bellen nog steeds ongemakkelijk
Cliche, maar merk dat je het gewoon moet doen en dan ineens ben je niet meer bang.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wat goed, ik vind bellen nog steeds ongemakkelijk
Sowieso gesprekken waarbij de ander net zo weinig praat als ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat voor gesprekken vind je ongemakkelijk als ik mag vragen?
Ja dat is vaak met dingen zo. Maar ontwijk het graag..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cliche, maar merk dat je het gewoon moet doen en dan ineens ben je niet meer bang.
Herkenbaar hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso gesprekken waarbij de ander net zo weinig praat als ik![]()
En op stage moet ik soms de telefoon opnemen en dat zijn allerlei soorten mensen die dan vragen naar pietje en klaasje en afgsfs![]()
En ik eindig elk gesprek met tot ziens. Kneus dat ik ben.
[..]
Ja dat is vaak met dingen zo. Maar ontwijk het graag..
Dat geldt echt bijna voor alles inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cliche, maar merk dat je het gewoon moet doen en dan ineens ben je niet meer bang.
Het is wel handig als één van de twee personen een prater is..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso gesprekken waarbij de ander net zo weinig praat als ik![]()
En op stage moet ik soms de telefoon opnemen en dat zijn allerlei soorten mensen die dan vragen naar pietje en klaasje en afgsfs![]()
En ik eindig elk gesprek met tot ziens. Kneus dat ik ben.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet doen, ga de confrontatie aan.quote:[..]
Ja dat is vaak met dingen zo. Maar ontwijk het graag..![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is wel handig als één van de twee personen een prater is..Dat je elk gesprek met "tot ziens" eindigt is normaal als je niet veel telefoonervaring hebt.
;') elke keer nadat ik het gezegd heb realiseer ik me dat pas.. awkwardddd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Niet doen, ga de confrontatie aan.
Die spoiler.Waarom moest jij dat doen eigenlijk huh? Tijd teveel?
En ja confrontatie aangaan blabla, ik ben een bang schaap dat niet over de dam heen durft.![]()
Wij doen niet anders. Hoezo eng? Het is maar een taal...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat geldt echt bijna voor alles inderdaad.
Voorbeeld: mensen die op de werkvloer geen Engels durven te spreken hebben er na de eerste keer geen moeite meer mee. Zo eng is het namelijk niet.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Is een landverrader zoals Edward Snowden
Hoezo? Zijn de tweets verwijderd?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is al gedeblokkeerd. Dus goedemorgen
Ik was zo slim dat ik wel een paar minuten de les kon skippen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
;') elke keer nadat ik het gezegd heb realiseer ik me dat pas.. awkwardddd.
Die spoiler.Waarom moest jij dat doen eigenlijk huh? Tijd teveel?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:En ja confrontatie aangaan blabla, ik ben een bang schaap dat niet over de dam heen durft.
Volg je soortgenoten.![]()
In het begin vond ik het ook ongemakkelijk, maar op een gegeven moment was ik meer dan de helft van de tijd in het Engels aan het communiceren. Als je nooit eerder Engels hebt moeten spreken, dan kan de eerste keer dat je die taal spreekt wel lastig zijn lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wij doen niet anders. Hoezo eng? Het is maar een taal...
Maar dat is toch vaag eigenlijk.. Ik kan prima een Engelse boek lezen, kan films kijken, maar zodra het op spreken komt verstijf ik en zoek ik naar woorden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Engels verstaan doe ik prima, maar wanneer het aankomt op spreken moet ik ook zoeken naar de woorden, natuurlijk omdat ik er niet genoeg in geoefend ben. Dat is inderdaad andere koek.
Van veel woorden weet je de betekenis min of meer, dus is lezen en verstaan niet zo'n probleem, maar bij het spreken gaat het om je parate woordenschat en grammaticale kennis. Als je dat onvoldoende beheerst, gaat het inderdaad niet vloeiend en ben je eerst in je hoofd op zoek naar woorden en zinnen aan het formuleren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar dat is toch vaag eigenlijk.. Ik kan prima een Engelse boek lezen, kan films kijken, maar zodra het op spreken komt verstijf ik en zoek ik naar woorden.
Ik spreek het niet vaak meer. Heeft dat er mee te maken? Want ik merk dat hoe meer ik zonder ondertiteling naar films keek, des te makkelijker dat steeds werd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van veel woorden weet je de betekenis min of meer, dus is lezen en verstaan niet zo'n probleem, maar bij het spreken gaat het om je parate woordenschat en grammaticale kennis. Als je dat onvoldoende beheerst, gaat het inderdaad niet vloeiend en ben je eerst in je hoofd op zoek naar woorden en zinnen aan het formuleren.
Het is een misvatting dat je een taal beter leert door het te spreken. Als je woordenschat en grammaticale kennis onvoldoende zijn, heb je nog steeds een probleem met het formuleren van zinnen en je gedachten vloeiend onder woorden te brengen. Luisteren naar conversaties van native speakers, zodat je ervaart wat voor zinsconstructies zij toepassen en hoe zij zich uitdrukken, en veel lezen zijn effectiever. Hier kun je er meer over lezen...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik spreek het niet vaak meer. Heeft dat er mee te maken? Want ik merk dat hoe meer ik zonder ondertiteling naar films keek, des te makkelijker dat steeds werd.
Zolang native speakers niet onderling Brits-Engels spreken kan ik hen prima volgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is een misvatting dat je een taal beter leert door het te spreken. Als je woordenschat en grammaticale kennis onvoldoende zijn, heb je nog steeds een probleem met het formuleren van zinnen en je gedachten vloeiend onder woorden te brengen. Luisteren naar conversaties van native speakers, zodat je ervaart wat voor zinsconstructies zij gebruiken en hoe zij zich uitdrukken, en veel lezen zijn effectiever. Hier kun je er meer over lezen...
http://www.antimoon.com/other/myths-speaking.htm
Interessant, thanks!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is een misvatting dat je een taal beter leert door het te spreken. Als je woordenschat en grammaticale kennis onvoldoende zijn, heb je nog steeds een probleem met het formuleren van zinnen en je gedachten vloeiend onder woorden te brengen. Luisteren naar conversaties van native speakers, zodat je ervaart wat voor zinsconstructies zij toepassen en hoe zij zich uitdrukken, en veel lezen zijn effectiever. Hier kun je er meer over lezen...
http://www.antimoon.com/other/myths-speaking.htm
Maar door een taal te spreken ben je er natuurlijk wel actief mee bezig, wat weer helpt om er vloeiender in te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |