abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137704908
quote:
Nederlandse vrouwen herenigd met hun vakantielover in nieuwe reeks Vakantieliefdes

Vanaf donderdag 13 maart brengt Net5 een tweede reeks van het romantische realityprogramma Vakantieliefdes. Hierin worden Nederlandse vrouwen herenigd met de liefde die ze tijdens hun vakantie hebben ontmoet. De ene keer reizen de dames naar het buitenland, de andere keer komt hun vlam naar Nederland. Laait het vuur weer op of blijft het bij een mooie herinnering? Vakantieliefdes is vanaf donderdag 13 maart wekelijks om 21.30 uur bij Net5 te zien.

Op vakantie is alles mooi en fijn. Alle ingrediënten zijn aanwezig om verliefd te worden. Een hele domper als je twee weken later alweer afscheid moet nemen van de Don Juan waar je tijdens de reis voor valt en met liefdesverdriet naar huis keert. In Vakantieliefdes kunnen Nederlandse vrouwen die vakantielover maar niet uit hun hoofd zetten en worden daarom herenigd met hun vakantieliefde. Elke aflevering worden twee dames gevolgd. De een reist naar het land van haar vlam, de ander wordt in Nederland opgezocht door haar vakantieliefde. Zo gaan er dames naar hun lover in Minnesota, Costa Rica of Ghana, terwijl andere vrouwen in Nederland worden opgezocht door hun geliefde uit Turkije, Argentinië of Kenia. Wat gebeurt er als de tortelduifjes weer samen zijn in het ‘dagelijkse leven’? Ofwel, is het ware liefde of slechts een korte romance?
http://www.net5.nl/programmas/vakantieliefdes/

Op donderdag wekelijks om 21:30 bij Net5.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_137704926
vanavond:

quote:
Marretje wordt verliefd op de Amerikaanse Erik. Ze vertrekt naar zijn woonplaats Minnesota. Kim wordt in Turkije smoorverliefd op Suleyman. Ze zijn verloofd en nu komt hij naar Nederland.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_137711646
Vreemd meisje, die Marretje. Helemaal naar Amerika afreizen om weer bij haar vakantieliefde te zijn, hem dolgelukkig in de armen rennen bij aankomst en vervolgens helemaal panisch worden als het ook maar een klein beetje intiem dreigt te worden. Een emotioneel wespennest... ren weg nu het nog kan Erik.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_137716098
heb het gemist, halve avond aan de telefoon gehangen :')
Van het weekend even terugkijken maar :Y
pi_137717692
oh heeft niemand het gezien hier? Ben het aan het terug kijken en het is wel echt een pareltje weer hoor.. jammer dat dit geen actief topic is.
pi_137977676
vanavond weer *O*
pi_137977688
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:37 schreef Lila86 het volgende:
oh heeft niemand het gezien hier? Ben het aan het terug kijken en het is wel echt een pareltje weer hoor.. jammer dat dit geen actief topic is.
en ja, hopelijk vanavond weer meer activiteit hier :D
pi_137982107
WTF hij is 18? Hij lijkt wel 10 jaar ouder ofzo :o
pi_137982225
"in toilet you can learn Holland"
WTF zeg hee :')
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:06:06 #10
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_137984128
echt te erg dit.
Zou zij nou echt zo kut Engels praten, of praat ze expres zo omdat hij het anders niet begrijpt?
  donderdag 20 maart 2014 @ 22:08:52 #12
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_137984233
Hmm ik denk beide een beetje.
pi_137984760
Wat een k#t wijf :r
pi_137987341
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een k#t wijf :r
dat gaat vast over die friese roodharige dame..

ik heb het niet eens meer afgekeken.. helemaal nadat stukje van jij wel helpen anders jij terug gaan na turkije

tjonge wat een vage communicatie inderdaad..
pi_138753383
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:37 schreef Lila86 het volgende:
Ik kijk het elke week. Topshows.

Gisteren ook weer: een dikke trol die in Ghana alle luxe verwacht en 'n Ghanees die het helemaal lijkt te zien zitten en dat om de minuut als een robot opdreunt.

Ook een niksnut uit Argentinië (hij leek wel 45 of zo) die na een week in NL niet verder is gekomen dan het luchtbed. :')
pi_138753424
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef blikzem het volgende:

[..]

dat gaat vast over die friese roodharige dame..

ik heb het niet eens meer afgekeken.. helemaal nadat stukje van jij wel helpen anders jij terug gaan na turkije

tjonge wat een vage communicatie inderdaad..
Ach, lijkt me beter voor haar dan 'ja en amen' knikken en dan straks met een hoofddoek rondlopen.

Deze aflevering niet gezien. Eens terugkijken, want het lijkt de moeite te zijn.
pi_138899299
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 07:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ook een niksnut uit Argentinië (hij leek wel 45 of zo) die na een week in NL niet verder is gekomen dan het luchtbed. :')
Ik heb het nog nooit gezien. Maar ik zag een promo op Net5. Dat meisje van die 'niksnut uit Argentinië' is een ex-vriendinnetje van me :') Ze is trouwens niks verandert vwb luchtbed en dergelijke.

Ik ben geloof ik ook blij dat ik niet heb gekeken :')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_138899546
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:43 schreef maxmit het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit gezien. Maar ik zag een promo op Net5. Dat meisje van die 'niksnut uit Argentinië' is een ex-vriendinnetje van me :') Ze is trouwens niks verandert vwb luchtbed en dergelijke.

Ik ben geloof ik ook blij dat ik niet heb gekeken :')
Jij mocht ook niet in haar broekje? :)

Afgezet tegen de andere dames uit dat programma, vond ik d'r wel realistisch, nuchter en verstandig.
pi_138901681
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij mocht ook niet in haar broekje? :)

Afgezet tegen de andere dames uit dat programma, vond ik d'r wel realistisch, nuchter en verstandig.
Zeker wel. ;)

Het is ook een leuke meid hoor. Wil haar verder niet negatief beoordelen of zo.
pi_138901731
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:51 schreef maxmit het volgende:

[..]

Zeker wel.

Het is ook een leuke meid hoor.
Dat idee had ik ook wel. Zeker als je het vergelijkt met het gros van de andere dames in dat programma.
pi_138901786
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook wel. Zeker als je het vergelijkt met het gros van de andere dames in dat programma.
Is alleen wel een tijd terug hoor. Toen was ze iets slanker en haar haar was veel korter. Niet dat dat uit maakt trouwens.
pi_138993733
omg zeg wat een eikel die Mexicaan. Als ik haar was geweest zou ik echt acuut zijn vertrokken richting een hotel en de rest van de tijd mijn eigen ding zijn gaan doen, ZONDER hem.
pi_138995713
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:47 schreef MissJ het volgende:
omg zeg wat een eikel die Mexicaan. Als ik haar was geweest zou ik echt acuut zijn vertrokken richting een hotel en de rest van de tijd mijn eigen ding zijn gaan doen, ZONDER hem.
'
Stom wijf ook, hij is vreemdgegaan en zegt ze dat het wel weer goed komt _O-
.
pi_138995855
aha mooi, ze heeft het uitgemaakt.
pi_138998784
Die vrachtwagenchauff en haar Arabische lover, ja het gaat vast niet om de centen :P
Nee, heus niet :P
pi_139002913
Die uitzending van gisteren :')

Redelijk standaard weer. Een trol, deze keer was dat een tientonner (en dat gaat niet over haar vrachtwagen) uit een tokkie-achtige familie en een toonbare dame.

Kees v/d Spek zou na drie seconde al roepen bezness (zie: ). Zo gaat dat in Tunesië. Tunesische mannen die aanpappen met kansloze Westerse vrouwen. Deze vrouw zijn vaak op leeftijd of 'op gewicht'. In dit geval het laatste. Haar familie leek me een soort familie Tokkie. Die jongen vond natuurlijk alles geweldig. Die dacht natuurlijk al aan de zendingen die weer gaan komen via WU.

Dan die blonde uit Eindhoven. Haar hoofd was een 6-je, maar ze heeft wel lekkere tetten. Verder snap ik niet dat ze met die kerel mee naar huis is gegaan. Hij was te laat, dronken en had er toen al overduidelijk geen zin meer in. Ze had beter toen al [i]Hasta la vista baby[/i}gezegd en intrek genomen in een hotel om zonder hem vakantie te vieren.
pi_139465928
Straks weer.
pi_139466035
Ook maar weer eens kijken. :)
pi_139466106
Granny met een jonge Tunesiër en een Argentijn die al een vriendin blijkt te hebben.
pi_139466244
Nu al een irritant wijf
pi_139466327
Behoorlijk. Qua looks raakbaar in een dronken bui, maar verder.... :')
pi_139466415
Die ouwe tang met die jonge kerel?
pi_139466523
Ervaren vakantieslet dit. Dat hoor je meteen.
pi_139467114
Irritant grafwijf
pi_139467146
Hij heeft een ander maar ze vindt het prima? :')
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:47:52 #36
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_139467205
Jeetje normaal vind ik die mannen uit Tunesië niets maar nu vind ik dat mens echt vreselijk. Wat een kaktrut!
pi_139467679
Ligt het aan mij of zegt die tunesier nauwelijks wat tegen haar en reageert hij ook niet op haar?
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:58:09 #38
125420 Starlie
pi_139467776
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:56 schreef Jula123 het volgende:
Ligt het aan mij of zegt die tunesier nauwelijks wat tegen haar en reageert hij ook niet op haar?
nee ligt niet aan jou! Maar ik zou ook niet op haar reageren dus ik begrijp hem wel ;)
pi_139467818
Ja daar heb je een punt!
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:00:30 #40
125420 Starlie
pi_139467920
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:58 schreef Jula123 het volgende:
Ja daar heb je een punt!
ze zal wel aardig zijn maar ik vond haar behoorlijk irritant overkomen
pi_139468186
Ik ook, niet zo'n leuk mens.
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:31:19 #42
125420 Starlie
pi_139469582
Ze hebben het altijd wel over dat je de updates kunt lezen op de site maar ik heb ze helaas nog nooit kunnen vinden :(
pi_139478772
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:56 schreef Jula123 het volgende:
Hij krijgt de kans ook niet echt. Zij stelt de vragen en geeft zelf de antwoorden. Enorme plaat voor haar kop heeft ze. Hij wil gewoon naar Nederland en voor de rest zal het allemaal wel.
pi_139478800
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:00 schreef Starlie het volgende:

[..]

ze zal wel aardig zijn maar ik vond haar behoorlijk irritant overkomen
ADHD-kindje en ze vindt zichzelf nogal geweldig.

Wat een kneusje trouwens die Argentijn.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:04:10 #45
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_139481735
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:31 schreef Starlie het volgende:
Ze hebben het altijd wel over dat je de updates kunt lezen op de site maar ik heb ze helaas nog nooit kunnen vinden :(
Alleen seizoen 1 nog blijkbaar:
http://www.net5.nl/progra(...)/update-floor-vadis/
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_139999609
Laatste aflevering :)
  donderdag 15 mei 2014 @ 21:57:23 #47
125420 Starlie
pi_140000490
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:38 schreef tralalala het volgende:
Laatste aflevering :)
jammer! Maar misschien krijgen we dan nu wel.eindelijk te lezen hoe het nu met de koppels gaat!
pi_140001721
Exotische liefde gestopt, nu ook Vakantiehoeren ten einde. :{
pi_140001819
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef Halcon het volgende:
Exotische liefde gestopt, nu ook Vakantiehoeren ten einde. :{
Exotische Liefde verheugde ik mij op maar ik heb geen enkele aflevering gezien omdat ik maandagavond moet werken. :')
Het terugkijken waard of was het niet zo goed als het eerste seizoen?
pi_140006667
Jawel, is wel leuk om te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')