Met jouw accent zal je wel wat hebben uit te leggenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus STEL dat ik zou willen komen kijken dan moet ik vooral niks zeggen? Anders ben ik de sigaar.
Betaalt dat een beetje? Je bent jood of je bent het nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Kan je alsnog de bidons aanvullen, bier halen en de boel een beetje aanvegen zo nu en dan.
Mjah dat accent kan ik echt niet verbergen zelfs niet als ik netjes probeer te pratenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met jouw accent zal je wel wat hebben uit te leggenAl slaan HMF zijn stoere teksten natuurlijk op weinig
Ik ben daarentegen een halve Rotterdammer dan is het toch makkelijker.
Jij hebt werkelijk géén idee van het publiek dat rondloopt bij DGH blijkbaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Al slaan HMF zijn stoere teksten natuurlijk op weinig
Ik hoef maar te zeggen dat je een jood bent daar en je overleeft de dag niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof niet dat mijn aanwezigheid direct op prijs gesteld zou worden
Jimbo bashen kan daarentegen nooit kwaad.
De Braziliaanse Ronaldo, dorpsidioot.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ronaldo van Zwolle omdat je ook homoseksueel bent en bij het minste loopt te janken, ondermaatse grasspriet?
Nee dan de Iniesta van het Westaen Peter fucking Crouch
Valt dit samen met het WKquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Groene Haas lijkt me niet het meest verstandige toernooi om als jood te infiltreren. Denk dat er ook aardig wat Nederlands elftalsupporters onvrijwillig gaan zwemmen in de sloten rondom Varkenoord.
Die dag is ook Nederland - Ghana.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Valt dit samen met het WK
Nou dan kom ik niet meer hoorHup holland hup
!
Ach, het blijft een verschrikkelijk gezellig dingquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk géén idee van het publiek dat rondloopt bij DGH blijkbaar.. Daar is Happel een lieverdje bij.
Half tuigh-Rotterdam loopt daar rond joh mafketel.
Nou nou, zal dat even een spannende wedstrijd wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die dag is ook Nederland - Ghana.
Dat zeg ik. Nederlands elftalsupporters die zwemmen in de sloten rondom de Kuipquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die dag is ook Nederland - Ghana.
Ik denk dat er weinig wateren meer urine bevatten dan die sloot bij vark...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Nederlands elftalsupporters die zwemmen in de sloten rondom de Kuip
Prima tochquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig wateren meer urine bevatten dan die sloot bij vark...
Ok.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Nederlands elftalsupporters die zwemmen in de sloten rondom de Kuip
Kan dat niet vroeger ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Jimbo en ik beginnen om half 11 al aan de derde helft
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan dat niet vroeger ofzo?
We moeten het wel de hele dag met ze uithouden he
Ik kan me niet opsplitsen hequote:Op woensdag 19 maart 2014 10:43 schreef Happel het volgende:
Happel doet met zijn eigen team mee en regelt dat we bij jullie in de poule komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |