abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2014 @ 01:15:32 #51
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137992213
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 01:13 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Duidelijk voor de kijkcijfers. Ze lieten haar ook niet echt uitpraten. Tja wat moet je ook, zoveel woorden zo weinig inhoud.
Hier kan ze iig weer tien columns over schrijven..
pi_137992329
Waar gaat/ging het dan over? Over het Twitter-gebeuren? Zeg me niet dat zij zogenaamd de Turkije-expert aan tafel moet/moest voorstellen...
pi_137992426
Merhabalar :W
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
  vrijdag 21 maart 2014 @ 01:28:50 #54
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137992441
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar gaat/ging het dan over? Over het Twitter-gebeuren? Zeg me niet dat zij zogenaamd de Turkije-expert aan tafel moet/moest voorstellen...
Wilders volgens mij.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 01:29:51 #55
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_137992564
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 01:29 schreef Che_ het volgende:
Niet gezien, maar ik las dit:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)e-en-onbehagen.dhtml
Ik kan wel bedenken hoe tenenkrommend dit geweest moet zijn.
pi_137992599
Ja het ging over Wilders en zijn toespraak over Marokkanen.

Ik val niet op getinte mannen, maar wat een leuke man die Humberto Tan. Zou hem zeker raken...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137992645
:')
pi_137994063
Mogguh! :W
pi_137994147
quote:
ya reiz biz tv'nin arkasına çatal sokup cine 5'i izliyoduk twittera mı giremicez
Like · 27 · Reply · 1 hour ago
:)
pi_137994149
Sabah el geyr. :)
pi_137994154
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Erdogan wil te veel macht en controle.
pi_137994159
Wat een mooie herfstdag. O+
pi_137994434
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 06:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een mooie herfstdag. O+
Gunaydin.
pi_137995534
Zg wat is jouw mening eigk nu over RTE? Vind je hem nog steeds het beste uit alle partijen?
pi_137995634
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Zg wat is jouw mening eigk nu over RTE? Vind je hem nog steeds het beste uit alle partijen?
Yol yaptı.
pi_137995706
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:24 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Yol yaptı.
Voor wie dan? Chp + Mhp?

Ik vrees dat met de verkiezingen Recep nog zal juichen.
pi_137996205
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zal wel als een gek klinken, maar strategisch zou ik op AKP stemmen, ja. En dat komt niet omdat ik pro-AKP ben (RTE is mijns inziens ook veels te ver doorgeschoten), maar ik ben anti-oppositie. Mijn grootste zorg is eigenlijk dat Turkije weer in een diepe winterslaap gaat, en dat lijkt me veel erger dan de huidige situatie.

Ik zie serieus geen goede alternatief.
- CHP: grootste oppositiepartij, maar krijgt niets gedaan. Ik vind de leider (Kılıçdaroğlu) echt tien keer niets. Ik vind ze vooral tegenwerken (negatief), in plaats van constructief meewerken om het alsnog een beetje de goede richting op te krijgen (positief). Ik heb er simpelweg geen vertrouwen in. En Atatürk wordt te veel aanbeden (alsof het een God is), dat vind ik ook niets. En momenteel flirten ze met Gülen geloof ik, en of dat nou zo verstandig is met het oog op de toekomst...

- MHP: denken te veel met gevoel in plaats van handelen met verstand. Ouderwetse ideologie, waar je geen fuck aan hebt tegenwoordig. Te veel naar binnen gekeerd. Weinig/niet tolerant tegenover bepaalde bevolkingsgroepen.

- De rest haalt de kiesdrempel niet.

Van de regen in de drup, daar ben ik bang voor. En ik relativeer te veel: liever gesloten social media en economisch nog in orde, dan meer vrijheid op het internet en economische malaise. Dat zie ik als het minst van de twee kwaden, en het minst schadelijke voor de toekomst van het land.

Het liefst heb ik Nederlandse standaarden daar in Turkije, maar niet voor een (te) zware prijs. Bij mij komt het erop neer dat ik geen vertrouwen heb ik de oppositie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2014 10:40:47 ]
pi_137996363
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:24 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Yol yaptı.
Je kunt wel zo gaan reageren (nu het allemaal vanzelfsprekend is dat die wegen er zijn), maar zie jij de CHP bijdragen aan basisbehoeften en infrastructuur?

Bedoel, je kunt het wel afdoen als 'hij heeft wegen gebouwd', maar is het niet beschamend dat je daar überhaupt mee kan pochen? Dan mag je je best bedenken waarom zijn voorgangers weinig voor elkaar kregen, en of het na hem niet weer wordt als vroeger.

Wat stel jij voor? Waar heb jij wel vertrouwen in?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2014 10:32:59 ]
pi_137996473
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 09:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik zal wel als een gek klinken, maar strategisch zou ik op AKP stemmen, ja. En dat komt niet omdat ik pro-AKP ben (RTE is mijns inziens ook veels te ver doorgeschoten), maar ik ben anti-oppositie. Mijn grootste zorg is eigenlijk dat Turkije weer in een diepe winterslaap gaat, en dat lijkt me veel erger dan de huidige situatie.

Ik zie serieus geen goede alternatief.
- CHP: grootste oppositiepartij, maar krijgt niets gedaan. Ik vind de leider (Kılıçdaroğlu) echt tien keer niets. Ik vind ze vooral tegenwerken (negatief), in plaats van constructief meewerken om het alsnog een beetje de goede richting op te krijgen (positief). Ik heb er simpelweg geen vertrouwen in. En Atatürk wordt te veel aanbeden (alsof het een God is), dat vind ik ook niets. En momenteel flirten ze met Gülen geloof ik, en of dat nou zo verstandig is met het oog op de toekomst...

- MHP: denken te veel met gevoel in van handelen met verstand. Ouderwetse ideologie, waar je geen fuck aan hebt tegenwoordig. Te veel naar binnen gekeerd. Weinig/niet tolerant tegenover bepaalde bevolkingsgroepen.

- De rest haalt de kiesdrempel niet.

Van de regen in de drup, daar ben ik bang voor. En ik relativeer te veel: liever gesloten social media en economisch nog in orde, dan meer vrijheid op het internet en economische malaise. Dat zie ik als het minst van de twee kwaden, en het minst schadelijke voor de toekomst van het land.

Het liefst heb ik Nederlandse standaarden daar in Turkije, maar niet voor een (te) zware prijs.Bij komt het erop neer dat ik geen vertrouwen heb ik de oppositie.
Ben je niet bang dat Erdogan meer gaat doorschieten? Zijn aanhang bekritiseert hem ook niet echt. Geven hem een soort van profeet status. Als hij straks nog kan blijven zitten, dan weet hij ook wel dat hij alles kan maken. Zolang het economisch gezien goed gaat, slikt het volk het toch wel.

Vind je het niet eng dat zij journalisten de gevangenis insturen, moord goedpraten, censuur plegen, creditcards uitdelen als snoepjes, geld wegsluizen en jou discrimineren op welk partij je aanhangt?
pi_137996488
Omg TM :') Yol yapti als letterlijk..
pi_137996623
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 10:06 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ben je niet bang dat Erdogan meer gaat doorschieten? Zijn aanhang bekritiseert hem ook niet echt. Geven hem een soort van profeet status. Als hij straks nog kan blijven zitten, dan weet hij ook wel dat hij alles kan maken. Zolang het economisch gezien goed gaat, slikt het volk het toch wel.
Ja, en de enige wie dat kan stoppen is de oppositie. Maar als je als oppositie hier niet eens weerstand tegen kan bieden, dan geloof ik niet dat je een land kan leiden.

Die profeet-status zouden de Kemalisten moeten begrijpen, wat dat betreft verschillen ze weinig.

Als hij te veel doorschiet heb ik het vertrouwen in het Turkse volk. Dat volk gaat wel de straat op (i.t.t. het volk hier).

quote:
Vind je het niet eng dat zij journalisten de gevangenis insturen, moord goedpraten, censuur plegen, creditcards uitdelen als snoepjes, geld wegsluizen en jou discrimineren op welk partij je aanhangt?
Alternatief is Turkije van vóór AKP. Was dat echt zoveel beter? Toen werd het andere gedeelte van het volk onderdrukt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2014 10:16:21 ]
pi_137996652
Even serieus, wie of wat zien jullie als geschikt alternatief?

Misschien gun ik de CHP wel weinig (omdat ik ze niet sterk vind overkomen), dus ik hoor graag jullie mening.
pi_137996755
Ik ben het helemaal met jullie eens dat RTE (en AKP) inmiddels gewoon weg mag/kan/moet, maar wie (en welke partij) moet dat gat opvullen?
pi_137996771
Stimo, op wie zou jij stemmen en waarom?

Aub geen half antwoord en vermijdend gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')