quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
Niemand betwist de bron, zelfs de AKP'ers niet. Omdat ze moeilijk iets anders kunnen zeggen, roepen ze alleen dat het montage is.
Luister voor jezelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders nomineer ik de maker hierbij voor de Academy Award for Best Sound Editing, ik zeg het je., heftig. Erdogan sluist overduidelijk miljarden weg
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Het is al gedeblokkeerd. Dus goedemorgenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:53 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Wat vinden mensen nu van Erdogan nu hij Twitter heeft geblokkeerd
Hou je vooral van de domme...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..], heftig. Erdogan sluist overduidelijk miljarden weg
Haha vallah! Jemig zo snel gaat dat, maar had het zien aankomen wel domme move van Erdogan vind ik. Je bereikt er weinig mee namelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is al gedeblokkeerd. Dus goedemorgen
Geldvretersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Versnellingskabel van mijn stadsfiets laten vervangen: ¤ 28,16.Damn..
Bekijk het positief, dit is de eerste keer dat ik 'm naar de fietsenmaker heb gebracht (een jaar of zes geleden gekocht).quote:
Fiets laten maken is duur man had half jaar terug mijn fiets laten maken banden waren helemaal naar de klote had letterlijk bijna 30 euro betaalt! 30 euro!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bekijk het positief, dit is de eerste keer dat ik 'm naar de fietsenmaker heb gebracht (een jaar of zes geleden gekocht).Nu maar hopen dat ik geen vaste klant word.
*klopt af*
Tja...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:13 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Fiets laten maken is duur man had half jaar terug mijn fiets laten maken banden waren helemaal naar de klote had letterlijk bijna 30 euro betaalt! 30 euro!!![]()
Daar hadden we het ooit over. Moest daar ineens aan denken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
huh wat waar haal je deze info vandaan jongedame
ik rij naar de mac en weer terug.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar hadden we het ooit over. Moest daar ineens aan denken.
Toen vertelde ik je volgens mij over mijn telefoonangst. Die ik nu niet meer heb.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik rij naar de mac en weer terug.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toen vertelde ik je volgens mij over mijn telefoonangst. Die ik nu niet meer heb.
Wat voor gesprekken vind je ongemakkelijk als ik mag vragen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wat goed, ik vind bellen nog steeds ongemakkelijk
Cliche, maar merk dat je het gewoon moet doen en dan ineens ben je niet meer bang.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wat goed, ik vind bellen nog steeds ongemakkelijk
Sowieso gesprekken waarbij de ander net zo weinig praat als ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat voor gesprekken vind je ongemakkelijk als ik mag vragen?
Ja dat is vaak met dingen zo. Maar ontwijk het graag..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cliche, maar merk dat je het gewoon moet doen en dan ineens ben je niet meer bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |