SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel joh!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:58 schreef Dekatria het volgende:
Voetballend ga ik sowieso niet, na die 5 minuten vorige keer kon ik 2 weken amper lopenIk word oud.
Ik kom sowieso een biertje halen, maar je weet hoe het gaat als ik renquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doen jullie eens mee met DGH!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bitch pleasequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Kan iemand even de begeleiders van HMF bellen?
Groene Haas wordt lachen, even die Happel over de reclameborden schoppen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel joh!. Jimbo dan, die scheurde alles af
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIE KOMT NU NOG MET EEN ROLSTOEL NAAR VARKENOORD![]()
![]()
!!! Scheren lukt hem al een jaar niet meer, krijgt zijn poot niet meer opgetild, linkszijdig verlamd
![]()
![]()
Zo, dat was mijn melig momentje weer.
De Ronaldo van Zwolle en omstreken maakt iedereen kapot vriendquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bitch pleaseHappel eet jongentjes zoals jou voor zn ontbijt
Bier drinken kan je ook niet. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik kom sowieso een biertje halen, maar je weet hoe het gaat als ik ren
Doe jij ook mee?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bier drinken kan je ook niet. Ik zie het probleem niet.
Ronaldo van Zwolle omdat je ook homoseksueel bent en bij het minste loopt te janken, ondermaatse grasspriet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De Ronaldo van Zwolle en omstreken maakt iedereen kapot vriend
Geloof niet dat mijn aanwezigheid direct op prijs gesteld zou wordenquote:
Was er al bang voorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof niet dat mijn aanwezigheid direct op prijs gesteld zou worden
Jimbo bashen kan daarentegen nooit kwaad.
De Groene Haas lijkt me niet het meest verstandige toernooi om als jood te infiltrerenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Was er al bang voorAlhoewel, niemand weet hoe je eruit ziet he? Dus gewoon stiekem meedoen
Nou zo klinkt hij niet en zo ziet hij er ook niet uit, kijk als je mij hoort dan weet je meteen waar ik vandaan komquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Groene Haas lijkt me niet het meest verstandige toernooi om als jood te infiltreren. Denk dat er ook aardig wat Nederlands elftalsupporters onvrijwillig gaan zwemmen in de sloten rondom Varkenoord.
Probleem is dat DGH een beetje ons-kent-ons isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou zo klinkt hij niet en zo ziet hij er ook niet uit, kijk als je mij hoort dan weet je meteen waar ik vandaan kom![]()
maar wel leuk dat jullie dit doen trouwens
Infiltreren zal niet heel lastig zijn overigens. Het is meer dat dit soort semi stoere teksten nou niet echt van mij hoeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Groene Haas lijkt me niet het meest verstandige toernooi om als jood te infiltreren. Denk dat er ook aardig wat Nederlands elftalsupporters onvrijwillig gaan zwemmen in de sloten rondom Varkenoord.
Dus STEL dat ik zou willen komen kijken dan moet ik vooral niks zeggen? Anders ben ik de sigaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Probleem is dat DGH een beetje ons-kent-ons isAl moet undercover gaan nog wel lukken. Ik zou me echter allerminst op mijn gemak voelen als neus zijnde...
Ach. Kan je alsnog de bidons aanvullen, bier halen en de boel een beetje aanvegen zo nu en dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus STEL dat ik zou willen komen kijken dan moet ik vooral niks zeggen? Anders ben ik de sigaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |