SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel joh!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:58 schreef Dekatria het volgende:
Voetballend ga ik sowieso niet, na die 5 minuten vorige keer kon ik 2 weken amper lopenIk word oud.
Ik kom sowieso een biertje halen, maar je weet hoe het gaat als ik renquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doen jullie eens mee met DGH!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bitch pleasequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Kan iemand even de begeleiders van HMF bellen?
Groene Haas wordt lachen, even die Happel over de reclameborden schoppen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel joh!. Jimbo dan, die scheurde alles af
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIE KOMT NU NOG MET EEN ROLSTOEL NAAR VARKENOORD![]()
![]()
!!! Scheren lukt hem al een jaar niet meer, krijgt zijn poot niet meer opgetild, linkszijdig verlamd
![]()
![]()
Zo, dat was mijn melig momentje weer.
De Ronaldo van Zwolle en omstreken maakt iedereen kapot vriendquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bitch pleaseHappel eet jongentjes zoals jou voor zn ontbijt
Bier drinken kan je ook niet. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik kom sowieso een biertje halen, maar je weet hoe het gaat als ik ren
Doe jij ook mee?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bier drinken kan je ook niet. Ik zie het probleem niet.
Ronaldo van Zwolle omdat je ook homoseksueel bent en bij het minste loopt te janken, ondermaatse grasspriet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Ronaldo van Zwolle en omstreken maakt iedereen kapot vriend
Geloof niet dat mijn aanwezigheid direct op prijs gesteld zou wordenquote:
Was er al bang voorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof niet dat mijn aanwezigheid direct op prijs gesteld zou worden
Jimbo bashen kan daarentegen nooit kwaad.
De Groene Haas lijkt me niet het meest verstandige toernooi om als jood te infiltrerenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Was er al bang voorAlhoewel, niemand weet hoe je eruit ziet he? Dus gewoon stiekem meedoen
Nou zo klinkt hij niet en zo ziet hij er ook niet uit, kijk als je mij hoort dan weet je meteen waar ik vandaan komquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Groene Haas lijkt me niet het meest verstandige toernooi om als jood te infiltreren. Denk dat er ook aardig wat Nederlands elftalsupporters onvrijwillig gaan zwemmen in de sloten rondom Varkenoord.
Probleem is dat DGH een beetje ons-kent-ons isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zo klinkt hij niet en zo ziet hij er ook niet uit, kijk als je mij hoort dan weet je meteen waar ik vandaan kom![]()
maar wel leuk dat jullie dit doen trouwens
Infiltreren zal niet heel lastig zijn overigens. Het is meer dat dit soort semi stoere teksten nou niet echt van mij hoeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Groene Haas lijkt me niet het meest verstandige toernooi om als jood te infiltreren. Denk dat er ook aardig wat Nederlands elftalsupporters onvrijwillig gaan zwemmen in de sloten rondom Varkenoord.
Dus STEL dat ik zou willen komen kijken dan moet ik vooral niks zeggen? Anders ben ik de sigaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Probleem is dat DGH een beetje ons-kent-ons isAl moet undercover gaan nog wel lukken. Ik zou me echter allerminst op mijn gemak voelen als neus zijnde...
Ach. Kan je alsnog de bidons aanvullen, bier halen en de boel een beetje aanvegen zo nu en dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus STEL dat ik zou willen komen kijken dan moet ik vooral niks zeggen? Anders ben ik de sigaar.
Met jouw accent zal je wel wat hebben uit te leggenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus STEL dat ik zou willen komen kijken dan moet ik vooral niks zeggen? Anders ben ik de sigaar.
Betaalt dat een beetje? Je bent jood of je bent het nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Kan je alsnog de bidons aanvullen, bier halen en de boel een beetje aanvegen zo nu en dan.
Mjah dat accent kan ik echt niet verbergen zelfs niet als ik netjes probeer te pratenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met jouw accent zal je wel wat hebben uit te leggenAl slaan HMF zijn stoere teksten natuurlijk op weinig
Ik ben daarentegen een halve Rotterdammer dan is het toch makkelijker.
Jij hebt werkelijk géén idee van het publiek dat rondloopt bij DGH blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Al slaan HMF zijn stoere teksten natuurlijk op weinig
Ik hoef maar te zeggen dat je een jood bent daar en je overleeft de dag niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof niet dat mijn aanwezigheid direct op prijs gesteld zou worden
Jimbo bashen kan daarentegen nooit kwaad.
De Braziliaanse Ronaldo, dorpsidioot.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ronaldo van Zwolle omdat je ook homoseksueel bent en bij het minste loopt te janken, ondermaatse grasspriet?
Nee dan de Iniesta van het Westaen Peter fucking Crouch
Valt dit samen met het WKquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die dag is ook Nederland - Ghana.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Valt dit samen met het WK
Nou dan kom ik niet meer hoorHup holland hup
!
Ach, het blijft een verschrikkelijk gezellig dingquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk géén idee van het publiek dat rondloopt bij DGH blijkbaar.. Daar is Happel een lieverdje bij.
Half tuigh-Rotterdam loopt daar rond joh mafketel.
Nou nou, zal dat even een spannende wedstrijd wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die dag is ook Nederland - Ghana.
Dat zeg ik. Nederlands elftalsupporters die zwemmen in de sloten rondom de Kuipquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die dag is ook Nederland - Ghana.
Ik denk dat er weinig wateren meer urine bevatten dan die sloot bij vark...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Nederlands elftalsupporters die zwemmen in de sloten rondom de Kuip
Prima tochquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig wateren meer urine bevatten dan die sloot bij vark...
Ok.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Nederlands elftalsupporters die zwemmen in de sloten rondom de Kuip
Kan dat niet vroeger ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Jimbo en ik beginnen om half 11 al aan de derde helft
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan dat niet vroeger ofzo?
We moeten het wel de hele dag met ze uithouden he
Ik kan me niet opsplitsen hequote:Op woensdag 19 maart 2014 10:43 schreef Happel het volgende:
Happel doet met zijn eigen team mee en regelt dat we bij jullie in de poule komen.
ok.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:07 schreef Helpmefok het volgende:
HMF zijn beste maat doet ook mee(Die erbij was tegen Hoek en erbij is bij PSV uit als het goed is).
HMF + chick + vriendquote:
Met die knieen van HMF heb je wel meer mensen nodig. Wisselbankie vol zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:32 schreef Happel het volgende:
Het is 5 tegen 5 hè. Jullie hebben teveel mensen.
6 tegen 6 toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:32 schreef Happel het volgende:
Je hebt gelijk. Dan is ons team compleet, want we hebben maar zes man op het momentquote:
Nee we hebben gewoon genoeg wisselsquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:32 schreef Happel het volgende:
jij an het bierquote:
quote:
quote:
Ja je was weer gezellig hahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Godver hij sloeg goed in afgelopen zondag
![]()
Ow en nog een slokje malibu cola
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
Al wat gehoord van onze inschrijving
C_A Met dr tetten bloot op de bar , dit datquote:
Ow? Is dat zoquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
C_A Met dr tetten bloot op de bar , dit dat
Helemaal loesoew jeweetsquote:
Train even, ja. We hebben wat spelers van jullie nodig. Zijn weer maar met zes man. En niemand wil keepen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:09 schreef Bombel het volgende:
We zijn door de selectie geraakt. Iedereen al in training?
Ik kom wel op doel staan.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Train even, ja. We hebben wat spelers van jullie nodig. Zijn weer maar met zes man. En niemand wil keepen.
tuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:09 schreef Bombel het volgende:
We zijn door de selectie geraakt. Iedereen al in training?
Stelletje kleine kinderen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Train even, ja. We hebben wat spelers van jullie nodig. Zijn weer maar met zes man. En niemand wil keepen.
Ik hoop geen regenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:55 schreef Bombel het volgende:
[..]
Hopen op een beetje lekker weer, niet zo broeierig heet als het eerste jaar in elk geval...
Pfff na 15 minuten zat ik er toen al doorheenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:55 schreef Bombel het volgende:
[..]
Hopen op een beetje lekker weer, niet zo broeierig heet als het eerste jaar in elk geval...
Oh, dat lag aan het weer toenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Pfff na 15 minuten zat ik er toen al doorheen
Geen idee, vond het een makkelijke opmerking die gemaakt moest worden. Ik durf mij zelf niet te vertonen bij het GHT, m'n voetbalkwaliteiten zijn dusdanig slecht dat ik mij dan nooit meer hier hoef te vertonenquote:
Dit wordt een half uur vervroegdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Jimbo en ik beginnen om half 11 al aan de derde helft
Komt Lex ook dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wil je bij mij in het team?
Hebben jullie nou inmiddels genoeg man?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Die speelt bij ons op het middenveld.
10 uurquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit wordt een half uur vervroegd
Alleen bij het douchen.quote:
We hebben er acht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Hebben jullie nou inmiddels genoeg man?
9 uur dan maarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is een half uur vroeger toch
wij welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wow dan is het nog geen eens begonnen
quote:Beste deelnemer aan het Groene Haastoernooi,
Het is bijna zo ver: zaterdag 31 mei aanstaande start de strijd om de Groene Haas Wisseltrofee. Dit jaar hebben we twee leuke verrassingen. In de eerste plaats verdient het winnende team niet alleen de wisseltrofee en eeuwige roem, maar ook een VIP-arrangement voor een van de thuiswedstrijden van Feyenoord plus een teamfoto langs het veld. Een extra motivatie om de laatste dagen nog wat te trainen, dachten wij zo.
Verder organiseert Vereeniging De Feijenoorder na afloop van het toernooi nog een afterparty. Vanaf een uurtje of zes zijn alle teams met aanhang van harte welkom in Café 't Vinkje, Doklaan 45 in Rotterdam-Charlois. Het eerste rondje is van ons.
We leggen momenteel de laatste hand aan het programma. Zodra alles is in- en opgedeeld zullen wij een pdf-versie van het programmaboekje aan jullie versturen. Op de dag zelf krijgen jullie ook de papieren versie. Verdere informatie volgt in een laatste nieuwsbrief, enkele dagen voor het toernooi.
Daar hopen wij ook op, kunnen we tenminste een keer winnen...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:12 schreef Happel het volgende:
En nu hopen dat ik bij jullie in de poule kom
Hi ha ho.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:22 schreef Bombel het volgende:
[..]
Daar hopen wij ook op, kunnen we tenminste een keer winnen...
Dat ontken ik niet, betwijfel alleen of het voetbalkwaliteiten zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Hi ha ho.
We hebben kwaliteit in het team, dus reken er niet op.
Toffe prijs wel jongens!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:57 schreef Bombel het volgende:
maar ook een VIP-arrangement voor een van de thuiswedstrijden van Feyenoord plus een teamfoto langs het veld.
Daar heb je dan ook wel een neusje voor...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Toffe prijs wel jongens!
En ik ruik al wat vriendelijke competitie hier
Mjah dat was wel een inkoppertje inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:15 schreef Bombel het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel een neusje voor...
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:15 schreef Bombel het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel een neusje voor...
Dat laatste is bij jou vast niet nodigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef Jimbo het volgende:
Tsja bijna zover he...
Iedereen de levers alvast voorbereid ?
ik heb al sinds de esf meet geen bier opquote:
ah, dus jou kopen we om of linchen we voor/na de wedstrijden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef stefanFR010 het volgende:
Niet als voetballer, maar als scheidsrechter aanwezig! Heb er zin in!
Misschien wel wat anders dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb al sinds de esf meet geen bier op
geloof ik
Zal wel beide worden vrees ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah, dus jou kopen we om of linchen we voor/na de wedstrijden?
Dat klinkt zo pedoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wel wat anders dusSpeel jij ook mee eigenlijk? Dan wil ik pics van jou in voetbalbroekje.
Niet van die rare dingen denken, jij bent toch geen 12quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat klinkt zo pedo
Maar nee, ik speel niet. Ik drink bier.
Nee, dan moet ik bewegen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet van die rare dingen denken, jij bent toch geen 12
Jammer hoor. Moet er niemand vlaggen trouwens? Lijkt me wel wat voor jou.
Nou veel plezier dan met zuipenquote:
Ik heb geen creditcard ;'(quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan met zuipenKom je de 25e juni nog mee naar VI Oranje trouwens?
Sorry off topic
Die heb je alleen nodig voor garantie, niet om te betalen. Dus als je iemand kent met eentje, vragen of je het nummer mag 'lenen'. Of anders even bellen of het echt nodig is om het in te vullen. Ze doen er namelijk verder niks mee.quote:
kan betalen op locatie ook ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb je alleen nodig voor garantie, niet om te betalen. Dus als je iemand kent met eentje, vragen of je het nummer mag 'lenen'. Of anders even bellen of het echt nodig is om het in te vullen. Ze doen er namelijk verder niks mee.
is het al zeker of LR gaat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Gewoon overmaken per bank vanaf de factuur die je krijgt.
Ja die gaat zeker. Volgens mij heeft hij al besteld ook.quote:
Ik heb geld aan Johannes_Vermeer overgemaakt aangezien ook ik geen creditcard bezit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die gaat zeker. Volgens mij heeft hij al besteld ook.
Ja dat zei ik ook al, dat het verder kan in het VI Oranjetopic. Ik liet me even gaan, dat krijg je met Jimboquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geld aan Johannes_Vermeer overgemaakt aangezien ook ik geen creditcard bezit.
Maar ik geloof dat dit niet geheel Groene Haas gerelateerd is. Al ben ik tegen een vergoeding nog altijd te werven.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef stefanFR010 het volgende:
Wat vind je van je tagje?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:58 schreef Jimbo het volgende:
Tsja bijna zover he...
Iedereen de levers alvast voorbereid ?
OMG IK HEB EEN TAGJEquote:
ik moest groene haas elite tag doorgeven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
OMG IK HEB EEN TAGJE
Baas, heb jij dat geregeld?
Vind ik leukquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moest groene haas elite tag doorgeven.
Dus heb jou deze tag gegeven
Volgens mij waren wij 2 de laatste die over waren vorig jaar. Die hele Jimbo nergens gezienquote:Op donderdag 22 mei 2014 07:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moest groene haas elite tag doorgeven.
Dus heb jou deze tag gegeven
Dat klopt, ik moest nog naar huis rijdenquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij waren wij 2 de laatste die over waren vorig jaar. Die hele Jimbo nergens gezien
dat is waarquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij waren wij 2 de laatste die over waren vorig jaar. Die hele Jimbo nergens gezien
nu kom je met ov toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat klopt, ik moest nog naar huis rijden
Had ik langer doorgegaan was ik waarschijnlijk van de brienenoord afgereden
zie die dag wel hoe of wat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is waar
[..]
nu kom je met ov toch?
nou nou nouquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
Godverdomme mooi dit, het is dat ik helemaal de kanker in wordt getrapt als Ajacied zijnde en de 31e niet in NL kan zijn maar anders was ik erbij.
Hoi Gijs!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef stefanFR010 het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef Happel het volgende:
Eerste wedstrijd van het toernooi is mijn team tegen dat kneuzenteam van FOK!.
Eerste editie hadden we een team in halve Ajax shirts, dus valt wel mee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
Godverdomme mooi dit, het is dat ik helemaal de kanker in wordt getrapt als Ajacied zijnde en de 31e niet in NL kan zijn maar anders was ik erbij.
Wat is oud?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:58 schreef Dekatria het volgende:
Voetballend ga ik sowieso niet, na die 5 minuten vorige keer kon ik 2 weken amper lopenIk word oud.
Ik ben sowieso de oudste met m'n 38. Ik heb al toestemming om mijn scootmobiel naast het veld te parkeren.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso de oudste met m'n 38. Ik heb al toestemming om mijn scootmobiel naast het veld te parkeren.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso de oudste met m'n 38. Ik heb al toestemming om mijn scootmobiel naast het veld te parkeren.
wat is jouw team?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:17 schreef Luni het volgende:
Hier het schema ook maar effe neerzetten dan.
http://www.defeijenoorder(...)aboekje-GHS-2014.pdf
dan zit je bij mijn broer in de poulequote:
Godverdommequote:Op maandag 26 mei 2014 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Jimbo de derde helft is verplaats naar 10:48 uur
Ivm de eerste wedstrijd
quote:
Ik dacht dat er Ponypark stondquote:
Welk team is van jullie ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat er Ponypark stond
'voor een gram groen support ik jou ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben elke speler een gram aangeboden in ruil voor de winst. Wachten nog op antwoord.
Ohh ik dacht dat er 2 teams waren dit jaarquote:
Ow wacht ze zitten bij onsquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben elke speler een gram aangeboden in ruil voor de winst. Wachten nog op antwoord.
Happel is F.A.U.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat er 2 teams waren dit jaar
Jullie zijn dus weer blauw geel dit jaar , 14.gif
Een gram ponyvoerquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijnquote:Feyenoord Alcoholics United; een jaar of tien geleden ontstaan uit een groep simpelen die het prachtig vindt om
Feyenoord te volgen en te zuipen door middel van een goed en strak geplande PMDS. De wedstrijd is dan ook
regelmatig een bijzaak op een schitterende maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag
of zondagmiddag
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, jij bent weer lekker zaterdag
[ afbeelding ]![]()
Denk het niet, moet je aan hem vragenquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
Komt LR nou nog? Want dan neem ik de ado sjaals mee
in een tasjequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef Happel het volgende:
Jij wil ado sjaals meenemen naar een supporterstoernooi van Feyenoord?
En LR komt er niet in natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef Happel het volgende:
Jij wil ado sjaals meenemen naar een supporterstoernooi van Feyenoord?
En LR komt er niet in natuurlijk.
Meisjes zelfs, we hebben 4 dames in ons team.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:07 schreef Karina het volgende:
Heel veel plezier gewenst morgen jongens en meisje
Ah dan is c_a in ieder geval niet het enige meisjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:34 schreef Bombel het volgende:
[..]
Meisjes zelfs, we hebben 4 dames in ons team.
We zullen veel foto;s posten na het toernooi, van het gras, het bier, de kantine, de tribune en de warme bbqquote:
Geen actiefoto's?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zullen veel foto;s posten na het toernooi, van het gras, het bier, de kantine, de tribune en de warme bbq
Dat zou wel mooi zijn, zeker dat laatstequote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen actiefoto's?
Happel die een panna geeft, HMF die 3 man de bosjes instuurt, jij die met een omhaal scoort..
Zulke foto's zullen we meer dan genoeg kunnen posten:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen actiefoto's?
Happel die een panna geeft, HMF die 3 man de bosjes instuurt, jij die met een omhaal scoort..
Ik hoopte op foto's uit de kleedkamerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zullen veel foto;s posten na het toernooi, van het gras, het bier, de kantine, de tribune en de warme bbq
Owquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoopte op foto's uit de kleedkamerVanwege de mannen hoor, niet vanwege jou
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
Ja ik kan stiekem foto's maken van douchende mannen
Fokkers natuurlijk, die hebben 30 cmquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Van fokkers of ook andere mannen?
jimbo aan het bierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen actiefoto's?
ik zal em in je nek leggen voor een goede fotoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
Ja ik kan stiekem foto's maken van douchende mannen
32quote:
ok hoelaat?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal em in je nek leggen voor een goede foto
ik heb zin in bierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:17 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme zin an godverdomme.
Jullie helemaal de tyfus zien in lopen
En zelf niet rennen
quote:
voor het bier, dan stroomt het bloed beterquote:
Ik ook denk ikquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
voor het bier, dan stroomt het bloed beter
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:17 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme zin an godverdomme.
Jullie helemaal de tyfus zien in lopen
En zelf niet rennen
Ik weet even niet of ik nu trek heb in bierquote:
morgen bedoel ik, drolliequote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik weet even niet of ik nu trek heb in bierNet al genoeg op
hoquote:
Nee, even niet meerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die op tijd ga slapen![]()
Iedereen aan het bier enzo
Dat was die laatste toch, met die kleine?quote:
Nee, was onze 2e wedstrijd dacht ik, van jullie dus ook wss.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was die laatste toch, met die kleine?
Ja 7-0 of iets![]()
Zeg eens, wie ben jij dan ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:37 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Nee, was onze 2e wedstrijd dacht ik, van jullie dus ook wss.
oh, ik was die mongool langs t veldquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:41 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Begon als keeper tegen jullie, daarna in het veld gekomen.
Man, lees hier meestal alleen mee. Weet ik veel wie wie is haha. Had er al moeite genoeg mee om er achter te komen welk team jullie waren.quote:
6 autisten op een veld, geen moeilijke keuze lijkt me zoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:45 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Man, lees hier meestal alleen mee. Weet ik veel wie wie is haha. Had er al moeite genoeg mee om er achter te komen welk team jullie waren.
uhhhquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
6 autisten op een veld, geen moeilijke keuze lijkt me zo
quote:
Niks van gemerktquote:
maar ff gedag zeggen, ho maar.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:21 schreef Bombel het volgende:
[..]
Tja... ik haal mijn plezier dan maar uit de 2 panna's die ik tegen jullie heb gegeven...
Geen ideequote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen idee
Heb geen idee hoe je er uit ziet
Wie is bombel dan ?quote:
Sorry, naaktfotos zijn tegen de policy hierquote:
Ik ook van jouquote:
Ik heb wel een filmpje, maar als ik die post roeit HMF mij en de komende 3 generaties van mijn familie uit...quote:
Geeft niks, jullie lijken ook allemaal op elkaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:11 schreef Jimbo het volgende:
Oh wacht, ik weet al wie je bent
Tsja, niet de eerste keer dat ik je niet herken, am i right
Maarja wist niet dat jij t was, jou heb ik wel gezien ja
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:28 schreef Bombel het volgende:
[..]
Geeft niks, jullie lijken ook allemaal op elkaar.
Uiteraard. Wel een traditie hoog houden hé.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:07 schreef satecl het volgende:
Ik neem aan dat Arizona alles weer heeft verloren?
Goeie zaak. Ik zal jullie volgend seizoen even aan een puntje helpenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard. Wel een traditie hoog houden hé.
Geloof me, al zet je Messi/Xavi/Iniesta naast ons, dan wordt het nog verdomd lastig om er een gelijkspelletje uit te trekkenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Goeie zaak. Ik zal jullie volgend seizoen even aan een puntje helpen
Weet ik. Ik was er 2 jaar terug ook bij. Maar ik ben fitter dan ooitquote:Op maandag 2 juni 2014 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geloof me, al zet je Messi/Xavi/Iniesta naast ons, dan wordt het nog verdomd lastig om er een gelijkspelletje uit te trekken
Gewonnen van Arizona, ja. Had makkelijk 10-0 kunnen worden, maar we misten wat scherpte voor de goal. Dat was eigenlijk het probleem in alle wedstrijden die we speelden...quote:Op maandag 2 juni 2014 10:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Jouw team heeft dus gewonnen?
En foto's mogen ook per dm hoor
Volgend jaar dan toch maar niet in de spits gaan staan.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewonnen van Arizona, ja. Had makkelijk 10-0 kunnen worden, maar we misten wat scherpte voor de goal. Dat was eigenlijk het probleem in alle wedstrijden die we speelden...
Die ene gozer bij jullie had niet echt zijn dag, nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewonnen van Arizona, ja. Had makkelijk 10-0 kunnen worden, maar we misten wat scherpte voor de goal. Dat was eigenlijk het probleem in alle wedstrijden die we speelden...
Volgens mij hebben jullie je in ieder geval prima vermaaktquote:Op maandag 2 juni 2014 12:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Was jij die ene gozer?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die ene gozer bij jullie had niet echt zijn dag, nee.
Eerst Nasi.quote:
Neen.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie je in ieder geval prima vermaakt
[..]
Was jij die ene gozer?
Pas na midden juni.quote:
Als je nou was langsgekomen had je na afloop mee kunnen gaan naar Warung Mini. (Die overigens is verhuisd naar een zo mogelijk nog kleiner pand...)quote:
Ik moest werken, als ik vrij was geweest had ik.komen supporteren.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:39 schreef Bombel het volgende:
[..]
Als je nou was langsgekomen had je na afloop mee kunnen gaan naar Warung Mini. (Die overigens is verhuisd naar een zo mogelijk nog kleiner pand...)
Duidelijk. Geef maar een gil. Tot die tijd mag je HMF wel op proef verlof zenden hoor. Een directe terugkeer is in de maatschappij ook niet wenselijk. Dus ik stel voor om hem stap voor stap terug te brengen.quote:
Ik vond dat er dit jaar sowieso veel minder mensen waren dan de voorgaande jaren. Ik heb niet 1x in de rij gestaan bij de bar...quote:Op maandag 2 juni 2014 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest werken, als ik vrij was geweest had ik.komen supporteren.
Eerst maar in oud loslaten dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duidelijk. Geef maar een gil. Tot die tijd mag je HMF wel op proef verlof zenden hoor. Een directe terugkeer is in de maatschappij ook niet wenselijk. Dus ik stel voor om hem stap voor stap terug te brengen.
Serieusquote:Op maandag 2 juni 2014 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was slechter dan vorig jaar
Maar nu had ik al voor de eerste wedstrijd 2 drankjes op
Ik vond sjaak trouwens wel 1 van de betere
ha, dan had je mijn valdes acties op het goal gemist zekerquote:Op maandag 2 juni 2014 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was slechter dan vorig jaar
Maar nu had ik al voor de eerste wedstrijd 2 drankjes op
Ik vond sjaak trouwens wel 1 van de betere
ik was toen geloof ik met andere dingen bezigquote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ha, dan had je mijn valdes acties op het goal gemist zeker
mannen naar de douches lokken enzoquote:Op maandag 2 juni 2014 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was toen geloof ik met andere dingen bezig
Vrouwen uit de douches lokken?quote:
quote:
ben jij zn Na(z)si dan ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat is wat nodig is help ik graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |